Usługi poradnictwa psychologicznego dla uczestników projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek - III

Usługi poradnictwa psychologicznego dla uczestników projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek - III
Numer ogłoszenia: 139978 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi poradnictwa psychologicznego dla uczestników projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek - III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi poradnictwa psychologicznego indywidualnego i grupowego dla uczestników projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII Promocja Aktywnej Integracji, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Przedmiot zamówienia składa się z siedmiu odrębnych części, opisanych niżej w pkt od 3 do 9. 3. CZĘŚĆ I 1) Poradnictwo psychologiczne grupowe. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć poradnictwa grupowego dla: a) Grupy Wsparcia Nr 5 - 12 osobowej - 20 godzin warsztatów. b) Grupy Wsparcia Nr 8 - 12 osobowej - 20 godzin warsztatów. c) Grupy Wsparcia Nr 9 - 12 osobowej - 22 godziny warsztatów. Łącznie w ilości 62 godzin (45 minutowych) warsztatów grupowych. 2) Odbiorcy: osoby bezrobotne w tym długotrwale, osoby zagrożone wykluczeniem społecznym. 3) Zakres wykonywanych zadań - prowadzenie grupowego wsparcia psychologicznego w zakresie kształtowania umiejętności społecznych oraz rozwoju osobistego i komunikacji interpersonalnej obejmujące: a) Asertywność, b) Komunikację społeczną, c) Wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości, d) Radzenie sobie ze stresem i przezwyciężanie problemów życiowych, e) Naukę stawiania sobie celów i sposobów ich realizacji. 4) Wykonawca składający ofertę na CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA musi sporządzić programy warsztatów grupowych, z podaniem: proponowanego programu zajęć, zakresu tematycznego, sposobu przeprowadzenia poradnictwa w tym metod i form jego prowadzenia oraz wykorzystywanych narzędzi. Programy poradnictwa stanowić będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić godzinowy wymiar zajęć dla poszczególnych grup. 4. CZĘŚĆ II 1) CZĘŚĆ II - poradnictwo psychologiczne grupowe. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć poradnictwa grupowego dla: a) Grupy Wsparcia Nr 12 - 12 osobowej - 30 godzin warsztatów. b) Grupy Wsparcia Nr 13 - 12 osobowej - 30 godzin warsztatów. c) Grupy Wsparcia Nr 14 - 12 osobowej - 30 godzin warsztatów. d) Grupy Wsparcia Nr 15 - 10 osobowej - 30 godzin warsztatów. Łącznie w ilości 120 godzin (45 minutowych) warsztatów grupowych. 2) Odbiorcy: osoby niepełnosprawne. 3) Zakres wykonywanych zadań - prowadzenie grupowego wsparcia psychologicznego w zakresie kształtowania umiejętności społecznych oraz rozwoju osobistego i komunikacji interpersonalnej obejmujące: a) Asertywność, b) Komunikację społeczną, c) Wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości, d) Radzenie sobie ze stresem i przezwyciężanie problemów życiowych, e) Naukę stawiania sobie celów i sposobów ich realizacji. 4) Wykonawca składający ofertę na CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA musi sporządzić programy warsztatów grupowych, z podaniem: proponowanego programu zajęć, zakresu tematycznego, sposobu przeprowadzenia poradnictwa w tym metod i form jego prowadzenia oraz wykorzystywanych narzędzi. Programy poradnictwa stanowić będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić godzinowy wymiar zajęć dla poszczególnych grup. 5. CZĘŚĆ III 1) Poradnictwo psychologiczne grupowe. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć wsparcia grupowego dla: a) Grupy Wsparcia Nr 16 - 12 osobowej - 15 godzin warsztatów. b) Grupy Wsparcia Nr 17 - 12 osobowej - 20 godzin warsztatów. Łącznie 35 godzin (45 minutowych) warsztatów grupowych. 2) Odbiorcy: a) Grupy Wsparcia Nr 16 - wychowankowie rodzin zastępczych. b) Grupa Wsparcia Nr 17 - rodzice zastępczy. 3) Zakres wykonywanych zadań - prowadzenie grupowego wsparcia psychologicznego w zakresie kształtowania umiejętności społecznych oraz rozwoju osobistego i komunikacji interpersonalnej obejmujące: a) Asertywność, b) Komunikację społeczną, c) Wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości, d) Radzenie sobie ze stresem i przezwyciężanie problemów życiowych, e) Naukę stawiania sobie celów i sposobów ich realizacji. 4) Wykonawca składający ofertę na CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA musi sporządzić programy warsztatów grupowych, z podaniem: proponowanego programu zajęć, zakresu tematycznego, sposobu przeprowadzenia poradnictwa w tym metod i form jego prowadzenia oraz wykorzystywanych narzędzi. Programy poradnictwa stanowić będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić godzinowy wymiar zajęć dla poszczególnych grup. 6. CZĘŚĆ IV 1) Poradnictwo psychologiczne grupowe. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć wsparcia grupowego dla: a) PAL Nr 1 - 10 osobowego - 20 godzin warsztatów. b) PAL Nr 2 - 10 osobowego - 6 godzin warsztatów. Łącznie 26 godzin (45 minutowych) warsztatów grupowych. 2) Odbiorcy: osoby bezrobotne w tym długotrwale, osoby zagrożone wykluczeniem społecznym. 3) Zakres wykonywanych zadań - prowadzenie grupowego wsparcia psychologicznego w zakresie kształtowania umiejętności społecznych oraz rozwoju osobistego i komunikacji interpersonalnej obejmujące: a) Asertywność, b) Komunikację społeczną, c) Wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości, d) Radzenie sobie ze stresem i przezwyciężanie problemów życiowych, e) Naukę stawiania sobie celów i sposobów ich realizacji. 4) Wykonawca składający ofertę na CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA musi sporządzić programy warsztatów grupowych, z podaniem: proponowanego programu zajęć, zakresu tematycznego, sposobu przeprowadzenia poradnictwa w tym metod i form jego prowadzenia oraz wykorzystywanych narzędzi. Programy poradnictwa stanowić będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić godzinowy wymiar zajęć dla poszczególnych grup. 7. CZĘŚĆ V 1) Poradnictwo psychologiczne grupowe. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć wsparcia grupowego dla: a) PAL Nr 3 - 10 osobowego - 12 godzin warsztatów. b) PAL Nr 4 - 20 osobowego - 20 godzin warsztatów. Łącznie 32 godziny (45 minutowych) warsztatów grupowych. 2) Odbiorcy: osoby bezrobotne w tym długotrwale, osoby zagrożone wykluczeniem społecznym. 3) Zakres wykonywanych zadań - prowadzenie grupowego wsparcia psychologicznego w zakresie kształtowania umiejętności społecznych oraz rozwoju osobistego i komunikacji interpersonalnej obejmujące: a) Asertywność, b) Komunikację społeczną, c) Wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości, d) Radzenie sobie ze stresem i przezwyciężanie problemów życiowych, e) Naukę stawiania sobie celów i sposobów ich realizacji. 4) Wykonawca składający ofertę na CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA musi sporządzić programy warsztatów grupowych, z podaniem: proponowanego programu zajęć, zakresu tematycznego, sposobu przeprowadzenia poradnictwa w tym metod i form jego prowadzenia oraz wykorzystywanych narzędzi. Programy poradnictwa stanowić będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić godzinowy wymiar zajęć dla poszczególnych grup. 8. CZĘŚĆ VI 1) Poradnictwo psychologa rodzinnego. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć wsparcia grupowego dla: a) PAL Nr 5 - 5 osobowego - 64 godziny (45 min) zajęć grupowych. 2) Odbiorcy: rodziny z problemem bezradności w sprawach opiekuńczo - wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego. 3) Zakres wykonywanych zadań. Praca z rodzinami z problemem pełnienia ról społecznych i z problemami wychowawczymi w zakresie: a) komunikacji rodzinnej - nazywanie i wyrażanie emocji, sposoby rozwiązywania sytuacji konfliktowych, b) rozwijanie kompetencji rodzicielskich, c) radzenie sobie ze stresem - ćwiczenia umiejętności zaradczych, d) przemoc w rodzinie - rodzaje przemocy, skutki i przeciwdziałanie. 4) Wykonawca składający ofertę na CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA musi sporządzić program zajęć grupowych, z podaniem: proponowanego programu zajęć, zakresu tematycznego, sposobu przeprowadzenia poradnictwa w tym metod i form jego prowadzenia oraz wykorzystywanych narzędzi. Programy poradnictwa stanowić będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić godzinowy wymiar zajęć dla grupy. 9. CZĘŚĆ VII 1) Poradnictwo psychologa rodzinnego. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć wsparcia grupowego dla: a) Grupy Wsparcia Nr 3 - 12 osobowej - 16 godzin (45 min) zajęć grupowych. 2) Odbiorcy: osoby bezrobotne z problemami wychowawczymi. 3) Zakres wykonywanych zadań. Praca z rodzinami z problemem pełnienia ról społecznych, z problemami wychowawczymi w zakresie: a) komunikacji rodzinnej - nazywanie i wyrażanie emocji, sposoby rozwiązywania sytuacji konfliktowych, b) rozwijanie kompetencji rodzicielskich, c) radzenie sobie ze stresem - ćwiczenia umiejętności zaradczych. 4) Wykonawca składający ofertę na CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA musi sporządzić program zajęć grupowych, z podaniem: proponowanego programu zajęć, zakresu tematycznego, sposobu przeprowadzenia poradnictwa w tym metod i form jego prowadzenia oraz wykorzystywanych narzędzi. Programy poradnictwa stanowić będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić godzinowy wymiar zajęć dla grupy. 10. Miejsce świadczenia usług oraz dokładny harmonogram zajęć (dni i godziny zajęć) określają: 1) Harmonogram zajęć dla CZĘŚCI I zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Harmonogram zajęć dla CZĘSCI II zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) Harmonogram zajęć dla CZĘŚCI III zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ, 4) Harmonogram zajęć dla CZĘŚCI IV zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ, 5) Harmonogram zajęć dla CZĘŚCI V zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ, 6) Harmonogram zajęć dla CZĘŚCI VI zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ, 7) Harmonogram zajęć dla CZĘŚCI VII zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. 11. Usługi poradnictwa psychologicznego muszą być realizowane przez osobę (osoby) posiadającą(e) następujące kwalifikacje: 1) Psycholog ogólny dla: CZĘŚCI I, CZĘŚCI II, CZĘŚCI III, CZĘŚCI IV, CZĘŚCI V a) wykształcenie: ukończone studia psychologiczne w polskiej szkole wyższej, zakończone uzyskaniem dyplomu z tytułem magistra psychologii lub wykształcenie uzyskane za granicą uznane w Polsce za równorzędne, zakończone uzyskaniem dyplomu tytułem magistra psychologii, bądź dyplom z tytułem magistra filozofii chrześcijańskiej ze specjalizacją psychologiczno - filozoficzną, wydany przez Katolicki Uniwersytet Lubelski do roku 1981, bądź dyplom magistra filozofii chrześcijańskiej w zakresie psychologii wydany przez Akademię Teologii Katolickiej w Warszawie przed 1993 r., a od 1 stycznia 1993 r. - dyplom magistra psychologii uzyskany na tejże uczelni, b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, c) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, d) mile widziane doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi, zagrożonymi wykluczeniem społecznym, doświadczenie w zakresie podobnych zadań realizowanych w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. 2) Psycholog rodzinny dla: CZĘŚCI VI, CZĘŚCI VII a) wykształcenie: wyższe na kierunku psychologia społeczna, b) minimum 3 letni staż pracy, potwierdzony świadectwami pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu, mile widziane doświadczenie w pracy szkoła rodzica, c) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, d) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, e) co najmniej roczne doświadczenie w pracy z rodzinami bezrobotnymi, zagrożonymi wykluczeniem społecznym, f) mile widziane doświadczenie w zakresie podobnych zadań realizowanych w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. 12. Kwalifikacje zawodowe osób przeznaczonych do bezpośredniej realizacji usług poradnictwa psychologicznego oraz ich doświadczenie zawodowe w pracy z osobami (zależnie od części zamówienia) stanowić będzie element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. 13. W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje do wykonywania zamówienia więcej niż jednego psychologa zobowiązany jest wskazać, dla których grup i w jakim zakresie godzinowym każda z podanych w ofercie osób będzie realizowała zajęcia. 14. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć dowód ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przed podpisaniem umowy. 15. Wykonawca (psycholog) zobowiązany jest prowadzić dokumentację z przebiegu usług, na którą składają się następujące dokumenty: 1) Arkusz grupowego spotkania z psychologiem - wzór druku stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ, 2) Lista obecności biorących udział w grupowym spotkaniu z psychologiem Załącznik Nr 9 do SIWZ. 16. Wykonawca rozliczał się będzie z Zamawiającym z wykonanych usług miesięcznie - niezależnie od ilości prowadzonych zajęć w okresie od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego. Rozliczenie dokonywane będzie na druku pn. Miesięczna karta czasu pracy wykonawcy w ramach projektu - wzór druku stanowi Załącznik Nr 10 do SIZW. Miesięczna karta będzie podstawą do wypłaty wynagrodzenia: 1) zgodnie z zawartą umową zlecenia - w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, po wystawieniu przez nie rachunku; 2) zgodnie z zawartą umową o realizację usług - w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, po wystawieniu przez nie faktury lub rachunku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do realizacji usług psychologicznych w osobach: 1) psychologa, który posiada wykształcenie i kwalifikacje opisane w rozdziale II pkt 11 SIWZ, w zależności od części zamówienia, na które składa ofertę. 2) potwierdzeniem spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest sporządzenie przez wykonawcę wykazu kadry, uwzględniającego wymogi zamawiającego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, dla każdej z części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę odrębnie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    1) dyplom z tytułem magistra psychologii lub równoważny zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale II pkt 11 SIWZ - dotyczy bezpośrednich realizatorów usługi; 2) życiorys w formie CV, uwzględniający kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie w pracy z osobami (zależnie od części zamówienia patrz Rozdział II pkt 11 SIWZ) - dotyczy bezpośrednich realizatorów usługi (SPORZĄDZA WYKONAWCA); 3) dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawarte w życiorysie, o którym mowa w ppkt 2 - dotyczy bezpośrednich realizatorów usług; 4) oświadczenie, że bezpośredni realizatorzy usług posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych; 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy bezpośrednich realizatorów usługi. 6) oświadczenie, że przed zawarciem umowy wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia równą lub większą niż cena oferty brutto na część zamówienia, na którą zawierana jest umowa.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (WEDŁUG ZAŁĄCZONEGO WZORU). 2. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów). 3. Kopia dowodu tożsamości (dotyczy tylko osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Jakość oferowanej usługi - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII Promocja Aktywnej Integracji, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Poradnictwo psychologiczne grupowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo psychologiczne grupowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość oferowanej usługi - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Poradnictwo psychologiczne grupowe.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo psychologiczne grupowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość oferowanej usługi - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Poradnictwo psychologiczne grupowe.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo psychologiczne grupowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość oferowanej usługi - 50
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Poradnictwo psychologiczne grupowe.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo psychologiczne grupowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość oferowanej usługi - 50
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Poradnictwo psychologiczne grupowe.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo psychologiczne grupowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość oferowanej usługi - 50
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Poradnictwo psychologa rodzinnego.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo psychologa rodzinnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość oferowanej usługi - 50
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Poradnictwo psychologa rodzinnego.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo psychologa rodzinnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość oferowanej usługi - 50
ZAŁĄCZNIKI:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (964kB) pdf
Załączniki do SIWZ od 1 do 10 (2389kB) pdf
Załączniki do SIWZ nr 11 - Istotne postanowienia umowne (556kB) pdf
Formularz ofertowy (360kB) pdf
Wzór wykazu osób (350kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (505kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (512kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (423kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Lidia Lewandowska (2 czerwca 2011)
Opublikował: Piotr Grudziński (2 czerwca 2011, 11:32:37)

Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (18 lipca 2011, 12:08:44)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1965