Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014 | Archiwum 2013
Archiwum ogłoszeń lata 2008-2012
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Numer ogłoszenia: 152276 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. 2. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: 1) CZĘŚĆ I obejmuje dostawę następującego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem: a) Laptop - 3 sztuki; b) Zastaw komputerowy Typ A - 1 sztuka; c) Monitor - 1 sztuka; d) Drukarka Typ A - 1 sztuka; e) Drukarka Typ B - 1 sztuka. 2) CZĘŚĆ II obejmuje dostawę następującego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem: a) Zestaw komputerowy Typ B - 4 sztuki; b) Monitor - 4 sztuki; c) Drukarka Typ A - 1 sztuka; d) Drukarka Typ C - 1 sztuka. 3) CZĘŚĆ III obejmuje dostawę: a) Laptop - 1 sztuka; b) Zestaw komputerowy Typ A - 8 sztuk; c) Monitor - 8 sztuk; d) Drukarka Typ A - 1 sztuka; e) Drukarka Typ B - 1 sztuka. Dokładny opis ww. rodzajów sprzętu komputerowego znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3. Każda z części opisana w pkt 2 stanowi odrębną część zamówienia. 4. Wykonawca dostarcza sprzęt komputerowy do siedziby zamawiającego przy ul. Kościuszki 26 we Włocławku własnym transportem. 5. Koszty dostawy oraz koszty związane z przygotowaniem sprzętu do użytku w całości pokrywa wykonawca. 6. Oferowane rozdaje sprzętu komputerowego muszą spełniać warunek posiadania odpowiednich certyfikatów i standardów, które szczegółowo opisane są w załączniku nr 1 do SWIZ - Opis przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny dla poszczególnych rodzajów sprzętu komputerowego na warunkach określonych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 48.00.00.00-8, 48.62.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch dostaw odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, potwierdzonych dokumentami, że zostały wykonane należycie. (Przez odpowiednią wartość rozumie się dostawy o wartości, co najmniej 20.000,00 zł brutto). Wykonawca zobowiązany jest wykazać zrealizowanie dwóch dostaw niezależnie od zakresu zamówienia (ilości części), na które składa ofertę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
1) Certyfikaty i dokumenty potwierdzające spełnianie standardów przez oferowany sprzęt komputerowy - odrębnie dla każdego z rodzajów sprzętu komputerowego: a) dla Laptopa - opisane w pkt I.10. załącznika nr 1 do SIWZ, b) dla Zestawu komputerowego Typu A - opisane w pkt II.10. załącznika nr 1 do SIWZ, c) dla Zestawu komputerowego Typu B - opisane w pkt III.12. załącznika nr 1 do SIWZ, d) dla Monitora - opisane w pkt IV.21. załącznika nr 1 do SIWZ. 2) Certyfikat ISO 9001:2000 oraz ISO 14001 dla producenta Laptopa, 3) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta Zestawu komputerowego Typu A oraz Zestawu komputerowego Typu B; 4) Certyfikat ISO 9001:2000 dla firmy serwisującej na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzację producenta sprzętu komputerowego w tym zakresie - dotyczy każdego z rodzajów sprzętu komputerowego. 5) dokument gwarancyjny dla każdego oferowanego rodzaju sprzętu komputerowego na okres nie krótszy niż 3 lata, 6) oświadczenie producenta sprzętu komputerowego (dotyczy każdego rodzaju sprzętu komputerowego) , że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych wykonawcy lub firmy serwisującej przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem - dotyczy każdego z rodzajów sprzętu komputerowego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty (załączony wzór druku). 2. Formularz cenowy na każdą z części zamówienia odrębny (załączony wzór druku). 3. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie,
ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane w części II w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek ze środków EFS, POKL 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIKI:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (868kB)
Załącznik Nr 1 – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (3082kB)
Załącznik Nr 2 – ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWNE (597kB)
Wzór formularza ofertowego (548kB)
Wzór formularza cenowego na część I zamówienia (492kB)
Wzór formularza cenowego na część II zamówienia (489kB)
Wzór formularza cenowego na część III zamówienia (492kB)
Wzór wykazu dostaw (408kB)
Wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (505kB)
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (133kB)
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (423kB)
metryczka
Wytworzył: Lidia Lewandowska (10 czerwca 2011)
Opublikował: Piotr Grudziński (10 czerwca 2011, 11:41:30)
Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (18 lipca 2011, 12:08:31)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1758