Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku

Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Numer ogłoszenia: 152276 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. 2. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: 1) CZĘŚĆ I obejmuje dostawę następującego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem: a) Laptop - 3 sztuki; b) Zastaw komputerowy Typ A - 1 sztuka; c) Monitor - 1 sztuka; d) Drukarka Typ A - 1 sztuka; e) Drukarka Typ B - 1 sztuka. 2) CZĘŚĆ II obejmuje dostawę następującego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem: a) Zestaw komputerowy Typ B - 4 sztuki; b) Monitor - 4 sztuki; c) Drukarka Typ A - 1 sztuka; d) Drukarka Typ C - 1 sztuka. 3) CZĘŚĆ III obejmuje dostawę: a) Laptop - 1 sztuka; b) Zestaw komputerowy Typ A - 8 sztuk; c) Monitor - 8 sztuk; d) Drukarka Typ A - 1 sztuka; e) Drukarka Typ B - 1 sztuka. Dokładny opis ww. rodzajów sprzętu komputerowego znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3. Każda z części opisana w pkt 2 stanowi odrębną część zamówienia. 4. Wykonawca dostarcza sprzęt komputerowy do siedziby zamawiającego przy ul. Kościuszki 26 we Włocławku własnym transportem. 5. Koszty dostawy oraz koszty związane z przygotowaniem sprzętu do użytku w całości pokrywa wykonawca. 6. Oferowane rozdaje sprzętu komputerowego muszą spełniać warunek posiadania odpowiednich certyfikatów i standardów, które szczegółowo opisane są w załączniku nr 1 do SWIZ - Opis przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny dla poszczególnych rodzajów sprzętu komputerowego na warunkach określonych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 48.00.00.00-8, 48.62.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch dostaw odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, potwierdzonych dokumentami, że zostały wykonane należycie. (Przez odpowiednią wartość rozumie się dostawy o wartości, co najmniej 20.000,00 zł brutto). Wykonawca zobowiązany jest wykazać zrealizowanie dwóch dostaw niezależnie od zakresu zamówienia (ilości części), na które składa ofertę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    1) Certyfikaty i dokumenty potwierdzające spełnianie standardów przez oferowany sprzęt komputerowy - odrębnie dla każdego z rodzajów sprzętu komputerowego: a) dla Laptopa - opisane w pkt I.10. załącznika nr 1 do SIWZ, b) dla Zestawu komputerowego Typu A - opisane w pkt II.10. załącznika nr 1 do SIWZ, c) dla Zestawu komputerowego Typu B - opisane w pkt III.12. załącznika nr 1 do SIWZ, d) dla Monitora - opisane w pkt IV.21. załącznika nr 1 do SIWZ. 2) Certyfikat ISO 9001:2000 oraz ISO 14001 dla producenta Laptopa, 3) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta Zestawu komputerowego Typu A oraz Zestawu komputerowego Typu B; 4) Certyfikat ISO 9001:2000 dla firmy serwisującej na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzację producenta sprzętu komputerowego w tym zakresie - dotyczy każdego z rodzajów sprzętu komputerowego. 5) dokument gwarancyjny dla każdego oferowanego rodzaju sprzętu komputerowego na okres nie krótszy niż 3 lata, 6) oświadczenie producenta sprzętu komputerowego (dotyczy każdego rodzaju sprzętu komputerowego) , że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych wykonawcy lub firmy serwisującej przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem - dotyczy każdego z rodzajów sprzętu komputerowego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (załączony wzór druku). 2. Formularz cenowy na każdą z części zamówienia odrębny (załączony wzór druku). 3. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane w części II w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek ze środków EFS, POKL 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIKI:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (868kB) pdf
Załącznik Nr 1 – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (3082kB) pdf
Załącznik Nr 2 – ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWNE (597kB) pdf
Wzór formularza ofertowego (548kB) pdf
Wzór formularza cenowego na część I zamówienia (492kB) pdf
Wzór formularza cenowego na część II zamówienia (489kB) pdf
Wzór formularza cenowego na część III zamówienia (492kB) pdf
Wzór wykazu dostaw (408kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (505kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (133kB) word
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (423kB) pdf


metryczka


Wytworzył: Lidia Lewandowska (10 czerwca 2011)
Opublikował: Piotr Grudziński (10 czerwca 2011, 11:41:30)

Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (18 lipca 2011, 12:08:31)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1758