Dostawa mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku

Dostawa mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Numer ogłoszenia: 190664 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, mebli kuchennych oraz krzeseł na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. 2. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: 2a. CZĘŚĆ I - dostawa mebli biurowych i kuchennych na wyposażenie świetlicy profilaktyczno - wychowawczej, 2b. CZĘŚĆ II - dostawa mebli biurowych i kuchennych na wyposażenie klubu integracji społecznej, 2c. CZĘŚĆ III - dostawa stolików komputerowych na wyposażenie środowiskowego domu samopomocy. 3. Dokładny opis poszczególnych części znajduje się w załącznikach do SIWZ: 3a. załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ I, 3b. załącznik nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ II, 3c. załącznik nr 3 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ III. 4. Każda z części opisana w pkt 2 stanowi odrębną część zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje w każdej z części: 5a. wykonanie mebli za wyjątkiem krzeseł, 5b. dostawę mebli do wskazanej siedziby zamawiającego, 5c. montaż i ustawienie mebli, 5d. udzielenie gwarancji na wykonane meble nie krótszej niż 36 miesięcy od daty odbioru mebli. 6. Koszty wykonania przedmiotu zamówienia określonego w pkt 5 i przygotowania mebli do użytku w całości pokrywa wykonawca. 7. Oferowane meble muszą być wykonane z płyty spełniającej warunek posiadania odpowiednich certyfikatów, które szczegółowo opisane są w załącznikach nr 1-3 do SWIZ. 8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Przedmiot główny - 39.10.00.00-3 Meble; Przedmioty dodatkowe: 39.11.20.00-0 krzesła, 39.13.00.00-2 meble biurowe, 39.13.41.00-1 stoły komputerowe, 39.14.10.00-2 meble i wyposażenie kuchni..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.13.00.00-2, 39.13.41.00-1, 39.14.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch dostaw odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, potwierdzonych dokumentami, że zostały wykonane należycie. (Przez odpowiednią wartość rozumie się dostawy o wartości, co najmniej 20.000,00 zł brutto). Wykonawca zobowiązany jest wykazać zrealizowanie dwóch dostaw niezależnie od zakresu zamówienia (ilości części), na które składa ofertę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1a. Szczegółowy opis oferowanych mebli zgodny z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załącznikach nr 1 - 3 do SIWZ. 1b. Certyfikaty na płytę, z której będą wykonane oferowane meble, które szczegółowo opisane są w załącznikach nr 1-3 do SWIZ. 1c. Atesty na elementy tapicerowane, potwierdzające niepalność materiałów, które szczegółowo opisane są w załącznikach nr 1-3 do SIWZ. 1d. Certyfikat ISO 9001:2000 producenta oferowanych krzeseł i foteli.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (załączony wzór druku). 2. Formularz cenowy na każdą z części zamówienia odrębny (załączony wzór druku). 3. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część III jest współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII Promocja Aktywnej Integracji, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych i kuchennych na wyposażenie świetlicy profilaktyczno - wychowawczej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych i kuchennych na wyposażenie klubu integracji społecznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin dostawy - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stolików komputerowych na wyposażenie środowiskowego domu samopomocy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

ZAŁĄCZNIKI:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (716kB) pdf
Załączniki Nr 1, 2, 3 do SIWZ (1660kB) pdf
Zał Nr 4 do SIWZ Istotne postanowienia umowne (524kB) pdf
Wzór formularza ofertowego (296kB) pdf
Wzór formularza cenowego (948kB) pdf
Wzór wykazu dostaw (73kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (505kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (512kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (dotyczy osób fizycznych) (423kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Lidia Lewandowska (8 lipca 2011)
Opublikował: Piotr Grudziński (8 lipca 2011, 12:03:33)

Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (2 stycznia 2012, 09:21:11)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1764