Remont elewacji budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku położonego na terenie działki Nr 21-5, KM 43 przy ul. Kościuszki 26 we Włocławku

Remont elewacji budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku położonego na terenie działki Nr 21-5, KM 43 przy ul. Kościuszki 26 we Włocławku
Numer ogłoszenia: 315704 - 2011; data zamieszczenia: 03.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku położonego na terenie działki Nr 21-5, KM 43 przy ul. Kościuszki 26 we Włocławku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem robót budowlanych jest wykonanie remontu elewacji budynku położonego przy ul. Kościuszki 26 we Włocławku, na terenie działki Nr 21-5, KM 43 obręb Włocławek, obejmującego: 1) wykonanie kompleksowych prac remontowych i konserwatorskich renowacji elewacji w zakresie oczyszczenia, uzupełnienia ubytków lica ceglanego oraz wymiany spoin, 2) remont balkonu od strony ul. Kościuszki, demontaż balkonu istniejącego na ścianie tylnej, 3) wykonanie remontu w zakresie uzupełnienia tynków zewnętrznych, robót malarskich ścian, 4) osuszanie ścian piwnic wraz z dostawą urządzenia do elektrofizycznego osuszania budynków DRYMAT M2030 EO+ lub o równoważnych parametrach technicznych określonych na stronie 1 Załącznika Nr 4 do SIWZ w wymiarze ± 10 % poszczególnych danych technicznych. 2. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia wykonywane będą na budynku usytuowanym w strefie ochrony konserwatorskiej Miasta Włocławek. Aktualnie trwa postępowanie konserwatorskie w sprawie wpisania obiektu do rejestru zabytków. Wykonanie robót remontu elewacji wytycza szczegółowe postępowanie konserwatorskie. 3. Szczegółowy opis zakresu rzeczowego i technologii wykonania prac remontowych i konserwatorskich, będących przedmiotem zamówienia określają: 1) projekt budowlany Remont elewacji budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku położonego na terenie działki Nr 21-5, KM 43 przy ul. Kościuszki 26, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla zadania inwestycyjnego, które stanowią Załącznik Nr 2 do SIWZ; 3) przedmiar robót, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ, 4) specyfikacja techniczna urządzenia DRYMAT M2030 EO+, która stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Dokumentacja, o której mowa w pkt 3 stanowi integralną całość z opisem przedmiotu zamówienia. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją. 5. Opis robót zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: 1) Główny przedmiot: 45.00.00.00-7 - roboty budowlane 2) Dodatkowe przedmioty: 45.26.21.00-2 - roboty przy wznoszeniu rusztowań, 45.26.26.90-4 - remont starych budynków, 45.26.25.20-2 - roboty murowe, 45.32.00.00-6 - roboty izolacyjne, 45.32.40.00-4 - roboty w zakresie okładziny tynkowej, 45.44.21.10-1 - malowanie budynków, 45.44.30.00-4 - roboty elewacyjne, 45.45.30.00-7 - roboty remontowe i renowacyjne. 6. Obligatoryjne jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu i zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty. 7. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na czas wykonywania robót budowlanych na budynku przy ul. Kościuszki 26 we Włocławku, na sumę ubezpieczenia w wysokości 100.000,00 zł na wszystkie zdarzenia. 8. Wykonawca zobowiązany jest: 1) wszelkie prace prowadzić pod nadzorem osób uprawnionych oraz zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi normami, wymogami technicznymi, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, 2) umieścić na budowie tablicę informacyjną, 3) umieścić na budowie ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, opracować plan BIOZ (Dz.U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126), 4) przeszkolić pracowników zatrudnionych przy pracach w zakresie BHP, 5) prowadzić dziennik budowy, 6) zastosować przy prowadzonych robotach materiały posiadające atesty i certyfikaty, 7) współdziałać z organami administracji (nadzór budowlany, konserwator zabytków, zarząd dróg) w zakresie realizowanych robót. 9. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum pięcioletniej gwarancji jakości na wykonane roboty remontowe. 10. Rozliczenie wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi dwiema fakturami: pierwszą po wykonaniu 40% zakresu robót oraz drugą po wykonaniu odbioru końcowego przedmiotu umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.21.00-2, 45.26.26.90-4, 45.26.25.20-2, 45.32.00.00-6, 45.32.40.00-4, 45.44.21.10-1, 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych żąda wniesienia wadium w wysokości 1.700,00 zł brutto (słownie: tysiąc siedemset złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku. Spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu wykonawca wykazuje jedynie przez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych w zakresie robót elewacyjnych o wartości co najmniej 80.000,00 zł brutto każda, lub-i 1 roboty elewacyjnej na budynku stanowiącym obiekt zabytkowy o wartości minimum 100.000,00 zł brutto. 2) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty, potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku. Spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu wykonawca wykazuje jedynie przez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż podczas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi: 1) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do objęcia stanowiska kierownika budowy, 2) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do objęcia stanowiska kierownika budowy w branży budowlanej, przy czym kierownikiem budowy może być jednocześnie osoba wymieniona, jako kierownik robót w branży budowlanej, o ile posiada odpowiednie uprawnienia. Potwierdzeniem spełniania warunku jest sporządzenie przez wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnianie warunku wykonawca potwierdza poprzez posiadanie opłaconej i ważnej polisy od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia w wysokości 100.000,00 zł na wszystkie zdarzenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) opracowanie przez wykonawcę planu robót zawierającego harmonogram ich wykonania (według załączonego wzoru druku), 2) informacja wykonawcy o sposobie wykonywania robót, zastosowanych materiałach, 3) pisemne potwierdzenie gotowości współpracy od osoby, posiadającej uprawnienia budowlane do objęcia stanowiska kierownika budowy, 4) pisemne potwierdzenie gotowości współpracy od osoby, posiadającej uprawnienia budowlane do objęcia stanowiska kierownika robót budowlanych w branży budowlanej.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (załączony wzór druku). 2. Kalkulacja ceny ofertowej - kosztorys szczegółowy. 3. Zaakceptowane istotne postanowienia umowne - załącznik Nr 5 do SIWZ. 4. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


ZAŁĄCZNIKI:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (917kB) pdf
Załącznik Nr 1 do SIWZ – Projekt budowlany cz. 1 (6201kB) zip
Załącznik Nr 1 do SIWZ – Projekt budowlany cz. 2 (4510kB) zip
Załącznik Nr 2 do SIWZ – Specyfikacje techniczne (355kB) pdf
Załącznik Nr 3 do SIWZ – Przedmiar robót (147kB) pdf
Załącznik Nr 4 do SIWZ - Specyfikacja techniczna urządzenia DRYMAT M2030 EO+ (743kB) pdf
Załącznik Nr 5 do SIWZ – Istotne postanowienia umowne (1075kB) pdf
Wzór formularza ofertowego (333kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (365kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (373kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (284kB) pdf
Wzór harmonogramu wykonania robót (218kB) pdf



metryczka


Wytworzył: Lidia Lewandowska (3 października 2011)
Opublikował: Piotr Grudziński (3 października 2011, 17:59:50)

Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (2 stycznia 2012, 09:19:59)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2255