REALIZOWANIE IMIENNYCH KART ŻYWNOŚCIOWYCH W SKLEPIE Z ARTYKUŁAMI OGÓLNOSPOŻYWCZYMI

REALIZOWANIE IMIENNYCH KART ŻYWNOŚCIOWYCH W SKLEPIE Z ARTYKUŁAMI OGÓLNOSPOŻYWCZYMI
Numer ogłoszenia: 340654 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REALIZOWANIE IMIENNYCH KART ŻYWNOŚCIOWYCH W SKLEPIE Z ARTYKUŁAMI OGÓLNOSPOŻYWCZYMI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizowanie imiennych kart żywnościowych w sklepie z artykułami ogólnospożywczymi wydawanych podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku, jako określona pomoc (celowa, okresowa, stała). 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): kod numeryczny 55.90.00.00-9 Usługi handlu detalicznego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wydawanie artykułów żywnościowych, wszystkich oprócz alkoholu i wyrobów tytoniowych na podstawie imiennej karty żywnościowej, która stanowi bezgotówkową formę płatności. 4. Wzorcowe karty żywnościowe stanowią załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Po zawarciu umowy zamawiający zostanie upoważniony przez wykonawcę do wykonania pieczątki z nazwą i adresem placówki handlowej, którą ostempluje tylną stronę każdej karty przed wydaniem jej osobie upoważnionej do realizowania. 6. Sklep ogólnospożywczy musi być usytuowany w centrum miasta Włocławka. Wykaz dopuszczalnych ulic, na których może być usytuowany sklep zawarty jest w załączniku nr 2 do niniejszej dokumentacji. 7. Wymagane jest aby palcówka handlowa była czynna, co najmniej w dni powszednie od godz. 7:00 do godz. 17:00. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania odcinanych z karty żywnościowej kuponów wartościowych, które stanowiły będą podstawę do rozliczenia z zamawiającym. 9. Wykonawca przekazuje rozliczenia za każdy miesiąc realizowania kart żywnościowych do dnia 10 następnego miesiąca w formie faktury zawierającej szczegółową specyfikację zrealizowanych kuponów wartościowych wraz z załącznikiem zawierającym faktycznie zrealizowaną ilość kuponów wartościowych w danym miesiącu. 10. MOPR przekaże należność na konto wykonawcy wskazane na fakturze w terminie 7 dni od daty złożenia faktury za dany okres rozliczeniowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.90.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: 1) placówką handlową - sklepem ogólnospożywczym w centrum miasta Włocławka, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Usytuowanie sklepu w centrum miasta jest warunkiem koniecznym. Osoby korzystające z tej formy pomocy społecznej pobierają karty żywnościowe w kasie MOPR przy ul. Kościuszki 26, ponadto pobierają świadczenia za dany miesiąc w punkcie kasowym przy ul. Związków Zawodowych 18, tak więc dotarcie do sklepu w centrum miasta nie będzie utrudnione, ani też nie będzie pociągało za sobą ze strony klienta dodatkowych kosztów dojazdów. Placówka musi posiadać decyzję państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu obiektu do prowadzenia działalności handlowej w zakresie obrotu detalicznego środkami spożywczymi.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: 1) kierownikiem placówki handlowej, który będzie odpowiedzialny za realizację zamówienia ze strony wykonawcy oraz przedstawi informację o podstawie (umowa o pracę, umowa zlecenia, umowa agencyjna itp.) do dysponowania tą osobą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Decyzję państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu obiektu (placówki handlowej) do prowadzenia działalności handlowej w zakresie obrotu detalicznego środkami spożywczymi wydaną zgodnie Działem IV Rozdziałem 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 136, poz.914 z późn. z m.) - lub inną odpowiednią - wydaną na podstawie wcześniejszych przepisów.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty. 2. Formularz cenowy koszyka artykułów spożywczych. 3. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIKI:

Ogłoszenie o zamówieniu (932kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (821kB) pdf
Załącznik Nr 2 – Wykaz ulic, na których może być usytuowana placówka handlowa (172kB) pdf
Załącznik Nr 3 – Istotne postanowienia umowne (497kB) pdf
Formularz ofertowy (359kB) pdf
Formularz cenowy koszyka artykułów spożywczych (341kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (29kB) word
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (372kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (283kB) pdf
Wzór wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia (165kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Lidia Lewandowska (18 października 2011)
Opublikował: Piotr Grudziński (18 października 2011, 14:43:39)

Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (2 stycznia 2012, 09:19:50)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1466