Świadczenie przez okres 12 miesięcy kompleksowych usług pogrzebowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku

Świadczenie przez okres 12 miesięcy kompleksowych usług pogrzebowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Numer ogłoszenia: 238676 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie przez okres 12 miesięcy kompleksowych usług pogrzebowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy kompleksowych usług pogrzebowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku, którym MOPR jest zobowiązany zapewnić sprawienie pogrzebu, stosownie do postanowień art. 17 ust. 1 pkt 15 i art. 44 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2009 r. Nr 175, poz. 1362 z późn. zm.). 2. Szacowana ilość pochówków 30 (w tym 5 kremacji). Ze względu na specyfikę zamówienia zamawiający nie jest w stanie szczegółowo określić ilości pochówków. 3. Każdorazową kompleksową usługę pogrzebową stanowią: 1) zapewnienie przez wykonawcę: a) drewnianej trumny - sosnowej, o wymiarach standardowych, lub trumny do kremacji oraz urny, b) krzyża (lub innego symbolu religijnego zależnego od wyznania) i tabliczki cmentarnej z napisem, c) wydrukowania i rozklejenia 5 sztuk nekrologów, d) kompletnego ubioru dla zmarłego: dla kobiety bielizny osobistej, rajstop, bluzki, butów, garsonki, dla mężczyzny bielizny osobistej, skarpet, koszuli, garnituru i butów, w razie konieczności, w szczególnych przypadkach - zapewnienie worka foliowego; 2) usługi pogrzebowe, obejmujące: a) kompletne przygotowanie ciała, a w szczególności umycie, golenie, strzyżenie, ubranie zwłok, b) złożenie zwłok w trumnie, c) przechowywanie zmarłego w chłodni lub kaplicy cmentarnej w zależności od okoliczności, d) przewóz ciała autokarawanem na terenie miasta i na cmentarze komunalne, np.: dom - szpital - kościół - cmentarz przy ul. Chopina lub w Pińczacie, a w szczególnych przypadkach dowóz ciał spoza terenu miasta, jeżeli podopieczny MOPR zmarł poza granicami Gminy Miasta Włocławek, e) usługę religijną lub usługę świeckiego mistrza ceremonii, f) obsługę pogrzebu na cmentarzu, g) przewóz zwłok wózkiem akumulatorowym na cmentarzu, h) usługi kremacyjne (jeżeli dotyczy), obejmujące spopielenie, obsługę i czas oczekiwania; 3) usługi cmentarne: a) uiszczanie opłat za wykonywane przez zarządcę cmentarzy komunalnych usługi zgodnie z obowiązującym w dniu pogrzebu wykazem i cennikiem, b) uiszczanie opłat za korzystanie z cmentarzy i urządzeń cmentarnych obowiązujących w dniu pogrzebu zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4) usługi demontażu i montażu pomnika (jeżeli dotyczy). 4. Zamawiający ustala cztery rodzaje kompleksowych usług pogrzebowych, opisanych wyżej w pkt 3, w zależności od wieku zmarłego oraz miejsca, w którym znajdują się zwłoki: 1) kompleksowa usługa pogrzebowa dla grupy wiekowej powyżej lat 6 z eksportacją zwłok na terenie miasta, 2) kompleksowa usługa pogrzebowa dla grupy wiekowej powyżej lat 6 z eksportacją zwłok poza terenem miasta, 3) kompleksowa usługa pogrzebowa dla grupy wiekowej do lat 6 z eksportacją zwłok na terenie miasta, 4) kompleksowa usługa pogrzebowa dla grupy wiekowej do lat 6 z eksportacją zwłok poza terenem miasta. 5. Zamawiający ustala trzy rodzaje usług pogrzebowych, opisanych wyżej w pkt 3, które wykonawca zobowiązany jest odrębnie wycenić: 1) usługę kremacji dla grupy wiekowej powyżej lat 6, 2) usługę kremacji dla grupy wiekowej do 6 lat, 3) usługę demontażu i montażu pomnika. 6. Każdy z rodzajów usług pogrzebowych, o których mowa w pkt 4 oraz pkt 5, z wyszczegółowieniem do wyceny opisany został w formularzu cenowym. 7. Wykonawca jest obowiązany w ciągu dwóch godzin od zgłoszenia dokonać eksportacji zwłok z miejsca zgonu do miejsca przechowywania - chłodni (powyższy wymóg nie ma zastosowania, gdy zwłoki znajdują się w Zakładzie Medycyny Sądowej). W przypadku, gdy eksportacja zwłok dokonywana jest poza terenem miasta Włocławka, do powyższego dwugodzinnego terminu doliczany będzie czas potrzebny na dojazd. 8. Sprawienie pogrzebu winno odbywać się z poszanowaniem godności osób zmarłych i ich rodzin, zgodnie z przyjętymi w tym zakresie normami i zwyczajami. 9. Zlecenie dokonania pochówku zamawiający zobowiązuje się każdorazowo przekazywać wykonawcy pisemnie, bądź w wyjątkowych przypadkach telefonicznie (wymaga to jednak potwierdzenia pisemnego dokonanego w ciągu 3 dni). 10. Należność za wykonane usługi dokonana będzie przelewem na rachunek wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury, każdorazowo za faktycznie wykonaną usługę. 11. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonane dostawy i usługi. 12. Ceny usług cmentarnych i opłat za korzystanie z cmentarzy i urządzeń cmentarnych na cmentarzach komunalnych ustalone przez Zarządcę Cmentarza, będą refundowane przez zmawiającego wykonawcy po uprzednim przedstawieniu pisemnej informacji na temat faktycznie wykonanych usług przy każdym pogrzebie oraz wysokości kosztów faktycznie poniesionych poprzez przedstawienie obciążenia wystawionego przez zarządcę cmentarza. 13. Zasady określone w pkt 12 stosuje się odpowiednio do opłaty za wydanie zwłok z prosektorium szpitalnego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie warunku wykonawca potwierdza poprzez posiadanie opłaconej i ważnej polisy od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia w wysokości 50.000,00 zł na wszystkie zdarzenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (WEDŁUG ZAŁĄCZONEGO WZORU). 2. Formularz cenowy (WEDŁUG ZAŁĄCZONEGO WZORU). 3. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIKI:

Ogłoszenie o zamówieniu (1524kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (3193kB) pdf
Załącznik nr 1 do SIWZ (601kB) pdf
Wzór formularza ofertowego (54kB) word
Wzór formularza cenowego (143kB) word
Wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (29kB) word
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (38kB) word
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (dotyczy osób fizycznych) (30kB) word

metryczka


Wytworzył: Lidia Lewandowska (6 lipca 2012)
Opublikował: Piotr Grudziński (6 lipca 2012, 19:37:50)

Ostatnia zmiana: Mariusz Komorowski (18 grudnia 2012, 08:35:00)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1839