Świadczenie usług terapii rehabilitacyjno-ruchowej w basenie w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek Numer ogłoszenia: 317450 - 2012

Świadczenie usług terapii rehabilitacyjno-ruchowej w basenie w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek
Numer ogłoszenia: 317450 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług terapii rahabilitacyjno-ruchowej w basenie w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług terapii rehabilitacyjno-ruchowej w basenie dla 20 dziesięcioosobowych grup 200 osób niepełnosprawnych, będących uczestnikami projektu realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie pod nazwą Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII Promocja Aktywnej Integracji, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 4.2.Usługa terapii rehabilitacyjno-ruchowej w basenie, stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia, skierowana jest do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności, w tym mogą być osoby posiadające niepełnosprawność ruchową. 4.3. Terapia w basenie obejmować będzie prowadzenie ćwiczeń usprawniających w środowisku wodnym, dającym wszechstronne możliwości rehabilitacyjne, ukierunkowane na poprawę sprawności fizycznej, w tym 4.3.1. poprawę ruchomości stawów, 4.3.2.wzmocnienie wybranych grup mięśniowych, 4.3.3. poprawę i doskonalenie reakcji równoważnych, 4.3.4. obniżenie lub wzmocnienie napięcia mięśniowego, 4.3.5. obniżenie dolegliwości bólowych, 4.3.6. poprawę ogólnego stanu psychomotorycznego, 4.3.7. zwiększenie relaksacji, 4.3.8. korekcję postawy. 4.4. Realizacja przedmiotu zamówienia przewidziana jest w roku 2012 i 2013 w dwóch częściach, następująco: 4.4.1. CZĘŚĆ I - Świadczenie usług terapii rehabilitacyjno-ruchowej w basenie dla 10 grup dziesięcioosobowych w terminie od miesiąca września do 10 grudnia w roku 2012. 4.4.2. CZĘŚĆ II - Świadczenie usług terapii rehabilitacyjno-ruchowej w basenie dla 10 grup dziesięcioosobowych w terminie od miesiąca lutego do miesiąca listopada w roku 2013. 4.5. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie 800 godzin terapii w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym: 4.5.1. CZĘŚĆ I - 400 godzin terapii w 2012r. 4.5.2. CZĘŚĆ II - 400 godzin terapii w 2013r. 4.6. Terapią w basenie objętych jest 200 osób niepełnosprawnych, podzielonych na grupy następująco: 4.6.1. CZĘŚĆ I - 10 grup dziesięcioosobowych 4.6.2. CZĘŚĆ II - 10 grup dziesięcioosobowych 4.7. Dla każdej grupy terapia w basenie obejmować musi 40 godzin zajęć, które realizowane mogą być w blokach najdłużej dwugodzinnych. 4.8. Przez godzinę zajęć rozumie się 45-minutowe zajęcia w basenie. 4.9. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług, będących przedmiotem zamówienia, w wybranym dniu tygodnia za wyjątkiem sobót, niedziel i świąt, w godzinach 800 - 1700. 4.10. Zajęcia przypadające na daną grupę nie mogą odbywać się częściej niż dwa razy w tygodniu. 4.11. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić możliwie długi czas pobytu na terenie pływalni, zarówno przed rozpoczęciem jak i po zakończeniu zajęć, by wszystkie osoby biorące udział w zajęciach, były w stanie przygotować się do zajęć oraz przebrać się i wysuszyć po zajęciach. 4.12. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przynajmniej jedną osobę na każde 10 osób przebywających w basenie. Osoba powinna posiadać kwalifikacje fizjoterapeuty lub rehabilitanta. 4.13. Dopuszcza się możliwość prowadzenia zajęć dla maksymalnie 2 grup jednocześnie, z zastrzeżeniem dotyczącym wielkości basenu. 4.14. Dodatkowo wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, podczas udziału w zajęciach, opiekę ratownika wodnego. 4.15. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić miejsce świadczenia usługi, tzn. pływalnię krytą z możliwością swobodnego udziału w zajęciach dla min. 10 osób (1 grupa wsparcia). 4.16. Charakterystyka basenu, w którym odbywać się będą zajęcia terapii: 4.16.a. poziom wody w basenie lub w wyodrębnionej części, umożliwiający swobodne poruszanie się po dnie oraz wykonywanie ćwiczeń, o których mowa w pkt 4.3 niniejszej SIWZ. 4.16.b. basen kryty, 4.16.c. budynek, w którym zlokalizowany jest basen, dostosowany dla osób niepełnosprawnych, 4.16.d. toalety osobne dla kobiet i mężczyzn oraz przynajmniej jedna toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, 4.16.e. szatnie odrębne dla kobiet i mężczyzn, wyposażone w przebieralnie oraz zamykane szafki na ubrania, 4.16.f. szatnie lub toalety wyposażone w suszarki do włosów, prysznice. 4.17. Przedmiot zamówienia musi być realizowany na terenie objętym transportem komunikacji miejskiej Włocławek: MPK Włocławek. Uczestnicy terapii, w celu dotarcia na miejsce świadczenia usług, otrzymują bilety komunikacji miejskiej. 4.18. Wykonawca zobowiązany jest dysponować narzędziami do ćwiczeń, akcesoriami, sprzętem pływackim, niezbędnymi do właściwej realizacji terapii. 4.19. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na wszystkie zdarzenie i na jedno zdarzenie, na czas świadczenia usług, będących przedmiotem zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 9.2.3.a. Wykonawca musi wykazać, że w okresie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował pływalnią krytą z możliwością swobodnego udziału w zajęciach dla minimum 10 osób, 9.2.3.b. Wykonawca musi wykazać, iż budynek, w którym zlokalizowany jest basen, spełnia następujące kryteria: a. poziom wody w basenie lub w wyodrębnionej części, umożliwiający swobodne poruszanie się po dnie oraz wykonywanie ćwiczeń, o których mowa w pkt 4.3 niniejszej SIWZ. b. basen kryty, c. dostosowany jest dla osób niepełnosprawnych, d. wyposażony jest w toalety osobne dla kobiet i mężczyzn oraz przynajmniej jedną toaletę dostosowaną dla osób niepełnosprawnych, e. wyposażony jest w szatnie odrębne dla kobiet i mężczyzn, wraz z przebieralniami oraz zamykanymi szafkami na ubrania, f. wyposażony jest w szatnie lub toalety, z suszarkami do włosów i prysznicami. 9.2.3.c. Wykonawca musi wykazać, że posiada niezbędne narzędzia do prowadzenia zajęć terapii w basenie, o których mowa w pkt 4.18 niniejszej SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 9.2.4.a. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje przynajmniej jedną osobą do prowadzenia zajęć terapii w basenie, posiadająca wykształcenie minimum średnie o specjalności rehabilitacja lub fizjoterapia, oraz posiadającą roczny staż pracy w zawodzie z osobami niepełnosprawnymi. 9.2.4.b. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą, która realizowała będzie obowiązki biurowo-administracyjne, wynikające z realizacji umowy: posiadającą kompetencje do składania sprawozdań, rozliczeń i będzie pozostawała z zamawiającym w kontakcie w sprawach organizacyjnych, wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia (może to być osoba realizująca przedmiot zamówienia) 9.2.4.c. Wykonawca musi wykazać, że na czas realizacji zamówienia, zapewni opiekę przynajmniej jednego ratownika wodnego. 9.2.4.d. Potwierdzeniem spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zgodnie z powyższymi wymogami jest sporządzenie przez wykonawcę wykazu kadry, uwzględniającego wymogi zamawiającego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca zobowiązany jest wskazać podstawę dysponowania w/wym. osobami. 9.2.4.e. W przypadku, gdy wykonawcą jest osobą fizyczna, w zakresie wymagań dotyczących doświadczenia, zobowiązana jest wykazać się spełnianiem warunków opisanych w pkt 9.2.4.a, 9,.2.4.b oraz 9.2.4.d. 9.2.4.f. Powyższe warunki dotyczą obydwu części zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    11.1.Wykonawca zobowiązany jest złożenia oświadczenia o zobowiązaniu się do zawarcia polisy od odpowiedzialnej cywilnej na wszystkie zdarzenia i na jedno zdarzenie na sumę ubezpieczeniową minimum 60 000,00 zł, przed podpisaniem umowy, w przypadku wybory jego oferty, jako najkorzystniejszej. 11.2. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić oświadczenie mówiące o tym, że zobowiązuje się do ubezpieczenia uczestników projektu od następstw nieszczęśliwych wypadków, w ramach prowadzenia ćwiczeń terapii rehabilitacyjno-ruchowej w basenie, w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

12.3. Oferta powinna zawierać wypełniony formularz oferta oraz niżej wymienione dokumenty: 12.3.1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 12.3.2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2012 godzina 09:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług terapii rehabilitacyjno-ruchowej w basenie w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług terapii rehabilitacyjno-ruchowej w basenie dla 10 grup dziesięcioosobowych w terminie od miesiąca września do 10 grudnia w roku 2012.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług terapii rehabilitacyjno-ruchowej w basenie w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług terapii rehabilitacyjno-ruchowej w basenie dla 10 grup dziesięcioosobowych w terminie od miesiąca lutego do miesiąca listopada w roku 2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


ZAŁĄCZNIKI:
Ogłoszenie o zamówieniu (2345kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (3249kB) pdf
Załącznik Nr 1 – Istotne postanowienia umowne (885kB) pdf
Formularz ofertowy (468kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (162kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (482kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (dotyczy osób fizycznych) (167kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Lidia Lewandowska (28 sierpnia 2012)
Opublikował: Piotr Grudziński (28 sierpnia 2012, 14:24:29)

Ostatnia zmiana: Mariusz Komorowski (18 grudnia 2012, 08:33:13)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1469