REALIZOWANIE NA RZECZ KLIENTÓW MOPR -IMIENNYCH KART ŻYWNOŚCIOWYCH W SKLEPIE Z ARTYKUŁAMI OGÓLNOSPOŻYWCZYMI Numer ogłoszenia: 453504 - 2012

REALIZOWANIE NA RZECZ KLIENTÓW MOPR -IMIENNYCH KART ŻYWNOŚCIOWYCH
W SKLEPIE Z ARTYKUŁAMI OGÓLNOSPOŻYWCZYMI

Numer ogłoszenia: 453504 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REALIZOWANIE NA RZECZ KLIENTÓW MOPR -IMIENNYCH KART ŻYWNOŚCIOWYCH W SKLEPIE Z ARTYKUŁAMI OGÓLNOSPOŻYWCZYMI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizowanie imiennych kart żywnościowych w sklepie z artykułami ogólnospożywczymi wydawanych klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku, jako określona pomoc celowa zawarta w ustawie o pomocy społecznej. 2. Szacowana roczna liczba osób korzystających z formy pomocy określonej w pkt 1 obliczona została na 700 osób rocznie. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację w okresie dwóch lat (24 miesiące) począwszy od dnia 01.01.2013 roku. 3. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): kod numeryczny 55.90.00.00-9 Usługi handlu detalicznego. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje wydawanie artykułów żywnościowych, wszystkich oprócz alkoholu i wyrobów tytoniowych na podstawie imiennej karty żywnościowej, która stanowi bezgotówkową formę płatności. 5. Wzorcowe karty żywnościowe stanowią załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Po zawarciu umowy zamawiający zostanie upoważniony przez wykonawcę do wykonania pieczątki z nazwą i adresem placówki handlowej, którą ostempluje tylną stronę każdej karty przed wydaniem jej osobie odpowiedzialnej za realizację zamówienia. 7. Sklep ogólnospożywczy musi być usytuowany w centrum miasta Włocławka. Wykaz dopuszczalnych ulic, na których może być usytuowany sklep zawarty jest w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. 8. Wymagane jest aby placówka handlowa była czynna, co najmniej w dni robocze od godz. 7:00 do godz. 17:00. 9. Wykonawca ma prawo do wylegitymowania osoby posługującej się w jego placówce handlowej kartami żywnościowymi. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania odcinanych z karty żywnościowej kuponów wartościowych, które stanowiły będą podstawę do rozliczenia z zamawiającym. 11. Wykonawca przekazuje miesięczne zestawienie zrealizowanych kuponów z kart żywnościowych zawierające dane wykonawcy, szczegółową specyfikację przyjętych kuponów wartościowych, łączną wartość obciążenia wyrażoną cyframi, słownie oraz numer rachunku bankowego. 12. MOPR przekaże należność na konto wykonawcy w terminie 14 dni od daty złożenia zestawienia za dany okres rozliczeniowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki. 2. Zamówienie uzupełniające udzielone zostanie w przypadku wcześniejszego niż okres obowiązywania umowy podstawowej zrealizowania wartości szacunkowej umowy podstawowej. 3. Zakres zamówienia oraz warunki pozostaną tożsame z niniejszym przedmiotem zamówienia określonym w SIWZ. 4. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w okresie 2 lat od udzielenia zamówienia podstawowego obowiązywać do dnia 31.12.2014 roku

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.90.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie w posiadaniu: placówki handlowej czyli sklepu ogólnospożywczego w centrum miasta Włocławka, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Usytuowanie sklepu w centrum miasta jest warunkiem koniecznym. Osoby korzystające z tej formy pomocy społecznej pobierają karty żywnościowe w kasie MOPR przy ul. Kościuszki 26, ponadto pobierają świadczenia za dany miesiąc w punkcie kasowym przy ul. Związków Zawodowych 18, tak więc dotarcie do sklepu w centrum miasta nie będzie utrudnione, ani też nie będzie warunkowało poniesieniem dodatkowych kosztów dojazdów. Placówka musi posiadać aktualną decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu obiektu do prowadzenia działalności handlowej w zakresie obrotu detalicznego środkami spożywczymi.; Na potwierdzenie warunku wykonawca winien przedłożyć oświadczenie na podstawie jakiej formy prawnej dysponuje lokalem (akt notarialny, umowa najmu, umowa użyczenia lokalu, itp.)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: 1) kierownikiem placówki handlowej, oraz osobą która będzie odpowiedzialna za realizację zamówienia ze strony wykonawcy oraz przedstawi informację o podstawie (umowa o pracę, umowa zlecenia, umowa agencyjna itp.) do dysponowania tą osobą; Na potwierdzenie warunku Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Aktualną decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu obiektu (placówki handlowej) do prowadzenia działalności handlowej w zakresie obrotu detalicznego środkami spożywczymi wydaną zgodnie Działem IV Rozdziałem 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 136, poz.914 z późn. z m.) - lub inną odpowiednią - wydaną na podstawie wcześniejszych przepisów

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (załączony wzór druku). 2. Formularz cenowy koszyka artykułów spożywczych (załączony wzór druku). 3. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści SIWZ i treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem niżej opisanych sytuacji: 1) w przypadku upadłości lub likwidacji wykonawcy, lub innej sytuacji, w której zobowiązanie wykonawcy przejmuje inny podmiot lub następca prawny; 2) w przypadku zmiany danych adresowych stron umowy; 3) w przypadku zmiany lokalizacji placówki handlowej w której realizowane są karty żywnościowe, z zastrzeżeniem możliwości przeniesienia na adres określony w zał. Nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku przeniesienia na inną lokalizację niezgodną z załącznikiem w/wym, Zamawiający natychmiast zrywa umowę, a Wykonawca ponosi kary określone w istotnych postanowieniach umownych. 4) w przypadku zmiany obowiązującego prawa w zakresie wykonania przedmiotu umowy; w tym szczególności obowiązujących Zamawiającego przepisów ustawy o pomocy społecznej. 5) w przypadku innych okoliczności i zmian nieistotnych, o których wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania nie wpłynęłaby na krąg podmiotów, ubiegających się o niniejsze zamówienie, czy też na wynik postępowania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIKI:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (3798kB) pdf
Załącznik nr 1 do SIWZ (400kB) pdf
Załącznik nr 2 do SIWZ (171kB) pdf
Załącznik nr 3 do SIWZ (474kB) pdf
Formularz ofertowy (472kB) pdf
Formularz cenowy (306kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (145kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (467kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (158kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Lidia Lewandowska (15 listopada 2012)
Opublikował: Piotr Grudziński (15 listopada 2012, 16:44:10)

Ostatnia zmiana: Mariusz Komorowski (18 grudnia 2012, 08:32:01)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1627