Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014 | Archiwum 2013
Archiwum ogłoszeń lata 2008-2012
Realizowanie w 2013 roku recept lekarskich klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku Numer ogłoszenia: 470258 - 2012
Numer ogłoszenia: 470258 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizowanie w 2013 roku recept lekarskich klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług farmaceutycznych polegających na realizowaniu recept lekarskich klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, w aptekach ogólnodostępnych położonych na terenie miasta Włocławka, na terenie działania Osiedlowych Sekcji Pomocy Społecznej. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): kod numeryczny 85.14.90.00-5 Usługi farmaceutyczne. 3. Przedmiot zamówienia składa się z czterech części: 1) Część I - realizowanie recept na leki refundowane i nierefundowane klientów z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 1 Śródmieście. Apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji, zlokalizowanych w centrum działania (wykaz dopuszczonych ulic: ul. Tadeusz Kościuszki, ul. Piekarska, ul. Kazimierza Pułaskiego, Plac Wolności, Zielony Rynek, ul. 3 Maja, ul. Jana Kilińskiego, ul. Królewiecka). Apteka wybrana na realizację tej części zamówienia, będzie realizować również recepty dla osób skierowanych ze schroniska dla bezdomnych. Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości ok. 52 016,37 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 49,90% udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 50,10% udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków, tj.: 26.060,20 zł. 2) Część II - realizowanie recept na leki refundowane i nierefundowane, klientów z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 2 Zazamcze. Apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji zlokalizowanych w centrum działania (wykaz ulic: ul. Wieniecka, ul.Promienna, ul. Budowlanych, ul. Radosna, ul. Toruńska). Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 27 237,09 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu - refundowane - 47,87 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 52,13 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj.: 14.198,70 zł. 3) Część III - realizowanie recept na leki refundowane i nierefundowane klientów z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 3 Wschód. Apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji zlokalizowanych w centrum działania (wykaz ulic: ul. 14 Pułku Piechoty, ul. Łanowa , ul. Żytnia, ul. Ostrowska, ul. Cmentarna, ul. Barska). Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 31 481,60 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 45,91 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 54,09 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj.: 17.028,40 zł. 4) Część IV - realizowanie recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 4 Południe Apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. Kaliska, ul. Stefana Żeromskiego, ul. Wiejska, ul. Planty, ul. Kruszyńska). Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 18 854,37 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 44,15 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 55,85 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj. 10.530,17 zł. 4. Realizacja recept przez klientów MOPR odbywać się będzie w formie bezgotówkowej. Klienci będą zobowiązani razem z receptą przedstawić wystawiony przez odpowiedniego pracownika socjalnego wniosek o zrealizowanie leków (wzór wniosku stanowi załącznik do istotnych postanowień umownych, załączonych do niniejszej specyfikacji). Pokrycie kosztów leków klientom pomocy społecznej, stanowi określona pomoc celowa, realizowana zgodnie z przepisami Ustawy o pomocy społecznej. 5. Każdorazowo po realizacji recepty wykonawca zobowiązany jest wystawić fakturę zawierającą wysokość opłat za leki refundowane i kwotę na leki pełnopłatne, na której klient zobowiązany jest potwierdzić odbiór leków poprzez dokonanie stosowanej adnotacji. Adresatem faktur jest MOPR we Włocławku. 6. Wykonawca przekazuje zrealizowane wnioski wraz z fakturami dwa razy w miesiącu w następujących terminach: 1) za okres od 1 do 15 dnia danego miesiąca - do pięciu dni roboczych od dnia zakończenia okresu rozliczeniowego; 2) za okres od 16 dnia do końca miesiąca - do pięciu dni roboczych od dnia zakończenia okresu rozliczeniowego. 7. MOPR przekaże należność za zrealizowanie recept na konto wykonawcy w terminie 7 dni od dnia otrzymania zrealizowanych wniosków wraz z fakturami za dany okres rozliczeniowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten potwierdza posiadanie przez wykonawcę zezwolenia na prowadzenie apteki ogólnodostępnej, o którym mowa w art. 99 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz.U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271, Nr 234, poz. 1570 i Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 18, poz. 97, Nr 31, poz. 206, Nr 92, poz. 753, Nr 95, poz. 788 i Nr 98, poz. 817 oraz z 2010 r. Nr 78, poz. 513 i Nr 107, poz.679, z 2011r. nr 63 poz. 322, nr 82 poz. 451, nr 106 poz. 622, nr 112 poz. 654).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: 1) apteką ogólnodostępną położoną w rejonie działania danej osiedlowej sekcji pomocy społecznej. Usytuowanie apteki w rejonie działania danej osiedlowej sekcji pomocy społecznej jest warunkiem koniecznym. Osoby korzystające z tej formy pomocy społecznej otrzymują wniosek o refundację leków w siedzibie danej OSPS. Dojazd do apteki położonej na innym osiedlu, byłby nadmiernym utrudnieniem dla klientów MOPR. Z przedmiotowej formy pomocy korzystają najczęściej osoby starsze i schorowane, dla których poruszanie się jest często bardzo utrudnione, a leki konieczne. 2) apteka powinna być czynna min. 8 godzin, w godzinach od 8:00 do 18:00, przynajmniej w dni robocze. Na potwierdzenie warunku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie zawierające podstawę do dysponowania lokalem, w którym funkcjonuje apteka (akt notarialny, umowa najmu, umowa użyczenia lokalu, itp.)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż podczas realizacji zamówienia będzie dysponował przynajmniej jedną osobą odpowiedzialną za nadzór nad realizowaniem umowy, dokonywaniem rozliczeń i kontaktów z zamawiającym, zatrudnioną na czas nie krótszy niż 6 miesięcy w danej placówce. Potwierdzeniem spełniania warunku jest złożenie przez wykonawcę oświadczenia zawierającego imię i nazwisko osoby oraz podstawę do dysponowania tą osobą, w charakterze zgodnie z zapisem powyżej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie warunku wykonawca potwierdza poprzez posiadanie opłaconej i ważnej polisy od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 30 tys. zł, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na wszystkie zdarzenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty (załączony wzór druku). 2. Zaakceptowane istotne postanowienia umowne o udzielenie zamówienia (według załączonej propozycji). 3. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści SIWZ i treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem niżej opisanych sytuacji: 1) w przypadku upadłości lub likwidacji wykonawcy, lub innej sytuacji, w której zobowiązanie wykonawcy przejmuje inny podmiot lub następca prawny; 2) w przypadku zmiany danych adresowych stron umowy; 3) w przypadku zmiany lokalizacji apteki, w której są realizowane recepty, z zastrzeżeniem możliwości przeniesienia na adres określony w przedmiocie zamówienia rozdz. II pkt 3. W przypadku przeniesienia na inną lokalizację niezgodną z przedmiotem zamówienia, Zamawiający natychmiast zerwie umowę, a Wykonawca poniesie kary określone w istotnych postanowieniach umownych. 4) w przypadku zmiany obowiązującego prawa w zakresie wykonania przedmiotu umowy, w tym w szczególności obowiązujących Zamawiającego przepisów ustawy o pomocy społecznej. 5) w przypadku innych okoliczności i zmian nieistotnych, o których wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania nie wpłynęłaby na krąg podmiotów, ubiegających się o niniejsze zamówienie, czy też na wynik postępowania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Realizowanie recept na leki refundowane i nierefundowane klientów z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 1 Śródmieście.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizowanie recept na leki refundowane i nierefundowane klientów z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 1 Śródmieście. Apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji, zlokalizowanych w centrum działania (wykaz dopuszczonych ulic: ul. Tadeusz Kościuszki, ul. Piekarska, ul. Kazimierza Pułaskiego, Plac Wolności, Zielony Rynek, ul. 3 Maja, ul. Jana Kilińskiego, ul. Królewiecka). Apteka wybrana na realizację tej części zamówienia, będzie realizować również recepty dla osób skierowanych ze schroniska dla bezdomnych. Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości ok. 52 016,37 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 49,90% udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 50,10% udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków, tj.: 26.060,20 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizowanie recept na leki refundowane i nierefundowane, klientów z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 2 Zazamcze. Apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji zlokalizowanych w centrum działania (wykaz ulic: ul. Wieniecka, ul.Promienna, ul. Budowlanych, ul. Radosna, ul. Toruńska). Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 27 237,09 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu - refundowane - 47,87 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 52,13 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj.: 14.198,70 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizowanie recept na leki refundowane i nierefundowane klientów z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 3 Wschód. Apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji zlokalizowanych w centrum działania (wykaz ulic: ul. 14 Pułku Piechoty, ul. Łanowa , ul. Żytnia, ul. Ostrowska, ul. Cmentarna, ul. Barska) Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 31 481,60 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 45,91 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 54,09 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj.: 17.028,40 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizowanie recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 4 Południe. Apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. Kaliska, ul. Stefana Żeromskiego, ul. Wiejska, ul. Planty, ul. Kruszyńska). Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 18 854,37 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 44,15 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 55,85 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj. 10.530,17 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
ZAŁĄCZNIKI:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (3279kB)
Załącznik nr 1 - Istotne postanowienia umowne (579kB)
Formularz ofertowy (807kB)
Wykaz potencjału kadrowego (79kB)
Wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (144kB)
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (459kB)
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (153kB)
metryczka
Wytworzył: Lidia Lewandowska (23 listopada 2012)
Opublikował: Piotr Grudziński (23 listopada 2012, 17:05:33)
Ostatnia zmiana: Mariusz Komorowski (18 grudnia 2012, 08:31:14)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1547