Realizowanie w 2013 ro recept lekarskich klientóW Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku Numer ogłoszenia: 487508 - 2012

Włocławek: Realizowanie w 2013 ro recept lekarskich klientó Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku< > Numer ogłoszenia: 487508 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012

< >

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 41163 9, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego:

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizowan e w 2013 roku recept lekarskich klientó Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.< >

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakre u zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie us �ug farmaceutycznych polegających na realizowaniu recept lekarskich klient� w Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, w aptekach ogólnodostępnych położ nych na terenie miasta Włocławka, na terenie działania Osiedlowych Sek ji Pomocy Społecznej. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień ( PV): kod numeryczny 85.14.90.00-5 Usługi farmaceutyczne. 3. Przedmio zamówienia składa się z dwóch części: 1) Część I - realizowanie ecept na leki refundowane i nierefundowane, klientów z rejonu działan a Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 2 Zazamcze. Apteka ogólnodostę na musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością ekcji zlokalizowanych w centrum działania (wykaz ulic: ul. Wieniecka ul.Promienna, ul. Budowlanych, ul. Radosna, ul. Toruńska). Przewidywan wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 27 237,09 zł, przy czym akłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu - refundowane - 47, % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundow ne - 52,13 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj.: 14.198,70 zł. 2) Część II - realizowanie recept na leki refundowa e i nierefundowane klientów z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomo y Społecznej nr 3 Wschód. Apteka ogólnodostępna musi się znajdować na ednej z ulic objętych działalnością Sekcji zlokalizowanych w cen rum działania (wykaz ulic: ul. 14 Pułku Piechoty, ul. Łanowa , ul. Żyt ia, ul. Ostrowska, ul. Cmentarna, ul. Barska) Przewidywana wielkoś � zamówienia wyraża się w wysokości 31 481,60 zł, przy czym zakła a się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 45,9 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundow ne - 54,09 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj.: 17.028,40 zł. 4. Realizacja recept przez klientów MOPR odbywać ię będzie w formie bezgotówkowej. Klienci będą zobowiązani razem z r ceptą przedstawić wystawiony przez odpowiedniego pracownika socjalne o wniosek o zrealizowanie leków (wzór wniosku stanowi załącznik do istot ych postanowień umownych, załączonych do niniejszej specyfikacji). Pokry ie kosztów leków klientom pomocy społecznej, stanowi określona pomoc cel wa, realizowana zgodnie z przepisami Ustawy o pomocy społecznej. 5 Każdorazowo po realizacji recepty wykonawca zobowiązany jest wystaw ć fakturę zawierającą wysokość opłat za leki refundowane i kwotę na leki pełnopłatne, na której klient zobowiązany jest potwierdzić o biór leków poprzez dokonanie stosowanej adnotacji. Adresatem faktur je t MOPR we Włocławku. 6. Wykonawca przekazuje zrealizowane wnioski wraz z fakturami dwa razy w miesiącu w następujących terminach: 1) za okres o 1 do 15 dnia danego miesiąca - do pięciu dni roboczych od dnia zakończe ia okresu rozliczeniowego; 2) za okres od 16 dnia do końca miesiąca - o pięciu dni roboczych od dnia zakończenia okresu rozliczeniowego. 7. MO R przekaże należność za zrealizowanie recept na konto wykonawcy w termin e 7 dni od dnia otrzymania zrealizowanych wniosków wraz z fakturami za dan okres rozliczeniowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5. p>

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, l czba części: 2.II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:< b> nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończeni : 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek n poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWAN A OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności ub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiąze ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek ten potwierdza posiadanie przez wykonawcę zezwolenia na prowadzenie apteki ogólnodostępnej, o którym mo a w art. 99 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (teks jednolity Dz.U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271, Nr 234, poz. 1570 i Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 18, poz. 97, Nr 31, poz. 206, Nr 92, poz. 753, Nr 95, poz. 788 i Nr 98, poz. 817 oraz z 2010 r. Nr 78, poz. 513 i Nr 107, poz.679, z 2011r. nr 63 poz. 322, nr 82 poz. 451, nr 106 poz. 622, nr 112 poz. 654)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie przewiduje szczególne o sposobu dokonywania oceny tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek ten zostanie spełniony, jeże i wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponowa� : 1) apteką ogólnodostępną położoną w rejonie działania danej os edlowej sekcji pomocy społecznej. Usytuowanie apteki w rejonie działan a danej osiedlowej sekcji pomocy społecznej jest warunkiem koniecznym. Osob korzystające z tej formy pomocy społecznej otrzymują wniosek o refunda ję leków w siedzibie danej OSPS. Dojazd do apteki położonej na i nym osiedlu, byłby nadmiernym utrudnieniem dla klientów MOPR. Z przedmiotowej formy pomocy korzystają najczęściej osoby starsz i schorowane, dla których poruszanie się jest często bardzo utrudnione a leki konieczne. 2) apteka powinna być czynna min. 8 godzin, w godzinac od 800 do 1800, przynajmniej w dni robocze. Na potwierdzenie warunku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie zawierające podst wę do dysponowania lokalem, w którym funkcjonuje apteka (akt notarialn , umowa najmu, umowa użyczenia lokalu, itp.)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek ten zostanie spełniony, jeże i wykonawca wykaże, iż podczas realizacji zamówienia będzie dyspon wał przynajmniej jedną osobą odpowiedzialną za nadzór nad realizow niem umowy, dokonywaniem rozliczeń i kontaktów z zamawiającym, zatrudni ną na czas nie krótszy niż 6 miesięcy w danej placówce. Potwierdz niem spełniania warunku jest złożenie przez wykonawcę oświadc enia zawierającego imię i nazwisko osoby oraz podstawę do dysponowania tą osobą, w charakterze zgodnie z zapisem powyżej< >

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Spełnianie warunku wykonawca potwierdz poprzez posiadanie opłaconej i ważnej polisy od odpowiedzialności cywil ej na kwotę min. 30 tys. zł, a w przypadku jej braku innego dokumen u potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno� ci cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmio em zamówienia, na wszystkie zdarzenia

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ � DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIA� U W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. USTAWY

    • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełni niu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:< >

      • koncesję, zezwolenie lub licencjęwykaz narządzi, wyposażenia zakład i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlan ch w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowan a tymi zasobami
      • wykaz osób, które będą uczestnicz ć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadc enie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wra z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zak esu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie o dysponowania tymi osobami
      • opłaconą polisę, a w przypadku jej br ku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony d odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związan j z przedmiotem zamówienia
      • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: p>

        • oświadczenie o braku podstaw d wykluczenia
        • aktualny odpis z właściwego rejestr , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania br ku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła ania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udziele ie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizyczn ch oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawywykonawca powołujący się przy wykazywa iu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmi tów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, p zedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym la wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
        • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

          Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania po a terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

          III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym m siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:< >
          • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed u ływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowa iu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

          III.6) INNE DOKUMENTY

          Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

          1. Formularz oferty (załączony wzór druku). 2. Zaakceptowane isto ne postanowienia umowne o udzielenie zamówienia (według załącz nej propozycji). 3. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeże i nie wynika ono z odrębnych dokumentów)III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamó ienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracownik �w stanowią osoby niepełnosprawne: nieSEKCJA IV: PROCEDURA

          IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

          IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

          IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

          IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

          IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

          IV.3) ZMIANA UMOWY

          Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawc : tak

          Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunk �w zmian

          Zakazuje się istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści SIWZ i treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy za wyjątkiem niżej opisanych sytuacji: 1) w przypadku upadłości lub likwidacji wykonawcy, lub innej sytuacji, w której zobowiązan e wykonawcy przejmuje inny podmiot lub następca prawny; 2) w przypadk zmiany danych adresowych stron umowy; 3) w przypadku zmiany lokalizacji apteki, w której są realizowane recepty, z zastrzeżeniem możliw ści przeniesienia na adres określony w przedmiocie zamówienia rozdz. II kt 3. W przypadku przeniesienia na inną lokalizację niezgodną z przedmio em zamówienia, Zamawiający natychmiast zerwie umowę, a Wykonawca ponie ie kary określone w istotnych postanowieniach umownych. 4) w przypadk zmiany obowiązującego prawa w zakresie wykonania przedmiotu umowy, w tym w szczególności obowiązujących Zamawiającego przepisów ustawy o omocy społecznej. 5) w przypadku innych okoliczności i zmian nieistotnych, o których wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania n e wpłynęłaby na krąg podmiotów, ubiegających się o niniejsze zamówie ie, czy też na wynik postępowaniaIV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

          IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostęp a specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
          Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-80 Włocławek.IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udział w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Miejsk Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.< >

          IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 ( d ostatecznego terminu składania ofert).

          IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udziele ie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielo ej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Hand u (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub c ęści zamówienia: nie< >

          ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OF RT CZĘŚCIOWYCHCZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Realizowanie recept na leki refundow ne i nierefundowane, klientów z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomo y Społecznej nr 2 Zazamcze.

        • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości l b zakresu zamówienia: Realizowanie recept na leki refundowane nierefundowane, klientów z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomo y Społecznej nr 2 Zazamcze. Apteka ogólnodostępna musi się znajdowa � na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji zlokalizowanych w cen rum działania (wykaz ulic: ul. Wieniecka, ul.Promienna, ul. Budowlanych, ul Radosna, ul. Toruńska). Przewidywana wielkość zamówienia wyraża ię w wysokości 27 237,09 zł, przy czym zakłada się realizację recept n leki (w przybliżeniu - refundowane - 47,87 % udziału w stosunku do łąc nej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 52,13 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj.: 14.198,70 zł.

          li>
        • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.

          < i>
        • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie 31.12.2013.

        • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


        CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Realizowanie recept na leki refundow ne i nierefundowane klientów z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomo y Społecznej nr 3 Wschód.
      • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości l b zakresu zamówienia: Realizowanie recept na leki refundowane nierefundowane klientów z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomo y Społecznej nr 3 Wschód. Apteka ogólnodostępna musi się znajdować na ednej z ulic objętych działalnością Sekcji zlokalizowanych w cen rum działania (wykaz ulic: ul. 14 Pułku Piechoty, ul. Łanowa , ul. Żyt ia, ul. Ostrowska, ul. Cmentarna, ul. Barska) Przewidywana wielkoś � zamówienia wyraża się w wysokości 31 481,60 zł, przy czym zakła a się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 45,9 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundow ne - 54,09 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj.: 17.028,40 zł.

        2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.

        < i>
      • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie 31.12.2013.

      • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

  • metryczka


    Wytworzył: Lidia Lewandowska (4 grudnia 2012)
    Opublikował: Mariusz Komorowski (4 grudnia 2012, 12:19:20)

    Ostatnia zmiana: Mariusz Komorowski (18 grudnia 2012, 08:30:51)
    Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

    rejestr zmian tej informacji »


    Liczba odsłon: 1496