Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014 | Archiwum 2013
Archiwum ogłoszeń lata 2008-2012
Wykonanie robót budowlanych pn. Likwidacja barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w części parteru budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku. Numer ogłoszenia: 263771 - 2013
Włocławek: Wykonanie robót budowlanych pn. Likwidacja barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w części parteru budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku
Numer ogłoszenia: 263771 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych pn. Likwidacja barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w części parteru budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu sanitariatów dla osób niepełnosprawnych, montażu poręczy w korytarzu, położenie na ścianach gładzi gipsowych i wykonanie robót malarskich, montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, montaż płytek w korytarzu, montaż glazury w sanitariatach - w ramach Programu wyrównywania szans między regionami II w obszarze B - Likwidacja barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w budynku przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku. Roboty w branży budowlanej - na podstawie wyciągu z projektu Budynek Internatu - przebudowa na budynek administracyjno biurowy dla MOPR we Włocławku, ul. Ogniowa 8/10 opracowany przez Pracownię Projektową ARCHITEKT Lidia Bednarska, 91-849 Łódź. Decyzją nr 129/13 Prezydenta Miasta Włocławek z dniu 21.05.2013 roku projekt budowlany został zatwierdzony i udzielono pozwolenia na budowę. 2. Szczegółowy opis robót będących przedmiotem zamówienia określają: a) Opis przedmiotu zamówienia - który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ b) dokumentacja techniczna (wyciąg)- roboty związane z likwidacją barier architektonicznych dla niepełnosprawnych, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót jw., która stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ; d) przedmiar robót (wyciąg) - roboty związane z likwidacją barier architektonicznych dla niepełnosprawnych, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ; Ilekroć w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, czy przedmiarach robót podane są konkretne parametry techniczne materiałów i urządzeń, należy je traktować, jako wymagania minimalne, wykonawca może zaoferować rozwiązania równoważne lub lepsze. 3. Dokumentacja, o której mowa w pkt 2 stanowi integralną całość z opisem przedmiotu zamówienia. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją. 4. Opis robót zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: 1) Główny przedmiot:45.00.00.00-7 - roboty budowlane 45.42.11.31-1 - instalowanie drzwi, 45.43.11.00-8 - kładzenie terakoty 45.43.12.00-9 - kładzenie glazury 45.43.21.00-5 - kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00-8 - roboty malarskie. 5. Pożądane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu i zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty. 6. Na czas robót budowlanych zamawiający udostępni wykonawcy budynek przy ul. Ogniowej 8/10 (teren budowy) w dni powszednie do godz. 19:00. 7. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na czas wykonywania robót budowlanych w budynku przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku, na sumę ubezpieczenia w wysokości 100 000zł na wszystkie zdarzenia. 8. Wykonawca zobowiązany jest: 1) umieścić na budowie tablicę informacyjną, 2) umieścić na budowie ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, 3) przeszkolić pracowników zatrudnionych przy pracach w zakresie BHP, 4) prowadzić dziennik budowy, 5) zastosować przy prowadzonych robotach materiały posiadające atesty i certyfikaty, 6) wszelkie prace prowadzić pod nadzorem osób uprawnionych oraz zgodnie z dokumentacją techniczną i sztuką budowlaną, obowiązującymi normami, wymogami technicznymi, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, 9. Rozliczenie wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi po wykonaniu i zatwierdzeniu przez strony protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy i przedłożeniu faktury przez wykonawcę..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.31-1, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych w zakresie likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych o wartości co najmniej 130 000 zł brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż podczas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do objęcia stanowiska kierownika budowy o specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego wniosku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) opracowanie przez wykonawcę planu robót zawierającego harmonogram ich wykonania; 2) pisemne potwierdzenie gotowości współpracy od osoby: a) posiadającej uprawnienia budowlane do objęcia stanowiska kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 3) oświadczenie o wykupieniu polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej na czas wykonywania robót budowlanych w budynku przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku, w przypadku wyboru oferty wykonawcy, na sumę określoną w rozdziale II pkt 7 SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty (załączony wzór druku). 2. Kalkulacja ceny ofertowej - kosztorys szczegółowy. 3. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 09:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SIWZ (3765kB)
Załącznik Nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (367kB)
Załącznik Nr 2 do SIWZ wyciąg z dokumentacji projektowej (1773kB)
Załącznik nr 2 do SIWZ wykaz stolarki drzwiowej (388kB)
Załącznik Nr 3 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonan_ia i odbioru robót budowlanych (550kB)
Załącznik Nr 4 do SIWZ Wyciąg - przedmiar robót (582kB)
Załącznik Nr 5 do SIWZ Istotne postanowienia umowne (952kB)
Wzór formularza ofertowego (449kB)
Oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień pu_blicznych (172kB)
Oświadczenie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień pu_blicznych (650kB)
Oświadczenie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówi_eń publicznych (174kB)
Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy k_apitałowej (187kB)
metryczka
Wytworzył: Renata Skonieczna (5 grudnia 2013)
Opublikował: Piotr Grudziński (5 grudnia 2013, 18:54:23)
Ostatnia zmiana: Jarosław Wadoń (6 grudnia 2013, 15:03:22)
Zmieniono: Aktualizacja załącznika nr 2
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2136