Wykonanie robót budowlanych pn. Likwidacja barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w części parteru budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku. Numer ogłoszenia: 263771 - 2013

Włocławek: Wykonanie robót budowlanych pn. Likwidacja barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w części parteru budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku
Numer ogłoszenia: 263771 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych pn. Likwidacja barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w części parteru budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu sanitariatów dla osób niepełnosprawnych, montażu poręczy w korytarzu, położenie na ścianach gładzi gipsowych i wykonanie robót malarskich, montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, montaż płytek w korytarzu, montaż glazury w sanitariatach - w ramach Programu wyrównywania szans między regionami II w obszarze B - Likwidacja barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w budynku przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku. Roboty w branży budowlanej - na podstawie wyciągu z projektu Budynek Internatu - przebudowa na budynek administracyjno biurowy dla MOPR we Włocławku, ul. Ogniowa 8/10 opracowany przez Pracownię Projektową ARCHITEKT Lidia Bednarska, 91-849 Łódź. Decyzją nr 129/13 Prezydenta Miasta Włocławek z dniu 21.05.2013 roku projekt budowlany został zatwierdzony i udzielono pozwolenia na budowę. 2. Szczegółowy opis robót będących przedmiotem zamówienia określają: a) Opis przedmiotu zamówienia - który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ b) dokumentacja techniczna (wyciąg)- roboty związane z likwidacją barier architektonicznych dla niepełnosprawnych, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót jw., która stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ; d) przedmiar robót (wyciąg) - roboty związane z likwidacją barier architektonicznych dla niepełnosprawnych, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ; Ilekroć w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, czy przedmiarach robót podane są konkretne parametry techniczne materiałów i urządzeń, należy je traktować, jako wymagania minimalne, wykonawca może zaoferować rozwiązania równoważne lub lepsze. 3. Dokumentacja, o której mowa w pkt 2 stanowi integralną całość z opisem przedmiotu zamówienia. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją. 4. Opis robót zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: 1) Główny przedmiot:45.00.00.00-7 - roboty budowlane 45.42.11.31-1 - instalowanie drzwi, 45.43.11.00-8 - kładzenie terakoty 45.43.12.00-9 - kładzenie glazury 45.43.21.00-5 - kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00-8 - roboty malarskie. 5. Pożądane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu i zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty. 6. Na czas robót budowlanych zamawiający udostępni wykonawcy budynek przy ul. Ogniowej 8/10 (teren budowy) w dni powszednie do godz. 19:00. 7. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na czas wykonywania robót budowlanych w budynku przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku, na sumę ubezpieczenia w wysokości 100 000zł na wszystkie zdarzenia. 8. Wykonawca zobowiązany jest: 1) umieścić na budowie tablicę informacyjną, 2) umieścić na budowie ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, 3) przeszkolić pracowników zatrudnionych przy pracach w zakresie BHP, 4) prowadzić dziennik budowy, 5) zastosować przy prowadzonych robotach materiały posiadające atesty i certyfikaty, 6) wszelkie prace prowadzić pod nadzorem osób uprawnionych oraz zgodnie z dokumentacją techniczną i sztuką budowlaną, obowiązującymi normami, wymogami technicznymi, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, 9. Rozliczenie wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi po wykonaniu i zatwierdzeniu przez strony protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy i przedłożeniu faktury przez wykonawcę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.31-1, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych w zakresie likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych o wartości co najmniej 130 000 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż podczas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do objęcia stanowiska kierownika budowy o specjalności konstrukcyjno - budowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego wniosku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) opracowanie przez wykonawcę planu robót zawierającego harmonogram ich wykonania; 2) pisemne potwierdzenie gotowości współpracy od osoby: a) posiadającej uprawnienia budowlane do objęcia stanowiska kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 3) oświadczenie o wykupieniu polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej na czas wykonywania robót budowlanych w budynku przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku, w przypadku wyboru oferty wykonawcy, na sumę określoną w rozdziale II pkt 7 SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (załączony wzór druku). 2. Kalkulacja ceny ofertowej - kosztorys szczegółowy. 3. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 09:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:
SIWZ (3765kB) pdf
Załącznik Nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (367kB) pdf
Załącznik Nr 2 do SIWZ wyciąg z dokumentacji projektowej (1773kB) pdf
Załącznik nr 2 do SIWZ wykaz stolarki drzwiowej (388kB) pdf
Załącznik Nr 3 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonan_ia i odbioru robót budowlanych (550kB) pdf
Załącznik Nr 4 do SIWZ Wyciąg - przedmiar robót (582kB) pdf
Załącznik Nr 5 do SIWZ Istotne postanowienia umowne (952kB) pdf
Wzór formularza ofertowego (449kB) pdf
Oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień pu_blicznych (172kB) pdf
Oświadczenie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień pu_blicznych (650kB) pdf
Oświadczenie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówi_eń publicznych (174kB) pdf
Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy k_apitałowej (187kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Renata Skonieczna (5 grudnia 2013)
Opublikował: Piotr Grudziński (5 grudnia 2013, 18:54:23)

Ostatnia zmiana: Jarosław Wadoń (6 grudnia 2013, 15:03:22)
Zmieniono: Aktualizacja załącznika nr 2

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2136