Świadczenie usług farmaceutycznych w postaci realizacji recept lekarskich klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku, w aptekach ogólnodostępnych położonych na terenie miasta Włocławek, w obszarze działania...

Włocławek: ŚWIADCZENIE USŁUG FARMACEUTYCZNYCH W POSTACI REALIZACJI RECEPT LEKARSKICH KLIENTOM MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE WE WŁOCŁAWKU, W APTEKACH OGÓLNODOSTĘPNYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE MIASTA WŁOCŁAWEK, W OBSZARZE DZIAŁANIA OSIEDLOWYCH SEKCJI POMOCY SPOŁECZNEJ
Numer ogłoszenia: 241409 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG FARMACEUTYCZNYCH W POSTACI REALIZACJI RECEPT LEKARSKICH KLIENTOM MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE WE WŁOCŁAWKU, W APTEKACH OGÓLNODOSTĘPNYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE MIASTA WŁOCŁAWEK, W OBSZARZE DZIAŁANIA OSIEDLOWYCH SEKCJI POMOCY SPOŁECZNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług farmaceutycznych w postaci realizacji recept lekarskich klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku, w aptekach ogólnodostępnych położonych na terenie miasta Włocławek, w obszarze działania Osiedlowych Sekcji Pomocy Społecznej. Przedmiot zamówienia składa się z czterech części: 1) Część I - Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 1 Śródmieście w tym Punkt Pomocy Osobom Bezdomnym. Apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. Tadeusz Kościuszki, ul. Piekarska, ul. Kazimierza Pułaskiego, Plac Wolności, Zielony Rynek, ul. 3-go Maja, ul. Jana Kilińskiego, ul. Królewiecka). Apteka wybrana na realizację tej części zamówienia, będzie realizować również recepty dla osób skierowanych ze schroniska dla bezdomnych. Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości ok. 54.369,69 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 49,25% w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 50,75% udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków, tj.: 27.592,62 brutto zł. 2) Część II - Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 2 Zazamcze - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. Wieniecka, ul. Promienna, ul. Budowlanych, ul. Radosna, ul. Toruńska). Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 34 763,46 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 42,59 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 57,41 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj.: 19.957,70 zł brutto. 3) Część III - Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 3 Wschód - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. 14 Pułku Piechoty, ul. Łanowa, ul. Żytnia, ul. Ostrowska, ul. Cmentarna, ul. Barska) Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 32 555,65 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 46,88 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 53,12 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj.: 17.293,56 zł brutto. 4) Część IV - Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 4 Południe - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. Kaliska, ul. Stefana Żeromskiego, ul. Wiejska, ul. Planty, ul. Kruszyńska). Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 15 463,34 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 43,47 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 56,53 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj. 8.741,43 zł brutto.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten potwierdza posiadanie przez wykonawcę zezwolenia na prowadzenie apteki ogólnodostępnej, o którym mowa w art. 99 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz.U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (dołączony wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: a) apteką ogólnodostępną położoną w rejonie działania danej osiedlowej sekcji pomocy społecznej. Usytuowanie apteki w rejonie działania danej osiedlowej sekcji pomocy społecznej jest warunkiem koniecznym. Osoby korzystające z tej formy pomocy społecznej otrzymują wniosek o refundację leków w siedzibie danej OSPS. Dojazd do apteki położonej na innym osiedlu, byłby nadmiernym utrudnieniem dla klientów MOPR. Z przedmiotowej formy pomocy korzystają najczęściej osoby starsze i schorowane, dla których poruszanie się jest często bardzo utrudnione, a leki konieczne. b) apteka powinna być czynna min. 8 godzin, w godzinach od 8:00 do 18:00, przynajmniej w dni robocze. Na potwierdzenie warunku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie zawierające podstawę do dysponowania lokalem, w którym funkcjonuje apteka (akt notarialny, umowa najmu, umowa użyczenia lokalu, itp.)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż podczas realizacji zamówienia będzie dysponował przynajmniej jedną osobą odpowiedzialną za nadzór nad realizowaniem umowy, dokonywaniem rozliczeń i kontaktów z zamawiającym, zatrudnioną na czas nie krótszy niż 6 miesięcy w danej placówce. Potwierdzeniem spełniania warunku jest złożenie przez wykonawcę oświadczenia zawierającego imię i nazwisko osoby oraz podstawę do dysponowania tą osobą, w charakterze zgodnie z zapisem powyżej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie warunku wykonawca potwierdza poprzez posiadanie opłaconej i ważnej polisy od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 30 tys. zł., a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na wszystkie zdarzenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (załączony wzór druku), 2. Formularz cenowy (załączony wzór druku) 3. Zaakceptowane istotne postanowienia umowne o udzielenie zamówienia (według załączonej propozycji) 4. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści SIWZ i treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem niżej opisanych sytuacji:1) w przypadku upadłości lub likwidacji wykonawcy, lub innej sytuacji, w której zobowiązanie wykonawcy przejmuje inny podmiot lub następca prawny, 2) w przypadku zmiany danych adresowych stron umowy, 3) w przypadku zmiany lokalizacji apteki, w której są realizowane recepty, z zastrzeżeniem możliwości przeniesienia na adres określony w przedmiocie zamówienia rozdz. II pkt 3. W przypadku przeniesienia na inną lokalizację niezgodną z przedmiotem zamówienia, Zamawiający natychmiast zerwie umowę, a Wykonawca poniesie kary określone w istotnych postanowieniach umownych, 4) w przypadku zmiany obowiązującego prawa w zakresie wykonania przedmiotu umowy, w tym w szczególności obowiązujących Zamawiającego przepisów Ustawy o pomocy społecznej, 5) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 6) w przypadku innych okoliczności i zmian nieistotnych, o których wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania nie wpłynęłaby na krąg podmiotów, ubiegających się o niniejsze zamówienie, czy też na wynik postępowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 1 Śródmieście w tym Punkt Pomocy Osobom Bezdomnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 1 Śródmieście w tym Punkt Pomocy Osobom Bezdomnym. Apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. Tadeusz Kościuszki, ul. Piekarska, ul. Kazimierza Pułaskiego, Plac Wolności, Zielony Rynek, ul. 3-go Maja, ul. Jana Kilińskiego, ul. Królewiecka). Apteka wybrana na realizację tej części zamówienia, będzie realizować również recepty dla osób skierowanych ze schroniska dla bezdomnych. Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości ok. 54.369,69 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 49,25% w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 50,75% udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków, tj.: 27.592,62 brutto zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 2 Zazamcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 2 Zazamcze - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. Wieniecka, ul. Promienna, ul. Budowlanych, ul. Radosna, ul. Toruńska). Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 34 763,46 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 42,59 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 57,41 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj.: 19.957,70 zł brutto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 3 Wschód.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 3 Wschód - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. 14 Pułku Piechoty, ul. Łanowa , ul. Żytnia, ul. Ostrowska, ul. Cmentarna, ul. Barska). Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 32 555,65 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 46,88 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 53,12 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj.: 17.293,56 zł brutto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 4 Południe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 4 Południe - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. Kaliska, ul. Stefana Żeromskiego, ul. Wiejska, ul. Planty, ul. Kruszyńska). Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 15 463,34 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki ( w przybliżeniu): refundowane - 43,47 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 56,53 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj. 8.741,43 zł brutto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 10

    Załączniki:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (5003kB) pdf
Istotne postanowienia umowne (628kB) pdf
Formularz ofertowy (837kB) pdf
Wykaz potencjału kadrowego (88kB) pdf
Formularz cenowy (169kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (175kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art.24 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (474kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (183kB) pdf
Wzór oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (185kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Małgorzata Naczas - Czepielewska (20 listopada 2014)
Opublikował: Mariusz Komorowski (20 listopada 2014, 15:01:00)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1203