Archiwum 2020 | Archiwum 2019 | Archiwum 2018 | Archiwum 2017
Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014 | Archiwum 2013
Archiwum ogłoszeń lata 2008-2012
Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014 | Archiwum 2013
Archiwum ogłoszeń lata 2008-2012
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.
Numer ogłoszenia: 181415 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Numer ogłoszenia: 181415 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, fax 054 4116399.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
1) 21 zestawów komputerowych - jednostka centralna, monitor, oprogramowanie, klawiatura, mysz,
2) 2 notebooków - notebook, oprogramowanie, torba,
3) 16 urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek,
4) 4 monitorów LCD.
3. Szczegółową specyfikację przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.2) 2 notebooków - notebook, oprogramowanie, torba,
3) 16 urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek,
4) 4 monitorów LCD.
4. Wykonawca dostarcza sprzęt komputerowy do siedziby zamawiającego przy ul. Kościuszki 26 we Włocławku.
5. Koszty dostawy i koszty związane z przygotowaniem sprzętu do użytku w całości pokrywa wykonawca.
6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 3 letni serwis gwarancyjny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.23.12.50-4, 30.23.32.31-9, 30.21.31.00-6, 30.24.10.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o niżej wymienione oświadczenia i dokumenty.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami, że te dostawy zostały wykonane należycie. Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz w tym zakresie autoryzację producenta oferowanego sprzętu komputerowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku - Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku - Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie częściowo finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZAŁĄCZNIKI:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (93kB)
Opis przedmiotu zamówienia (176kB)
Formularz oferty (30kB)
Formularz cenowy (44kB)
Oświadczenie art.22 (22kB)
Projekt umowy (20kB)
Wykaz dostaw (21kB)
metryczka
Wytworzył: Lidia Lewandowska (5 sierpnia 2008)
Opublikował: Piotr Grudziński (5 sierpnia 2008, 15:48:21)
Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (21 sierpnia 2008, 17:45:10)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1624