Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014 | Archiwum 2013
Archiwum ogłoszeń lata 2008-2012
Dostawa urzadzeń biurowych
Numer ogłoszenia: 270191 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, fax. 054 4116399.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urzadzeń biurowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń biurowych. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: 1) Część I - dostawa urządzeń biurowych - obejmuje: 1 niszczarkę typu A, 1 niszczarkę typu B, 1 kserokopiarkę. 2) Część II - dostawa urządzeń biurowych, finansowanych ze środków EFS - obejmuje: 1 kserokopiarkę laserową o formacie A4, 1 urządzenie wielofunkcyjne, 1 niszczarkę typu A. 3. Szczegółową specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia wymienionego w pkt 2 zawierają załączniki do SIWZ, dla każdej z części odrębne. 4. Sposób realizacji zamówienia oraz warunki gwarancji i serwisu określa SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00-3, 30.19.14.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o niżej wymienione oświadczenia i dokumenty, dla każdej z części odrębnie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Część I zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3) wykaz wykonanych dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (np. referencjami). 2. Część II zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3) wykaz wykonanych dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (np. referencjami)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku - Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 13:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku - Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie częściowo finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Kapitał Ludzki, Narodowa Strategia Spójności..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa urządzeń biurowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń biurowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00-3, 30.19.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń biurowych finansowanych ze środków EFS..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00-3, 30.19.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (432kB)
Opis przedmiotu zamówienia - część I (148kB)
Opis przedmiotu zamówienia - część II (176kB)
Formularz ofertowy (249kB)
Formularz cenowy cz I (282kB)
Formularz cenowy cz II (283kB)
Oświadczenie art 22 (217kB)
Projekt umowy (240kB)
Wykaz dostaw (84kB)
- w opisie przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia w opisie niszczarki typu A, w pozycji 5
jest:
„5. Prędkość niszczenia w m/min. (pojedyncza kartka) - max 2,5”
powinno być:
„5. Prędkość niszczenia w m/min. (pojedyncza kartka) - max 3,5”
Powyższa zmiana jest bezwzględnie wiążąca. Komisja przetargowa informuje jednocześnie, że termin składnia ofert nie ulega przedłużeniu.
metryczka
Wytworzył: Lidia Lewandowska (16 października 2008)
Opublikował: Piotr Grudziński (16 października 2008, 15:13:15)
Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (14 listopada 2008, 12:03:59)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1328