Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014 | Archiwum 2013
Archiwum ogłoszeń lata 2008-2012
Dostawa mebli do Klubu Integracji Społecznej
Numer ogłoszenia: 281229 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, fax. 054 4116399.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli do Klubu Integracji Społecznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych i kuchennych, oraz krzeseł i foteli obrotowych przeznaczonych na wyposażenie Klubu Integracji Społecznej przy ul. Okrzei 61 we Włocławku. Dostawa nastąpi transportem wykonawcy i na jego koszt. Ustawienie i montaż mebli nastąpi w pomieszczeniach Klubu wskazanych przez zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: 1) część I dostawa mebli biurowych i kuchennych. Dokładny opis mebli składających się na część I przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia do SIWZ.; 2) część II dostawa krzeseł foteli obrotowych. Dokładny opis krzeseł i foteli składających się na część II przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku jak wyżej. 3. Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na meble i krzesła, stanowiące przedmiot zamówienia. 4. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny, bez doliczania ewentualnych kosztów transportu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 05.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dotyczy obydwu części. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o niżej wymienione oświadczenia i dokumenty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Część I zamówienia - meble biurowe: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3) wykaz wykonanych dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (np. referencjami). 2. Część II zamówienia - krzesła i fotele 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3) wykaz wykonanych dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (np. referencjami), 4) certyfikat ISO 9001:2000 producenta oferowanych krzeseł i foteli..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin wykonania dostawy - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku - Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku - Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie częściowo finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Kapitał Ludzki, Narodowa Strategia Spójności..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli biurowych i kuchennych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych i kuchennych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania dostawy - 20
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krzeseł i foteli obrotowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (534kB)
Opis przedmiotu zamówienia (397kB)
Formularz oferty (251kB)
Formularz cenowy - część I (181kB)
Formularz cenowy - część II (170kB)
Oświadczenie art 22 (217kB)
Umowa projekt (305kB)
Wykaz dostaw (84kB)
1) dodaniu w opisie przedmiotu zamówienia w części I zamówienia po pkt 33 pkt 34:
„pkt 34. Szafka stojąca, sztuk 1”,
dotychczasowe punkty od 34 do 36 otrzymują oznaczenia od 35 do 37;
2) dodaniu w formularzu cenowym na część I zamówienia po pkt 33 pkt 34:
„pkt 34. Szafka stojąca, sztuk 1”,
dotychczasowe punkty od 34 do 36 otrzymują oznaczenia od 35 do 37.
Komisja przetargowa informuje, że dokumenty zawierające powyższą zmianę zostały zamieszczone na stronie internetowej MOPR we Włocławku. Powyższa zmiana jest bezwzględnie wiążąca.
Komisja przetargowa informuje jednocześnie, że termin składnia ofert nie ulega przedłużeniu.
Komisji Przetargowej
Lidia Lewandowska
Poprawiony Formularz cenowy cz. I (181kB)
metryczka
Wytworzył: Lidia Lewandowska (23 października 2008)
Opublikował: Piotr Grudziński (23 października 2008, 15:24:39)
Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (14 listopada 2008, 12:03:20)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1530