Archiwum 2021 | Archiwum 2020 | Archiwum 2019 | Archiwum 2018
Archiwum 2017 | Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014
Archiwum ogłoszeń lata 2008 - 2013
Archiwum 2017 | Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014
Archiwum ogłoszeń lata 2008 - 2013
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY – INSPEKTOR DS.FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
we Włocławku, ul. Kościuszki 26
we Włocławku, ul. Kościuszki 26
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE
STANOWISKO PRACY
– INSPEKTOR DS.FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
(umowa na zastępstwo)
– INSPEKTOR DS.FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
(umowa na zastępstwo)
1.Wymagania
niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej,
d) wykształcenie wyższe lub średnie umożliwiające wykonywanie zadań na danym stanowisku,
e) staż pracy minimum 10 lat na stanowisku księgowej w tym, co najmniej 2 lata w jednostce budżetowej.
2. Wymagania
dodatkowe:
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej,
d) wykształcenie wyższe lub średnie umożliwiające wykonywanie zadań na danym stanowisku,
e) staż pracy minimum 10 lat na stanowisku księgowej w tym, co najmniej 2 lata w jednostce budżetowej.
a) wysoka umiejętność obsługi
komputera ( WORD , EXCEL, Internet),
b) znajomość obsługi programów księgowych,
c) znajomość ustawy o rachunkowości ,finansach publicznych i przepisów dotyczących zasad księgowości budżetowej,
d) wysoka samodyscyplina, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja prac
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
b) znajomość obsługi programów księgowych,
c) znajomość ustawy o rachunkowości ,finansach publicznych i przepisów dotyczących zasad księgowości budżetowej,
d) wysoka samodyscyplina, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja prac
a) prowadzenie ewidencji księgowej wszystkich rozdziałów zadań własnych powiatu,
b) prowadzenie księgowości dochodów własnych, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych i rozliczeń komorniczych funduszu alimentacyjnego,
c) dekretowanie i księgowanie dowodu źródłowego w księgach rachunkowych w systemie informatycznym w sposób zapewniający trwałość,
d) prowadzenie zaangażowania do zadań własnych powiatu, dochodów własnych, ZFŚS oraz kosztów obsługi Działu Rehabilitacji Zawod. i Społ. Osób Niepełnosprawnych i OION,
e) sporządzanie szczegółowych danych z zakresu prowadzonych zadań do sprawozdania finansowego,
f) kontrola prawidłowości opisu merytorycznego dowodu źródłowego i klasyfikacji wydatków względem rozdziałów i paragrafów.
4. Wymagane
dokumenty:
b) prowadzenie księgowości dochodów własnych, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych i rozliczeń komorniczych funduszu alimentacyjnego,
c) dekretowanie i księgowanie dowodu źródłowego w księgach rachunkowych w systemie informatycznym w sposób zapewniający trwałość,
d) prowadzenie zaangażowania do zadań własnych powiatu, dochodów własnych, ZFŚS oraz kosztów obsługi Działu Rehabilitacji Zawod. i Społ. Osób Niepełnosprawnych i OION,
e) sporządzanie szczegółowych danych z zakresu prowadzonych zadań do sprawozdania finansowego,
f) kontrola prawidłowości opisu merytorycznego dowodu źródłowego i klasyfikacji wydatków względem rozdziałów i paragrafów.
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (kopia),
d) kserokopie świadectw pracy,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie),
f) zaświadczenie o niekaralności.
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (kopia),
d) kserokopie świadectw pracy,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie),
f) zaświadczenie o niekaralności.
Wymagane dokumenty
aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie MOPR przy ul. Kościuszki 26 we Włocławku pok. nr 21, w zamkniętej kopercie, z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. finansowo-księgowych w
terminie do dnia 10.11.2008r. nie mniej niż 14 dni od dnia
opublikowania w BIP. Aplikacje, które wpłyną do MOPR po upływie wyżej
określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip143.lo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie MOPR we Włocławku, ul. Kościuszki 26.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip143.lo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie MOPR we Włocławku, ul. Kościuszki 26.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).
metryczka
Wytworzył: Jolanta Maźnica (27 października 2008)
Opublikował: Piotr Grudziński (27 października 2008, 14:00:38)
Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (4 września 2009, 10:07:39)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 5559