NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY – INSPEKTOR DS.FINANSOWO-KSIĘGOWYCH

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
we Włocławku, ul. Kościuszki 26
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
– INSPEKTOR DS.FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
   (umowa na zastępstwo)

1.Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej,
d) wykształcenie  wyższe lub średnie umożliwiające  wykonywanie zadań  na danym stanowisku,
e) staż pracy minimum 10 lat na stanowisku księgowej w tym, co najmniej 2 lata w jednostce budżetowej.
2. Wymagania dodatkowe:
a) wysoka umiejętność obsługi komputera ( WORD , EXCEL, Internet),
b) znajomość obsługi programów księgowych,
c) znajomość  ustawy o rachunkowości ,finansach publicznych i przepisów dotyczących zasad księgowości budżetowej,
d) wysoka samodyscyplina, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja prac
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie  ewidencji księgowej  wszystkich rozdziałów zadań własnych powiatu,
b) prowadzenie księgowości  dochodów własnych, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych i rozliczeń  komorniczych  funduszu alimentacyjnego,
c) dekretowanie i księgowanie  dowodu źródłowego  w księgach rachunkowych w systemie  informatycznym w sposób zapewniający trwałość,
d) prowadzenie zaangażowania  do zadań własnych powiatu, dochodów własnych, ZFŚS oraz kosztów obsługi Działu Rehabilitacji Zawod. i Społ. Osób Niepełnosprawnych i OION,
e) sporządzanie  szczegółowych danych z zakresu prowadzonych zadań do sprawozdania finansowego,
f) kontrola  prawidłowości opisu merytorycznego  dowodu źródłowego i klasyfikacji wydatków  względem  rozdziałów i paragrafów.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (kopia),
d) kserokopie świadectw pracy,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie),
f) zaświadczenie o niekaralności.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie MOPR przy ul. Kościuszki 26 we Włocławku pok. nr 21, w zamkniętej kopercie, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. finansowo-księgowych w terminie do dnia 10.11.2008r. nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP. Aplikacje, które wpłyną do MOPR po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip143.lo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie MOPR we Włocławku, ul. Kościuszki 26.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).

metryczka


Wytworzył: Jolanta Maźnica (27 października 2008)
Opublikował: Piotr Grudziński (27 października 2008, 14:00:38)

Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (4 września 2009, 10:07:39)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 5559