Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. Numer ogłoszenia: 355489 - 2008

Dostawa sprzętu komputerowego waz z oprogramowaniem.
Numer ogłoszenia: 355489 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego waz z oprogramowaniem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 1) zestawów komputerowych: Lp. Nazwa zestawu Ilość Elementy składowe 1. Zestaw komputerowy 2 jednostka centralna, oprogramowanie, klawiatura mysz Producenci oferowanych zestawów komputerowych muszą posiadać certyfikat ISO 9001. Oferowane zestawy komputerowe muszą spełniać następujące warunki: - posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerowych z wymaganym systemem operacyjnym, - głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynoszącą maksymalnie 26 dB, - posiadać deklarację CE, - posiadać potwierdzenie spełniania kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych. 2) monitorów LCD - 2 sztuki Oferowane monitory muszą spełniać następujące normy: - normę TCO 99, normę ISO 13406-2. 3) drukarki monochromatycznej - 1 sztuka 4) akcesoriów komputerowych Lp. Nazwa artykułu Ilość 1. mysz komputerowa 2 2. klawiatura komputerowa 2 3. Szczegółową specyfikację przedmiotu zamówienia wymienionego w pkt 2 zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca dostarcza sprzęt komputerowy do siedziby zamawiającego przy ul. Kościuszki 26 we Włocławku własnym transportem. 5. Koszty dostawy oraz koszty związane z przygotowaniem sprzętu do użytku w całości pokrywa wykonawca. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny na następujących warunkach: dla wszystkich rodzajów sprzętu komputerowego 1) 3 lata na miejscu u zamawiającego, 2) czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego, 3) firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta sprzętu komputerowego, 4) wymagane jest oświadczenia producenta sprzętu komputerowego, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych wykonawcy lub firmy serwisującej, przyjmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem, dodatkowo dla zestawów komputerowych 5) uszkodzony dysk pozostaje u zamawiającego, 7. Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. 8. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podani na dedykowanej stornie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera - do oferty należy dołączyć link strony..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o niżej wymienione oświadczenia i dokumenty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami, że te dostawy zostały wykonane należycie. Certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych oraz w tym zakresie autoryzację producenta oferowanego sprzętu komputerowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin wykonania dostawy - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku - Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 13:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku - Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIKI: 

Ogłoszenie o przetargu (624kB) plik

SIWZ (460kB) plik

Opis przedmiotu zamówienia (410kB) plik

Formularz oferty (212kB) plik

Forlumarz cenowy (320kB) plik

Oświadczenie art. 22 (217kB) plik

Projekt umowy (201kB) plik

Wykaz dostaw (84kB) plik


metryczka


Wytworzył: Lidia Lewandowska (8 grudnia 2008)
Opublikował: Piotr Grudziński (8 grudnia 2008, 20:48:21)

Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (29 grudnia 2008, 18:46:52)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1275