Realizacja recept refundowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku

Włocławek: Realizacja recept refundowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku.
Numer ogłoszenia: 367851 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja recept refundowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług farmaceutycznych, (CPV 85149000-5 Usługi farmaceutyczne) w postaci realizacji recept lekarskich podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, w aptece ogólnodostępnej położonej terenie miasta Włocławka. 2. Przedmiot zamówienia składa się z czterech części: 1) Część I - Realizacja recept podopiecznym z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 1 Śródmieście - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic, na których może znajdować się apteka zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ). Apteka wybrana na realizację tej części zamówienia, będzie realizować również recepty dla osób skierowanych ze schroniska dla bezdomnych.; 2) Część II - Realizacja recept podopiecznym z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 2 Zazamcze - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic, na których może znajdować się apteka zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ).; 3) Część III - Realizacja recept podopiecznym z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 3 Wschód - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic, na których może znajdować się apteka zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ).; 4) Część IV - Realizacja recept podopiecznym z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 4 Południe - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic, na których może znajdować się apteka zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ). UWAGA! Usytuowanie apteki w rejonie działania danej Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej jest warunkiem koniecznym. Osoby korzystające z tej formy pomocy społecznej otrzymują wniosek o refundację leków w siedzibie danej OSPS. Dojazd do apteki położonej na innym osiedlu, byłby nadmiernym utrudnieniem dla podopiecznych MOPR. Z przedmiotowej formy pomocy korzystają najczęściej osoby starsze i schorowane, dla których poruszanie się jest często bardzo utrudnione, a leki konieczne. 3. Realizacja recept przez podopiecznych MOPR odbywać się będzie w formie bezgotówkowej. Podopieczni będą zobowiązani razem z receptą przedstawić wystawiony przez odpowiedniego pracownika socjalnego wniosek o refundację leków (wzór wniosku stanowi załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Każdorazowo po realizacji recepty wykonawca zobowiązany jest wystawić fakturę, na której podopieczny potwierdzi odbiór leków poprzez dokonanie stosowanej adnotacji. Adresatem faktur jest MOPR we Włocławku. 5. Wykonawca przekazuje zrealizowane wnioski wraz z fakturami dwa razy w miesiącu w następujących terminach: 1) za okres od 1 do 15 dnia danego miesiąca - do pięciu dni roboczych od dnia zakończenia okresu rozliczeniowego; 2) za okres od 16 dnia do końca miesiąca - do pięciu dni roboczych od dnia zakończenie okresu rozliczeniowego. 6. MOPR przekaże należność na konto wykonawcy w terminie 7 dni od dnia otrzymania zrealizowanych wniosków wraz z fakturami za dany okres rozliczeniowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o niżej wymienione oświadczenia i dokumenty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3) Zezwolenie na prowadzenie apteki ogólnodostępnej, o którym mowa w art. 99 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku - Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku - Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Realizacja recept podopiecznym z rejonu działania OSPS nr 1 Śródmieście.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja recept podopiecznym z rejonu działania OSPS nr 1 Śródmieście..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Realizacja recept podopiecznym z rejonu działania OSPS nr 2 Zazamcze.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja recept podopiecznym z rejonu działania OSPS nr 2 Zazamcze.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Realizacja recept podopiecznym z rejonu działania OSPS nr 3 Wschód.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja recept podopiecznym z rejonu działania OSPS nr 3 Wschód.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Realizacja recept podopiecznym z rejonu działania OSPS nr 4 Południe.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja recept podopiecznym z rejonu działania OSPS nr 4 Południe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
ZAŁĄCZNIKI:
SIWZ (493kB) pdf
Załącznik nr 1 do SIWZ - wykaz ulic (292kB) pdf
Załącznik nr 2 do SIWZ - Wzór wniosku (125kB) pdf

Formularz oferty (217kB) pdf
Formularz cenowy (231kB) pdf
Oświadczenie art. 22 (219kB) pdf
Projekt umowy (267kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Lidia Lewandowska (16 grudnia 2008)
Opublikował: Piotr Grudziński (16 grudnia 2008, 16:16:59)

Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (29 grudnia 2008, 18:46:40)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1767