Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014 | Archiwum 2013
Archiwum ogłoszeń lata 2008-2012
Usługi poradnictwa psychologicznego realizowane w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi poradnictwa psychologicznego realizowane w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi psychologiczne dla osób bezrobotnych, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz wychowanków placówek opiekuńczo - wychowawczych w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek. 2. Na przedmiot zamówienia składa się realizacja usług dla 13 samopomocowych grup wsparcia. Każdą grupę stanowi: 1) Liczba uczestników - 10 osób. 2) Liczba godzin - 30 godzin. 3) Zakres wykonywanych zadań oraz warunków pracy. Indywidualne poradnictwo psychologiczne dla osób bezrobotnych korzystających ze świadczeń pomocy społecznej obejmujące: a) asertywność, b) komunikację społeczną, c) wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości, d) radzenie sobie ze stresem i przezwyciężenie problemów życiowych, e) naukę stawiania sobie celów i sposobów ich realizacji. 4) Zajęcia powinny odbywać się indywidualnie i w samodzielnie zorganizowanym miejscu. 5) Miejsce realizacji zajęć musi znajdować się na terenie Miasta Włocławek. 6) Zajęcia powinny być realizowane w godz. 8:00 - 20:00 7) Prowadzenie wsparcia psychologicznego w zakresie kształtowania umiejętności społecznych, rozwoju osobistego oraz komunikacji interpersonalnej. 8) Prowadzenie dokumentacji w postaci: a) arkuszy indywidualnych konsultacji, których wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, b) listy obecności uczestnika, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3. Na przedmiot zamówienia składa się realizacja usług dla grupy wsparcia uczestników Klubu Integracji Społecznej, którą stanowi: 1) Liczba uczestników - 30 osób. 2) Liczba godzin - 90 godzin. 30 Miejsce realizacji usług w siedzibie Klubu Integracji Społecznej we Włocławku przy ul. Okrzei 61, zgodnie z harmonogramem określonym przez KIS nie później niż 2 tygodnie przed rozpoczęciem zajęć. 4) Pozostałe warunki, jak w pkt 2. 4. Na przedmiot zamówienia składa się realizacja usług dla grupy wsparcia wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych realizujących indywidualny program usamodzielnienia, którą stanowi: 1) Liczba uczestników - 15 osób. 2) Liczba godzin - 60 osób. 3) Zakres wykonywanych zadań oraz warunków pracy. Indywidualne poradnictwo psychologiczne wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych realizujących indywidualny program usamodzielnienia, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej. 4) Pozostałe warunki, jak w pkt 2. 5. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 5 odrębnych części: 1) Część I zamówienia -na część I zamówienia składa się realizacja usług dla następujących samopomocowych grup wsparcia: a) samopomocowej grupy wsparcia Nr V w terminie: 1 sierpień - 30 listopad 2009 r. b) samopomocowej grupy wsparcia Nr VII w terminie: 1 sierpień - 30 listopad 2009 r. 2) Część II zamówienia - na część II zamówienia składa się realizacja usług dla następujących samopomocowych grup wsparcia: a) samopomocowej grupy wsparcia Nr I w terminie: 20 czerwiec - 14 sierpień 2009 r. b) samopomocowej grupy wsparcia Nr II w terminie: 20 czerwiec - 9 sierpień 2009 r. c) grupy wsparcia dla uczestników Klubu Integracji Społecznej w terminie: 1 wrzesień - 31 grudzień 2009 r. 3) Część III zamówienia - na część III zamówienia składa się realizacja usług dla następujących samopomocowych grup wsparcia: a) samopomocowej grupy wsparcia Nr III w terminie: 20 czerwiec - 8 sierpień 2009 r. b) samopomocowej grupy wsparcia Nr IV w terminie: 1 lipiec - 30 wrzesień 2009 r. c) samopomocowej grupy wsparcia Nr VI w terminie: 1 lipiec - 31 sierpień 2009 r. d) grupy wsparcia dla wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych realizujących indywidualny program usamodzielnienia w terminie: 20 czerwiec - 8 wrzesień 2009 r. 4) Część IV zamówienia - na część IV zamówienia składa się realizacja usług dla następujących samopomocowych grup wsparcia: a) samopomocowej grupy wsparcia Nr VIII w terminie 20 czerwiec - 14 sierpień 2009 r. b) samopomocowej grupy wsparcia Nr IX w terminie: 1 lipiec - 30 wrzesień 2009 r. c) samopomocowej grupy wsparcia Nr X w terminie: 20 czerwiec - 15 sierpień 2009 r. d) samopomocowej grupy wsparcia Nr XIII w terminie: 1 lipiec - 31 sierpień 2009 r. 5) Część V zamówienia - na część V zamówienia składa się realizacja usług dla następujących samopomocowych grup wsparcia: a) samopomocowej grupy wsparcia Nr XI w terminie: 1 lipiec - 31 sierpień 2009 r. b) samopomocowej grupy wparcia Nr XII w terminie: 20 czerwiec - 31 lipiec 2009 r. 6. Każda z opisanych w pkt 5 części stanowi odrębną część zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, co potwierdza złożenie dokumentów, o których mowa w pkt VIII/5 SIWZ oraz VIII/6 SIWZ; 2. posiadają niezbędną wiedzę do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 3. posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia, co potwierdza złożony przez wykonawcę życiorys zawodowy wykonawcy, warz z dokumentami potwierdzającymi podane w życiorysie doświadczenie zawodowe i nabyte umiejętności (dyplomy, świadectwa pracy, referencje, umowy zlecenia itp.).; 4. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku). 2. Kalkulację cenową zawierającą wszystkie koszty realizacji usług oraz określającą stawkę za 1 godzinę wykonywania usług psychologicznych. Kalkulację należy sporządzić dla każdej z części zamówienia odrębnie, jeżeli wykonawca składa ofertę, na więcej niż jedną część zamówienia (sporządza wykonawca). 3. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg załączonego druku). Wykonawcy występujący wspólnie składają oświadczenia, każdy odrębnie. 4. Zaakceptowane istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (wg załączonej propozycji). 5. Dyplom potwierdzający wymagane wykształcenie, przez co rozumie się ukończone studia psychologiczne w polskiej szkole wyższej, zakończone uzyskaniem dyplomu z tytułem magistra psychologii lub wykształcenie uzyskane za granicą uznane w Polsce za równorzędne, zakończone uzyskaniem dyplomu tytułem magistra psychologii, bądź dyplom z tytułem magistra filozofii chrześcijańskiej ze specjalizacją psychologiczno - filozoficzną, wydany przez Katolicki Uniwersytet Lubelski do roku 1981, bądź dyplom magistra filozofii chrześcijańskiej w zakresie psychologii wydany przez Akademię Teologii Katolickiej w Warszawie przed 1993 r., a od 1 stycznia 1993 r. - dyplom magistra psychologii uzyskany na tejże uczelni zgonie z wymogami stosowanymi przez NFZ. W przypadku, gdy wykonawca nie jest osobą bezpośrednio realizującą zamówienie należy przedstawić dokumenty potwierdzające wykształcenie tej osoby. 6. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają odpowiedni dokument, każdy odrębnie. DOTYCZY WYŁĄCZNIE WYKONAWCÓW PROWADZĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ. 7. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają informację, każdy odrębnie. W przypadku, gdy wykonawca nie jest osobą bezpośrednio realizującą zamówienie należy złożyć także informację z KRK o tej osobie. 8. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (dotyczy podmiotów zbiorowych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają informację, każdy odrębnie. 9. Życiorys zawodowy wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawca nie jest osobą bezpośrednio realizującą zamówienie należy złożyć życiorys zawodowy osoby bezpośrednio realizującej zamówienie. 10. Dokumenty potwierdzające podane w życiorysie doświadczenie zawodowe i nabyte umiejętności (dyplomy, świadectwa pracy, referencje, umowy zlecenia, itp.). 11. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie i nabyte umiejętności - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w ramach realizacji projektu systemowego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZAŁĄCZNIKI:
Ogłoszenie o przetargu (1020kB)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (622kB)
Załącznik nr 1 (275kB)
Załącznik nr 2 (277kB)
Załącznik nr 3 (452kB)
Załącznik nr 4 (238kB)
Formularz oferty (369kB)
Oświadczenie art. 22 (454kB)
UWAGA:
Modyfikacja SIWZ (187kB)
metryczka
Wytworzył: Lidia Lewandowska (2 czerwca 2009)
Opublikował: Piotr Grudziński (2 czerwca 2009, 17:11:00)
Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (24 sierpnia 2009, 14:33:30)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1337