Usługi indywidualnych konsultacji psychologicznych dla członków rodzin świadczone w ramach realizacji programów z zakresu opieki nad dzieckiem i rodziną w roku 2009

Usługi indywidualnych konsultacji psychologicznych dla członków rodzin świadczone w ramach realizacji programów z zakresu opieki nad dzieckiem i rodziną w roku 2009
Numer ogłoszenia: 315812 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi indywidualnych konsultacji psychologicznych dla członków rodzin świadczone w ramach realizacji programów z zakresu opieki nad dzieckiem i rodziną w roku 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi poradnictwa psychologicznego, indywidualnych konsultacji psychologicznych dla członków rodzin świadczone w ramach realizacji programów z zakresu opieki nad dzieckiem i rodziną w 2009 roku. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: 1) Część I usługi poradnictwa psychologicznego w formie konsultacji kierowanych do niespokrewnionych rodzin zastępczych a) Rodzaj usług: konsultacje psychologa kierowane do niespokrewnionych rodzin zastępczych. b) Potencjalna liczba uczestników: 16 niespokrewnionych rodzin zastępczych. c) Liczba godzin: 10 godzin. d) Zakres wykonywanych zadań i warunków pracy: indywidualne poradnictwo psychologiczne udzielane rodzinom zastępczym, które znalazły się w sytuacji interwencji kryzysowej wymagającej natychmiastowego wsparcia i przezwyciężenia określonej trudności życiowej. e) Miejsce realizacji usług: konsultacje psychologiczne będą odbywać się w miejscu zamieszkania (pobytu) dziecka umieszczonego w rodzinie zastępczej na terenie miasta Włocławek. f) Dokumentacja: wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji w formie ewidencji dokonanych wizyt i udzielonych konsultacji psychologicznych rodzinom zastępczym, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Część II usługi wsparcia psychologicznego dla rodzin w formie terapii indywidualnej a) Rodzaj usług: wsparcie psychologiczne w formie terapii indywidualnej dla wszystkich członków rodzin objętych programem. b) Potencjalna liczba uczestników: ok. 40 osób (członków rodzin naturalnych, zastępczych i adopcyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem rodzin zastępczych). c) Liczba godzin: 36 godzin. d) Zakres wykonywanych zadań: indywidualna terapia psychologiczna dla członków rodzin naturalnych, zastępczych i adopcyjnych, które znalazły się w sytuacji kryzysowej. e) Miejsce realizacji usług: gabinet psychologa oraz sala terapii dziecięcej przy ul. Żytniej 58 we Włocławku - pomieszczenia Sekcji Interwencji Kryzysowej i Poradnictwa Specjalistycznego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. f) Dokumentacja: wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji w formie ewidencji osób przyjętych, której wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Każda z opisanych w pkt 2 części stanowi odrębną część zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dotyczy obydwu części zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, co potwierdza złożenie dokumentów, o których mowa w pkt VIII-5 SIWZ oraz VIII-6 SIWZ; 2. posiadają niezbędną wiedzę do wykonania zamówienia, co potwierdza złożenie dokumentu, o którym mowa wyżej w pkt 1; 3. posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia, co potwierdza złożony przez wykonawcę życiorys zawodowy wykonawcy, wraz z dokumentami potwierdzającymi podane w życiorysie doświadczenie zawodowe i nabyte umiejętności (dyplomy, świadectwa pracy, referencje, umowy zlecenia itp.).; 4. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VIII SIWZ. 9. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 11. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów wymienionych, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy obydwu części zamówienia. 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku). 2. Kalkulację cenową zawierającą wszystkie koszty realizacji usług oraz określającą stawkę za 1 godzinę wykonywania usług psychologicznych. Kalkulację należy sporządzić dla każdej z części zamówienia odrębnie, jeżeli wykonawca składa ofertę obydwie części zamówienia (sporządza wykonawca). 3. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg załączonego druku). Wykonawcy występujący wspólnie składają oświadczenia, każdy odrębnie. 4. Zaakceptowane istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, odrębne dla części I oraz części II zamówienia, według załączonych propozycji, które stanowią załącznik nr 3 i nr 4 do niniejszej specyfikacji. 5. Dyplom potwierdzający wymagane wykształcenie, przez co rozumie się ukończone studia psychologiczne w polskiej szkole wyższej, zakończone uzyskaniem dyplomu z tytułem magistra psychologii lub wykształcenie uzyskane za granicą uznane w Polsce za równorzędne, zakończone uzyskaniem dyplomu tytułem magistra psychologii, bądź dyplom z tytułem magistra filozofii chrześcijańskiej ze specjalizacją psychologiczno - filozoficzną, wydany przez Katolicki Uniwersytet Lubelski do roku 1981, bądź dyplom magistra filozofii chrześcijańskiej w zakresie psychologii wydany przez Akademię Teologii Katolickiej w Warszawie przed 1993 r., a od 1 stycznia 1993 r. - dyplom magistra psychologii uzyskany na tejże uczelni zgonie z wymogami stosowanymi przez NFZ. W przypadku, gdy wykonawca nie jest osobą bezpośrednio realizującą zamówienie należy przedstawić dokumenty potwierdzające wykształcenie tej osoby. 6. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają odpowiedni dokument, każdy odrębnie. DOTYCZY WYŁĄCZNIE WYKONAWCÓW PROWADZĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ. 7. Życiorys zawodowy wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawca nie jest osobą bezpośrednio realizującą zamówienie należy złożyć życiorys zawodowy osoby bezpośrednio realizującej zamówienie. 8. Dokumenty potwierdzające podane w życiorysie doświadczenie zawodowe i nabyte umiejętności (dyplomy, świadectwa pracy, referencje, umowy zlecenia, itp.). 9. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie i nabyte umiejętności - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 13:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego z zastosowaniem przepisów art. 5 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi poradnictwa psychologicznego w formie konsultacji kierowanych do niespokrewnionych rodzin zastępczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konsultacje w ilości 10 godzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie i nabyte umiejętności - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi wsparcia psychologicznego dla rodzin w formie terapii indywidualnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Terapia indywidualna dla członków rodzin w ilości 36 godzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie i nabyte umiejętności - 50
ZAŁĄCZNIKI:
Ogłoszenie o zamówieniu (978kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (570kB) pdf
Zał nr 1 do SIWZ Ewidencja wizyt (409kB) pdf
Zał nr 2 do SIWZ Ewidencja osób (76kB) pdf
Zał nr 3 do SIWZ umowa cz I (337kB) pdf
Zał nr 4 do SIWZ umowa cz II (277kB) pdf
Zał nr 5 do SIWZ Oświadczenie zleceniobiorcy (238kB) pdf
Formularz ofertowy (318kB) pdf
Oświadczenie 22 (408kB) pdf



metryczka


Wytworzył: Lidia Lewandowska (11 września 2009)
Opublikował: Piotr Grudziński (11 września 2009, 14:46:35)

Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (1 lutego 2010, 16:53:32)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1377