Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014 | Archiwum 2013
Archiwum ogłoszeń lata 2008-2012
Kursy zawodowe dla 19 osób niepełnosprawnych uczestniczących w projekcie Aktywna Integracja - Projekt Systemowy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kursy zawodowe dla 19 osób niepełnosprawnych uczestniczących w projekcie Aktywna Integracja - Projekt Systemowy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie i kursów zawodowych dla 19 osób niepełnosprawnych w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w ramach projektu: Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR we Włocławku, który współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013; Priorytet VII - Promocja Aktywnej Integracji; Działanie 7.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie 7.1.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację kursów zawodowych w następujących specjalnościach: 2a. kurs zawodowy magazynier z obsługą komputera dla 2 osób - kod zawodu 413103. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy w charakterze magazyniera oraz uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego zgodnie z § 12 rozporządzenia MEiN z dnia 3 lutego 2006r. (Dz. U. Nr 31, poz. 216); 2b. kurs zawodowy magazynier z obsługą wózków jezdniowych dla 2 osób - kod zawodu 413103. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy w charakterze magazyniera, zdobycie uprawnień niezbędnych do obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego zgodnie z § 12 rozporządzenia MEiN z dnia 3 lutego 2006 r. (Dz.U. Nr 31, poz. 216); 2c. kurs zawodowy księgowość komputerowa dla 2 osób - kod zawodu 343201. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy w charakterze pracownika biurowego prowadzącego księgowość komputerową oraz uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego zgodnie z § 12 rozporządzenia MEiN z dnia 3 lutego 2006 r. (Dz.U. Nr 31, poz. 216); 2d. kurs obsługi komputera w stopniu podstawowym dla 3 osób. Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności obsługi komputera na poziomie podstawowym oraz uzyskanie zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowej zgodnie z § 8 rozporządzenia MEiN z dnia 3 lutego 2006 r. (Dz.U. Nr 31, poz. 216); 2e. kurs obsługi komputera w stopniu średniozaawansowanym dla 5 osób. Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności obsługi komputera na poziomie średniozaawansowanym oraz uzyskanie zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowej zgodnie z § 8 rozporządzenia MEiN z dnia 3 lutego 2006 r. (Dz.U. Nr 31, poz. 216); 2f. kurs zawodowy masażu dla 3 osób - kod zawodu 322490. Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy w charakterze masażysty oraz uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego zgodnie z § 12 rozporządzenia MEiN z dnia 3 lutego 2006 r. (Dz.U. Nr 31, poz. 216); 2g. kurs zawodowy projektant stron WWW dla 2 osób - kod zawodu 213202. Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy w charakterze projektanta stron WWW oraz uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego zgodnie z § 12 rozporządzenia MEiN z dnia 3 lutego 2006 r. (Dz.U. Nr 31, poz. 216). 3. Każdy z kursów obejmuje zajęcia teoretyczne, jak i praktyczne i kończy się egzaminem dla każdego z uczestników szkolenia. 4. Wymagany termin realizacji kursów: do dnia 20 grudnia 2009 r. Liczba godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może przekraczać 8 godzin lekcyjnych (przy założeniu, że jedna godzina lekcyjna to 45 minut). Zajęcia powinny kończyć się nie później niż o godzinie 20:00. Zajęcia mogą odbywać się we wszystkie dni tygodnia (za wyjątkiem niedziel i świąt). Dzienny limit nauczania wraz z cateringiem ogranicza się do 8 godzin zegarowych. 5. Każdy z kursów opisanych w pkt 2 musi trwać minimum 180 godzin i składać się z zajęć teoretycznych i praktycznych, których minimalny wymiar godzinowy opisany jest w załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 5a. Każdorazowo w liczbie godzin muszą być uwzględnione 3 godziny na egzamin końcowy, odrębny na każdy z kursów składających się na przedmiot zamówienia. 5b. Wymagany zakres tematyczny zajęć dla wszystkich kursów, składających się na przedmiot zamówienia opisany jest w załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5c. Proponowany program zajęć, zakres tematyczny, atrakcyjność kursów w tym metody i formy nauczania oraz wykorzystywane narzędzia stanowiły będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. 6. Zajęcia szkoleniowe na poszczególnych kursach odbywają się w jednej grupie niezależnie od tego czy realizowane są zajęcia praktyczne, czy teoretyczne. 7. Szkolenia muszą odbywać się w odpowiedniej bazie szkoleniowej, zlokalizowanej na terenie miasta Włocławek. Pomieszczenia przeznaczone na realizację kursów stanowiących przedmiot zamówienia, powierzchniowo oraz pod względem sprzętu i wyposażenia muszą być dostosowane do jednoczesnego przebywania i swobodnego uczestnictwa w zajęciach, wszystkich osób biorących udział w danym kursie, dotyczy to również zajęć praktycznych. Wymagane jest, by praktyki na wszystkich kursach odbywały się w przystosowanych pracowniach, obiektach czy salach szkoleniowych, odpowiednio pod względem tematyki kursu wyposażonych, pod nadzorem przedstawiciela kadry dydaktycznej odpowiedzialnego za realizację przedmiotowego elementu składowego kursu. Warunki odbywania kursu zarówno zajęć teoretycznych, jak i zajęć praktycznych muszą być zgodne z wymogami bezpieczeństwa i higieny pracy. 8. Realizacja kursów wymaga zagwarantowania odpowiednich narzędzi do przeprowadzenia zajęć teoretycznych, jak i praktycznych. Przez narzędzia rozumie się materiały piśmiennicze, pomoce naukowe i dydaktyczne, a także ubrania robocze, sprzęt i urządzenia w zależności od rodzaju szkolenia. Proponowane formy nauczania oraz wykorzystywane narzędzia stanowiły będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wydawanie w/wym. wymaga każdorazowego żądania potwierdzenia odbioru przez uczestnika na piśmie, które to dokumenty wykonawca po zakończeniu kursów zobowiązany będzie przedłożyć zamawiającemu. 9. Pomieszczenia, jak i wszystkie materiały oraz dokumenty, związane z realizacją kursów muszą promować realizowany przez MOPR projekt poprzez zamieszczanie jego logotypów. Te ostatnie oraz plakaty informacyjne, zamawiający przekaże wykonawcy w dniu podpisania umowy o udzielenie zamówienia. Do oznakowania pozostałych zobowiązany jest Wykonawca. 10. Szkolona grupa osób (19 osób) winna posiadać 2 opiekunów ze strony wykonawcy: 10a. jeden opiekun dla kursów opisanych w rozdziale II pkt 2c, 2d, 2e oraz 2g, 10b. jeden opiekun dla kursów opisanych w rozdziale II pkt 2a, 2b oraz 2f, 10c. Zadaniem opiekuna jest sprawowanie nadzoru nad realizacją usługi i jej zgodności z warunkami zaproponowanymi w ofercie oraz obsługa administracyjna kursów, w tym wyposażanie szkolonych w niezbędne materiały, informowanie bieżące szkolonych, m. in. o terminach i miejscach zajęć, codzienne prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności, przeprowadzenie ankiety po zakończeniu kursu, a przed egzaminem końcowym (kwestionariusz ankiety, stanowiący załącznik do umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia zamawiający przekaże wykonawcy w dniu podpisania umowy). Wypełnione ankiety wykonawca zobowiązany będzie przekazać zamawiającemu po zakończeniu kursów wraz ze sprawozdaniem. 11. W trakcie trwania kursów wykonawca jest zobowiązany zapewnić, w przypadku prowadzenia w danym dniu zajęć trwających ponad 6 godzin lekcyjnych, posiłek (w kwocie 8,00 zł brutto dziennie dla każdego uczestnika) w pozostałych przypadkach kawę, herbatę, zimne napoje oraz słodki poczęstunek. 12. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić szkolonym w trakcie zajęć podstawowe leki przeciwbólowe i niezbędne środki opatrunkowe. W nagłych przypadkach wykonawca zapewnia transport do placówki medycznej. 13. Zajęcia szkoleniowe prowadzić mogą osoby wyłącznie posiadające uprawnienia do nauczania oraz posiadający odpowiednie kwalifikacje rodzajowe w określonych specyfiką przedmiotu zamówienia zawodach. Dane na temat kadry niezbędnej do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Fachowość proponowanej kadry dydaktycznej stanowiła będzie element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. 14. Egzamin końcowy prowadzony musi być przez komisję, składającą się z przewodniczącego, członków i sekretarza komisji. Wymagania, dotyczące składu komisji egzaminacyjnej znajdują się w załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Kwalifikacje proponowanej kadry egzaminatorskiej stanowiły będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. 15. Wykonawca ubezpiecza każdego przedstawiciela potencjału kadrowego poprzez wykupienie polis OC i NNW na kwotę min. 10 tys., przy czym OC - 4 tys. oraz uczestników szkoleń poprzez wykupienie polisy NNW na kwotę min. 6 tys. na każdego uczestnika. 16. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania zamawiającego o nie zgłoszeniu się na kurs osób skierowanych przez zamawiającego, o nieobecności na kursie lub też o rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania - pod rygorem odmowy przez zamawiającego zapłaty za szkolenie tych osób. 17. Każda nowo skierowana na kurs osoba w trakcie jego trwania musi odbyć 80% zajęć teoretycznych i 100% zajęć praktycznych. 18. Zamawiający ponosi koszty za faktycznie przeszkoloną (zajęcia teoretyczne + zajęcia praktyczne + egzamin końcowy) liczbę osób zakwalifikowanych, nawet jeśli dany uczestnik uzyska negatywny wynik egzaminu końcowego. 19. Wykonawca jest zobowiązany wydać/zapewnić każdemu, który pozytywnie zdał egzamin końcowy, uczestnikowi kursu opisanego w: 19a. rozdziale II pkt 2a - zaświadczenie zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216); 19b. rozdziale II pkt 2b - zaświadczenie zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216); po ukończeniu kursu uczestnicy powinni posiadać uprawnienia do obsługi wózka jezdniowego z napędem silnikowym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. Nr 118, poz. 1263), potwierdzone pozytywnym wynikiem sprawdzianu, o którym mowa w wyżej wymienionym rozporządzeniu; 19c. rozdziale II pkt 2c - zaświadczenie zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216); 19d. rozdziale II pkt 2d - zaświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216); 19e. rozdziale II pkt 2e - zaświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216); 19f. rozdziale II pkt 2f - zaświadczenie zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216); 19g. rozdziale II pkt 2g - zaświadczenie zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216); 19h. We wszystkich kursach składających się na przedmiot zamówienia zaświadczenia wymagane innymi przepisami prawa oraz stosowny certyfikat uczestnictwa w kursach z informacją o sposobie finansowania kursu, tj. z dopiskiem: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 20. Po zakończeniu kursów wykonawca obligatoryjnie musi dostarczyć zamawiającemu sprawozdanie-protokół z realizacji usług wraz z n/wym. dokumentami w ciągu 7 dni. Przyjęcie przez zamawiającego sprawozdania będzie podstawą do wystawienia i następnie zapłaty faktury za zrealizowanie kursów. 20a. Kopia protokołu egzaminacyjnego z wyszczególnieniem osób, które nie przystąpiły do egzaminu, które egzaminu nie zdały i które egzamin zdały; 20b. Kserokopia uzyskanych zaświadczeń lub innych dokumentów, potwierdzających ukończenie kursów; 20c. Imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursów; 20d. Ankiet, o których mowa w pkt.10c. 21. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania oryginalnych dokumentów, dotyczących realizacji niniejszych szkoleń do 31.12.2020 roku. 22. Wymagania określone w rozdziale II SIWZ dotyczą wszystkich kursów składających się na przedmiot zamówienia, chyba, że w poszczególnych punktach zapisano inaczej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do realizowania kursów zawodowych, co potwierdza: 1a. prowadzenie działalności gospodarczej w przedmiotowym zakresie, 1b. posiadanie akredytacji właściwego miejscowo według siedziby wykonawcy kuratora oświaty do prowadzenia kształcenia w systemie pozaszkolnym, 1c. posiadanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, 1d. niepodleganie wykluczeniu w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, a w przypadku podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, 1e. złożenie aktualnych dokumentów potwierdzających żądane wymagania odnośnie uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę do zorganizowania i przeprowadzenia kursów dla 19 osób niepełnosprawnych w wieku aktywności zawodowej korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, co potwierdza opracowanie przez wykonawcę dziennego harmonogramu kursu zawierającego minimum założeń programowych opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Przy tworzeniu harmonogramu wymagane jest uwzględnienie liczby uczestników kursu, a także tematyki kursu. W harmonogramie zawarte muszą być założenia poszczególnych zajęć z określeniem ich celu i planowanej formy przebiegu, stosowane metody i narzędzia nauczania oraz oczekiwane rezultaty, a także wskazanie osoby odpowiedzialnej za realizowane zajęcie. Wymagane jest szczegółowe określenie miejsca realizacji kursu. Harmonogram będzie stanowił podstawę do oceny oferty przez komisję przetargową w kryterium jakość oferowanej usługi; program należy opracować odrębnie dla każdego z kursów składających się na przedmiot zamówienia; 3. posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia, co potwierdza wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 kursów zawodowych, dla co najmniej 5 osób niepełnosprawnych jednocześnie które rodzajem, zakresem i wartością odpowiadają usługom szkoleniowym określonym w niniejszym postępowaniu. Przez odpowiedni rodzaj, rozumie się organizowanie kursów zawodowych, kończących się wydaniem zaświadczeń, stanowiących cel kursów. Przed odpowiedni zakres, rozumie się organizowanie kursów zawodowych, których odbiorcami były w szczególności osoby niepełnosprawne w wieku aktywności zawodowej nie pozostające w zatrudnieniu, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie opisany w pkt 3 warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, organizowanie kursów z przejrzystym uwzględnieniem wymogów opisanych powyżej oraz, że przedmiotowe usługi zostały wykonane należycie; 4. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, co potwierdza: 4a. dysponowanie wyposażonymi we właściwy sprzęt salami szkoleniowymi dla min. 2 osób jednorazowo z przeznaczeniem odpowiednio na miejsce zajęć teoretycznych i praktycznych - dotyczy kursu, o którym mowa w rozdziale II pkt 2a, 4b. dysponowanie wyposażonymi we właściwy sprzęt salami szkoleniowymi dla min. 2 osób jednorazowo z przeznaczeniem odpowiednio na miejsce zajęć teoretycznych i praktycznych, oraz dysponowanie min. 1 stanowiskiem nauki jazdy i manewrowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym oraz placem manewrowym z halą do nauki jazdy na w/wym. wózkach. Wymagane także posiadanie min. jednego wózka podnośnikowego oraz jednego wznak załadowczego. Wózki muszą być sprawne technicznie i dopuszczone do użytku - dotyczy kursu, o którym mowa w rozdziale II pkt 2b. 4c. dysponowanie wyposażonymi we właściwy sprzęt salami szkoleniowymi dla min. 2 osób jednorazowo z przeznaczeniem odpowiednio na miejsce zajęć teoretycznych i praktycznych - dotyczy kursu, o którym mowa w rozdziale II pkt 2c, 4d. dysponowanie wyposażonymi we właściwy sprzęt salami szkoleniowymi dla min. 3 osób jednorazowo z przeznaczeniem odpowiednio na miejsce zajęć teoretycznych i praktycznych - dotyczy kursu, o którym mowa w rozdziale II pkt 2d, 4e. dysponowanie wyposażonymi we właściwy sprzęt salami szkoleniowymi dla min. 5 osób jednorazowo z przeznaczeniem odpowiednio na miejsce zajęć teoretycznych i praktycznych - dotyczy kursu, o którym mowa w rozdziale II pkt 2e, 4f. dysponowanie wyposażonymi we właściwy sprzęt salami szkoleniowymi dla min. 3 osób jednorazowo z przeznaczeniem odpowiednio na miejsce zajęć teoretycznych i praktycznych - dotyczy kursu, o którym mowa w rozdziale II pkt 2f, 4g. dysponowanie wyposażonymi we właściwy sprzęt salami szkoleniowymi dla min. 3 osób jednorazowo z przeznaczeniem odpowiednio na miejsce zajęć teoretycznych i praktycznych - dotyczy kursu, o którym mowa w rozdziale II pkt 2g, 4h. potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie dokumentów o dysponowaniu w.wym. salami i wyposażeniem niezbędnym do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych z modułu II, w tym oświadczeń o własności bądź umów o współpracy w zakresie niezbędnym do zrealizowania przedmiotu zamówienia; 5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do organizowanych kursów, w osobach: 5a. min. 1 instruktor nauki jazdy wózkami widłowymi posiadający odpowiednie wykształcenie średnie, certyfikowane kwalifikacje zawodowe i dodatkowe uprawnienia do nauczania - dot. kursu, o którym mowa w rozdziale II pkt 2b, 5b. kadra dydaktyczna do realizacji zajęć teoretycznych musi posiadać wykształcenie wyższe, posiadać uprawnienia do nauczania oraz posiadać odpowiednie kwalifikacje w zależności od specjalności danego kursu zawodowego, 5c. kadra dydaktyczna do realizacji zajęć praktycznych musi posiadać co najmniej wykształcenie średnie, posiadać uprawnienia do nauczania innych osób w zakresie przedmiotów zawodowych oraz posiadać odpowiednie kwalifikacje w zależności od specjalności danego kursu zawodowego, 5d. komisja egzaminacyjna w składzie min 3 osobowym na każdy z kursów, składających się na przedmiot - posiadająca odpowiednie wykształcenie i dodatkowe uprawnienia zgodnie z § 11 rozporządzenia MEiN z dnia 3 lutego 2006r. (Dz. U. Nr 31 poz. 216), a przypadku kursów, o których mowa w rozdziale II pkt 2d oraz pkt 2e zgodnie z § 7 ww. rozporządzenia, 5e. dwóch opiekunów grupy, opiekunem grupy może być osoba z katalogu osób wymienionych w pkt 5a - 5c lub inna osoba posiadająca min. wykształcenie średnie, zatrudniona minimum do 31.12.2009 roku na podstawie umowy o pracę u Wykonawcy, potrafiąca wypełnić obowiązki administracyjne, 5f. dysponowanie osobami w liczbie zapewniającej terminowe przygotowywanie sprawne wydawanie posiłków, w tym również osoby odpowiedzialnej za utrzymanie czystości i prowadzenie prac porządkowych, 5g. wykonawca zobowiązany jest wykupić polisy ubezpieczeniowe od OC i NNW na czas trwania szkolenia osobom wymienionym min. w pkt 5a. - pkt 5c. oraz posiadać polisę ubezpieczeniową na prowadzenie działalności, uprawniającej do ubieganie się o niniejsze zamówienie, 5h. potwierdzeniem spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania oferowanego szkolenia jest sporządzenie przez wykonawcę wykazu kadry uwzględniającego wymogi zamawiającego oraz przedłożenie dokumentów ustanowionych właściwymi przepisami prawa, potwierdzającymi wykształcenie lub uprawnienia, za wyjątkiem warunku określonego w pkt 5e i 5f, na potwierdzenie, którego na etapie składania ofert dopuszcza się złożenie przez wykonawcę oświadczenia o dysponowaniu osobami zgodnie z wymogami; 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdzi złożone przez wykonawcę oświadczenie oraz posiadanie polisy ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę wyższą lub równą cenie brutto składanej oferty; 7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: 8. Ocenę spełniania warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach. 9. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert 9a. nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, 9b. nie złożą pełnomocnictw lub złożą wadliwe pełnomocnictwa, 9c. złożą wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegała będzie odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. 10. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań, określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 11. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień, dotyczących oświadczeń lub dokumentów wymienionych, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Kalkulacje ceny ofertowej odrębne dla każdego z kursów składających się na przedmiot zamówienia. 3. Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załączony wzór druku) Wykonawcy występujący wspólnie składają oświadczenia, każdy odrębnie. 4. Akredytacja właściwego miejscowo, według siedziby wykonawcy kuratora oświaty na prowadzenie kształcenia w systemie pozaszkolnym. Wykonawcy występujący wspólnie składają zaświadczenia, każdy odrębnie. 5. Dokument potwierdzający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Wykonawcy występujący wspólnie składają dokument, każdy odrębnie. 6. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają odpowiedni dokument, każdy odrębnie. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają informację, każdy odrębnie. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (dotyczy podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają informację, każdy odrębnie. 9. Dzienne harmonogramy poszczególnych kursów, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ w pkt 2. (załączony wzór druku). 10. Wykaz zrealizowanych kursów, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ w pkt 3. 11. Dokumenty (np. referencje).potwierdzające należyte wykonanie usług wyszczególnionych w wykazie, określonym w pkt. 10. 12. Charakterystyka bazy lokalowej z dostępnym i niezbędnym wyposażeniem do realizacji kursów zawodowych w poszczególnych specjalnościach, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ w pkt 4. 13. Oświadczenia o własności lub umowy współpracy, określające zasady korzystania z placówek wskazanych do realizacji kursów. 14. Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie, zawierający informacje na temat uprawnień wymaganych przepisami oraz kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia z określeniem funkcji przewidzianej w realizacji przedmiotu umowy - zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ pkt 5. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie niniejszy warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. 15. Dokumenty, potwierdzające uprawnienia osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 14, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ. 16. Życiorys zawodowy osób, stanowiących potencjał kadrowy wykonawcy, przewidziany do realizacji przedmiotu zamówienia. 17. Dokumenty, potwierdzające uprawnienia i wykształcenie osób stanowiących potencjał kadrowy wykonawcy, przewidziany do realizacji przedmiotu zamówienia. 18. Dokument, potwierdzający ubezpieczenie prowadzonej działalności przez organizatora szkolenia na kwotę nie mniejszą niż cena brutto składanej oferty. 19. Oświadczenie o spełnieniu wymogu, dotyczącego wykupienia polisy ubezpieczeniowej dla uczestników szkolenia w zakresie NNW. 20. Oświadczenia o wysokości dziennej stawki cateringu w przypadku zajęć trwających w danym dniu ponad 6 godzin lekcyjnych, oraz o dziennej stawce żywieniowej w pozostałych przypadkach. 21. Wzory dokumentów poświadczających uczestnictwo i ukończenie odbytych kursów. 22. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - jakość oferowanej usługi - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku
Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych
ul. Mazowiecka 5
87-800 Włocławek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych ul. Mazowiecka 5 87-800 Włocławek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR we Włocławku jest współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013; Priorytet VII - Promocja Aktywnej Integracji; Działanie 7.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie 7.1.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Postępowanie prowadzone z zastosowaniem przepisów art. 5 ust. 1 ustawy.
ZAŁĄCZNIKI:
Ogłoszenie o zamówieniu (1696kB)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (714kB)
Załącznik nr 1 - Wymagane minimum programowe (400kB)
Załącznik nr 2 - Wymagany potencjał kadrowy (444kB)
Załącznik nr 3 - Istotne postanowienia umowne (324kB)
Formularz ofertowy (432kB)
Oświadczenie w trybie art. 22 (308kB)
Druk harmonogramu kursu (310kB)
Druk wykazu zrealizowanych kursów (247kB)
Druk wykazu potencjału kadrowego (247kB)
metryczka
Wytworzył: Lidia Lewandowska (23 października 2009)
Opublikował: Piotr Grudziński (23 października 2009, 09:33:30)
Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (1 lutego 2010, 16:54:06)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1489