REALIZOWANIE IMIENNYCH KART ŻYWNOŚCIOWYCH W SKLEPIE Z ARTYKUŁAMI OGÓLNOSPOŻYWCZYMI

REALIZOWANIE IMIENNYCH KART ŻYWNOŚCIOWYCH W SKLEPIE Z ARTYKUŁAMI OGÓLNOSPOŻYWCZYMI
Numer ogłoszenia: 200741 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REALIZOWANIE IMIENNYCH KART ŻYWNOŚCIOWYCH W SKLEPIE Z ARTYKUŁAMI OGÓLNOSPOŻYWCZYMI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizowanie imiennych kart żywnościowych w sklepie z artykułami ogólnospożywczymi wydawanych podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku, jako określona pomoc (celowa, okresowa, stała). 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): kod numeryczny 55.90.00.00-9 Usługi handlu detalicznego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wydawanie artykułów żywnościowych, wszystkich oprócz alkoholu i wyrobów tytoniowych na podstawie imiennej karty żywnościowej, która stanowi bezgotówkową formę płatności. 4. Wzorcowe karty żywnościowe stanowią załącznik nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy zamawiający zostanie upoważniony przez wykonawcę do wykonania pieczątki z nazwą i adresem placówki handlowej, którą ostempluje tylną stronę każdej karty przed wydaniem jej osobie upoważnionej do realizowania. 5. Sklep ogólnospożywczy musi być usytuowany w centrum miasta Włocławka. Wykaz dopuszczalnych ulic, na których może być usytuowany sklep zawarty jest w załączniku nr 2 do niniejszej dokumentacji. 6. Wymagane jest aby palcówka handlowa była czynna, co najmniej w dni powszednie od godz. 7:30 do godz. 15:30. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania odcinanych z karty żywnościowej kuponów wartościowych, które stanowiły będą podstawę do rozliczenia z zamawiającym. 8. Wykonawca przekazuje rozliczenia za każdy miesiąc realizowania kart żywnościowych do dnia 10 następnego miesiąca w formie faktury zawierającej szczegółową specyfikację zrealizowanych kuponów wartościowych wraz z załącznikiem zawierającym faktycznie zrealizowaną ilość kuponów wartościowych w danym miesiącu. 9. MOPR przekaże należność na konto wykonawcy w terminie 7 dni od daty złożenia faktury za dany okres rozliczeniowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.90.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, co potwierdza: 1) prowadzenie działalności w przedmiotowym zakresie, 2) niepodleganie wykluczeniu w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy, a w przypadku podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, 3) złożenie aktualnych dokumentów potwierdzających żądane wymagania odnośnie uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 3. posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 4. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, co potwierdza dysponowanie placówką handlową - sklepem ogólnospożywczym w centrum miasta Włocławka, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Usytuowanie sklepu w centrum miasta jest warunkiem koniecznym. Osoby korzystające z tej formy pomocy społecznej pobierają karty żywnościowe w kasie MOPR przy ul. Kościuszki 26, ponadto pobierają świadczenia za dany miesiąc w punkcie kasowym przy ul. Związków Zawodowych 18, tak więc dotarcie do sklepu w centrum miasta nie będzie utrudnione, ani też nie będzie pociągało za sobą ze strony klienta dodatkowych kosztów dojazdów.; 5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdza zatrudnianie na podstawie umowy o pracę bądź umowy zlecenia kierownika placówki handlowej, który będzie odpowiedzialny za realizację zamówienia, ze strony wykonawcy; 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 9. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 11. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku). 2. Wypełniony formularz cenowy (wg załączonego druku). 3. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg załączonego druku). Wykonawcy występujący wspólnie składają takie oświadczenia, każdy odrębnie. 4. Zaakceptowany istotne postanowienia umowne o udzielenie zamówienia publicznego (wg załączonej propozycji). 5. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają odpowiedni dokument, każdy odrębnie. 6. Decyzję państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu obiektu do prowadzenia działalności handlowej w zakresie obrotu detalicznego środkami spożywczymi wydaną zgodnie Działem IV Rozdziałem 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 171, poz. 1225, z 2008 r. Nr 214, poz. 1346, Nr 223, poz. 1463 i Nr 234, poz. 1570 oraz z 2009 r. Nr 98, poz. 817) - lub inną odpowiednią - wydaną na podstawie wcześniejszych przepisów. 7. Dokumenty potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bądź umowy zlecenia kierownika placówki handlowej. 8. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5 87-800 Włocławek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 11:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5 87-800 Włocławek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

ZAŁĄCZNIKI:

Ogłoszenie o przetargu (807kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (546kB) pdf
Załącznik nr 1 do SIWZ - Wzory kart żywnościowych (561kB) pdf
Załącznik nr 2 - Wykaz ulic (203kB) pdf
Załącznik nr 3 - projekt umowy (544kB) pdf
Formularz oferty (277kB) pdf
Formularz cenowy (206kB) pdf
Oświadczenie art. 22 (280kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Lidia Lewandowska (6 listopada 2009)
Opublikował: Piotr Grudziński (6 listopada 2009, 14:41:40)

Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (1 lutego 2010, 16:54:33)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1185