Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014 | Archiwum 2013
Archiwum ogłoszeń lata 2008-2012
Dostawa laptopa wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Numer ogłoszenia: 239735 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa laptopa wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarcza sprzęt komputerowy do siedziby zamawiającego przy ul. Kościuszki 26 we Włocławku własnym transportem. 4. Koszty dostawy oraz koszty związane z przygotowaniem sprzętu do użytku w całości pokrywa wykonawca. 5. Oferowany sprzęt komputerowy musi spełniać warunek posiadania odpowiednich certyfikatów i standardów, które szczegółowo opisane są w załączniku, o którym mowa wyżej w pkt 2. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny na warunkach określonych szczegółowo w załączniku, o którym mowa wyżej w pkt 2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, co potwierdza: 1) prowadzenie działalności gospodarczej w przedmiotowym zakresie 2) niepodleganie wykluczeniu w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, a w przypadku podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy 3) złożenie aktualnych dokumentów potwierdzających żądane wymagania odnośnie uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie, oraz posiadanie certyfikatu i autoryzacji, o których mowa w pkt VIII-5 SIWZ - dotyczy świadczenia usług serwisowych sprzętu komputerowego, będącego przedmiotem niniejszego zamówienia; 3. posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 4. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 9. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 11. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku). 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg załączonego druku). Wykonawcy występujący wspólnie składają takie oświadczenia, każdy odrębnie. 3. Zaakceptowane istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (wg załączonej propozycji). 4. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają odpowiedni dokument, każdy odrębnie. 5. Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz w tym zakresie autoryzację producenta oferowanego sprzętu komputerowego. 6. Szczegółowy opis techniczny proponowanego sprzętu komputerowego i oprogramowania. Opis musi zawierać odniesienie do każdego z punktów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia sprzętu komputerowego stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ. 7. Certyfikaty i dokumenty potwierdzające spełnianie standardów przez oferowany sprzęt komputerowy opisane w pkt 18 załącznika nr 1 do SIWZ. 8. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku
ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
ZAŁĄCZNIKI:
Ogłoszenie o zamówieniu (680kB)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (601kB)
Zał nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamowienia (599kB)
Zał nr 2 do SIWZ Istotne postanowienia umowne (563kB)
Formularz ofertowy (297kB)
Oświadczenie art. 22 (267kB)
metryczka
Wytworzył: Lidia Lewandowska (10 grudnia 2009)
Opublikował: Piotr Grudziński (10 grudnia 2009, 13:33:46)
Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (1 lutego 2010, 16:55:10)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1397