Indywidualne wsparcie psychologiczne realizowane w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek

Indywidualne wsparcie psychologiczne realizowane w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek
Numer ogłoszenia: 129950 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualne wsparcie psychologiczne realizowane w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi psychologiczne dla osób niepracująch, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Priorytet VII Promocja Aktywnej Integracji; Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi psychologicznie prowadzone, jako indywidualne wsparcie psychologiczne w zakresie kształtowania umiejętności społecznych, rozwoju osobistego i komunikacji interpersonalnej, w następujących częściach: 2a. CZĘŚĆ I - prowadzenie indywidualnego wparcia psychologicznego, obejmującego łącznie 30 godzin dla uczestników Grupy Wsparcia Nr I, liczącej 10 osób. Termin realizacji programu: miesiąc wrzesień 2010 rok; 2b. CZĘŚĆ II - prowadzenie indywidualnego wparcia psychologicznego, obejmującego łącznie 30 godzin dla uczestników Grupy Wsparcia Nr VII, liczącej 10 osób. Termin realizacji programu: miesiące czerwiec-październik 2010 rok; 2c. CZĘŚĆ III - prowadzenie indywidualnego wparcia psychologicznego, obejmującego łącznie 30 godzin dla uczestników Grupy Wsparcia Nr IX, liczącej 10 osób. Termin realizacji programu: miesiące sierpień-wrzesień 2010 rok; 2d. CZĘŚĆ IV - prowadzenie indywidualnego wparcia psychologicznego, obejmującego łącznie 30 godzin dla uczestników Grupy Wsparcia Nr X, liczącej 10 osób. Termin realizacji programu: miesiące czerwiec-lipiec 2010 rok; 3. Każda z opisanych w pkt 1 części stanowi odrębną część zamówienia. 4. Miejsce prowadzenia zajęć: 4a. zajęcia indywidualne, wynikające z CZĘŚCI: I, II, III, IV przedmiotu zamówienia prowadzone mają być w samodzielnie zorganizowanym miejscu. Proponowana baza lokalowa wraz z dostępnym zapleczem sanitarnym musi być dostosowana do świadczenia usług psychologicznych i odpowiednio wyposażona do prowadzenia poradnictwa. Baza zlokalizowana musi być ubezpieczona i zlokalizowana na terenie miasta Włocławek; 5. Usługi psychologiczne indywidualne, składające się na wszystkie części przedmiotu zamówienia polegać muszą na przeprowadzonych indywidualnie, zgodnie z wymogami czasowymi - zależnie od części przedmiotu zamówienia - rozmowach psychologicznych z osobami-rodzinami zakwalifikowanymi do projektu, zgodnie z listami dostarczonymi każdorazowo przez Zamawiającego na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. 6. Program poradnictwa indywidualnego obejmować musi usługi psychologiczne w zakresie kształtowania umiejętności społecznych oraz rozwoju osobistego i komunikacji interpersonalnej. Obejmować musi w szczególności następujące zagadnienia dotyczące: 6a. asertywności; 6b. komunikacji społecznej; 6c. wzmocnienia samooceny i poczucia własnej wartości; 6d. radzenia sobie ze stresem i przezwyciężania problemów życiowych; 6e. naukę stawiania sobie celów i sposobów ich realizacji. 7. Program poradnictwa indywidualnego- opisany w pkt. 6 - obejmować musi usługi psychologiczne dostosowane do odbiorców, którymi w każdej części przedmiotu zamówienia są osoby niepracujące, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej. 8. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na czas świadczenia usług psychologicznych. 9. Usługi psychologiczne muszą być realizowane przez osobę posiadającą następujące kwalifikacje: 9a. ukończone studia psychologiczne w polskiej szkole wyższej, zakończone uzyskaniem dyplomu z tytułem magistra psychologii lub wykształcenie uzyskane za granicą uznane w Polsce za równorzędne, zakończone uzyskaniem dyplomu z tytułem magistra psychologii; lub dyplom z tytułem magistra filozofii chrześcijańskiej ze specjalizacją psychologiczno - filozoficzną, wydany do 1981r. przez Katolicki Uniwersytet Lubelski; bądź dyplom magistra filozofii chrześcijańskiej w zakresie psychologii wydany przez Akademię Teologii Katolickiej w Warszawie przed 1993r., a od 1 stycznia 1993r. - dyplom magistra psychologii uzyskany na tejże uczelni; 9b. minimum 3 letni staż pracy w charakterze psychologa; 9c. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; 9d. niekaralność; 9e. doświadczenie w pracy z osobami niepracującymi, zagrożonymi wykluczeniem społecznym w przypadku wszystkich części przedmiotu zamówienia; 9f. doświadczenie Wykonawcy stanowi podstawę oceny ofert w kryterium doświadczenie, ocenianego indywidualnie przez członków komisji przetargowej, którzy dokonają tego na podstawie spełniania warunku określonego w pkt. 9e. Doświadczenie w zakresie realizacji zadań tożsamych - w przedmiocie dotyczącym wybranej części przedmiotu zamówienia - współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej nie jest wymagane, ale w przypadku posiadania korzystnie wpłynie na ocenę w przedmiotowym kryterium. 10. Każdy Wykonawca (psycholog), zobowiązany jest prowadzić dokumentację z przebiegu usług, w zakresie swojej odpowiedzialności za właściwą realizację przedmiotu zlecenia w określonej - wybranej przez siebie - części niniejszego postępowania. Wykonawca zobowiązany będzie wypełniać w zależności od rodzaju usług następujące dokumenty: 10a. Arkusz indywidualnych konsultacji z Psychologiem - wzór druku stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ; 10b. Lista obecności uczestnika indywidualnych konsultacji z Psychologiem - wzór druku stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ; 11. Wykonawca rozliczał się będzie z Zamawiającym z wykonanych usług miesięcznie - niezależnie od ilości prowadzonych zajęć w okresie od dnia pierwszego do dnia 30/31 danego miesiąca kalendarzowego. Rozliczenie dokonywane będzie na druku pn. Miesięczna karta czasu pracy zleceniobiorcy - wzór druku stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Miesięczna karta będzie podstawą do wypłaty wynagrodzenia - zgodnie z zawartą umową zlecenie w przypadku osób fizycznych, bądź na podstawie faktury w przypadku przedsiębiorców. 12. Wymagania określone w rozdziale II SIWZ dotyczą wszystkich części zamówienia, zgodnie ze wskazaniami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie niniejszego warunku przez Wykonawcę w zakresie usług psychologicznych potwierdza: 1a. posiadanie kwalifikacji, o których mowa w rozdz. II SIWZ - pkt 9a; 1b. posiadanie pełnej zdolności do wykonywania czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, ciągłości świadczenia usług psychologicznych, zgodnie z wymogami określonymi w rozdz. II SIWZ - pkt 9e. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, niniejszy warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające realizację usług psychologicznych z uwzględnieniem ww. wymogów oraz, że przedmiotowe usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: 3a. bazą lokalową do świadczenia usług psychologicznych, zgodnie z wymogami określonymi w rozdz. II SIWZ - pkt. 4a, 3b. potwierdzeniem niniejszego wymogu jest złożenie przez wykonawcę informacji o podstawie dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do realizacji usług psychologicznych w oferowanych częściach w osobach: 4a. psycholog, 4b. potwierdzeniem spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania oferowanej części przedmiotu zamówienia jest sporządzenie przez wykonawcę wykazu kadry, uwzględniającego wymogi zamawiającego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie warunku wykonawca potwierdza poprzez posiadanie opłaconej i ważnej polisy od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1a. zakres programowy usług psychologicznych z uwzględnieniem wymogów poszczególnych części przedmiotu zamówienia; 2a. list motywacyjny; 2b. życiorys w formie CV; 2c. kopia dowodu tożsamości; 2d. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia; 2e. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do wykonywania czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (załączony wzór druku). 2. Kalkulacja ceny ofertowej. 3. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych. 4. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Priorytet VII Promocja Aktywnej Integracji; Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIKI:

Ogłoszenie o przetargu (1608kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (3237kB) pdf
Załącznik nr 1 do SIWZ (143kB) pdf
Załącznik nr 2 do SIWZ (116kB) pdf
Załącznik nr 3 do SIWZ (206kB) pdf
Załącznik nr 4 do SIWZ (545kB) pdf
Formularz oferty (155kB) pdf
Oświadczenie art. 22 ust. 1 (93kB) pdf
Oświadczenie art. 24 ust. 1 pkt 2 (379kB) pdf
Oświadczenie art. 24 ust. 1 (99kB) pdf
Oświadczenie zleceniobiorcy-um zlec (115kB) pdf

Zapytanie z wyjaśnieniami (186kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Lidia Lewandowska (13 maja 2010)
Opublikował: Piotr Grudziński (14 maja 2010, 11:12:11)

Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (11 czerwca 2010, 08:29:40)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2814