Dostawa artykułów biurowych, papieru i materiałów eksploatacyjnych

Włocławek: Dostawa artykułów biurowych, papieru i materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 244550 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papieru i materiałów eksploatacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru i materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku do biura przy ul. Mazowieckiej 5. 2. Oznaczenie przedmiotu według klasyfikacji CPV: Główny przedmiot: 30.10.00.00-0 Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli. 3. Przedmiot zamówienia składa się sześciu części, z których każda stanowi odrębną część zamówienia: 1) CZĘŚĆ I - dostawa artykułów biurowych finansowana ze środków MOPR Część I zamówienia składa się z pięciu zestawów: a) Zestawu 1 obejmującego 85 pozycji; b) Zestawu 2 obejmującego 33 pozycje; c) Zestawu 3 obejmującego 21 pozycji; d) Zestawu 4 obejmującego 97 pozycji; e) Zestawu 5 obejmującego 15 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ I zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 2) CZĘŚĆ II - dostawa artykułów biurowych i papieru finansowana ze środków EFS Część II zamówienia składa się z dwóch zestawów: a) Zestawu 1 obejmującego 46 pozycji; b) Zestawu 2 obejmującego 30 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ II zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 3) CZĘŚĆ III - dostawa papieru finansowana ze środków MOPR Część III zamówienia składa się z pięciu zestawów: a) Zestawu 1 obejmującego 1 pozycję; b) Zestawu 2 obejmującego 2 pozycje; c) Zestawu 3 obejmującego 1 pozycję; d) Zestawu 4 obejmującego 2 pozycje; e) Zestawu 5 obejmującego 1 pozycję. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ III zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ. 4) CZĘŚĆ IV - dostawa materiałów eksploatacyjnych finansowana ze środków EFS Część IV zamówienia składa się z dwóch zestawów: a) Zestawu 1 obejmującego 2 pozycje; b) Zestawu 2 obejmującego 7 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ IV zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4 do SIWZ. 5) CZĘŚĆ V - dostawa materiałów eksploatacyjnych finansowana ze środków MPOR Część V zamówienia składa się z pięciu zestawów: a) Zestawu 1 obejmującego 39 pozycji; b) Zestawu 2 obejmującego 15 pozycji; c) Zestawu 3 obejmującego 1 pozycję; d) Zestawu 4 obejmującego 1 pozycję; e) Zestawu 5 obejmującego 2 pozycje. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ V zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 5 do SIWZ. 6) CZĘŚĆ VI - dostawa artykułów biurowych finansowana ze środków OION Dokładny opis artykułów (4 pozycje) składających się na CZĘŚĆ VI zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do SIWZ. 4. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego, nie częściej niż raz w miesiącu, na artykuły z każdej części postępowania odrębnie. 5. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru faksem z czterodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający może zamówić uzupełniającą dostawę doraźną w dniu zamówienia. 6. W przypadku realizacji dostaw z CZĘŚCI IV oraz CZĘŚCI V (dostawy materiałów eksploatacyjnych) maksymalny termin realizacji dostaw liczony od dnia złożenia faksem zapotrzebowania przez zamawiającego zostanie podany przez wykonawcę w ofercie i stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy własnym transportem i na własny koszt loco siedziba zamawiającego, dlatego w cenie oferty winny być zawarte koszty transportu dostaw. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostaw, o którym mowa w pkt 1. 9. Oferowane artykuły muszą spełniać warunek posiadania odpowiednich certyfikatów, standardów i dokumentów gwarancyjnych, które szczegółowo opisane są w załącznikach, o których mowa wyżej w pkt 3. 10. Wymagania określone w rozdziale II SIWZ dotyczą wszystkich części zamówienia, chyba, że w poszczególnych punktach zapisano inaczej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie niniejszego warunku potwierdza wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie następujących dostaw: 1) 2 dostaw artykułów biurowych o wartości 15.000,00 zł brutto każda, w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ I, 2) 2 dostaw artykułów biurowych i-lub papieru o wartości 5.000,00 zł brutto każda, w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ II, 3) 2 dostaw papieru o wartości 10.000,00 zł brutto każda, w przypadku składnia oferty na CZĘŚĆ III, 4) 2 dostaw materiałów eksploatacyjnych o wartości 5.000,00 zł brutto każda, w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ IV, 5) 2 dostaw materiałów eksploatacyjnych o wartości 30.000,00 zł brutto każda, w przypadku składnia oferty na CZĘŚĆ V. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie niniejszego warunku potwierdza dysponowanie przez wykonawcę samochodem dostawczym przez okres realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie niniejszego warunku potwierdza dysponowanie przez wykonawcę pracownikiem zatrudnionym na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, posiadającego co najmniej roczne doświadczenie w realizacji sukcesywnych dostaw na artykuły będące przedmiotem zamówienia. Dotyczy: CZĘŚCI I, CZĘŚCI III oraz CZĘŚCI V Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ II, CZĘŚĆ IV oraz CZĘŚĆ VI.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Certyfikaty i dokumenty potwierdzające przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego. Szczegółowe wskazanie żądanych dokumentów znajduje się w opisach przedmiotu zamówienia przy poszczególnych artykułach (np. normy ISO, stopień białości papieru wg skali CIE). 2) Dokumenty gwarancyjne. Szczegółowe wskazanie żądanych dokumentów gwarancyjnych znajduje się w opisach przedmiotu zamówienia przy poszczególnych artykułach.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (załączony wzór druku). 2. Formularz cenowy - formularze cenowe (załączone wzory druków odrębne dla każdej części). 3. Zaakceptowane istotne postanowienia umowy o realizację zamówienia (według załączonej propozycji). 4. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w części II oraz części VI finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Aktywna Integracja..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych finansowana ze środków MOPR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych finansowana ze środków MOPR.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. termin stałości cen - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych i papieru finansowana ze środków EFS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych i papieru finansowana ze środków EFS.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa papieru finansowana ze środków EFS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru finansowana ze środków EFS.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Termin stałości cen - 25

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych finansowana ze środków EFS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych finansowana ze środków EFS.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin wykonywania dostaw - 10
    • 3. Termin stałości cen - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych finansowana ze środków MOPR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych finansowana ze środków MOPR.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin wykonywania dostaw - 10
    • 3. Termin stałości cen - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych finansowana ze środków OION.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych finansowana ze środków OION.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

ZAŁĄCZNIKI:
Ogłoszenie o przetargu (1093kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (949kB) pdf
Załącznik nr 1 do SIWZ (446kB) pdf
Załącznik nr 2 do SIWZ (276kB) pdf
Załącznik nr 3 do SIWZ (380kB) pdf
Załącznik nr 4 do SIWZ (321kB) pdf
Załącznik nr 5 do SIWZ (339kB) pdf
Załącznik nr 6 do SIWZ (230kB) pdf
Zał Nr 7 do SIWZ Istotne postanowienia umowne (432kB) pdf
Formularz ofertowy (442kB) pdf
Formularz cenowy część I (2760kB) pdf
Formularz cenowy część II (1034kB) pdf
Formularz cenowy część III (304kB) pdf
Formularz cenowy część IV (471kB) pdf
Formularz cenowy część V (1254kB) pdf
Formularz cenowy część VI (337kB) pdf
Oświadczenie art. 22 ust 1 (367kB) pdf
Oświadczenie art. 24 ust 1 (457kB) pdf
Oświadczenie art. 24 ust 1 pkt 2 (283kB) pdf
Wykaz wykonanych dostaw (252kB) pdf


UWAGA:
2010-08-13 - Modyfikacja SIWZ (150kB) pdf  
'

metryczka


Wytworzył: Lidia Lewandowska (10 sierpnia 2010)
Opublikował: Piotr Grudziński (10 sierpnia 2010, 13:28:24)

Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (8 grudnia 2010, 09:49:06)
Zmieniono: Przeniesiono informację do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1453