Wykonanie robót budowlanych pn. Zmiana sposobu użytkowania części budynku mieszkalnego na świetlicę profilaktyczno - wychowawczą oraz klub integracji społecznej, położonego przy ul. Zakręt 8 we Włocławku

Wykonanie robót budowlanych pn. Zmiana sposobu użytkowania części budynku mieszkalnego na świetlicę profilaktyczno - wychowawczą oraz klub integracji społecznej, położonego przy ul. Zakręt 8 we Włocławku
Numer ogłoszenia: 25352 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych pn. Zmiana sposobu użytkowania części budynku mieszkalnego na świetlicę profilaktyczno - wychowawczą oraz klub integracji społecznej, położonego przy ul. Zakręt 8 we Włocławku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa pomieszczeń budynku przy ul. Zakręt 8 we Włocławku na potrzeby działalności świetlicy profilaktyczno - wychowawczej oraz klubu integracji społecznej, na terenie działek nr 117-4, 122-2 obręb Rózinowo we Włocławku. Zamierzenie inwestycyjne objęte jest decyzją nr 28-2010 z dnia 3 grudnia 2010 r. o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydaną przez Prezydenta Miasta Włocławek. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w następujących branżach: 1) branży budowlanej, 2) branży elektrycznej - instalacje elektryczne, 3) branży sanitarnej - instalacja wod-kan, c.o. i wentylacja. 3. Szczegółowy opis robót, będących przedmiotem zamówienia określają: 1) w branży budowlanej: a) projekt budowlany Zmiana sposobu użytkowania części budynku mieszkalnego na świetlicę profilaktyczno - wychowawczą oraz klub integracji społecznej, na terenie działek Nr 117-4, 122-2 obręb Rózinowo położonych przy ul. Zakręt 8 we Włocławku, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ; b) ogólna specyfikacja techniczna w zakresie dotyczącym przebudowy pomieszczeń na potrzeby działalności ŚPW, która stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ; c) ogólna specyfikacja techniczna w zakresie dotyczącym przebudowy pomieszczeń na potrzeby działalności KIS, która stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ d) książka przedmiarów-obmiarów w zakresie przebudowy pomieszczeń w budynku przy ul. Zakręt 8 na potrzeby działalności MOPR, która stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ; e) książka przedmiarów-obmiarów w zakresie przebudowy pomieszczeń w budynku przy ul. Zakręt 8 na potrzeby działalności MOPR - zadanie II - Klub Integracji Społecznej, która stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ; 2) w branży elektrycznej: a) projekt budowlany Zmiana sposobu użytkowania części budynku mieszkalnego na świetlicę profilaktyczno - wychowawczą oraz klub integracji społecznej, na terenie działek Nr 117-4, 122-2 obręb Rózinowo położonych przy ul. Zakręt 8 we Włocławku, który stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ; b) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, która stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ; c) kosztorys nakładczy rozbudowa budynku ul. Zakręt 8 Włocławek - instalacje elektryczne, która stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ; 3) w branży sanitarnej - instalacja wod-kan, c.o. i wentylacja: a) projekt budowlany Zmiana sposobu użytkowania części budynku mieszkalnego na świetlicę profilaktyczno - wychowawczą oraz klub integracji społecznej, na terenie działek Nr 117-4, 122-2 obręb Rózinowo położonych przy ul. Zakręt 8 we Włocławku, który stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ; b) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, które stanowią Załącznik Nr 10 do SIWZ; c) przedmiar robót instalacja wod-kan w zakresie przebudowy pomieszczeń budynku przy ul. Zakręt 8 na potrzeby działalności świetlicy profilaktyczno - wychowawczej, który stanowi Załącznik Nr 11 do SIWZ; d) przedmiar robót instalacja wod-kan - klub integracji społecznej, który stanowi Załącznik Nr 12 do SIWZ; e) przedmiar robót instalacja c.o. i wentylacji w zakresie przebudowy pomieszczeń budynku przy ul. Zakręt 8 na potrzeby działalności świetlicy profilaktyczno - wychowawczej, który stanowi Załącznik Nr 13 do SIWZ; f) przedmiar robót - instalacja c.o. i wentylacji - klub integracji społecznej, który stanowi Załącznik Nr 14 do SIWZ. 4. Dokumentacja, o której mowa w pkt 3 stanowi integralną całość z opisem przedmiotu zamówienia. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, z którym zastanie podpisana umowa na realizację niniejszego zamówienia podstawowego. 3. Przedmiot zamówienia uzupełniającego stanowi: malowanie elewacji budynku o powierzchni 350 m2 oraz wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych - pochylni. 4. Przewidywany termin udzielenia zamówienia uzupełniającego nie później niż 3 lata od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych żąda wniesienia wadium w wysokości 5.360,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy trzysta sześćdziesiąt złotych). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. Oddział Centrum we Włocławku ul. Stefana Okrzei 64 nr konta 73 1020 5170 0000 1602 0009 0431 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na wykonanie robót budowlanych pn. Zmiana sposobu użytkowania części budynku mieszkalnego na świetlicę profilaktyczno - wychowawczą oraz klub integracji społecznej, położonego przy ul. Zakręt 8 we Włocławku. 3. Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść w formie oryginału - miejsce złożenia biuro Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku przy ul. Mazowieckiej 5.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych w zakresie budowy - przebudowy budynków użyteczności społecznej o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda. 2) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty, potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż podczas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi: 1) kierownikiem budowy, 2) kierownikiem robót w branży budowlanej, 3) kierownikiem robót w branży elektrycznej, 4) kierownikiem robót w branży sanitarnej, przy czym kierownikiem budowy może być jednocześnie osoba wymieniona jako kierownik robót w danej branży o ile posiada odpowiednie uprawnienia. Potwierdzeniem spełniania warunku jest sporządzenie przez wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) spełnianie warunku wykonawca potwierdza poprzez posiadanie opłaconej i ważnej polisy od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia w wysokości 200.000,00 zł na wszystkie zdarzenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) opracowanie przez wykonawcę dziennego harmonogramu prac niezbędnych do wykonania przedmiotu robót. Przy tworzeniu harmonogramu wymagane jest uwzględnienie liczby pracowników przewidzianych do wykonywania przedmiotu zamówienia, czasu pracy określonego w roboczogodzinach, zakresu przedmiotowego robót. Harmonogram będzie stanowił potwierdzenie czasu wykonania robót, określonego w kryterium termin wykonania zamówienia. Przy opracowaniu harmonogramu wykonawca powinien uwzględnić okoliczność, że przebudowa odbywać się będzie przy funkcjonującej świetlicy profilaktyczno - wychowawczej dla dzieci. Zaplanowana jest 2 tygodniowa przerwa w pracy świetlicy, w trakcie której wykonawca powinien zrealizować zakres prac dotyczący przebudowy pomieszczeń przeznaczonych na działalność świetlicy. 2) pisemne potwierdzenie gotowości współpracy od osoby, posiadającej uprawnienia budowlane do objęcia stanowiska kierownika budowy; 3) pisemne potwierdzenie gotowości współpracy od osoby, posiadającej uprawnienia budowlane do objęcia stanowiska kierownika robót budowlanych w branży budowlanej; 4) pisemne potwierdzenie gotowości współpracy od osoby, posiadającej uprawnienia budowlane do objęcia stanowiska kierownika robót budowlanych w branży elektrycznej; 5) pisemne potwierdzenie gotowości współpracy od osoby, posiadającej uprawnienia budowlane do objęcia stanowiska kierownika robót budowlanych w branży sanitarnej; 6) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób, o których mowa wyżej w ppkt 2 - 5 - wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć w dniu podpisania umowy.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (załączony wzór druku). 2. Kalkulacja ceny ofertowej - kosztorys szczegółowy. 3. Zaakceptowane istotne postanowienia umowne - załącznik Nr 15 do SIWZ. 4. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin wykonania robót - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIKI:

Ogłoszenie o zamówieniu (1573kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (813kB) pdf
Załącznik nr 1 do SIWZ (6798kB) rar
Załącznik nr 2 do SIWZ (493kB) rar
Załącznik nr 3 do SIWZ (433kB) rar
Załącznik nr 4 do SIWZ (254kB) rar
Załącznik nr 5 do SIWZ (235kB) rar
Załącznik nr 6 do SIWZ (407kB) rar
Załącznik nr 7 do SIWZ (88kB) rar
Załącznik nr 8 do SIWZ (73kB) rar
Załącznik nr 9 do SIWZ (1068kB) rar
Załącznik nr 10 do SIWZ (206kB) rar
Załącznik nr 11 do SIWZ (70kB) rar
Załącznik nr 12 do SIWZ (67kB) rar
Załącznik nr 13 do SIWZ (49kB) rar
Załącznik nr 14 do SIWZ (39kB) rar
Załącznik nr 15 do SIWZ Istotne postanowienia umowne (1161kB) pdf
Wzór formularza ofertowego (330kB) pdf
{19}
Wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (365kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (372kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (dotyczy osób fizycznych) (284kB) pdf

UWAGA:

Poniżej zamieszczono zapytanie, które wpłynęło do Zamawiającego wraz z odpowiedzią:

Wyjaśnienia do SIWZ nr 1 (35kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Lidia Lewandowska (18 lutego 2011)
Opublikował: Piotr Grudziński (18 lutego 2011, 14:52:45)

Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (26 kwietnia 2011, 10:32:10)
Zmieniono: Przeniesiono informację do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1988