Świadczenie usług psychologicznych - grupowych warsztatów motywacyjnych - dla osób niepełnosprawnych uczestników projektu Jesteśmy Aktywni

Świadczenie usług psychologicznych - grupowych warsztatów motywacyjnych - dla osób niepełnosprawnych uczestników projektu Jesteśmy Aktywni
Numer ogłoszenia: 28330 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług psychologicznych - grupowych warsztatów motywacyjnych - dla osób niepełnosprawnych uczestników projektu Jesteśmy Aktywni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologicznych dla niepełnosprawnych osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, niepracujących, będących w wieku aktywności zawodowej - uczestników projektu JESTEŚMY AKTYWNI realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2. Przedmiot zamówienia stanowi realizacja grupowych warsztatów motywacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia dwudziestogodzinnych (20 godzin lekcyjnych po 45 minut każda) warsztatów motywacyjnych w dziewięciu dziesięcioosobowych grupach, dla każdej grupy odrębnie, razem 180 godzin lekcyjnych. Termin realizacji w okresie: od marca do grudnia 2011 roku. 3. Miejscem świadczenia usług będą pomieszczenia przy ul. Ogniowej 8-10 we Włocławku - Dział Rehabilitacji Zawodowej i Społecznej Osób Niepełnosprawnych. 4. Sposób świadczenia usług: w dniach poniedziałek - piątek, w godzinach 8 - 18, zgodnie z harmonogramem opracowanym przez zamawiającego, z zastrzeżeniem pkt 5. 5. Wykonawca ma prawo zgłosić swoje propozycje do harmonogramu, o którym mowa w pkt 5. Uwagi wykonawcy nie są wiążące dla zamawiającego. 6. Usługi psychologiczne grupowe, stanowiące przedmiot zamówienia polegają na zorganizowaniu i przeprowadzeniu grupowych warsztatów motywacyjnych. Listy uczestników zajęć grupowych (9 grup) Zamawiający dostarczy każdorazowo na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. 7. Program warsztatów grupowych obejmować musi w szczególności następujące zagadnienia: 1) komunikacji społecznej, 2) asertywności, 3) radzenia sobie ze stresem i przezwyciężania problemów życiowych, 4) nauki stawiania sobie celów i sposobów ich realizacji. 8. Program warsztatów grupowych - opisany w pkt. 7 - obejmować musi usługi psychologiczne dostosowane do odbiorców, tj. niepełnosprawnych osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, niepracujących, będących w wieku aktywności zawodowej. 9. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić szczegółowy program dwudziestogodzinnego (godziny lekcyjne 45 min) warsztatu motywacyjnego, z podaniem: proponowanego programu zajęć, zakresu tematycznego, atrakcyjności sposobu przeprowadzenia warsztatu w tym metod i form jego prowadzenia oraz wykorzystywanych narzędzi. Program warsztatu stanowić będzie element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. 10. Warsztaty motywacyjne muszą być realizowane przez osobę (osoby) posiadającą(e) następujące kwalifikacje: 1) ukończone studia psychologiczne w polskiej szkole wyższej, zakończone uzyskaniem dyplomu z tytułem magistra psychologii lub wykształcenie uzyskane za granicą uznane w Polsce za równorzędne, zakończone uzyskaniem dyplomu z tytułem magistra psychologii; lub dyplom magistra filozofii chrześcijańskiej ze specjalizacją psychologiczno - filozoficzną, wydany do 1981r. przez Katolicki Uniwersytet Lubelski; bądź dyplom magistra filozofii chrześcijańskiej w zakresie psychologii wydany przez Akademię Teologii Katolickiej w Warszawie przed 1993r., a od 1 stycznia 1993r. - dyplom magistra psychologii uzyskany na tejże uczelni; 2) niekaralność. 11. Kwalifikacje zawodowe osób przeznaczonych do bezpośredniej realizacji warsztatów motywacyjnych oraz ich doświadczenie zawodowe w pracy z osobami niepełnosprawnymi stanowić będzie element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. 12. Przedmiot zamówienia stanowią warsztaty motywacyjne dla 9 grup. W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje do wykonywania zamówienia więcej niż jednego psychologa zobowiązany jest wskazać, dla których grup i w jakim zakresie godzinowym każda z podanych w ofercie osób będzie realizowała zajęcia. 13. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 14. Wykonawca (psycholog) zobowiązany jest prowadzić dokumentację z przebiegu usług, na którą składają się następujące dokumenty: 1) Arkusz spotkania z psychologiem w ramach Projektu JESTEŚMY AKTYWNI - wzór druku stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Lista obecności osób biorących udział w spotkaniu z psychologiem w ramach Projektu JESTEŚMY AKTYWNI - wzór druku stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 15. Wykonawca rozliczał się będzie z Zamawiającym z wykonanych usług miesięcznie - niezależnie od ilości prowadzonych zajęć w okresie od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego. Rozliczenie dokonywane będzie na druku pn. Miesięczna karta czasu pracy wykonawcy w ramach projektu - wzór druku stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Miesięczna karta będzie podstawą do wypłaty wynagrodzenia: 1) zgodnie z zawartą umową zlecenia - w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, po wystawieniu przez nie rachunku; 2) zgodnie z zawartą umową o realizację usług - w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, po wystawianiu przez nie faktury lub rachunku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do realizacji usług psychologicznych w osobach: 1) psychologa, który posiada wykształcenie opisane w rozdziale II pkt 10 ppkt 1 SIWZ; 2) potwierdzeniem spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest sporządzenie przez wykonawcę wykazu kadry, uwzględniającego wymogi zamawiającego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie warunku wykonawca potwierdza poprzez posiadanie opłaconej i ważnej polisy od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia w wysokości 15.000,00 zł na wszystkie zdarzenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1) dyplom z tytułem magistra psychologii lub równoważny zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale II pkt 10 ppkt 1 SIWZ - dotyczy bezpośrednich realizatorów usługi; 2) życiorys w formie CV, uwzględniający kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi - dotyczy bezpośrednich realizatorów usługi (SPORZĄDZA WYKONAWCA); 3) dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawarte w życiorysie, o którym mowa w ppkt 2 - dotyczy bezpośrednich realizatorów usług; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy bezpośrednich realizatorów usługi.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (WEDŁUG ZAŁĄCZONEGO WZORU). 2. Kalkulacja ceny ofertowej (SPORZĄDZA WYKONAWCA). 3. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Jakość oferowanej usługi - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane w ramach projektu JESTEŚMY AKTYWNI realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


ZAŁĄCZNIKI:
Ogłoszenie o zamówieniu (1334kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (837kB) pdf
Załącznik Nr 1 do SIWZ (151kB) pdf
Załącznik Nr 2 do SIWZ (136kB) pdf
Załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ (787kB) pdf
Wzór formularza ofertowego. (156kB) word
Wzór wykazu osób (348kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (505kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust 1 ustawy (511kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (423kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Lidia Lewandowska (23 lutego 2011)
Opublikował: Piotr Grudziński (24 lutego 2011, 07:48:33)

Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (26 kwietnia 2011, 10:32:46)
Zmieniono: Przeniesiono informację do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1620