Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014 | Archiwum 2013
Archiwum ogłoszeń lata 2008-2012
Dostawa materiałów eksploatacyjnych i artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 235940 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, fax. 054 4116399.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i artykułów biurowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne do dnia 31 marca 2009 r. dostawy materiałów eksploatacyjnych i artykułów biurowych do biura Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku przy ul. Mazowieckiej 5. 2. Przedmiot zamówienia składa się z czterech części: 1) część I dostawa artykułów biurowych. Dokładny opis artykułów składających się na część I przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.; 2) część II dostawa materiałów eksploatacyjnych. Dokładny opis artykułów składających się na część II przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.; 3) część III dostawa artykułów biurowych. Dokładny opis artykułów składających się na część III przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.; 4) część IV dostawa materiałów eksploatacyjnych. Dokładny opis artykułów składających się na część IV przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.; 3. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego, nie częściej niż dwa razy w miesiącu na artykuły z każdej części postępowania odrębnie. 4. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru, pisemnie bądź telefonicznie z czterodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający może zamówić uzupełniającą dostawę doraźną w dniu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy własnym transportem i na własny koszt loco siedziba zamawiającego, dlatego w cenie oferty winny być zawarte koszty transportu dostaw. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostaw, o którym mowa w pkt 1..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.19.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o niżej wymienione oświadczenia i dokumenty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy wszystkich części zamówienia: Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami, że te dostawy zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku - Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku - Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie częściowo finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Kapitał Ludzki. Narodowa Strategia Spójności..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (548kB)
Formularz ofertowy (257kB)
Oświadczenie art. 22 (216kB)
Projekt umowy (198kB)
Wykaz dostaw (237kB)
Część I - Formularz cenowy (209kB)
Część I - Opis przedmiotu zamówienia (197kB)
Część II - Formularz cenowy (213kB)
Część II - Opis przedmiotu zamówienia (205kB)
Część III - Formularz cenowy (174kB)
Część III - Opis przedmiotu zamówienia (211kB)
Część IV - Formularz cenowy (222kB)
Część IV - Opis przedmiotu zamówienia (211kB)
metryczka
Wytworzył: Lidia Lewandowska (21 października 2008)
Opublikował: Piotr Grudziński (21 października 2008, 17:59:27)
Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (14 listopada 2008, 12:03:42)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1805