ORGANIZACJA WYPOCZYNKU LETNIEGO Z PROGRAMEM PROFILAKTYCZNO - WYCHOWAWCZYM DLA 160 DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ

ORGANIZACJA WYPOCZYNKU LETNIEGO Z PROGRAMEM PROFILAKTYCZNO - WYCHOWAWCZYM DLA 160 DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ
Numer ogłoszenia: 155700 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA WYPOCZYNKU LETNIEGO Z PROGRAMEM PROFILAKTYCZNO - WYCHOWAWCZYM DLA 160 DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie w okresie od dnia 1 sierpnia do dnia 29 sierpnia 2009r. w formie kolonii stacjonarnych, wypoczynku letniego z realizacją programu profilaktyczno - wychowawczego dla 160 dzieci i młodzieży szkolnej w wieku od 8 do 16 lat, które korzystają ze świetlic profilaktyczno - wychowawczych MOPR oraz przebywają w całodobowych placówkach opiekuńczo - wychowawczych na terenie miasta Włocławek, według następujących turnusów: 1a. CZĘŚĆ I - 10-dniowy turnus kolonijny dla 80 dzieci i młodzieży szkolnej z miejscem wypoczynku w miejscowości zlokalizowanej nad polskim morzem, 1b. CZĘŚĆ II - 10-dniowy turnus kolonijny dla 40 dzieci i młodzieży szkolnej z miejscem wypoczynku w miejscowości zlokalizowanej w polskich górach, 1c. CZĘŚĆ III - 10-dniowy turnus kolonijny dla 40 dzieci i młodzieży szkolnej z miejscem wypoczynku w miejscowości zlokalizowanej w polskich górach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00-4, 92.00.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia niezależnie od części przedmiotu zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do organizowania wypoczynku letniego, co potwierdzają: prowadzenie działalności gospodarczej w przedmiotowym zakresie, zarejestrowanie działalności turystycznej w ogólnopolskiej ewidencji organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, niepodleganie wykluczeniu w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, a w przypadku podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 oraz złożenie aktualnych dokumentów potwierdzających żądane wymagania odnośnie uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę do zorganizowania wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej w wieku 8 do 16 lat, co potwierdza opracowanie przez wykonawcę dziennego harmonogramu pobytu na danym turnusie kolonijnym, uwzględniającego program zajęć kulturalno - rozrywkowych oraz szczegółowy program profilaktyczno - wychowawczy. Minimalne wymagania programowe określone są w rozdziale II SIWZ w punktach:15, 16, 17, 18. Przy tworzeniu harmonogramu wymagane jest uwzględnienie ilości dzieci przebywających na turnusie kolonijnym oraz ich wieku, a także miejsca odbywania turnusu. W harmonogramie zawarte muszą być założenia poszczególnych zajęć z określeniem ich celu i planowanej formy przebiegu oraz oczekiwanych rezultatów dotyczących dzieci i młodzieży. Harmonogram będzie stanowił podstawę do indywidualnej oceny oferty przez każdego członka komisji przetargowej w kryterium program pobytu; 3. posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia, co potwierdza wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 3a. 3 turnusów kolonijnych nad morzem dla min. 80 dzieci każdy - w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ I, 3b. 5 turnusów kolonijnych w górach dla min. 40 dzieci każdy - w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ II lub CZĘŚĆ III, 3c. 3 turnusów kolonijnych w górach dla min. 80 dzieci każdy - w przypadku składania oferty łączonej na CZĘŚĆ II i CZĘŚĆ III, tzn. oferty wypoczynku dzieci z obydwu części w jednym terminie, w formie kolonii stacjonarnych, które rodzajem, zakresem i wartością odpowiadają turnusom kolonijnym określonym w niniejszym postępowaniu. Przez odpowiedni rodzaj, rozumie się organizowanie kolonii dla dzieci i młodzieży w wieku od 8 do 16 lat, sprawiających problemy wychowawcze np. z domów dziecka, ośrodków pomocy społecznej. Przed odpowiedni zakres, rozumie się organizowanie wypoczynku, trwającego nie krócej niż dziesięć dni, uwzględniającego realizację programu profilaktyczno - wychowawczego, przez minimum 8 godzin dla każdego kolonisty w trakcie pobytu na turnusie. Przez odpowiednią wartość, rozumie się realizację usług turystycznych o wartości, co najmniej 80 % ceny brutto oferty składanej w niniejszym postępowaniu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie opisany w pkt 3 warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, organizowanie wypoczynku z uwzględnieniem wymogów opisanych powyżej oraz, że przedmiotowe usługi zostały wykonane należycie; 4. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, co potwierdza: 4a. dysponowanie placówką wypoczynkową o bazie lokalowej dla minimum 80 osób i zapleczem technicznym do wydawania posiłków dla min. 80 osób jednorazowo w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ I, 4b. dysponowanie placówką wypoczynkową o bazie lokalowej dla minimum 40 osób i zapleczem technicznym do wydawania posiłków dla min. 40 osób jednorazowo w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ II lub CZĘŚĆ III, 4c. dysponowanie placówkami wypoczynkowymi o bazie lokalowej dla minimum 80 osób i zapleczem technicznym do wydawania posiłków dla min. 40 osób jednorazowo w przypadku składania oferty łączonej na CZĘŚĆ II i CZĘŚĆ III, tzn. oferty wypoczynku dzieci z obydwu części w jednym terminie, 4d. baza noclegowa dzieci i młodzieży, niezależnie od turnusu, musi posiadać odpowiednią liczbę sanitariatów i łazienek, zgodnie z obowiązującymi wymogami. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest podać w ilu osobowych pokojach, będą wypoczywać dzieci, opisać wyposażenie pokoi, dostępność i wyposażenie łazienek (czy w pokojach, czy na korytarzu), wyposażenie placówki wypoczynkowej w świetlice i sale telewizyjne, wyposażenie terenu wokół obiektu w boiska sportowe oraz położenie placówki względem odległości w kilometrach od miejsc atrakcji, ujętych w harmonogramie pobytu, a w szczególności docelowego miejsca wycieczki autokarowej, a w przypadku CZĘŚCI I - odległość od plaży strzeżonej. Potwierdzeniem spełniania warunków, dotyczących potencjału technicznego będzie m. in. dokonany przez wykonawcę dwuczęściowa charakterystyka placówki wypoczynkowej, uwzględniająca w pierwszym segmencie opis bazy noclegowej przeznaczonej dla kolonistów zamawiającego i ich wyłączny dostęp do sprzętu i wyposażenia, a w drugim segmencie informacje na temat: liczby budynków na terenie placówki i ich funkcji - jeśli istnieje więcej niż jeden, pobytu innych grup kolonijnych w placówce w oferowanym zamawiającemu terminie. Opis może być uzasadniony zdjęciami, prospektami i innymi folderami obrazującymi zawarte dane. Charakterystyka placówki wypoczynkowej stanowiła będzie podstawę do oceny oferty w kryterium warunki pobytu. Potwierdzeniem dysponowania wykonawcy niezbędnym potencjałem technicznym, opisanym w charakterystyce będzie zatwierdzona przez właściwego miejscowo kuratora oświaty na lato 2009r., karta obiektu, 4e. dysponowanie sprawnym technicznie, ubezpieczonym, klimatyzowanym autokarem do przewozu jednorazowo, co najmniej 45 osób w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ II lub CZĘŚĆ III; dysponowanie dwoma sprawnymi technicznie, ubezpieczonymi, klimatyzowanymi autokarami do przewozu jednorazowo 45 osób w przypadku oferty na CZĘŚĆ I oraz oferty łączonej na CZĘŚĆ II i CZĘŚĆ III, tzn. oferty wypoczynku dzieci z obydwu części w jednym terminie. Potwierdzeniem niniejszego wymogu jest złożenie oświadczenia przez wykonawcę, zawierającego także informację na temat własności autokarów; 5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do organizowanego wypoczynku, zgodnie z obowiązującymi przepisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 z późn. zm.) w osobach: 5a. kierownik kolonii, po przebytym odpowiednim szkoleniu - niezależnie od części postępowania, 5b. 6 uprawnionych wychowawców - w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ I lub oferty łączonej na CZĘŚĆ II i CZĘŚĆ III, tzn. oferty wypoczynku dzieci z obydwu części w jednym terminie, 5c. po 3 uprawnionych wychowawców - w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ II lub CZĘŚĆ III 5d. co najmniej 1 osoba do realizacji programu profilaktyczno - wychowawczego, posiadająca uprawnienia opisane w rozdziale II SIWZ w pkt 18 - niezależnie od części postępowania 5e. stały pobyt ratownika w miejscu pobytu dzieci - dotyczy CZĘŚCI I przedmiotu zamówienia, 5f. dysponowanie osobami w ilości zapewniającej terminowe przygotowywanie sprawne wydawanie posiłków, w tym również osoby odpowiedzialnej za wartość kaloryczną przygotowywanych posiłków, 5g. zapewnienie opieki medycznej - stały pobyt w placówce wypoczynkowej pielęgniarki oraz codziennej minimum jednogodzinnej wizyty lekarza w miejscu pobytu dzieci, 5h. zapewnienie uprawnionych kierowców w liczbie wymaganej turnusem, uzależnionej od liczby dzieci do przewozu oraz przewidywanego czasu trwania jednorazowej jazdy do docelowego miejsca, uzależnionej od odległości, mierzonej w kilometrach i dopuszczalnej prędkości jazdy w km/h, 5i. wykonawca zobowiązany jest wykupić polisy ubezpieczeniowe od OC na czas trwania turnusu osobom wymienionym w pkt 5a. - pkt 5f. 5j. potwierdzeniem spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania oferowanego turnusu jest sporządzenie przez wykonawcę wykazu kadry uwzględniającego wymogi zamawiającego oraz przedłożenie dokumentów ustanowionymi właściwymi przepisami prawa, potwierdzającymi uprawnienia, za wyjątkiem warunku określonego w pkt 5h., na potwierdzenie, którego na etapie składania ofert dopuszcza się złożenie przez wykonawcę oświadczenia o dysponowaniu osobami zgodnie z wymogami; 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdzi złożone przez wykonawcę oświadczenie; 7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (załączony wzór druku do SIWZ). 2. Kalkulacja ceny ofertowej (załączony wzór druku do SIWZ). 3. Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załączony wzór druku do SIWZ) Wykonawcy występujący wspólnie składają oświadczenia, każdy odrębnie. 4. Zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych. Wykonawcy występujący wspólnie składają zaświadczenia, każdy odrębnie. 5. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają odpowiedni dokument, każdy odrębnie. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają informację, każdy odrębnie. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (dotyczy podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają informację, każdy odrębnie. 8. Dzienny harmonogram pobytu na koloniach z uwzględnieniem zajęć kulturalno - rozrywkowych oraz programu profilaktyczno - wychowawczego dla dzieci i młodzieży, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ w pkt 2. 9. Informacja na temat spraw organizacyjnych turnusu kolonijnego (załączony wzór druku do SIWZ). 10. Wykaz zrealizowanych turnusów kolonijnych, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ w pkt 3 (załączony wzór druku do SIWZ). 11. Dokumenty (np. referencje).potwierdzające należyte wykonanie usług wyszczególnionych w wykazie, określonym w pkt. 10. 12. Charakterystyka bazy lokalowej, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ w pkt 4a - 4d. 13. Aktualna i zatwierdzona na lato 2009r. karta kwalifikacyjna obiektu, zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr. 12, poz. 67 z późn. zm.). 14. Oświadczenie o zapewnieniu transportu, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ w pkt 4e. 15. Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie, zawierający informacje na temat uprawnień wymaganych przepisami oraz kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności w ramach realizacji danego turnusu - zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ w pkt 5a - 5g. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie niniejszy warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. 16. Dokumenty, potwierdzające uprawnienia osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 15, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ w pkt 5j. 17. Oświadczenie o zapewnieniu kierowców, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ w pkt 5h. 18. Polisa ubezpieczeniowa o wartości nie mniejszej niż cena brutto składanej oferty, dotycząca organizatora turnusu. 19. Oświadczenie o spełnieniu wymogu dotyczącego wykupienia polisy ubezpieczeniowej dla kolonistów w zakresie OC NNW oraz wykupienia polis ubezpieczeniowych dla kadry kolonijnej, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ w pkt 5i. 20. Oświadczenie o wysokości dziennej stawki żywieniowej i spełnianiu warunku zapewnienia właściwych norm energetycznych posiłków dzieciom i młodzieży. 21. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - warunki pobytu - 25
  • 3 - program pobytu - 25

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIKI:
Ogłoszenie o przetargu (1384kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (529kB) pdf
Załącznik nr 1 - Normy żywieniowe (192kB) pdf
Załącznik nr 2 - Wzór sprawozdania końcowego (225kB) pdf
Załącznik nr 3 - Istotne postanowienia umowne (246kB) pdf
Formularz oferty (322kB) pdf
Kalkulacja cenowa (174kB) pdf
Oświadczenie art. 22 (280kB) pdf
Informacja na temat spraw organizacyjnych (205kB) pdf
Wykaz wykonanych usług (87kB) pdf
Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia (85kB) pdf

UWAGA:
Poniżej zamieszczamy wyjaśnienia do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Aby zapoznać się z treścią dokumentu należy kliknąć tutaj (193kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Lidia Lewandowska (19 maja 2009)
Opublikował: Piotr Grudziński (19 maja 2009, 14:36:22)

Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (12 czerwca 2009, 09:56:36)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1323