Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014 | Archiwum 2013
Archiwum ogłoszeń lata 2008-2012
Usługi szkoleniowe i kursy dla 33 osób, realizowane w ramach projektu „Aktywna Integracja – Projekt Systemowy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku” – CZĘŚĆ III
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe i kursy dla 33 osób realizowane w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR we Włocławku - CZĘŚĆ III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych i kursów zawodowych dla 33 osób bezrobotnych w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w ramach projektu: Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR we Włocławku, 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących usług: 2a. CZĘŚĆ I - dwumodułowe szkolenie w zawodzie magazynier z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 20 osób - kod zawodu 413103. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy w charakterze magazyniera oraz zdobycie uprawnień niezbędnych do obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym, uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego zgodnie z § 12 rozporządzenia MEiN z dnia 3 lutego 2006r. (Dz. U. Nr 31 poz. 216); 2b. CZĘŚĆ II - dwumodułowe szkolenie w zawodzie spawacz metodą MAG w zakresie: podstawowego spawania w osłonie CO2 metodą MAG-135 dla 7 osób - kod zawodu 7212 i 833401. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do egzaminów końcowych oraz uzyskanie przez uczestników podstawowych uprawnień spawalniczych w zakresie spawania stali niestopowej (grupy materiałowej 1), tj.: blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - 135, uzyskanie książeczki spawacza według Wytycznych Instytutu Spawalnictwa Nr W-07/IS-02, 2c. CZĘŚĆ III - dwumodułowe szkolenie w zawodzie pracownik ochrony fizycznej dla 6 osób - kod zawodu 515902. Celem szkolenia jest uzyskanie licencji I stopnia w w/wym. zawodzie, o której mowa w art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221) w trybie określonym w rozporządzeniu MSWiA z dnia 7 sierpnia 1998r. (Dz. U. Nr 113 poz. 731) 3. Każde szkolenie składa się z dwóch modułów: bloku motywacyjnego oraz modułu praktycznego, którym jest kurs zawodowy, obejmujący zajęcia teoretyczne, jak i praktyczne. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić realizację obydwu modułów danego szkolenia bez zbędnych przerw, tzn. kolejno po sobie następować powinny: najpierw blok motywacyjny wraz z zajęciami grupowymi i indywidualnym poradnictwem MODUŁ I, a następnie kurs zawodowy wraz z zajęciami praktycznymi, zakończony egzaminem dla każdego z uczestników szkolenia MODUŁ II. 4. Szkolenie nie może trwać dłużej niż 3 miesiące (92 dni kalendarzowe) dla danej grupy szkolonych, licząc od dnia rozpoczęcia. Wymagana jest realizacja szkoleń w dni robocze. Godziny realizacji szkoleń muszą zamykać się w przedziale od 8.00 do godz. 18.00, przy czym godzina 18.00 wskazuje ostateczny czas zakończenia dziennej edukacji. Przyjmuje się jednostkę lekcyjną trwającą 45 minut, jako jedną godzinę szkolenia. Dzienny limit nauczania wraz z carteringiem ogranicza się do 8 godzin zegarowych. 5. Moduł I - blok motywacyjny w każdym szkoleniu trwać musi minimum 39 godzin, w tym winny być zapewnione minimum 2 godziny indywidualnego poradnictwa dla każdego uczestnika danego kursu. Moduł II - kurs zawodowy w szkoleniu określonym w: 5a. CZĘŚCI I przedmiotu zamówienia - musi trwać minimum 180 godzin, 5b. CZĘŚCI II przedmiotu zamówienia - musi trwać minimum 150 godzin, 5c. CZĘŚCI III przedmiotu zamówienia - musi trwać minimum 250 godzin, 5d. Moduł II, przygotowujący do określonego daną częścią przedmiotu zamówienia zawodu, winien składać się z zajęć teoretycznych i praktycznych prowadzonych w proporcjach godzinowych 30 : 70 czyli ze znaczącą przewagą zajęć praktycznych. 5e. Każdorazowo w liczbie godzin modułu II muszą być uwzględnione 3 godziny na egzamin końcowy, odrębny na każdą część przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem CZĘŚCI II przedmiotu zamówienia, gdzie na egzamin musi trwać minimum 5 godzin. 5f. Zakres tematyczny i godzinowy wymaganych zajęć we wszystkich częściach postępowania opisany jest w załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5g. Proponowany program zajęć, zakres tematyczny, atrakcyjność szkolenia w tym metody i formy nauczania oraz wykorzystywane narzędzia stanowiły będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. 6. Zajęcia szkoleniowe w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia niezależnie od modułów odbywać się muszą w następujących grupach: 6a. CZĘŚĆ I - dwie grupy dziesięcioosobowe; 6b. CZĘŚĆ II - jedna grupa siedmioosobowa; 6c. CZĘŚĆ III - jedna grupa sześcioosobowa. 7. Każde z wymienionych w pkt 2 szkoleń stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. 8. Szkolenia muszą odbywać się w odpowiedniej bazie szkoleniowej, zlokalizowanej na terenie miasta Włocławek. Pomieszczenia przeznaczone na realizację zarówno modułu I, jak i modułu II szkoleń, stanowiących przedmiot zamówienia, powierzchniowo oraz pod względem sprzętu i wyposażenia muszą być dostosowane do jednoczesnego przebywania i swobodnego uczestnictwa w zajęciach, wszystkich osób stanowiących poszczególne grupy w danym rodzaju szkolenia. Zajęcia praktyczne w module II szkoleń nie muszą odbywać się równocześnie dla wszystkich członków danej grupy, ani nie muszą mieć miejsca w tym samym obiekcie. Wymagane jest, by praktyki we wszystkich szkoleniach odbywały się w przystosowanych pracowniach, obiektach czy salach szkoleniowych, odpowiednio pod względem tematyki kursu wyposażonych, pod nadzorem przedstawiciela kadry dydaktycznej odpowiedzialnego za realizację przedmiotowego elementu składowego usługi szkoleniowej. Warunki odbywania szkolenia zarówno w module I, jak i module II muszą być zgodne z wymogami bezpieczeństwa i higieny pracy. 9. Realizacja usług szkoleniowych wymaga zagwarantowania odpowiednich narzędzi do przeprowadzenia zajęć teoretycznych, jak i praktycznych. Przez narzędzia rozumie się materiały piśmiennicze, pomoce naukowe i dydaktyczne, a także ubrania robocze, sprzęt, broń i urządzenia w zależności od rodzaju szkolenia. Proponowane formy nauczania oraz wykorzystywane narzędzia stanowiły będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wydawanie w/wym. wymaga każdorazowego żądania potwierdzenia odbioru przez uczestnika na piśmie, które to dokumenty wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany będzie przedłożyć zamawiającemu. 10. Pomieszczenia, jak i wszystkie materiały oraz dokumenty, związane ze realizacją szkoleń muszą promować realizowany przez MOPR projekt poprzez zamieszczanie jego logotypów. Te ostatnie oraz plakaty informacyjne zamawiający przekaże wykonawcy w dniu podpisania umowy o udzielenie zamówienia. Do oznakowania pozostałych zobowiązany jest Wykonawca. 11. W przypadku składania oferty na CZĘŚĆ III przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest ponieść koszty egzaminu na uzyskanie licencji I stopnia, dojazdu zakwalifikowanych uczestników szkolenia na egzamin, wydania stosownego zaświadczenia o niekaralności szkolonych zakwalifikowanych na egzamin licencyjny oraz koszty wymaganych badań lekarskich. 12. Każda szkolona grupa osób winna posiadać opiekuna ze strony wykonawcy. Zadaniem opiekuna jest sprawowanie nadzoru nad realizacją usługi i jej zgodności z warunkami zaproponowanymi w ofercie oraz obsługa administracyjna szkoleń, w tym wyposażanie szkolonych w niezbędne materiały, informowanie bieżące szkolonych, m. in. o terminach i miejscach zajęć, codzienne prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności, przeprowadzenie ankiety, przed rozpoczęciem szkolenia i po zakończeniu modułu II, a przed egzaminem (kwestionariusz ankiety, stanowiący załącznik do umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia zamawiający przekaże wykonawcy w dniu podpisania umowy). Wypełnione ankiety wykonawca zobowiązany będzie przekazać zamawiającemu po zakończeniu szkoleń wraz ze sprawozdaniem. 13. W trakcie trwania szkoleń wykonawca zapewnia codziennie (niezależnie od modułu szkolenia) catering dla każdego uczestnika szkolenia, składający się z ciepłych potraw, stanowiących drugie danie obiadowe. Poza tym, wymagany jest stały dostęp do zimnych napojów, kawy i herbaty. 14. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom wszystkich szkoleń badań lekarskich, dopuszczających do wykonywania określonych poszczególnymi częściami postępowania zawodów: badanie profilaktyczne podstawowe (wstępne). 14a. Czas badań nie pomniejsza czasu przeznaczonego na edukację. 14b. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić szkolonym w trakcie zajęć podstawowe leki przeciwbólowe i niezbędne środki opatrunkowe. W nagłych przypadkach wykonawca zapewnia transport do placówki medycznej. 14c. W przypadku składania oferty na Część III przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest osobom, które zakwalifikują się do zdawania egzaminu na licencję zapewnić badania określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 23 marca 1999 roku w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wydanie licencji oraz posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej (Dz. U. Nr 30 poz. 299 z późn. zm.) 15. Zajęcia szkoleniowe prowadzić mogą osoby wyłącznie posiadające uprawnienia do nauczania oraz posiadający odpowiednie kwalifikacje rodzajowe w określonych specyfiką przedmiotu zamówienia zawodach. Dane na temat kadry niezbędnej do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Fachowość proponowanej kadry dydaktycznej stanowiła będzie element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. 16. Egzamin końcowy prowadzony musi być przez komisję, składającą się z przewodniczącego, członków i sekretarza komisji. Wymagania, dotyczące składu komisji egzaminacyjnej znajdują się w załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Doświadczenie proponowanej kadry egzaminatorskiej stanowiło będzie element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. 17. Wykonawca ubezpiecza kadrę, uczestników szkoleń poprzez wykupienie polis OC i NNW, na kwotę min. 12tys., przy czym OC - 5tys. NNW - 7 tys. 18. Zamawiający dopuszcza skierowanie na szkolenie mniejszej liczby osób i brak możliwości skierowania osób dodatkowych, w celu przeprowadzenia szkoleń dla wskazanej w pkt 2 liczby osób. Zamawiający ponosi koszty za faktycznie przeszkoloną (blok motywacyjny + moduł II - na zasadach określonych w pkt 18) liczbę osób zakwalifikowanych, nawet jeśli dany uczestnik zdobędzie negatywny wynik egzaminu końcowego. 19. Wykonawca jest zobowiązany wydać/zapewnić każdemu, który pozytywnie zdał egzamin końcowy, uczestnikowi szkolenia opisanego w: 19a. CZEŚCI I przedmiotu zamówienia - zaświadczenie zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216); po ukończeniu szkolenia uczestnicy powinni posiadać uprawnienia do obsługi wózka jezdniowego z napędem silnikowym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 poz. 1263), potwierdzone pozytywnym wynikiem sprawdzianu, o którym mowa w wyżej wymienionym rozporządzeniu, 19b. CZĘŚCI II przedmiotu zamówienia - książeczkę spawacza z uprawnieniami MAG-135 po ukończeniu egzaminu kwalifikacyjnego według wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach W-07/IS-17, 19c. CZĘŚCI III przedmiotu zamówienia - możliwość uzyskanie licencji I stopnia pracownika ochrony fizycznej, zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 sierpnia 1998r. w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydawanych przez szkoły i inne placówki (Dz. U. z 1998r. Nr 113 poz. 731), oznacza to że koszty pokrycia jednorazowego uczestnictwa w przedmiotowym egzaminie ponosi Wykonawca, wraz z kosztami dojazdu na miejsce odbywania egzaminu. 19d. We wszystkich częściach przedmiotu zamówienia zaświadczenia wymagane innymi przepisami prawa, zaświadczenia o ukończeniu bloku motywacyjnego oraz stosowny certyfikat uczestnictwa w szkoleniach z informacją o sposobie finansowania szkolenia, tj. z dopiskiem: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 20. Po zakończeniu cyklu szkoleń wykonawca obligatoryjnie musi dostarczyć zamawiającemu sprawozdanie-protokół z realizacji usług wraz z n/wym. dokumentami w ciągu 14 dni. Przyjęcie przez zamawiającego sprawozdania będzie podstawą do wystawienia i następnie zapłaty faktury za zrealizowanie szkoleń..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia niezależnie od części przedmiotu zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do realizowania szkoleń i kursów zawodowych, co potwierdzają: 1a. prowadzenie działalności gospodarczej w przedmiotowym zakresie - dot. CZĘŚĆ I, CZĘŚĆ II, CZĘŚĆ III postępowania, 1b. posiadanie akredytacji właściwego miejscowo według siedziby wykonawcy kuratora oświaty do prowadzenia kształcenia w systemie pozaszkolnym - dot. CZĘŚĆ I postępowania, 1c. posiadanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, zgodnie z art. 20 ustawy zdrowia 20 kwietnia 2004r. o promocji zdrowia i instytucjach rynku pracy - dot. CZĘŚĆ I, CZĘŚĆ II, CZĘŚĆ III postępowania, 1d. posiadanie atestu na szkolenie spawaczy pod nadzorem Instytutu Spawalnictwa - dot. CZĘŚĆ II postępowania, 1e. posiadanie wpisu do właściwego rejestru instytucji uprawnionych do prowadzenia szkoleń w zakresie kierowca wózków jezdniowych - dot. CZĘŚĆ I postępowania (rejestr Ośrodka Doskonalenia Kadr w Mysłowicach nadzorowanego przez Ministra właściwego ds. Gospodarki), 1f. niepodleganie wykluczeniu w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, a w przypadku podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 - dot. CZĘŚĆ I, CZĘŚĆ II, CZĘŚĆ III postępowania, 1g. złożenie aktualnych dokumentów potwierdzających żądane wymagania odnośnie uprawnień, - w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia wystarczy 1 komplet dokumentów ; 2. posiadają niezbędną wiedzę do zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla 33 osób w wieku aktywności zawodowej korzystających ze świadczeń pomocy społecznej co potwierdza opracowanie przez wykonawcę dziennego harmonogramu szkoleń zawierającego minimum założeń programowych opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Przy tworzeniu harmonogramu wymagane jest uwzględnienie liczby uczestników szkolenia, a także tematyki kursu. W harmonogramie zawarte muszą być założenia poszczególnych zajęć z określeniem ich celu i planowanej formy przebiegu, stosowane metody i narzędzia nauczania oraz oczekiwane rezultaty, a także wskazanie osoby odpowiedzialnej za realizowane zajęcie. Wymagane jest szczegółowe określenie miejsca realizacji szkolenia. Wymagane zachowanie podziału harmonogramu na moduły tworzące daną cześć przedmiotu zamówienia. Wymagane uwzględnienie w harmonogramie danej części szkolenia zajęć dla obydwu grup. Harmonogram będzie stanowił podstawę do oceny oferty przez komisję przetargową w kryterium jakość oferowanej usługi; program należy opracować odrębnie dla każdej części przedmiotu zamówienia; 3. posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia, co potwierdza wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 3a. 4 kursów zawodowych w zawodzie: magazynier bądź magazynier - sprzedawca, bądź magazynier z obsługą wózków jezdniowych, bądź kierowca wózków jezdniowych, dla co najmniej 5 osób jednocześnie - w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ I, 3b. 4 kursów zawodowych w zawodzie spawacz niezależnie od metody dla co najmniej 3 osób jednocześnie - w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ II, 3c. 2 szkoleń bądź kursów zawodowych w zawodzie pracownik ochrony fizycznej dla co najmniej 5 osób jednocześnie - w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ III, które rodzajem, zakresem i wartością odpowiadają usługom szkoleniowym określonym w niniejszym postępowaniu. Przez odpowiedni rodzaj, rozumie się organizowanie usług szkoleniowych współfinansowanych bądź nie ze środków Unii Europejskich, kończące się wydaniem zaświadczeń, stanowiących cel kursów. Przed odpowiedni zakres, rozumie się organizowanie szkoleń, składających się z bloku motywacyjnego i kursów zawodowych, których odbiorcami były w szczególności osoby bezrobotne w wieku aktywności zawodowej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie opisany w pkt 3 warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, organizowanie szkoleń z przejrzystym uwzględnieniem wymogów opisanych powyżej oraz, że przedmiotowe usługi zostały wykonane należycie; 4. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, co potwierdza: 4a. dysponowanie wyposażonymi we właściwy sprzęt salami szkoleniowymi dla min. 10 osób jednorazowo z przeznaczeniem odpowiednio na miejsce zajęć teoretycznych i praktycznych w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ I, przypadku realizacji zajęć praktycznych z modułu II wymagane, aby Wykonawca dysponował min. 2 stanowiskami nauki jazdy i manewrowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym oraz placem manewrowym z halą do nauki jazdy na w/wym. wózkach. Wymagane także posiadanie min. jednego wózka podnośnikowego oraz jednego wózka załadowczego. Wózki muszą być sprawne technicznie i dopuszczone do użytku. 4b. dysponowanie wyposażonymi we właściwy sprzęt salami szkoleniowymi dla min. 7 osób jednorazowo z przeznaczeniem odpowiednio na miejsce zajęć teoretycznych i praktycznych w przypadku składania oferty CZĘŚĆ II. 4c. dysponowanie wyposażonymi we właściwy sprzęt salami szkoleniowymi dla min. 6 osób jednorazowo z przeznaczeniem odpowiednio na miejsce zajęć teoretycznych i praktycznych (w tym strzelanie) w przypadku składania oferty CZĘŚĆ III, 4d. w przypadku składania oferty na więcej niż 1 cześć przedmiotu zamówienia dysponowanie bazą o której mowa w pkt 4a, 4b, 4c jednocześnie -wybiórczo w zależności od tego którą część przedmiotu zamówienia obejmowała będzie oferta, 4e. potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie dokumentów o dysponowaniu w/wym. salami i wyposażeniem niezbędnym do przeprowadzenia bloku motywacyjnego i zajęć z modułu II, w tym oświadczeń o własności bądź umów o współpracy w zakresie niezbędnym do zrealizowania przedmiotu zamówienia, 5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do organizowanego szkoleń, w osobach: 5a. min. 1 psycholog lub 1 socjoterapeuta, posiadający odpowiednie wykształcenie i dodatkowe uprawnienia do nauczania - do realizacji modułu I niezależnie od części postępowania, 5b. min. 1 doradca zawodowy, posiadający odpowiednie wykształcenie i dodatkowe uprawnienia do nauczania - do realizacji modułu I niezależnie od części postępowania, 5c. min. 1 wizażysta, posiadający odpowiednie wykształcenie i dodatkowe uprawnienia do nauczania - do realizacji modułu I niezależnie od części postępowania, 5d. min. 1 instruktor nauki jazdy wózkami widłowymi, posiadający odpowiednie wykształcenie średnie, certyfikowane kwalifikacje zawodowe i dodatkowe uprawnienia do nauczania - dot. moduł II CZĘŚĆ I postępowania, 5e. min. 1 osoba z wykształceniem wyższym magisterskim z uprawnieniami pedagogicznymi do wykładów przedmiotów zawodowych lub min 1 osoba z wykształceniem inżynierskim z uprawnieniami pedagogicznymi do wykładów przedmiotów zawodowych - dot. prowadzenia zajęć teoretycznych w module II w CZĘŚCI I i CZĘŚCI II postępowania, 5f. min. 1 osoba z wykształceniem wyższym magisterskim z uprawnieniami pedagogicznymi do wykładów przedmiotów zawodowych- dot. prowadzenia zajęć teoretycznych w module II CZĘŚCI III postępowania, 5g. kadra dydaktyczna do realizacji zajęć praktycznych w module II wszystkich części postępowania musi posiadać odpowiednie wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje adekwatne do zakresu zajęć przypisanych do prowadzenia w przedmiotowym zamówieniu oraz uprawnienia pedagogiczne, w tym: w CZĘŚCI II przedmiotu zamówienia wykładowcy powinni posiadać kwalifikacje spełniające wymagania według Wytycznych Instytutu Spawalnictwa Nr. W-07/IS-41, 5h. komisja egzaminacyjna w składzie min 3 osobowym na każdą część przedmiotu zamówienia - posiadająca odpowiednie wykształcenie i dodatkowe uprawnienia zgodnie z § 23 rozporządzenia MEiN z dnia 3 lutego 2006r. (Dz. U. Nr 31 poz. 216), 5i. opiekun grupy w każdej części postępowania, dopuszcza się możliwość wykonywania obowiązków opiekuna grupy przez tę samą osobę dla obydwu grup, stanowiących liczbę osób szkolonych w ramach określonej części postępowania, opiekunem grupy może być osoba z katalogu osób wymienionych w pkt 5a - 5f lub inna osoba posiadająca min. wykształcenie średnie, zatrudniona minimum do 31.12.2009 roku na podstawie umowy o pracę u Wykonawcy, potrafiąca wypełnić obowiązki opiekuna, 5j. dysponowanie osobami w liczbie zapewniającej terminowe przygotowywanie sprawne wydawanie posiłków, w tym również osoby odpowiedzialnej za utrzymanie czystości i prowadzenie prac porządkowych, 5k. wykonawca zobowiązany jest wykupić polisy ubezpieczeniowe od OC i NNW na czas trwania szkolenia osobom wymienionym min. w pkt 5a. - pkt 5g. oraz posiadać polisę ubezpieczeniową na prowadzenie działalności, uprawniającej do ubieganie się o niniejsze zamówienie; 5l. potwierdzeniem spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania oferowanego szkolenia jest sporządzenie przez wykonawcę wykazu kadry uwzględniającego wymogi zamawiającego oraz przedłożenie dokumentów ustanowionych właściwymi przepisami prawa, potwierdzającymi wykształcenie lub uprawnienia, za wyjątkiem warunku określonego w pkt 5i i 5j., na potwierdzenie, którego na etapie składania ofert dopuszcza się złożenie przez wykonawcę oświadczenia o dysponowaniu osobami zgodnie z wymogami; 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdzi złożone przez wykonawcę oświadczenie oraz posiadanie polisy ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę wyższą lub równą cenie brutto składanej oferty, 7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Kalkulacja ceny ofertowej. 3. Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załączony wzór druku) Wykonawcy występujący wspólnie składają oświadczenia, każdy odrębnie. 4. Akredytacja właściwego miejscowo, według siedziby wykonawcy kuratora oświaty na prowadzenie kształcenia w systemie pozaszkolnym - na CZĘŚĆ I. Wykonawcy występujący wspólnie składają zaświadczenia, każdy odrębnie. 5. Atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach na realizowanie szkoleń w specjalności objętej przedmiotem zamówienia określonym w CZĘŚCI II postępowania. Wykonawcy występujący wspólnie składają zaświadczenia, każdy odrębnie. 6. Wpisu do właściwego rejestru instytucji uprawnionych do prowadzenia szkoleń w zakresie kierowca wózków jezdniowych - dot. CZĘŚĆ I postępowania. Wykonawcy występujący wspólnie składają zaświadczenia, każdy odrębnie. 7. Dokument potwierdzający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Wykonawcy występujący wspólnie składają dokument, każdy odrębnie. 8. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają odpowiedni dokument, każdy odrębnie. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają informację, każdy odrębnie. 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (dotyczy podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają informację, każdy odrębnie. 11. Dzienny harmonogram szkoleń, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ w pkt 2. (załączony wzór druku). 12. Wykaz zrealizowanych usług szkoleniowych, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ w pkt 3. 13. Dokumenty (np. referencje).potwierdzające należyte wykonanie usług wyszczególnionych w wykazie, określonym w pkt. 11. 14. Charakterystyka bazy lokalowej z dostępnym i niezbędnym wyposażeniem do realizacji modułu I i modułu II szkoleń, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ w pkt 4. 15. Oświadczenia o własności lub umowy współpracy, określające zasady korzystania z placówek wskazanych do realizacji modułu II szkoleń. 16. Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie, zawierający informacje na temat uprawnień wymaganych przepisami oraz kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia z określeniem funkcji przewidzianej w realizacji przedmiotu umowy - zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ pkt 5a - 5i. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie niniejszy warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. 17. Dokumenty, potwierdzające uprawnienia osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 15, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ. 18. Życiorys zawodowy osób, stanowiących potencjał kadrowy wykonawcy, przewidziany do realizacji przedmiotu zamówienia. 19. Dokumenty, potwierdzające uprawnienia i wykształcenie osób stanowiących potencjał kadrowy wykonawcy, przewidziany do realizacji przedmiotu zamówienia. 20. Dokument, potwierdzający ubezpieczenie prowadzonej działalności przez organizatora szkolenia na kwotę nie mniejszą niż cena brutto składanej oferty. 21. Oświadczenie o spełnieniu wymogu, dotyczącego wykupienia polisy ubezpieczeniowej dla uczestników szkolenia w zakresie OC, NNW. 22. Oświadczenie o wysokości dziennej stawki cateringu. 23. Wzory dokumentów poświadczających uczestnictwo i ukończenie odbytych kursów. 24. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - jakość oferowanej usługi - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip143.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia
można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Mazowiecka 5
87-800 Włocławek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Mazowiecka 5 87-800 Włocławek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 35 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach projektu: Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR we Włocławku współfinansowego z Eureopejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013; Priorytet VII - Promocja Aktywnej Integracji; Działanie 7.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie 7.1.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Postępowanie prowadzone na podstawie art. 39 w związku z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa szkoleniowa - kurs zawodowy w zawodzie magazynier z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwumodułowe szkolenie w zawodzie magazynier z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 20 osób - kod zawodu 413103. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy w charakterze magazyniera oraz zdobycie uprawnień niezbędnych do obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym, uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego zgodnie z § 12 rozporządzenia MEiN z dnia 3 lutego 2006r. (Dz. U. Nr 31 poz. 216);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 92.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość oferowanej usługi - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa szkoleniowa i kurs zawodowy w zawodzie spawacz metodą MAG -135.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwumodułowe szkolenie w zawodzie spawacz metodą MAG w zakresie: podstawowego spawania w osłonie CO2 metodą MAG-135 dla 7 osób - kod zawodu 7212 i 833401. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do egzaminów końcowych oraz uzyskanie przez uczestników podstawowych uprawnień spawalniczych w zakresie spawania stali niestopowej (grupy materiałowej 1), tj.: blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - 135, uzyskanie książeczki spawacza według Wytycznych Instytutu Spawalnictwa Nr W-07/IS-02,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 92.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość oferowanej usługi - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa szkoleniowa - kurs zawodowy w zawodzie pracownik ochrony fizycznej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dwumodułowe szkolenie w zawodzie pracownik ochrony fizycznej dla 6 osób - kod zawodu 515902. Celem szkolenia jest uzyskanie licencji I stopnia w w/wym. zawodzie, o której mowa w art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221) w trybie określonym w rozporządzeniu MSWiA z dnia 7 sierpnia 1998r. (Dz. U. Nr 113 poz. 731).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 92.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość oferowanej usługi - 50
Ogłoszenie o przetargu (2546kB)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (1829kB)
Załącznik nr 1 - Wymagane minimum programowe szkoleń z podziałem na moduły (292kB)
Załącznik nr 2 - Wymagany potencjał kadrowy (262kB)
Projekt umowy (307kB)
Formularz ofertowy (437kB)
Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 (309kB)
Harmonogram szkolenia (311kB)
Wykaz potencjału kadrowego (247kB)
Wykaz zrealizowanych usług szkoleniowych (247kB)
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 269840 - 2009 data 06.08.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, fax. 054 4116399.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
- W ogłoszeniu jest: 17. Wykonawca ubezpiecza kadrę, uczestników szkoleń poprzez wykupienie polis OC i NNW, na kwotę min. 12tys., przy czym OC - 5tys. NNW - 7 tys..
- W ogłoszeniu powinno być: 17. Wykonawca ubezpiecza każdego przedstawiciela potencjału kadrowego poprzez wykupienie polis OC i NNW, na kwotę min. 12tys., przy czym OC - 5tys. NNW - 7 tys. oraz uczestników szkoleń poprzez wykupienie polisy NNW na kwotę min. 8 tys. na każdego uczestnika.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4).
- W ogłoszeniu jest: 13.08.2009 godzina 9:00.
- W ogłoszeniu powinno być: 14.08.2009 godzina 9:00.
Modyfikacja SIWZ (666kB)
metryczka
Wytworzył: Lidia Lewandowska (6 sierpnia 2009)
Opublikował: Piotr Grudziński (6 sierpnia 2009, 15:32:39)
Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (24 sierpnia 2009, 14:32:45)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1282