Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014 | Archiwum 2013
Archiwum ogłoszeń lata 2008-2012
Dostawa i wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniu kuchni i zmywalni w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Zapiecek 10 we Włocławku
Numer ogłoszenia: 348900 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniu kuchni i zmywalni w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Zapiecek 10 we Włocławku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniu kuchni i zmywalni - system K.2.0 SPLIT INVERTER - w budynku przy ul. Zapiecek 10 we Włocławku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 1) klimatyzatora - jednostki zewnętrznej K.2.0 AOYA24L, 2) klimatyzatora - jednostki wewnętrznej K.2.1. ARYF24L + pilot. których dokładny opis znajduje się w Projekcie budowlanym klimatyzacji w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy we Włocławku, który stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, następujących robót: 1) montaż systemu K.2.0 SPLIT INVERTER - instalacji klimatyzacji, 2) niezbędnej instalacji kanalizacji sanitarnej, 3) niezbędnych prac budowlanych, 4) niezbędnych robót w branży elektrycznej, tj. podłączenie instalacji zasilania - poprowadzenie od tablicy rozdzielczej. 4. Szczegółowy zakres i opis dostaw, oraz niezbędnych robót określają: 1) Projekt budowlany klimatyzacji w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: Wymagania Ogólne. Instalacja kanalizacji sanitarnej - montaż. Instalacja klimatyzacji - montaż., które stanowią załącznik Nr 2 do SIWZ. 3) Przedmiar w branży wentylacja, klimatyzacja, który stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. 5. Uwaga. Wymienione w pkt 4 dokumenty opisują wykonanie 3 systemów klimatyzacji: K.1.0, K.2.0 oraz K.3.0. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie wyłącznie systemu K.2.0 w pomieszczeniu kuchni i zmywalni Środowiskowego Domu Samopomocy. 6. W kuchni i zmywalni zaprojektowano urządzenie typu kanałowego. Powietrze rozprowadzane będzie za pomocą kanałów i kratek nawiewnych. Regulacja przepływu powietrza poprzez przepustnice. Kanały i kratki powinny być wykonane w taki sposób aby łatwo można było je wyczyścić. Dokładną trasę przewodu rozprowadzającego schłodzone powietrze należy ustalić podczas montażu. Urządzenie będzie pobierać powietrze z pomieszczenia rozdzielni. Należy wykonać kratkę rozszczelniającą w drzwiach (wskazanych na rys. nr.01-03 w projekcie budowlanym). Instalację freonową i skroplin należy prowadzić w korycie. Agregat zewnętrzny należy zamontować na ścianie jak na rysunku nr 01-03. Urządzenie zamontować należy nad oknem. 7. Uwaga. Przedmiar robót ww. w pkt 4-3 nie uwzględnia niezbędnych prac budowlanych i elektrycznych. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej obiektu i zapoznać się z miejscem montażu jednostki wewnętrznej i zewnętrznej, dokonać oceny sposobu przeprowadzenia instalacji, niezbędnych do funkcjonowania urządzeń, pomiaru długości instalacji chłodniczej, elektrycznej oraz długości instalacji odprowadzania skroplin. Zamawiający umożliwi Wykonawcy dokonania oględzin po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu - osoba do kontaktu Elżbieta Rutkowska - Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy tel. (54) 411-23-16. Nieprzeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie spowoduje odrzucenia oferty. 8. Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszelkie niezbędne materiały instalacyjne i montażowe oraz niezbędny sprzęt montażowy. Zastosowane do wykonania materiały i urządzenia muszą odpowiadać co do jakości dopuszczonym do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy - Prawo budowlane, posiadać odpowiednie atesty i dopuszczenia oraz znak CE. 9. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wystawione przez producenta klimatyzatorów certyfikaty jakości zamontowanych urządzeń oraz materiałów montażowych. 10. Wykonawca udziela 3 letniej rękojmi na roboty instalacyjne: klimatyzacja, kanalizacja, budowlane, elektryczne. 11. Oferowane urządzenia klimatyzacyjne muszą być objęte 5 letnią gwarancją producenta. 12. Uwaga. Przedstawione w dokumentacji wskazania na systemy i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady Prawa zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych z zapewnieniem uzyskania wszystkich ewentualnych wymaganych uzgodnień. 13. Wykonawca zobowiązuje się również do uruchomienia systemu, sprawdzenia poprawności działania i przeszkolenia Zamawiającego z obsługi klimatyzatorów oraz przekazania instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim. 14. Wykonawca jest zobowiązany do sprzątnięcia po sobie miejsca wykonywania prac. 15. Warunkiem odbioru prac jest podpisanie przez obie strony protokołu odbioru..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 45.33.12.30-7, 45.23.24.60-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch dostaw klimatyzatorów wraz z ich montażem odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, potwierdzonych dokumentami, że zostały wykonane należycie. (Przez odpowiednią wartość rozumie się dostawy o wartości, co najmniej 100 % ceny oferty brutto składanej w niniejszym postępowaniu).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
1 Atest Higieniczny Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowego Zakładu Higieny na oferowane klimatyzatory. 2 Dokument potwierdzający posiadanie przez oferowane klimatyzatory znaku CE. 3 Oświadczenie wykonawcy, że oferowane klimatyzatory posiadają 5 letnią gwarancję producenta. Po dokonaniu odbioru prac Wykonawca przedłoży oryginalne, wystawione przez producenta karty gwarancyjne.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty (załączony wzór druku). 2. Kalkulację ceny ofertowej (sporządza wykonawca). 3. Zaakceptowane istotne postanowienia umowy o realizację zamówienia (według załączonej propozycji). 4. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie,
ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIKI:
Ogłoszenie o przetargu (1210kB)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (716kB)
Projekt budowlany cz. 1 (3678kB)
Projekt budowlany cz. 2 (3139kB)
Specyfikacja techniczna (666kB)
Przedmiar (48kB)
Istotne postanowienia umowne (571kB)
Formularz ofertowy (400kB)
Wykaz wykonanych dostaw (252kB)
Oświadczenie art. 22 ust 1 (366kB)
Oświadczenie art. 24 ust 1 (456kB)
Oświadczenie art. 24 ust 1 pkt 2 (282kB)
metryczka
Wytworzył: Lidia Lewandowska (28 października 2010)
Opublikował: Piotr Grudziński (28 października 2010, 12:43:27)
Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (8 grudnia 2010, 09:48:45)
Zmieniono: Przeniesiono informację do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1429