Usługi poradnictwa psychologicznego dla uczestników projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek

Usługi poradnictwa psychologicznego dla uczestników projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek
Numer ogłoszenia: 86630 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi poradnictwa psychologicznego dla uczestników projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi poradnictwa psychologiczne dla (w zależności od części zamówienia) osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym, osób niepełnosprawnych, wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych, osób uzależnionych i współuzależnionych oraz DDA, rodzin bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym - uczestników projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII Promocja Aktywnej Integracji, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Przedmiot zamówienia składa się z siedmiu części: 1) CZĘŚĆ I - poradnictwo psychologa rodzinnego. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć poradnictwa grupowego dla: a) Grupy Wsparcia Nr 3 - 12 osobowej, b) PAL Nr 5 - 5 osobowej, c) PAL Nr 6 - 5 osobowej. Łącznie w ilości 144 godzin (45 minutowych). 2) CZĘŚĆ II - poradnictwo psychologiczne indywidualne i grupowe. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć poradnictwa grupowego i poradnictwa indywidualnego dla: a) Grupy Wsparcia Nr 19 a - 10 osobowej, b) Grupy Wsparcia Nr 19 b - 10 osobowej, c) Grupy Wsparcia Nr 23 - 20 osobowej. Łącznie w ilości 216 godzin (45 minutowych) zajęć grupowych oraz 420 godzin (60 minutowych) poradnictwa indywidualnego. 3) CZĘŚĆ III - poradnictwo psychologiczne indywidualne i grupowe. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć poradnictwa grupowego i poradnictwa indywidualnego dla: a) Grupy Wsparcia Nr 10 - 12 osobowej, b) Grupy Wsparcia Nr 11 - 12 osobowej, c) Grupy Wsparcia Nr 22a - 10 osobowej, d) Grupy Wsparcia Nr 22 b - 10 osobowej, e) PAL Nr 4 - 20 osobowej. Łącznie w ilości 104 godzin (45 minutowych) zajęć grupowych oraz 120 godzin (60 minutowych) poradnictwa indywidualnego. 4) CZĘŚĆ IV - poradnictwo psychologiczne grupowe. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć poradnictwa grupowego dla: a) Grupy Wsparcia Nr 6 - 12 osobowej, b) Grupy Wsparcia Nr 7 - 12 osobowej, c) Grupy Wsparcia Nr 8 - 12 osobowej, d) Grupy Wsparcia Nr 9 - 12 osobowej, e) PAL Nr 1 - 10 osobowa, f) PAL Nr 3 - 10 osobowa. Łącznie w ilości 119 godzin (45 minutowych). 5) CZĘŚĆ V - poradnictwo psychologiczne indywidualne i grupowe. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć poradnictwa grupowego i poradnictwa indywidualnego dla: a) Grupy Wsparcia Nr 3 - 12 osobowej, b) Grupy Wsparcia Nr 20 a - 10 osobowej, c) Grupy Wsparcia Nr 20 b - 10 osobowej, d) Grupy Wsparcia Nr 21 - 10 osobowej, e) Grupy Wsparcia Nr 24 - 10 osobowej, Łącznie w ilości 159 godzin (45 minutowych) poradnictwa grupowego oraz 280 godzin (60 minutowych) poradnictwa indywidualnego. 6) CZĘŚĆ VI - poradnictwo psychologiczne grupowe. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć wsparcia grupowego dla: a) Grupy Wsparcia Nr 1 - 12 osobowej, b) Grupy Wsparcia Nr 2 - 12 osobowej, c) Grupy Wsparcia Nr 4 - 12 osobowej, d) Grupy Wsparcia Nr 16 - 12 osobowej, e) Grupy Wsparcia Nr 17 - 12 osobowej, f) PAL Nr 2 - 10 osobowej. Łącznie 99 godzin (45 minutowych). 7) CZĘŚĆ VII - poradnictwo psychologiczne grupowe. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć wsparcia grupowego dla: a) Grupy Wsparcia Nr 5 - 12 osobowej, b) Grupy Wsparcia Nr 12 - 12 osobowej, c) Grupy Wsparcia Nr 13 - 12 osobowej, d) Grupy Wsparcia Nr 14 - 12 osobowej, e) Grupy Wsparcia Nr 15 - 12 osobowej. Łącznie 140 godzin (45 minutowych). 3. Każda z opisanych w pkt 2 części stanowi odrębną część zamówienia. 4. Miejsce świadczenia usług oraz dokładny harmonogram zajęć (dni i godziny zajęć) określają: 1) Harmonogram zajęć dla CZĘŚCI I zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Harmonogram zajęć dla CZĘSCI II zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) Harmonogram zajęć dla CZĘŚCI III zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ, 4) Harmonogram zajęć dla CZĘŚCI IV zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ, 5) Harmonogram zajęć dla CZĘŚCI V zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ, 6) Harmonogram zajęć dla CZĘŚCI VI zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ, 7) Harmonogram zajęć dla CZĘŚCI VII zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. 5. Prowadzenie grupowego poradnictwa psychologicznego przez psychologa rodzinnego CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA, musi obejmować pracę z rodzicami z problemem pełnienia ról społecznych, z problemami wychowawczymi w zakresie: 1) komunikacji rodzinnej - nazywanie i wyrażanie emocji, sposoby rozwiązywania sytuacji konfliktowych - konstruktywny spór, komunikaty typu ja, 2) rozwijanie kompetencji rodzicielskich - wykorzystywanie elementów systemowego rozumienia rodziny (cyrkularność, sprzężenia zwrotne, granice w rodzinie), charakterystyka funkcjonowania zdrowego systemu rodzinnego, charakterystyka dysfunkcjonalnego systemu rodzinnego, test kompetencji rodzicielskich, styli wychowania, omówienie specyfiki funkcjonowania rodziny z dzieckiem w wieku szkolnym, z adolescentem - proces separacji - indywiduacji, wiązanie w rodzinie, 3) radzenia sobie ze stresem ćwiczenia umiejętności zaradczych, 4) diagnoza systemu rodzinnego - praca z genogramem, rysunek rodziny, wywiad rodzinny, 5) przemoc w rodzinie - rodzaje przemocy, skutki i przeciwdziałanie. 6. Wykonawca składający ofertę na CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA musi sporządzić jego program, z podaniem: proponowanego programu zajęć, zakresu tematycznego, sposobu przeprowadzenia poradnictwa w tym metod i form jego prowadzenia oraz wykorzystywanych narzędzi. Program poradnictwa stanowić będzie element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić godzinowy wymiar zajęć dla poszczególnych grup: - Grupa Wsparcia Nr 3: 16 godzinny program, - PAL Nr 5: 64 godzinny program, - PAL Nr 6: 64 godzinny program. 7. Prowadzenie grupowego poradnictwa psychologicznego dla Grup Wsparcia od Nr 1 do Nr 17 oraz PAL od Nr 1 do Nr 4 w zakresie kształtowania umiejętności społecznych oraz rozwoju osobistego, i komunikacji interpersonalnej obejmować musi: 1) asertywność, 2) komunikację społeczną, 3) wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości, 4) radzenie sobie ze stresem i przezwyciężanie problemów życiowych, 5) naukę stawiania sobie celów i sposobów ich realizacji. 8. Wykonawca, składający ofertę na część zamówienia, która obejmuje prowadzenie opisanego w pkt 7 poradnictwa musi sporządzić jego program, z podaniem: proponowanego programu zajęć, zakresu tematycznego, sposobu przeprowadzenia poradnictwa w tym metod i form jego prowadzenia oraz wykorzystywanych narzędzi. Program poradnictwa stanowić będzie element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić godzinowy wymiar zajęć dla poszczególnych grup wsparcia: 1) CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - Grupa Wsparcia Nr 10: 12 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 11: 24 godzinny program. PAL Nr 4: 2 grupy 10 osobowe z 10 godzinnym programem każda. 2) CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA - Grupa Wsparcia Nr 6: 20 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 7: 25 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 8: 20 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 9: 22 godzinny program. PAL Nr 1: 20 godzinny program. PAL Nr 3: 12 godzinny program. 3) CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA - Grupa Wsparcia Nr 3: 15 godzinny program. 4) CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA - Grupa Wsparcia Nr 1: 20 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 2: 20 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 4: 18 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 16: 15 godzinny program (z uwzględnieniem, że grupę stanowią wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych). Grupa Wsparcia Nr 17: 20 godzinny program (z uwzględnieniem, że grupę stanowią rodzice zastępczy). PAL Nr 2: 6 godzinny program. 5) CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA - Grupa Wsparcia Nr 5: 20 godzinny program. Grupy Wsparcia od Nr 12 do Nr 15: 30 godzinny program (z uwzględnieniem, że grupy te stanowią osoby niepełnosprawne). 9. Prowadzenie grupowego poradnictwa psychologicznego dla Grup Wsparcia od Nr 19 do Nr 24 musi obejmować tematykę: 1) diagnozowanie wzorców zachowania, typów osobowości i zaburzeń osobowości, 2) uzależnienia i współuzależnienia, 3) asertywności, 4) zarządzania czasem, 5) treningu interpersonalnego, 6) programowania neurolingwistycznego. 10. Wykonawca, składający ofertę na część zamówienia, która obejmuje prowadzenie opisanego w pkt 9 poradnictwa musi sporządzić jego program, z podaniem: proponowanego programu zajęć, zakresu tematycznego, sposobu przeprowadzenia poradnictwa w tym metod i form jego prowadzenia oraz wykorzystywanych narzędzi. Program poradnictwa stanowić będzie element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić godzinowy wymiar zajęć dla poszczególnych grup wsparcia: 1) CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - Grupa Wsparcia Nr 19a: 72 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 19b: 72 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 23: 2 grupy 10 osobowe z 36 godzinnym programem dla każdej. 2) CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - Grupa Wsparcia Nr 22a: 24 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 22b: 24 godzinny program. 3) CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA - Grupa Wsparcia Nr 20a: 24 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 20b: 24 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 21: 48 godzinny program. Grupa Wsparcia Nr 24: 48 godzinny program. 11. Prowadzenie indywidualnego poradnictwa dla osób z Grup Wsparcia od Nr 19 do Nr 24 musi obejmować tematykę: 1) uzależnienia i współuzależnienia, 2) diagnozowania wzorców zachowania, 3) typów osobowości i zaburzeń osobowości, 4) programowania neurolingwistycznego. Wykonawca dostosuje zakres poradnictwa do sytuacji konkretnych osób nim objętych. 12. Usługi poradnictwa psychologicznego muszą być realizowane przez osobę (osoby) posiadającą(e) następujące kwalifikacje: 1) ukończone studia psychologiczne w polskiej szkole wyższej, zakończone uzyskaniem dyplomu z tytułem magistra psychologii lub wykształcenie uzyskane za granicą uznane w Polsce za równorzędne, zakończone uzyskaniem dyplomu z tytułem magistra psychologii; lub dyplom magistra filozofii chrześcijańskiej ze specjalizacją psychologiczno - filozoficzną, wydany do 1981r. przez Katolicki Uniwersytet Lubelski; bądź dyplom magistra filozofii chrześcijańskiej w zakresie psychologii wydany przez Akademię Teologii Katolickiej w Warszawie przed 1993r., a od 1 stycznia 1993r. - dyplom magistra psychologii uzyskany na tejże uczelni; 2) minimum roczny staż pracy, potwierdzony dokumentami, 3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, 5) doświadczenie w pracy: a) z rodzinami bezrobotnymi, zagrożonymi wykluczeniem społecznym, doświadczenie w zakresie podobnych zadań - DOTYCZY CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA, b) z osobami bezrobotnymi, zagrożonymi wykluczeniem społecznym (grupy wsparcia od Nr 1 do Nr 11), doświadczenie w zakresie podobnych zadań - DOTYCZY CZĘŚCI III, IV, V, VI oraz VII ZAMÓWIENIA, c) z osobami niepełnosprawnymi (grupy wsparcia od Nr 12 do Nr 15), doświadczenie w zakresie podobnych zadań - DOTYCZY CZĘŚCI VII ZAMÓWIENIA, d) z wychowankami rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych oraz rodzicami zastępczymi (grupy wsparcia od Nr 16 do Nr 17), doświadczenie w zakresie podobnych zadań - DOTYCZY CZĘŚCI VI ZAMÓWIENIA. 13. Kwalifikacje zawodowe osób przeznaczonych do bezpośredniej realizacji usług poradnictwa psychologicznego oraz ich doświadczenie zawodowe w pracy z osobami (zależnie od części zamówienia) stanowić będzie element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. 14. W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje do wykonywania zamówienia więcej niż jednego psychologa zobowiązany jest wskazać, dla których grup i w jakim zakresie godzinowym każda z podanych w ofercie osób będzie realizowała zajęcia. 15. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 16. Wykonawca (psycholog) zobowiązany jest prowadzić dokumentację z przebiegu usług, na którą składają się następujące dokumenty: 1) Arkusz indywidualnych konsultacji z psychologiem - wzór druku stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ, 2) Lista obecności uczestnika indywidualnych konsultacji z psychologiem - wzór druku stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ, 3) Arkusz grupowego spotkania z psychologiem - wzór druku stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ, 4) Lista obecności biorących udział w grupowym spotkaniu z psychologiem Załącznik Nr 11 do SIWZ. 17. Wykonawca rozliczał się będzie z Zamawiającym z wykonanych usług miesięcznie - niezależnie od ilości prowadzonych zajęć w okresie od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego. Rozliczenie dokonywane będzie na druku pn. Miesięczna karta czasu pracy wykonawcy w ramach projektu - wzór druku stanowi Załącznik Nr 12 do SIZW. Miesięczna karta będzie podstawą do wypłaty wynagrodzenia: 1) zgodnie z zawartą umową zlecenia - w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, po wystawieniu przez nie rachunku; 2) zgodnie z zawartą umową o realizację usług - w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, po wystawieniu przez nie faktury lub rachunku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do realizacji usług psychologicznych w osobach: 1) psychologa, który posiada wykształcenie i kwalifikacje opisane w rozdziale II pkt 12 SIWZ, 2) potwierdzeniem spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest sporządzenie przez wykonawcę wykazu kadry, uwzględniającego wymogi zamawiającego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie warunku wykonawca potwierdza poprzez posiadanie opłaconej i ważnej polisy od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia w wysokości 10.000,00 zł na wszystkie zdarzenia na każdą z części, na którą wykonawca składa ofertę. W przypadku składania oferty na CZĘŚĆ II oraz CZĘŚĆ V zamówienia części wymagana jest polisa na sumę ubezpieczenia w wysokości 20.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) opis programów poradnictwa grupowego w zależności od części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę z uwzględnieniem wymogów określonych w Rozdziale II pkt 5 - 10 SIWZ (SPORZĄDZA WYKONAWCA); 2) dyplom z tytułem magistra psychologii lub równoważny zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale II pkt 12 ppkt 1 SIWZ - dotyczy bezpośrednich realizatorów usługi; 3) życiorys w formie CV, uwzględniający kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie w pracy z osobami (zależnie od części zamówienia patrz Rozdział II pkt 12 ppkt 2 oraz ppkt 5 SIWZ) - dotyczy bezpośrednich realizatorów usługi (SPORZĄDZA WYKONAWCA); 4) dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawarte w życiorysie, o którym mowa w ppkt 2 - dotyczy bezpośrednich realizatorów usług; 5) oświadczenie, że bezpośredni realizatorzy usług posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych; 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy bezpośrednich realizatorów usługi.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (WEDŁUG ZAŁĄCZONEGO WZORU). 2. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Jakość oferowanej usługi - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII Promocja Aktywnej Integracji, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo psychologa rodzinnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość oferowanej usługi - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo psychologiczne indywidualne i grupowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość oferowanej usługi - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo psychologiczne indywidualne i grupowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość oferowanej usługi - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo psychologiczne grupowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość oferowanej usługi - 50

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo psychologiczne indywidualne i grupowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość oferowanej usługi - 50

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo psychologiczne grupowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość oferowanej usługi - 50

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚĆ VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo psychologiczne grupowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość oferowanej usługi - 50
ZAŁĄCZNIKI:
1. Specyfikcja Istotnych Warunków Zamówienia (987kB) pdf
2. Załącznik Nr 1 – HARMONOGRAM ZAJĘĆ DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA. (761kB) pdf
3. Załącznik Nr 2 – HARMONOGRAM ZAJĘĆ DLA CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA. (1540kB) pdf
4. Załącznik Nr 3 – HARMONOGRAM ZAJĘĆ DLA CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA. (658kB) pdf
5. Załącznik Nr 4 – HARMONOGRAM ZAJĘĆ DLA CZĘŚCI IV ZAMÓWIENIA. (414kB) pdf
6. Załącznik Nr 5 – HARMONOGRAM ZAJĘĆ DLA CZĘŚCI V ZAMÓWIENIA. (1101kB) pdf
7. Załącznik Nr 6 – HARMONOGRAM ZAJĘĆ DLA CZĘŚCI VI ZAMÓWIENIA. (461kB) pdf
8. Załącznik Nr 7 – HARMONOGRAM ZAJĘĆ DLA CZĘŚCI VII ZAMÓWIENIA. (651kB) pdf
9. Załącznik Nr 8 – ARKUSZ INDYWIDUALNYCH KONSULTACJI Z PSYCHOLOGIEM. (173kB) pdf
10. Załącznik Nr 9 – LISTA OBECNOŚCI UCZESTNIKA INDYWIDUALNYCH KONSULTACJI Z PSYCHOLOGIEM. (139kB) pdf

11. Załącznik nr 10 – ARKUSZ GRUPOWEGO SPOTKANIA Z PSYCHOLOGIEM. (159kB) pdf
12. Załącznik nr 11 – LISTA OBECNOŚCI BIORĄCYCH UDZIAŁ W GRUPOWYM SPOTKANIU Z PSYCHOLOGIEM. (163kB) pdf
14. Załącznik Nr 13 – ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWNE (602kB) pdf
15. Wzór formularza ofertowego. (554kB) pdf
16. Wzór wykazu osób. (348kB) pdf
17. Wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych. (505kB) pdf
18. Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych. (511kB) pdf
19. Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (423kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Lidia Lewandowska (20 kwietnia 2011)
Opublikował: Piotr Grudziński (21 kwietnia 2011, 14:42:26)

Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (18 lipca 2011, 12:10:16)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2128