Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014 | Archiwum 2013
Archiwum ogłoszeń lata 2008-2012
Usługi poradnictwa psychologicznego dla uczestników projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek - III
Numer ogłoszenia: 139978 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi poradnictwa psychologicznego dla uczestników projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek - III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi poradnictwa psychologicznego indywidualnego i grupowego dla uczestników projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII Promocja Aktywnej Integracji, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Przedmiot zamówienia składa się z siedmiu odrębnych części, opisanych niżej w pkt od 3 do 9. 3. CZĘŚĆ I 1) Poradnictwo psychologiczne grupowe. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć poradnictwa grupowego dla: a) Grupy Wsparcia Nr 5 - 12 osobowej - 20 godzin warsztatów. b) Grupy Wsparcia Nr 8 - 12 osobowej - 20 godzin warsztatów. c) Grupy Wsparcia Nr 9 - 12 osobowej - 22 godziny warsztatów. Łącznie w ilości 62 godzin (45 minutowych) warsztatów grupowych. 2) Odbiorcy: osoby bezrobotne w tym długotrwale, osoby zagrożone wykluczeniem społecznym. 3) Zakres wykonywanych zadań - prowadzenie grupowego wsparcia psychologicznego w zakresie kształtowania umiejętności społecznych oraz rozwoju osobistego i komunikacji interpersonalnej obejmujące: a) Asertywność, b) Komunikację społeczną, c) Wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości, d) Radzenie sobie ze stresem i przezwyciężanie problemów życiowych, e) Naukę stawiania sobie celów i sposobów ich realizacji. 4) Wykonawca składający ofertę na CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA musi sporządzić programy warsztatów grupowych, z podaniem: proponowanego programu zajęć, zakresu tematycznego, sposobu przeprowadzenia poradnictwa w tym metod i form jego prowadzenia oraz wykorzystywanych narzędzi. Programy poradnictwa stanowić będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić godzinowy wymiar zajęć dla poszczególnych grup. 4. CZĘŚĆ II 1) CZĘŚĆ II - poradnictwo psychologiczne grupowe. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć poradnictwa grupowego dla: a) Grupy Wsparcia Nr 12 - 12 osobowej - 30 godzin warsztatów. b) Grupy Wsparcia Nr 13 - 12 osobowej - 30 godzin warsztatów. c) Grupy Wsparcia Nr 14 - 12 osobowej - 30 godzin warsztatów. d) Grupy Wsparcia Nr 15 - 10 osobowej - 30 godzin warsztatów. Łącznie w ilości 120 godzin (45 minutowych) warsztatów grupowych. 2) Odbiorcy: osoby niepełnosprawne. 3) Zakres wykonywanych zadań - prowadzenie grupowego wsparcia psychologicznego w zakresie kształtowania umiejętności społecznych oraz rozwoju osobistego i komunikacji interpersonalnej obejmujące: a) Asertywność, b) Komunikację społeczną, c) Wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości, d) Radzenie sobie ze stresem i przezwyciężanie problemów życiowych, e) Naukę stawiania sobie celów i sposobów ich realizacji. 4) Wykonawca składający ofertę na CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA musi sporządzić programy warsztatów grupowych, z podaniem: proponowanego programu zajęć, zakresu tematycznego, sposobu przeprowadzenia poradnictwa w tym metod i form jego prowadzenia oraz wykorzystywanych narzędzi. Programy poradnictwa stanowić będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić godzinowy wymiar zajęć dla poszczególnych grup. 5. CZĘŚĆ III 1) Poradnictwo psychologiczne grupowe. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć wsparcia grupowego dla: a) Grupy Wsparcia Nr 16 - 12 osobowej - 15 godzin warsztatów. b) Grupy Wsparcia Nr 17 - 12 osobowej - 20 godzin warsztatów. Łącznie 35 godzin (45 minutowych) warsztatów grupowych. 2) Odbiorcy: a) Grupy Wsparcia Nr 16 - wychowankowie rodzin zastępczych. b) Grupa Wsparcia Nr 17 - rodzice zastępczy. 3) Zakres wykonywanych zadań - prowadzenie grupowego wsparcia psychologicznego w zakresie kształtowania umiejętności społecznych oraz rozwoju osobistego i komunikacji interpersonalnej obejmujące: a) Asertywność, b) Komunikację społeczną, c) Wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości, d) Radzenie sobie ze stresem i przezwyciężanie problemów życiowych, e) Naukę stawiania sobie celów i sposobów ich realizacji. 4) Wykonawca składający ofertę na CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA musi sporządzić programy warsztatów grupowych, z podaniem: proponowanego programu zajęć, zakresu tematycznego, sposobu przeprowadzenia poradnictwa w tym metod i form jego prowadzenia oraz wykorzystywanych narzędzi. Programy poradnictwa stanowić będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić godzinowy wymiar zajęć dla poszczególnych grup. 6. CZĘŚĆ IV 1) Poradnictwo psychologiczne grupowe. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć wsparcia grupowego dla: a) PAL Nr 1 - 10 osobowego - 20 godzin warsztatów. b) PAL Nr 2 - 10 osobowego - 6 godzin warsztatów. Łącznie 26 godzin (45 minutowych) warsztatów grupowych. 2) Odbiorcy: osoby bezrobotne w tym długotrwale, osoby zagrożone wykluczeniem społecznym. 3) Zakres wykonywanych zadań - prowadzenie grupowego wsparcia psychologicznego w zakresie kształtowania umiejętności społecznych oraz rozwoju osobistego i komunikacji interpersonalnej obejmujące: a) Asertywność, b) Komunikację społeczną, c) Wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości, d) Radzenie sobie ze stresem i przezwyciężanie problemów życiowych, e) Naukę stawiania sobie celów i sposobów ich realizacji. 4) Wykonawca składający ofertę na CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA musi sporządzić programy warsztatów grupowych, z podaniem: proponowanego programu zajęć, zakresu tematycznego, sposobu przeprowadzenia poradnictwa w tym metod i form jego prowadzenia oraz wykorzystywanych narzędzi. Programy poradnictwa stanowić będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić godzinowy wymiar zajęć dla poszczególnych grup. 7. CZĘŚĆ V 1) Poradnictwo psychologiczne grupowe. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć wsparcia grupowego dla: a) PAL Nr 3 - 10 osobowego - 12 godzin warsztatów. b) PAL Nr 4 - 20 osobowego - 20 godzin warsztatów. Łącznie 32 godziny (45 minutowych) warsztatów grupowych. 2) Odbiorcy: osoby bezrobotne w tym długotrwale, osoby zagrożone wykluczeniem społecznym. 3) Zakres wykonywanych zadań - prowadzenie grupowego wsparcia psychologicznego w zakresie kształtowania umiejętności społecznych oraz rozwoju osobistego i komunikacji interpersonalnej obejmujące: a) Asertywność, b) Komunikację społeczną, c) Wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości, d) Radzenie sobie ze stresem i przezwyciężanie problemów życiowych, e) Naukę stawiania sobie celów i sposobów ich realizacji. 4) Wykonawca składający ofertę na CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA musi sporządzić programy warsztatów grupowych, z podaniem: proponowanego programu zajęć, zakresu tematycznego, sposobu przeprowadzenia poradnictwa w tym metod i form jego prowadzenia oraz wykorzystywanych narzędzi. Programy poradnictwa stanowić będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić godzinowy wymiar zajęć dla poszczególnych grup. 8. CZĘŚĆ VI 1) Poradnictwo psychologa rodzinnego. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć wsparcia grupowego dla: a) PAL Nr 5 - 5 osobowego - 64 godziny (45 min) zajęć grupowych. 2) Odbiorcy: rodziny z problemem bezradności w sprawach opiekuńczo - wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego. 3) Zakres wykonywanych zadań. Praca z rodzinami z problemem pełnienia ról społecznych i z problemami wychowawczymi w zakresie: a) komunikacji rodzinnej - nazywanie i wyrażanie emocji, sposoby rozwiązywania sytuacji konfliktowych, b) rozwijanie kompetencji rodzicielskich, c) radzenie sobie ze stresem - ćwiczenia umiejętności zaradczych, d) przemoc w rodzinie - rodzaje przemocy, skutki i przeciwdziałanie. 4) Wykonawca składający ofertę na CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA musi sporządzić program zajęć grupowych, z podaniem: proponowanego programu zajęć, zakresu tematycznego, sposobu przeprowadzenia poradnictwa w tym metod i form jego prowadzenia oraz wykorzystywanych narzędzi. Programy poradnictwa stanowić będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić godzinowy wymiar zajęć dla grupy. 9. CZĘŚĆ VII 1) Poradnictwo psychologa rodzinnego. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć wsparcia grupowego dla: a) Grupy Wsparcia Nr 3 - 12 osobowej - 16 godzin (45 min) zajęć grupowych. 2) Odbiorcy: osoby bezrobotne z problemami wychowawczymi. 3) Zakres wykonywanych zadań. Praca z rodzinami z problemem pełnienia ról społecznych, z problemami wychowawczymi w zakresie: a) komunikacji rodzinnej - nazywanie i wyrażanie emocji, sposoby rozwiązywania sytuacji konfliktowych, b) rozwijanie kompetencji rodzicielskich, c) radzenie sobie ze stresem - ćwiczenia umiejętności zaradczych. 4) Wykonawca składający ofertę na CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA musi sporządzić program zajęć grupowych, z podaniem: proponowanego programu zajęć, zakresu tematycznego, sposobu przeprowadzenia poradnictwa w tym metod i form jego prowadzenia oraz wykorzystywanych narzędzi. Programy poradnictwa stanowić będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić godzinowy wymiar zajęć dla grupy. 10. Miejsce świadczenia usług oraz dokładny harmonogram zajęć (dni i godziny zajęć) określają: 1) Harmonogram zajęć dla CZĘŚCI I zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Harmonogram zajęć dla CZĘSCI II zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) Harmonogram zajęć dla CZĘŚCI III zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ, 4) Harmonogram zajęć dla CZĘŚCI IV zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ, 5) Harmonogram zajęć dla CZĘŚCI V zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ, 6) Harmonogram zajęć dla CZĘŚCI VI zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ, 7) Harmonogram zajęć dla CZĘŚCI VII zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. 11. Usługi poradnictwa psychologicznego muszą być realizowane przez osobę (osoby) posiadającą(e) następujące kwalifikacje: 1) Psycholog ogólny dla: CZĘŚCI I, CZĘŚCI II, CZĘŚCI III, CZĘŚCI IV, CZĘŚCI V a) wykształcenie: ukończone studia psychologiczne w polskiej szkole wyższej, zakończone uzyskaniem dyplomu z tytułem magistra psychologii lub wykształcenie uzyskane za granicą uznane w Polsce za równorzędne, zakończone uzyskaniem dyplomu tytułem magistra psychologii, bądź dyplom z tytułem magistra filozofii chrześcijańskiej ze specjalizacją psychologiczno - filozoficzną, wydany przez Katolicki Uniwersytet Lubelski do roku 1981, bądź dyplom magistra filozofii chrześcijańskiej w zakresie psychologii wydany przez Akademię Teologii Katolickiej w Warszawie przed 1993 r., a od 1 stycznia 1993 r. - dyplom magistra psychologii uzyskany na tejże uczelni, b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, c) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, d) mile widziane doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi, zagrożonymi wykluczeniem społecznym, doświadczenie w zakresie podobnych zadań realizowanych w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. 2) Psycholog rodzinny dla: CZĘŚCI VI, CZĘŚCI VII a) wykształcenie: wyższe na kierunku psychologia społeczna, b) minimum 3 letni staż pracy, potwierdzony świadectwami pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu, mile widziane doświadczenie w pracy szkoła rodzica, c) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, d) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, e) co najmniej roczne doświadczenie w pracy z rodzinami bezrobotnymi, zagrożonymi wykluczeniem społecznym, f) mile widziane doświadczenie w zakresie podobnych zadań realizowanych w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. 12. Kwalifikacje zawodowe osób przeznaczonych do bezpośredniej realizacji usług poradnictwa psychologicznego oraz ich doświadczenie zawodowe w pracy z osobami (zależnie od części zamówienia) stanowić będzie element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. 13. W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje do wykonywania zamówienia więcej niż jednego psychologa zobowiązany jest wskazać, dla których grup i w jakim zakresie godzinowym każda z podanych w ofercie osób będzie realizowała zajęcia. 14. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć dowód ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przed podpisaniem umowy. 15. Wykonawca (psycholog) zobowiązany jest prowadzić dokumentację z przebiegu usług, na którą składają się następujące dokumenty: 1) Arkusz grupowego spotkania z psychologiem - wzór druku stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ, 2) Lista obecności biorących udział w grupowym spotkaniu z psychologiem Załącznik Nr 9 do SIWZ. 16. Wykonawca rozliczał się będzie z Zamawiającym z wykonanych usług miesięcznie - niezależnie od ilości prowadzonych zajęć w okresie od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego. Rozliczenie dokonywane będzie na druku pn. Miesięczna karta czasu pracy wykonawcy w ramach projektu - wzór druku stanowi Załącznik Nr 10 do SIZW. Miesięczna karta będzie podstawą do wypłaty wynagrodzenia: 1) zgodnie z zawartą umową zlecenia - w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, po wystawieniu przez nie rachunku; 2) zgodnie z zawartą umową o realizację usług - w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, po wystawieniu przez nie faktury lub rachunku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do realizacji usług psychologicznych w osobach: 1) psychologa, który posiada wykształcenie i kwalifikacje opisane w rozdziale II pkt 11 SIWZ, w zależności od części zamówienia, na które składa ofertę. 2) potwierdzeniem spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest sporządzenie przez wykonawcę wykazu kadry, uwzględniającego wymogi zamawiającego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, dla każdej z części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę odrębnie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
1) dyplom z tytułem magistra psychologii lub równoważny zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale II pkt 11 SIWZ - dotyczy bezpośrednich realizatorów usługi; 2) życiorys w formie CV, uwzględniający kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie w pracy z osobami (zależnie od części zamówienia patrz Rozdział II pkt 11 SIWZ) - dotyczy bezpośrednich realizatorów usługi (SPORZĄDZA WYKONAWCA); 3) dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawarte w życiorysie, o którym mowa w ppkt 2 - dotyczy bezpośrednich realizatorów usług; 4) oświadczenie, że bezpośredni realizatorzy usług posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych; 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy bezpośrednich realizatorów usługi. 6) oświadczenie, że przed zawarciem umowy wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia równą lub większą niż cena oferty brutto na część zamówienia, na którą zawierana jest umowa.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty (WEDŁUG ZAŁĄCZONEGO WZORU). 2. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów). 3. Kopia dowodu tożsamości (dotyczy tylko osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Jakość oferowanej usługi - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie,
ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII Promocja Aktywnej Integracji, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Poradnictwo psychologiczne grupowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo psychologiczne grupowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość oferowanej usługi - 50
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo psychologiczne grupowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość oferowanej usługi - 50
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo psychologiczne grupowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość oferowanej usługi - 50
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo psychologiczne grupowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość oferowanej usługi - 50
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo psychologiczne grupowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość oferowanej usługi - 50
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo psychologa rodzinnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość oferowanej usługi - 50
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo psychologa rodzinnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość oferowanej usługi - 50
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (964kB)
Załączniki do SIWZ od 1 do 10 (2389kB)
Załączniki do SIWZ nr 11 - Istotne postanowienia umowne (556kB)
Formularz ofertowy (360kB)
Wzór wykazu osób (350kB)
Wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (505kB)
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (512kB)
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (423kB)
metryczka
Wytworzył: Lidia Lewandowska (2 czerwca 2011)
Opublikował: Piotr Grudziński (2 czerwca 2011, 11:32:37)
Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (18 lipca 2011, 12:08:44)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1963