Realizacja recept lekarskich finansowanych, jako określona pomoc celowa klientom MOPR

Realizacja recept lekarskich finansowanych, jako określona pomoc celowa klientom MOPR.
Numer ogłoszenia: 426712 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja recept lekarskich finansowanych, jako określona pomoc celowa klientom MOPR..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług farmaceutycznych w postaci realizacji recept lekarskich klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, w aptekach ogólnodostępnych położonych na terenie miasta Włocławka, na terenie działania Osiedlowych Sekcji Pomocy Społecznej. 2.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): kod numeryczny 85.14.90.00-5 Usługi farmaceutyczne. 3.Przedmiot zamówienia składa się z czterech części:1)Część I - Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 1 Śródmieście - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic, na których może znajdować się apteka zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ). Apteka wybrana na realizację tej części zamówienia, będzie realizować również recepty dla osób skierowanych ze schroniska dla bezdomnych. Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 50 000 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki refundowane o 15% większą od wydatków na leki nierefundowane. 2)Część II - Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 2 Zazamcze - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic, na których może znajdować się apteka zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ). Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 25 000 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki refundowane o 10% większą od wydatków na leki nierefundowane. 3)Część III - Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 3 Wschód - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic, na których może znajdować się apteka zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ). Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 29 000 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki refundowane o 15% większą od wydatków na leki nierefundowane. 4) Część IV - Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 4 Południe - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic, na których może znajdować się apteka zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ). Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 26 000 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki refundowane o 10% większą od wydatków na leki nierefundowane. 4.Realizacja recept przez klientów MOPR odbywać się będzie w formie bezgotówkowej. Klienci będą zobowiązani razem z receptą przedstawić wystawiony przez odpowiedniego pracownika socjalnego wniosek o zrealizowanie leków (wzór wniosku stanowi załącznik do istotnych postanowień umownych, załączonych do niniejszej specyfikacji). Pokrycie kosztów leków klientom pomocy społecznej, stanowi określona pomoc celowa, realizowana zgodnie z przepisami Ustawy o pomocy społecznej. 5.Każdorazowo po realizacji recepty wykonawca zobowiązany jest wystawić fakturę, na której klient potwierdzi odbiór leków poprzez dokonanie stosowanej adnotacji. Adresatem faktur jest MOPR we Włocławku. 6.Wykonawca przekazuje zrealizowane wnioski wraz z fakturami dwa razy w miesiącu w następujących terminach: 1)za okres od 1 do 15 dnia danego miesiąca - do pięciu dni roboczych od dnia zakończenia okresu rozliczeniowego;2)za okres od 16 dnia do końca miesiąca - do pięciu dni roboczych od dnia zakończenia okresu rozliczeniowego. 7.MOPR przekaże należność za zrealizowanie recept na konto wykonawcy w terminie 7 dni od dnia otrzymania zrealizowanych wniosków wraz z fakturami za dany okres rozliczeniowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten potwierdza posiadanie przez wykonawcę zezwolenia na prowadzenie apteki ogólnodostępnej, o którym mowa w art. 99 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz.U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271, Nr 234, poz. 1570 i Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 18, poz. 97, Nr 31, poz. 206, Nr 92, poz. 753, Nr 95, poz. 788 i Nr 98, poz. 817 oraz z 2010 r. Nr 78, poz. 513 i Nr 107, poz.679, z 2011r. nr 63 poz. 322, nr 82 poz. 451, nr 106 poz. 622, nr 112 poz. 654).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował:1)apteką ogólnodostępną położoną w rejonie działania danej osiedlowej sekcji pomocy społecznej, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Usytuowanie apteki w rejonie działania danej osiedlowej sekcji pomocy społecznej jest warunkiem koniecznym. Osoby korzystające z tej formy pomocy społecznej otrzymują wniosek o refundację leków w siedzibie danej OSPS. Dojazd do apteki położonej na innym osiedlu, byłby nadmiernym utrudnieniem dla klientów MOPR. Z przedmiotowej formy pomocy korzystają najczęściej osoby starsze i schorowane, dla których poruszanie się jest często bardzo utrudnione, a leki konieczne. 2)apteka powinna być czynna min. 8 godzin, w godzinach od 800 do 1800.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż podczas realizacji zamówienia będzie dysponował przynajmniej jedną osobą odpowiedzialną za nadzór nad realizowaniem umowy, dokonywaniem rozliczeń i kontaktów z zamawiającym, zatrudnioną na czas nie krótszy niż 6 miesięcy w danej placówce. Potwierdzeniem spełniania warunku jest złożenie przez wykonawcę oświadczenia zawierającego imię i nazwisko osoby oraz podstawę do dysponowania tą osobą, w charakterze zgodnie z zapisem powyżej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie warunku wykonawca potwierdza poprzez posiadanie opłaconej i ważnej polisy od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na wszystkie zdarzenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz oferty (załączony wzór druku). 2.Zaakceptowane istotne postanowienia umowne o udzielenie zamówienia (według załączonej propozycji). 3.Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 12:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIKI:

Ogłoszenie o zamówieniu (967kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (880kB) pdf
Załącznik Nr 1 – Wykaz ulic (206kB) pdf
Załącznik Nr 2 – Istotne postanowienia umowne (631kB) pdf
Wzór formularza ofertowego (243kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (246kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (253kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (195kB) pdf


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 426712 - 2011 data 14.12.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, fax. 054 4116399.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.6).
  • W ogłoszeniu jest: 1.Formularz oferty (załączony wzór druku). pkt 1.1.1.Oferujemy realizację zamówienia w aptece pn. usytuowanej przy ulicy, czynnej w godzinach pkt 1.2.1.Oferujemy realizację zamówienia w aptece pn. usytuowanej przy ulicy, czynnej w godzinach pkt 1.3.1.Oferujemy realizację zamówienia w aptece pn. usytuowanej przy ulicy, czynnej w godzinach pkt 1.4.1.Oferujemy realizację zamówienia w aptece pn. usytuowanej przy ulicy, czynnej w godzinach.
  • W ogłoszeniu powinno być: 1.Formularz oferty (załączony wzór druku). pkt 1.1.1. Oferujemy realizację zamówienia w aptece pn. usytuowanej przy ulicy, czynnej w godzinach w dniach pkt 1.2.1. Oferujemy realizację zamówienia w aptece pn. usytuowanej przy ulicy, czynnej w godzinach w dniach pkt 1.3.1. Oferujemy realizację zamówienia w aptece pn. usytuowanej przy ulicy, czynnej w godzinach w dniach pkt 1.4.1. Oferujemy realizację zamówienia w aptece pn. usytuowanej przy ulicy, czynnej w godzinach w dniach 1.5. Oświadczamy, iż w przypadku, gdy w wyniku trwających prac legislacyjnych mających na celu m.in. zmiany zasad finansowania leków, nie zostanie wprowadzona proponowana stała cena na leki refundowane, zobowiązujemy się do stosowania zaoferowanego upustu również na leki refundowane w okresie obowiązywania umowy..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.6).
  • W ogłoszeniu jest: 2.Zaakceptowane istotne postanowienia umowne o udzielenie zamówienia (według załączonej propozycji) § 1 pkt 2.Miejscem realizacji zamówienia jest apteka ogólnodostępna położona przy, § 5 pkt 1 Wykonawca oferuje upust w wysokości, liczony od ceny detalicznej brutto leków nierefundowanych - zgodnie ze złożoną ofertą, która stanowi załącznik nr 2 do niniejszej umowy. Upust nie dotyczy cen leków refundowanych..
  • W ogłoszeniu powinno być: 2.Zaakceptowane istotne postanowienia umowne o udzielenie zamówienia (według załączonej propozycji) § 1 pkt 2.Miejscem realizacji zamówienia jest apteka ogólnodostępna położona przy, czynna w dniach, w godzinach, § 5 pkt 1 Wykonawca oferuje upust w wysokości, liczony od ceny detalicznej brutto leków - zgodnie ze złożoną ofertą, która stanowi załącznik nr 2 do niniejszej umowy..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: 22.12.2011 godzina 12:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek..
  • W ogłoszeniu powinno być: 23.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

ZAŁĄCZNIKI:

Modyfikacja SIWZ (511kB) pdf
Modyfikacja - Istotne postanowienia umowne (531kB) pdf
Modyfikacja - Formularz oferty (245kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Lidia Lewandowska (14 grudnia 2011)
Opublikował: Piotr Grudziński (14 grudnia 2011, 14:49:17)

Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (2 stycznia 2012, 09:19:41)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1884