Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014 | Archiwum 2013
Archiwum ogłoszeń lata 2008-2012
Realizowanie w 2013 ro recept lekarskich klientóW Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku Numer ogłoszenia: 487508 - 2012
Włocławek: Realizowanie w 2013 ro recept lekarskich klientó Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku< > Numer ogłoszenia: 487508 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
< >
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 41163 9, faks 054 4116399.
-
Adres strony internetowej zamawiającego:
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizowan e w 2013 roku recept lekarskich klientó Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.< >
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakre u zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie us �ug farmaceutycznych polegających na realizowaniu recept lekarskich klient� w Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, w aptekach ogólnodostępnych położ nych na terenie miasta Włocławka, na terenie działania Osiedlowych Sek ji Pomocy Społecznej. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień ( PV): kod numeryczny 85.14.90.00-5 Usługi farmaceutyczne. 3. Przedmio zamówienia składa się z dwóch części: 1) Część I - realizowanie ecept na leki refundowane i nierefundowane, klientów z rejonu działan a Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 2 Zazamcze. Apteka ogólnodostę na musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością ekcji zlokalizowanych w centrum działania (wykaz ulic: ul. Wieniecka ul.Promienna, ul. Budowlanych, ul. Radosna, ul. Toruńska). Przewidywan wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 27 237,09 zł, przy czym akłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu - refundowane - 47, % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundow ne - 52,13 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj.: 14.198,70 zł. 2) Część II - realizowanie recept na leki refundowa e i nierefundowane klientów z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomo y Społecznej nr 3 Wschód. Apteka ogólnodostępna musi się znajdować na ednej z ulic objętych działalnością Sekcji zlokalizowanych w cen rum działania (wykaz ulic: ul. 14 Pułku Piechoty, ul. Łanowa , ul. Żyt ia, ul. Ostrowska, ul. Cmentarna, ul. Barska) Przewidywana wielkoś � zamówienia wyraża się w wysokości 31 481,60 zł, przy czym zakła a się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 45,9 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundow ne - 54,09 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj.: 17.028,40 zł. 4. Realizacja recept przez klientów MOPR odbywać ię będzie w formie bezgotówkowej. Klienci będą zobowiązani razem z r ceptą przedstawić wystawiony przez odpowiedniego pracownika socjalne o wniosek o zrealizowanie leków (wzór wniosku stanowi załącznik do istot ych postanowień umownych, załączonych do niniejszej specyfikacji). Pokry ie kosztów leków klientom pomocy społecznej, stanowi określona pomoc cel wa, realizowana zgodnie z przepisami Ustawy o pomocy społecznej. 5 Każdorazowo po realizacji recepty wykonawca zobowiązany jest wystaw ć fakturę zawierającą wysokość opłat za leki refundowane i kwotę na leki pełnopłatne, na której klient zobowiązany jest potwierdzić o biór leków poprzez dokonanie stosowanej adnotacji. Adresatem faktur je t MOPR we Włocławku. 6. Wykonawca przekazuje zrealizowane wnioski wraz z fakturami dwa razy w miesiącu w następujących terminach: 1) za okres o 1 do 15 dnia danego miesiąca - do pięciu dni roboczych od dnia zakończe ia okresu rozliczeniowego; 2) za okres od 16 dnia do końca miesiąca - o pięciu dni roboczych od dnia zakończenia okresu rozliczeniowego. 7. MO R przekaże należność za zrealizowanie recept na konto wykonawcy w termin e 7 dni od dnia otrzymania zrealizowanych wniosków wraz z fakturami za dan okres rozliczeniowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5. p>
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, l czba części: 2.II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:< b> nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończeni : 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek n poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWAN A OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności ub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiąze ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten potwierdza posiadanie przez wykonawcę zezwolenia na prowadzenie apteki ogólnodostępnej, o którym mo a w art. 99 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (teks jednolity Dz.U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271, Nr 234, poz. 1570 i Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 18, poz. 97, Nr 31, poz. 206, Nr 92, poz. 753, Nr 95, poz. 788 i Nr 98, poz. 817 oraz z 2010 r. Nr 78, poz. 513 i Nr 107, poz.679, z 2011r. nr 63 poz. 322, nr 82 poz. 451, nr 106 poz. 622, nr 112 poz. 654)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Zamawiający nie przewiduje szczególne o sposobu dokonywania oceny tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Warunek ten zostanie spełniony, jeże i wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponowa� : 1) apteką ogólnodostępną położoną w rejonie działania danej os edlowej sekcji pomocy społecznej. Usytuowanie apteki w rejonie działan a danej osiedlowej sekcji pomocy społecznej jest warunkiem koniecznym. Osob korzystające z tej formy pomocy społecznej otrzymują wniosek o refunda ję leków w siedzibie danej OSPS. Dojazd do apteki położonej na i nym osiedlu, byłby nadmiernym utrudnieniem dla klientów MOPR. Z przedmiotowej formy pomocy korzystają najczęściej osoby starsz i schorowane, dla których poruszanie się jest często bardzo utrudnione a leki konieczne. 2) apteka powinna być czynna min. 8 godzin, w godzinac od 800 do 1800, przynajmniej w dni robocze. Na potwierdzenie warunku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie zawierające podst wę do dysponowania lokalem, w którym funkcjonuje apteka (akt notarialn , umowa najmu, umowa użyczenia lokalu, itp.)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Warunek ten zostanie spełniony, jeże i wykonawca wykaże, iż podczas realizacji zamówienia będzie dyspon wał przynajmniej jedną osobą odpowiedzialną za nadzór nad realizow niem umowy, dokonywaniem rozliczeń i kontaktów z zamawiającym, zatrudni ną na czas nie krótszy niż 6 miesięcy w danej placówce. Potwierdz niem spełniania warunku jest złożenie przez wykonawcę oświadc enia zawierającego imię i nazwisko osoby oraz podstawę do dysponowania tą osobą, w charakterze zgodnie z zapisem powyżej< >
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie warunku wykonawca potwierdz poprzez posiadanie opłaconej i ważnej polisy od odpowiedzialności cywil ej na kwotę min. 30 tys. zł, a w przypadku jej braku innego dokumen u potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno� ci cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmio em zamówienia, na wszystkie zdarzenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ � DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIA� U W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełni niu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:< >
-
koncesję, zezwolenie lub licencjęwykaz narządzi, wyposażenia zakład i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlan ch w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowan a tymi zasobami
-
wykaz osób, które będą uczestnicz ć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadc enie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wra z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zak esu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie o dysponowania tymi osobami
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej br ku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony d odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związan j z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: p>
-
oświadczenie o braku podstaw d wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestr , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania br ku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła ania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udziele ie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizyczn ch oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawywykonawca powołujący się przy wykazywa iu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmi tów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, p zedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym la wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania po a terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym m siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:< >-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed u ływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowa iu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty (załączony wzór druku). 2. Zaakceptowane isto ne postanowienia umowne o udzielenie zamówienia (według załącz nej propozycji). 3. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeże i nie wynika ono z odrębnych dokumentów)III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamó ienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracownik �w stanowią osoby niepełnosprawne: nieSEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.IV.3) ZMIANA UMOWYCzy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawc : tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunk �w zmian
Zakazuje się istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści SIWZ i treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy za wyjątkiem niżej opisanych sytuacji: 1) w przypadku upadłości lub likwidacji wykonawcy, lub innej sytuacji, w której zobowiązan e wykonawcy przejmuje inny podmiot lub następca prawny; 2) w przypadk zmiany danych adresowych stron umowy; 3) w przypadku zmiany lokalizacji apteki, w której są realizowane recepty, z zastrzeżeniem możliw ści przeniesienia na adres określony w przedmiocie zamówienia rozdz. II kt 3. W przypadku przeniesienia na inną lokalizację niezgodną z przedmio em zamówienia, Zamawiający natychmiast zerwie umowę, a Wykonawca ponie ie kary określone w istotnych postanowieniach umownych. 4) w przypadk zmiany obowiązującego prawa w zakresie wykonania przedmiotu umowy, w tym w szczególności obowiązujących Zamawiającego przepisów ustawy o omocy społecznej. 5) w przypadku innych okoliczności i zmian nieistotnych, o których wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania n e wpłynęłaby na krąg podmiotów, ubiegających się o niniejsze zamówie ie, czy też na wynik postępowaniaIV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostęp a specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-80 Włocławek.IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udział w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Miejsk Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.< >IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 ( d ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udziele ie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielo ej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Hand u (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub c ęści zamówienia: nie< >ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OF RT CZĘŚCIOWYCHCZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Realizowanie recept na leki refundow ne i nierefundowane, klientów z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomo y Społecznej nr 2 Zazamcze.
-
-
-
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości l b zakresu zamówienia: Realizowanie recept na leki refundowane nierefundowane, klientów z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomo y Społecznej nr 2 Zazamcze. Apteka ogólnodostępna musi się znajdowa � na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji zlokalizowanych w cen rum działania (wykaz ulic: ul. Wieniecka, ul.Promienna, ul. Budowlanych, ul Radosna, ul. Toruńska). Przewidywana wielkość zamówienia wyraża ię w wysokości 27 237,09 zł, przy czym zakłada się realizację recept n leki (w przybliżeniu - refundowane - 47,87 % udziału w stosunku do łąc nej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 52,13 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj.: 14.198,70 zł.
li> -
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.
< i> -
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Realizowanie recept na leki refundow ne i nierefundowane klientów z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomo y Społecznej nr 3 Wschód.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości l b zakresu zamówienia: Realizowanie recept na leki refundowane nierefundowane klientów z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomo y Społecznej nr 3 Wschód. Apteka ogólnodostępna musi się znajdować na ednej z ulic objętych działalnością Sekcji zlokalizowanych w cen rum działania (wykaz ulic: ul. 14 Pułku Piechoty, ul. Łanowa , ul. Żyt ia, ul. Ostrowska, ul. Cmentarna, ul. Barska) Przewidywana wielkoś � zamówienia wyraża się w wysokości 31 481,60 zł, przy czym zakła a się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 45,9 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundow ne - 54,09 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj.: 17.028,40 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
ZAŁĄCZNIKI
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (3191kB)
Załącznik Nr 1 - Istotne postanowienia umowne (455kB)
Formularz ofertowy (595kB)
Wykaz potencjału kadrowego (78kB)
Wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (143kB)
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (506kB)
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (dotyczy osób fizycznych) (157kB)
metryczka
Wytworzył: Lidia Lewandowska (4 grudnia 2012)
Opublikował: Mariusz Komorowski (4 grudnia 2012, 12:19:20)
Ostatnia zmiana: Mariusz Komorowski (18 grudnia 2012, 08:30:51)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1494