Usługi z zakresu doradztwa zawodowego i usługi animatora przedsiębiorczości dla uczestników projektu S.O.S. - SZANSA - ODWAGA - SUKCES III EDYCJA Numer ogłoszenia: 529306 - 2012

Usługi z zakresu doradztwa zawodowego i usługi animatora przedsiębiorczości dla uczestników projektu S.O.S. - SZANSA - ODWAGA - SUKCES III EDYCJA
Numer ogłoszenia: 529306 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu doradztwa zawodowego i usługi animatora przedsiębiorczości dla uczestników projektu S.O.S. - SZANSA - ODWAGA - SUKCES III EDYCJA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu doradztwa zawodowego i usługi animatora przedsiębiorczości dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, mieszkańców miasta Włocławek, długotrwale bezrobotnych w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, uczestników projektu S.O.S. SZANSA - ODWAGA - SUKCES realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch odrębnych części. 3.Przedmiotem CZĘŚCI I zamówienia są usługi z zakresu doradztwa zawodowego przewidziane do realizacji w III Edycji Projektu, na które składają się: 1) Indywidualne poradnictwo zawodowe dla 16 osób w wymiarze 3 godzin zegarowych (60 minut) na osobę - łącznie 48 godzin. 2) Warsztaty grupowe dla: a) Grupy Nr IIIA - 8 osobowej - 10 godzin warsztatowych. b) Grupy Nr IIIB - 8 osobowej - 10 godzin warsztatowych. Łącznie w ilości 20 godzin (45 minutowych) warsztatów grupowych. 3) Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym podczas aktywnego poszukiwania zatrudnienia na rynku pracy przez 16 uczestników projektu w wymiarze 6 godzin zegarowych na osobę łącznie 96 godzin. 4) Odbiorcy: osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, długotrwale bezrobotne w wieku aktywności zawodowej, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej. 5) Zakres tematyczny zajęć z zakresu poradnictwa zawodowego obejmuje: a) indywidualne poradnictwo zawodowe obejmuje sporządzenie Indywidualnego Planu Działania (IPD) oraz ustalenie w wyniku procesu doradczego kierunku szkolenia zawodowego zgodnie z predyspozycjami zawodowymi uczestników oraz zapotrzebowaniem na lokalnym rynku pracy; b) warsztaty grupowe z zakresu poradnictwa zawodowego obejmują: analizę rynku pracy, aktywne metody poszukiwania zatrudnienia, analizę słabych i mocnych stron, wybrane zagadnienia z zakresu przedsiębiorczości, sporządzanie dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej z potencjalnym pracodawcą; c) indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym obejmują: towarzyszenie uczestnikom projektu w odnalezieniu się na rynku pracy przez wspieranie, motywowanie, zachęcanie do podejmowania działań zgodnych z obranym celem działania, indywidualne podejście do sytuacji osoby długotrwale bezrobotnej i włączenie jej do aktywnego życia zawodowego. 6) Celem poradnictwa zawodowego (poradnictwa indywidualnego, warsztatów grupowych oraz indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym) jest uzyskanie wzrostu motywacji do aktywnego poszukiwania zatrudnienia u wszystkich uczestników projektu, nabycie lub zamiana ich kwalifikacji zawodowych oraz podjęcie stażu zawodowego u pracodawcy. 7) Wymagany termin realizacji zamówienia marzec 2013 r. - marzec 2014 r. Szczegółowy harmonogram zajęć stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. W uzasadnionych przypadkach losowych (np. choroba wykonawcy zamówienia) harmonogram zajęć może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w harmonogramie na uzasadniony wniosek wykonawcy, z zastrzeżeniem, że taka zmiana nie może prowadzić do zmiany warunków wykonywania zamówienia określonych w ogłoszeniu o zamówieniu. Zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga zawarcia aneksu. Realizację uprawnienia Dyrektor MOPR powierza Koordynatorowi Projektu S.O.S. - SZANSA - ODWAGA - SUKCES. 8) Miejsce realizacji usług - Klub Integracji Społecznej przy ul. Okrzei 61 we Włocławku. 9) Zamawiający dokona kwalifikacji uczestników i przekaże listę uczestników wykonawcy przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć tj. dniem 04.03.2013 r. 10) Usługi poradnictwa zawodowego muszą być realizowane przez osobę posiadającą następujące minimalne kwalifikacje: a) doradca zawodowy, który posiada wykształcenie wyższe magisterskie i licencję doradcy zawodowego co najmniej I stopnia; b) co najmniej 2 letni staż pracy związany ze świadczeniem przedmiotowych usług na rzecz osób bezrobotnych. 11) Doświadczenie w pracy z osobami długotrwale bezrobotnymi, zagrożonymi wykluczeniem społecznym; długość stażu pracy na stanowisku doradcy zawodowego oraz dodatkowe kwalifikacje (np. licencja doradcy zawodowego II stopnia, studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego) i odbyte szkolenia związane z przedmiotem zamówienia (np. szkolenia z zakresu ekonomii społecznej) stanowić będą elementy oceny ofert w kryterium doświadczenie i kwalifikacje osoby realizującej usługi. 12) Wykonawca (doradca zawodowy) zobowiązany jest prowadzić dokumentację z przebiegu usług, na którą składają się następujące dokumenty: a) Lista obecności uczestnika biorącego udział w indywidualnym poradnictwie z doradcą zawodowym - IPD, której wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; b) Arkusz z przebiegu indywidualnego poradnictwa zawodowego - IPD, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; c) Lista obecności osób biorących udział w grupowym poradnictwie zawodowym, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; d) Arkusz z przebiegu grupowego poradnictwa zawodowego, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; e) Lista obecności uczestnika - indywidualna konsultacja z doradcą zawodowym, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; f) Arkusz z przebiegu indywidualnej konsultacji z doradcą zawodowym, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; g) Miesięczna karta pracy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 13) Wynagrodzenie wykonawcy płatne będzie miesięcznie z dołu, za faktyczną ilość zrealizowanych godzin doradztwa zawodowego, potwierdzonych zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją, o której mowa w ppkt 12 lit. g), którą wykonawca przedkłada wraz z fakturą (rachunkiem) ostatniego dnia miesiąca rozliczeniowego. 14)Wynagrodzenie płatne jest przelewem na rachunek bankowy wykonawcy wskazany na fakturze (rachunku) w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury, z zastrzeżeniem uzyskania środków na realizację projektu przez Zamawiającego z EFS. 4. Przedmiotem CZĘŚCI II zamówienia są usługi animatora przedsiębiorczości przewidziane do realizacji w III Edycji Projektu, na które składa się: 1) 160 godzin usług animatora przedsiębiorczości realizowanych na rzecz 16 uczestników III Edycji Projektu. 2) Zakres merytoryczny usług animatora przedsiębiorczości obejmuje: a) pozyskiwanie i analizę informacji o lokalnym rynku pracy, w tym współpracę z Powiatowym Urzędem Pracy we Włocławku; b) współpracę z doradcą zawodowym w zakresie doboru odpowiednich miejsc pracy (staży zawodowych) dla 16 uczestników projektu zgodnie z ich predyspozycjami zawodowymi i zapotrzebowaniem na lokalnym rynku pracy; c) nawiązanie i utrzymanie kontaktów z pracodawcami w celu pozyskania 16 miejsc pracy (staży zawodowych) dla uczestników projektu, w tym samodzielna organizacja i uczestnictwo w spotkaniach (indywidualnych lub grupowych) z pracodawcami; d) uczestnictwo w 1 spotkaniu organizacyjno - informującym z pracodawcami (organizowanym przez zamawiającego). 3) Celem usług animatora przedsiębiorczości jest pozyskanie 16 miejsc pracy (staży zawodowych) dla uczestników projektu, zgodnie z zapotrzebowaniem na lokalnym rynku pracy oraz predyspozycjami uczestników projektu. 4) Wymagany termin realizacji usług marzec 2013 r. - czerwiec 2013 r. We wskazanym okresie animator przedsiębiorczości zobowiązany jest wykonać 160 godzin usług według własnej organizacji czasu pracy. 5) Miejsce realizacji usług: Klub Integracji Społecznej ul. Okrzei 61 we Włocławku oraz siedziby pracodawców, i miejsca wskazane przez Zamawiającego. 6) Zamawiający dokona kwalifikacji uczestników i przekaże listę uczestników wykonawcy przed terminem rozpoczęcia realizacji usług, tj. dniem 01.03.2013 r. 7) Usługi animatora przedsiębiorczości muszą być realizowane przez osobę posiadającą następujące minimalne kwalifikacje: a) animatora przedsiębiorczości, który posiada wykształcenie wyższe magisterskie; b) co najmniej 3 letni staż pracy związany ze świadczeniem przedmiotowych usług na rzecz osób bezrobotnych. 8) Doświadczenie w pracy z osobami długotrwale bezrobotnymi, zagrożonymi wykluczeniem społecznym; doświadczenie w pracy w ukierunkowaniu szkoleń w oparciu o aktualną sytuację na rynku pracy; doświadczenie zawodowe (staż) w instytucjach rynku pracy w rozumieniu art. 6 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.); dodatkowe kwalifikacje (np. studia podyplomowe z zakresu pośrednictwa pracy) i odbyte szkolenia związane z przedmiotem zamówienia (np. szkolenia z zakresu działań marketingowych na rynku pracy, obsługi klienta i współpracy z pracodawcami lub ekonomii społecznej) stanowić będą elementy oceny ofert w kryterium doświadczenie i kwalifikacje osoby realizującej usługi. 9) Wykonawca (animator przedsiębiorczości) zobowiązany jest prowadzić dokumentację z przebiegu usług, na którą składają się: a) Dziennik planowanej pracy, którego wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ; b) Dziennik pracy animatora przedsiębiorczości, którego wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ; c) Miesięczna karta pracy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 10) Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie miesięcznie z dołu, za faktyczną ilość zrealizowanych godzin usług animatora przedsiębiorczości, potwierdzonych zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją, o której mowa w ppkt 9 lit. c), którą Wykonawca przedkłada wraz z fakturą (rachunkiem) ostatniego dnia miesiąca rozliczeniowego. 11) Wynagrodzenie płatne jest przelewem na rachunek bankowy wykonawcy wskazany na fakturze (rachunku) w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury, z zastrzeżeniem uzyskania środków na realizację projektu przez Zamawiającego z EFS.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku. CZĘŚĆ II Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku. CZĘŚĆ II Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku. CZĘŚĆ II Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do realizacji usług doradcy zawodowego w osobie: 1) doradcy zawodowego, który posiada wykształcenie i kwalifikacje opisane w rozdziale II pkt 3 ppkt 10 SIWZ; 2)potwierdzeniem spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest sporządzenie przez wykonawcę wykazu kadry, uwzględniającego wymogi zamawiającego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. CZĘŚĆ II Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do realizacji usług animatora przedsiębiorczości w osobie: 1) animatora przedsiębiorczości który posiada wykształcenie i kwalifikacje opisane w rozdziale II pkt 4 ppkt 7 SIWZ; 2) potwierdzeniem spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest sporządzenie przez wykonawcę wykazu kadry, uwzględniającego wymogi zamawiającego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku. CZĘŚĆ II Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    CZĘŚĆ I 1) dyplom z tytułem magistra - dotyczy bezpośredniego realizatora usług (doradcy zawodowego); 2) licencja doradcy zawodowego I stopnia - dotyczy bezpośredniego realizatora usług (doradcy zawodowego); 3) życiorys w formie CV bezpośredniego realizatora usługi, uwzględniający kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi (co najmniej 2 letnie), a także uwzględniający: doświadczenie w pracy z osobami długotrwale bezrobotnymi, zagrożonymi wykluczeniem społecznym; długość stażu pracy na stanowisku doradcy zawodowego oraz dodatkowe kwalifikacje (np. licencja doradcy zawodowego II stopnia, studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego) i odbyte szkolenia związane z przedmiotem zamówienia (np. szkolenia z zakresu ekonomii społecznej). Treść dokumentu stanowić będzie element oceny ofert w kryterium doświadczenie i kwalifikacje osoby realizującej usługi. (SPORZĄDZA WYKONAWCA); 4) dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie, staż, kwalifikacje oraz odbyte szkolenia zawarte w życiorysie, o którym mowa w ppkt 3 - dotyczy bezpośredniego realizatora usług; 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy bezpośredniego realizatora usług (doradcy zawodowego); 6) oświadczenie, że przed zawarciem umowy Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia równą lub większą niż cena oferty brutto na część zamówienia, na którą zawierana jest umowa. CZĘŚĆ II 1) dyplom z tytułem magistra - dotyczy bezpośredniego realizatora usług (animatora przedsiębiorczości ); 2) życiorys w formie CV bezpośredniego realizatora usług, uwzględniający kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi (co najmniej 3 letnie), a także uwzględniający: doświadczenie w pracy z osobami długotrwale bezrobotnymi, zagrożonymi wykluczeniem społecznym; doświadczenie w pracy w ukierunkowaniu szkoleń w oparciu o aktualną sytuację na rynku pracy; doświadczenie zawodowe (staż) w instytucjach rynku pracy w rozumieniu art. 6 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.); dodatkowe kwalifikacje (np. studia podyplomowe z zakresu pośrednictwa pracy) i odbyte szkolenia związane z przedmiotem zamówienia (np. szkolenia z zakresu działań marketingowych na rynku pracy, obsługi klienta i współpracy z pracodawcami lub ekonomii społecznej). Treść dokumentu stanowić będzie element oceny ofert w kryterium doświadczenie i kwalifikacje osoby realizującej usługi. (SPORZĄDZA WYKONAWCA); 3) dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie, staż, kwalifikacje oraz odbyte szkolenia zawarte w życiorysie, o którym mowa w ppkt 3 - dotyczy bezpośredniego realizatora usług; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy bezpośredniego realizatora usług (animatora przedsiębiorczości); 5) oświadczenie, że przed zawarciem umowy Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia równą lub większą niż cena oferty brutto na część zamówienia, na którą zawierana jest umowa

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (WEDŁUG ZAŁĄCZONEGO WZORU). 2. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 0.5
  • 2 - Doświadczenie i kwalifikacje osoby realizującej usługi - 0.5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: S.O.S. SZANSA - ODWAGA - SUKCES.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi z zakresu doradztwa zawodowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI I zamówienia są usługi z zakresu doradztwa zawodowego przewidziane do realizacji w III Edycji Projektu, na które składają się: 1) Indywidualne poradnictwo zawodowe dla 16 osób w wymiarze 3 godzin zegarowych (60 minut) na osobę - łącznie 48 godzin. 2) Warsztaty grupowe dla: a) Grupy Nr IIIA - 8 osobowej - 10 godzin warsztatowych. b) Grupy Nr IIIB - 8 osobowej - 10 godzin warsztatowych. Łącznie w ilości 20 godzin (45 minutowych) warsztatów grupowych. 3) Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym podczas aktywnego poszukiwania zatrudnienia na rynku pracy przez 16 uczestników projektu w wymiarze 6 godzin zegarowych na osobę łącznie 96 godzin. 4) Odbiorcy: osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, długotrwale bezrobotne w wieku aktywności zawodowej, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.5
    • 2. Doświadczenie i kwalifikacje osoby realizującej usługi - 0.5


 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi animatora przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI II zamówienia są usługi animatora przedsiębiorczości przewidziane do realizacji w III Edycji Projektu, na które składa się: 1) 160 godzin usług animatora przedsiębiorczości realizowanych na rzecz 16 uczestników III Edycji Projektu. 2) Zakres merytoryczny usług animatora przedsiębiorczości obejmuje: a) pozyskiwanie i analizę informacji o lokalnym rynku pracy, w tym współpracę z Powiatowym Urzędem Pracy we Włocławku; b) współpracę z doradcą zawodowym w zakresie doboru odpowiednich miejsc pracy (staży zawodowych) dla 16 uczestników projektu zgodnie z ich predyspozycjami zawodowymi i zapotrzebowaniem na lokalnym rynku pracy; c) nawiązanie i utrzymanie kontaktów z pracodawcami w celu pozyskania 16 miejsc pracy (staży zawodowych) dla uczestników projektu, w tym samodzielna organizacja i uczestnictwo w spotkaniach (indywidualnych lub grupowych) z pracodawcami; d) uczestnictwo w 1 spotkaniu organizacyjno - informującym z pracodawcami (organizowanym przez zamawiającego). 3) Celem usług animatora przedsiębiorczości jest pozyskanie 16 miejsc pracy (staży zawodowych) dla uczestników projektu, zgodnie z zapotrzebowaniem na lokalnym rynku pracy oraz predyspozycjami uczestników projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.5
    • 2. Doświadczenie i kwalifikacje osoby realizującej usługi - 0.5

 

ZAŁĄCZNIKI
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (3753kB) pdf
Załącznik Nr 1 Harmonogram Zajęć Doradcy Zawodowego (760kB) pdf
Załącznik Nr 2 Lista obecności uczestnika biorącego udział w indywidualnym poradnictwie z Doradcą Zawodowym - IPD (116kB) pdf
Załącznik Nr 3 Arkusz z przebiegu indywidualnego poradnictwa zawodowego (130kB) pdf
Załącznik Nr 4 Lista obecności biorących udział w grupowym poradnictwie zawodowym (124kB) pdf
Załącznik Nr 5 Arkusz z przebiegu grupowego poradnictwa zawodowego (129kB) pdf
Załącznik Nr 6 Lista obecności uczestnika - indywidualna konsultacja z Doradcą Zawodowym (107kB) pdf
Załącznik Nr 7 Arkusz z przebiegu indywidualnej konsultacji z Doradcą Zawodowym (129kB) pdf
Załącznik Nr 8 Miesięczna karta czasu pracy wykonawcy (179kB) pdf
Załącznik Nr 9 Dziennik planowanej pracy Animatora Przedsiębiorczości (135kB) pdf
Załacznik Nr 10 Dziennik pracy animatora Przedsiębiorczości (227kB) pdf
Załącznik Nr 11 Istotne postanowienia umowne na część I zamówienia (812kB) pdf
Załącznik Nr 12 Istotne postanowienia umowne na część II zamówienia (783kB) pdf
Załącznik Nr 13 Oświadczenie dotyczące zaangażowania w realizację projektów (336kB) pdf
Wzór formularza ofertowego (425kB) pdf
Wzór wykazu osób (163kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (155kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (444kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (dotyczy osób fizycznych) (166kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Lidia Lewandowska (28 grudnia 2012)
Opublikował: Mariusz Komorowski (28 grudnia 2012, 13:24:46)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1650