PRZEPROWADZENIE KURSÓW UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU S.O.S. - SZANSA - ODWAGA - SUKCES. II EDYCJA - Numer ogłoszenia: 100400 - 2013

PRZEPROWADZENIE KURSÓW UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU S.O.S. - SZANSA - ODWAGA - SUKCES. II EDYCJA
Numer ogłoszenia: 100400 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE KURSÓW UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU S.O.S. - SZANSA - ODWAGA - SUKCES. II EDYCJA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi kursów umiejętności zawodowych dla 16 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, mieszkańców miasta Włocławek, długotrwale bezrobotnych w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, uczestników projektu S.O.S. - SZANSA - ODWAGA - SUKCES, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według klasyfikacji CPV: Główny przedmiot: 80.53.00.00-8 - Usługi szkolenia zawodowego; Dodatkowe przedmioty: 55.50.00.00-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków; 66.51.20.00-2 - Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych; 85.14.00.00-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia. 3. Na przedmiot zamówienia składają się cztery kursy umiejętności zawodowych, z których każdy stanowi odrębną część zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację: 1) CZĘŚĆ I - kurs umiejętności zawodowy Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych liczba uczestników 2 osoby, termin realizacji do 6 maja 2013 r. 2) CZĘŚĆ II - kurs umiejętności zawodowych Sprzedawca - magazynier z obsługą komputera i kasy fiskalne, liczba uczestników 6 osób, termin realizacji do 6 maja 2013 r. 3) CZĘŚĆ III - kurs umiejętności zawodowych Prowadzenie małej gastronomii, organizacja przyjęć okolicznościowych, liczba uczestników 4 osoby, termin realizacji do 6 maja 2013 r. 4) CZĘŚĆ IV - kurs umiejętności zawodowych Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, liczba uczestników 4 osoby, termin realizacji do 6 maja 2013 r. 5. Celem przeprowadzenia kursów umiejętności zawodowych jest podniesienie kompetencji zawodowych poprzez przygotowanie do pracy w zawodzie, określonym poszczególną częścią przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu umiejętności zawodowych zgodnie z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 186), a także zaświadczenia wymagane innymi przepisami prawa, następująco: 1) CZĘŚĆ I - kurs umiejętności zawodowych Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych: a) zaświadczenie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 186 z późn. zm.), b) certyfikat uczestnictwa w szkoleniach współfinansowanych ze środków EFS. 2) CZĘŚĆ II - kurs umiejętności zawodowych Sprzedawca - magazynier z obsługą komputera i kasy fiskalnej: a) zaświadczenie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 186 z późn. zm.), b) certyfikat uczestnictwa w kursie współfinansowanym ze środków EFS. 3) CZĘŚĆ III - kurs umiejętności zawodowych Prowadzenie małej gastronomii, organizacja przyjęć okolicznościowych: a) zaświadczenie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 186 z późn. zm.), b) certyfikat uczestnictwa w kursie współfinansowanym ze środków EFS. 4) CZĘŚĆ IV - kurs umiejętności zawodowych Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie: a) zaświadczenie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 186 z późn. zm.), b) certyfikat uczestnictwa w kursie współfinansowanym ze środków EFS. 6. Wymagany zakres godzinowy (godzina = 60 minut) dla poszczególnych kursów zawodowych: 1) CZĘŚĆ I - kurs umiejętności zawodowy Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych - 120 godzin, w tym: a) Wymagane efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów w zakresie organizacji pracy małych zespołów PKZ(Z.c) - 30 godzin; b) Opiekę nad osobami starszymi - 45 godzin; c) Opiekę nad osobami niepełnosprawnymi - 45 godzin. 2) CZĘŚĆ II - kurs umiejętności zawodowych Sprzedawca - magazynier z obsługą komputera i kasy fiskalnej - 120 godzin, w tym: a) Wymagane efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów w zakresie organizacji pracy małych zespołów PKZ(A.j) - 30 godzin; b) Umiejętności w zakresu zawodu sprzedawcy - magazyniera (w tym obsługa magazynowych programów komputerowych oraz praktyczną umiejętność obsługi kasy fiskalne) - 90 godzin. 3) CZĘŚĆ III - kurs umiejętności zawodowych Prowadzenie małej gastronomii, organizacja przyjęć okolicznościowych - 120 godzin, w tym: a) Wymagane efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów w zakresie organizacji pracy małych zespołów PKZ(T.c) - 30 godzin; b) Umiejętności w zakresu prowadzenia małej gastronomii i organizowania przyjęć okolicznościowych - 90 godzin. 4) CZĘŚĆ IV - kurs umiejętności zawodowych Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - 120 godzin, w tym: a) Wymagane efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów w zakresie organizacji pracy małych zespołów PKZ(B.c) - 30 godzin; b) Umiejętności w zakresie zawodu monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - 45 godzin; c) Umiejętności w zakresie zawodu cieśla - 45 godzin. 7. Kursy nie mogą trwać dłużej niż do dnia 6 maja 2013 r. Wymagana jest realizacja kursów od poniedziałku do soboty (za wyjątkiem dnia 4 maja 2013 r.). Wymagane godziny realizacji kursy w przedziale od godziny 8:00 do godziny 18:00. Przyjmuje się jednostkę lekcyjną trwającą 60 minut. Dzienny limit nauczania wraz z przerwami i cateringiem nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 8. Zakres tematyczny i godzinowy wymaganych zajęć (minimum programowe) we wszystkich częściach zamówienia opisany jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić szczegółowe programy kursów, uwzględniając wymagania § 22 rozporządzenia. Proponowane programy zajęć, zakres tematyczny, atrakcyjność kursu w tym metody i formy nauczania oraz wykorzystywane narzędzia stanowiły będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. 10. Kursy muszą się odbywać w odpowiedniej bazie szkoleniowej, zlokalizowanej na terenie miasta Włocławek. Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się równocześnie dla wszystkich członków danej grupy. Wymagane jest, by zajęcia praktyczne odbywały się w przystosowanych pracowniach, obiektach czy salach szkoleniowych, odpowiednio pod względem tematyki kursu wyposażonych, pod nadzorem przedstawiciela kadry dydaktycznej odpowiedzialnego za realizację przedmiotowego elementu składowego. Warunki odbywania kursu muszą być zgodne z wymogami bezpieczeństwa i higieny pracy. 11. Realizacja kursów wymaga zagwarantowania odpowiednich narzędzi do przeprowadzenia zajęć teoretycznych, jak i praktycznych. Przez narzędzia rozumie się materiały piśmiennicze, pomoce naukowe i dydaktyczne, a także ubrania robocze, sprzęt i urządzenia w zależności od rodzaju kursu. Proponowane formy nauczania oraz wykorzystywane zajęcia stanowiły będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wydawanie ww. wymaga każdorazowego żądania potwierdzenia odbioru przez uczestnika na piśmie, które to dokumenty wykonawca po zakończeniu kursów zobowiązany będzie przedłożyć zamawiającemu. 12. Pomieszczenia, jak i wszystkie materiały oraz dokumenty, związane z realizacją kursów muszą promować realizowany przez MOPR projekt poprzez zamieszczenie jego logotypów. Te ostatnie oraz plakaty informacyjne zamawiający przekaże wykonawcy w dniu podpisania umowy o udzielenie zamówienia. Do oznakowania pozostałych zobowiązany jest wykonawca. 13. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę sprawującą nadzór wewnętrzny nad przebiegiem kursu, mający na celu podnoszenie jakości prowadzonego kursu. Zadaniem opiekuna jest sprawowanie nadzoru nad realizacją usługi i jej zgodności z warunkami zaproponowanymi w ofercie oraz obsługa administracyjna kursów, w tym wyposażenie szkolonych w niezbędne materiały, informowanie na bieżąco szkolonych, m.in. o terminach i miejscach zajęć, codzienne prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności, przeprowadzenie dwóch ankiet: 1 na rozpoczęcie oraz 2 po zakończeniu kursu zawodowego, a przed egzaminem końcowym (kwestionariusz ankiet, stanowiący załącznik do umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia zamawiający przekaże wykonawcy w dniu podpisania umowy). Wypełnione ankiety wykonawca zobowiązany będzie przekazać zamawiającemu po zakończeniu kursów wraz ze sprawozdaniem. 14. W trakcie kursu wykonawca zapewnia codziennie catering dla każdego uczestnika, w kwocie co najmniej 12 zł na osobę dziennie, obejmujący przygotowanie poczęstunku w formie ciepłego drugiego dania każdego dnia oraz stałego dostępu do zimnych napojów, kawy i herbaty oraz drobnych ciastek. 15. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom szkolenia badania lekarskie niezbędne do wykonywania określonych w poszczególnych kursach umiejętności zawodowych badań medycyny pracy - dla wszystkich części. 16. Czas przeprowadzenia badań nie pomniejsza czasu przeznaczonego na edukację. 17. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić szkolonym w trakcie zajęć podstawowe leki przeciwbólowe i niezbędne środki opatrunkowe. W nagłych przypadkach wykonawca zapewnia transport do placówki medycznej. 18. Zajęcia szkoleniowe prowadzić mogą osoby wyłącznie posiadające uprawnienia do nauczania oraz posiadający odpowiednie kwalifikacje rodzajowe w określonym specyfiką przedmiotu zamówienia zawodach. Dane na temat kadry niezbędnej do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Kwalifikacje proponowanej kadry dydaktycznej stanowiły będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. 19. Kurs umiejętności zawodowych kończy się zaliczeniem w formie ustalonej przez podmiot prowadzący kurs. 20. Wykonawca ubezpiecza każdego przedstawiciela potencjału kadrowego poprzez wykupienie polis OC i NNW na kwotę min. 12 tys. zł, przy czym OC na kwotę min. 5 tys. zł, chyba że osoby te są objęte ubezpieczeniem wykonawcy (formy ubezpieczenia grupowego). 21. Wykonawca ubezpiecza uczestników kursów poprzez wykupienie polisy NNW na kwotę min, 10 tys. zł na każdego uczestnika. 22. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania zamawiającego o nie zgłoszeniu się na kurs osoby skierowanej przez zamawiającego, o nieobecności na kursie lub też o rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania - pod rygorem odmowy przez zamawiającego zapłaty za szkolenie tych osób. 23. Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania nowej osoby w miejsce osoby, która zrezygnowała z uczestnictwa w kursie. 24. Po zakończeniu danego kursu, wykonawca obligatoryjnie musi dostarczyć zamawiającemu sprawozdanie - protokół z realizacji usług wraz z nw. dokumentami w ciągu 14 dni: 1) Potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników kursów. 2) Kopia protokołu z przeprowadzonego zaliczenia z wyszczególnieniem osób, które nie przystąpiły do zaliczenia, które zaliczenia nie otrzymały i które zaliczenie otrzymały. 3) Kserokopie uzyskanych zaświadczeń lub innych dokumentów, potwierdzających ukończenie kursów. 4) Imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursów. 5) Ankiety, o których mowa w pkt 13. 25. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania oryginalnych dokumentów, dotyczących realizacji niniejszych szkoleń do 31.12.2020 r. 26. Wymagania określone w rozdziale II SIWZ dotyczą wszystkich części zamówienia, chyba, że w poszczególnych punktach zapisano inaczej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 55.50.00.00-5, 66.51.20.00-2, 85.14.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie niniejszego warunku przez wykonawcę w zakresie realizacji usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych potwierdza: 1) posiadanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 r. Nr 69, poz. 145 z późn. zm.) - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI; 2) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: 1) Ośrodkiem szkoleniowym, wyposażonym w salę szkoleniową dla min. 2 osób na miejsce zajęć teoretycznych oraz salą szkoleniową lub placówką z przeznaczeniem na miejsce zajęć praktycznych w przypadku kursu umiejętności zawodowych Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych - w razie składania oferty na CZĘŚĆ I. 2) Ośrodkiem szkoleniowym, wyposażonym w salę szkoleniową dla min. 6 osób na miejsce zajęć teoretycznych oraz salą szkoleniową lub placówką z przeznaczeniem na miejsce zajęć praktycznych w przypadku kursu umiejętności zawodowych Sprzedawca - magazynier z obsługą komputera i kasy fiskalnej - w razie składania oferty na CZĘŚĆ II. 3) Ośrodkiem szkoleniowym, wyposażonym w salę szkoleniową dla min. 4 osób na miejsce zajęć teoretycznych oraz salą szkoleniową lub placówką z przeznaczeniem na miejsce zajęć praktycznych w przypadku kursu umiejętności zawodowych Prowadzenie małej gastronomii, organizacja przyjęć okolicznościowych - w razie składania oferty na CZĘŚĆ III. 4) Ośrodkiem szkoleniowym, wyposażonym w salę szkoleniową dla min. 4 osób na miejsce zajęć teoretycznych oraz salą szkoleniową lub placówką (np. warsztatami) z przeznaczeniem na miejsce zajęć praktycznych w przypadku kursu umiejętności zawodowych Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - w razie składania oferty na CZĘŚĆ IV

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do przeprowadzenia kursów w osobach: 1) kadra dydaktyczna do realizacji zajęć teoretycznych, posiadająca wykształcenie wyższe, uprawnienia do nauczania, oraz odpowiednie kwalifikacje w zależności od specjalności danego kursu umiejętności zawodowych, 2) kadra dydaktyczna do realizacji zajęć praktycznych musi posiadać co najmniej wykształcenie średnie, uprawnienia do nauczania w zakresie przedmiotów zawodowych oraz posiadać kwalifikacje w zależności od specjalności danego kursu umiejętności zawodowych, 3) opiekun grupy szkoleniowej opiekunem grupy może być osoba z katalogu osób wymienionych w ppkt od 1 do 2 lub inna osoba posiadająca minimum wykształcenie średnie, 4) potwierdzeniem spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest sporządzenie przez wykonawcę wykazu kadry, uwzględniającego wymogi zamawiającego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) opis ośrodka szkoleniowego i placówek przeznaczonych do zajęć teoretycznych i praktycznych na poszczególnych kursach zawodowych - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI, 2) opis urządzeń technicznych niezbędnych do realizacji zajęć praktycznych na poszczególnych kursach zawodowych, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) opracowany przez wykonawcę dzienny harmonogramu szkoleń zawierający minimum założeń programowych opisanych w rozdziale II SIWZ. Przy tworzeniu harmonogramu wymagane jest uwzględnienie liczby uczestników szkolenia, a także tematyki kursu. W harmonogramie zawarte muszą być założenia poszczególnych zajęć z określeniem ich celu i planowanej formy przebiegu, stosowane metody i narzędzia nauczania oraz oczekiwane rezultaty, a także wskazanie osoby odpowiedzialnej za realizowane zajęcie. Wymagane jest szczegółowe określenie miejsca realizacji szkolenia. Harmonogram będzie stanowił podstawę do oceny oferty przez komisję przetargową w kryterium jakość oferowanej usługi. Harmonogram należy sporządzić odrębnie dla każdej z części; 2) oświadczenie o zapewnieniu cateringu zgodnie z wymaganiami pkt 14 rozdziału II SIWZ - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI; 3) oświadczenie o spełnieniu wymogu dotyczącego wykupienia polis ubezpieczeniowych dla kadry - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI; 4) oświadczenie o spełnieniu wymogu dotyczącego wykupienia polis ubezpieczeniowych dla uczestników szkoleń - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI; 5) do wykazu osób mających realizować zamówienie należy dołączyć informacje na temat ich uprawnień wymaganych przepisami oraz kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia z określeniem funkcji przewidzianej w realizacji przedmiotu umowy - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI; 6) życiorysy zawodowe osób podanych w wykazie - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI; 7) dokumenty potwierdzające uprawnienia i kwalifikacje oraz przebieg życiorysu zawodowego osób podanych w wykazie - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI; 8) dokumenty i oświadczenia o których mowa wyżej w ppkt od 5) do 7) stanowić będą podstawę, do oceny oferty przez komisję przetargową w kryterium jakość oferowanej usługi

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 0.5
  • 2 - Jakość oferowanej usługi - 0.5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: S.O.S. - SZANSA - ODWAGA - SUKCES.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs umiejętności zawodowy Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wymagane efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów w zakresie organizacji pracy małych zespołów PKZ(Z.c) - 30 godzin; b) Opiekę nad osobami starszymi - 45 godzin; c) Opiekę nad osobami niepełnosprawnymi - 45 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 85.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.5
    • 2. Jakość oferowanej usługi - 0.5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs umiejętności zawodowych Sprzedawca - magazynier z obsługą komputera i kasy fiskalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wymagane efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów w zakresie organizacji pracy małych zespołów PKZ(A.j) - 30 godzin; b) Umiejętności w zakresu zawodu sprzedawcy - magazyniera (w tym obsługa magazynowych programów komputerowych oraz praktyczną umiejętność obsługi kasy fiskalne) - 90 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.5
    • 2. Jakość oferowanej usługi - 0.5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs umiejętności zawodowych Prowadzenie małej gastronomii, organizacja przyjęć okolicznościowych.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wymagane efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów w zakresie organizacji pracy małych zespołów PKZ(T.c) - 30 godzin; b) Umiejętności w zakresu prowadzenia małej gastronomii i organizowania przyjęć okolicznościowych - 90 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 55.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.5
    • 2. Jakość oferowanej usługi - 0.5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs umiejętności zawodowych Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wymagane efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów w zakresie organizacji pracy małych zespołów PKZ(B.c) - 30 godzin; b) Umiejętności w zakresie zawodu monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - 45 godzin; c) Umiejętności w zakresie zawodu cieśla - 45 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.5
    • 2. Jakość oferowanej usługi - 0.5
ZAŁĄCZNIKI
Ogłoszenie o zamówieniu (2080kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (4411kB) pdf
Załącznik nr 1 do SIWZ (550kB) pdf
Załącznik nr 2 do SIWZ (157kB) pdf
Załącznik nr 3 do SIWZ - Istotne postanowienia umowne (1389kB) pdf
Formularz ofertowy (599kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (169kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (493kB) pdf
Harmonogram (150kB) pdf
Wykaz potencjału kadrowego (188kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Renata Skonieczna (13 marca 2013)
Opublikował: Piotr Grudziński (13 marca 2013, 13:01:55)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1495