Realizowanie w 2014 roku recept lekarskich klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku Numer ogłoszenia: 212229 - 2013

Włocławek: Realizowanie w 2014 roku recept lekarskich klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Numer ogłoszenia: 212229 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizowanie w 2014 roku recept lekarskich klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Część I - Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 1 Śródmieście w tym Punkt Pomocy Osobom Bezdomnym - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. Tadeusz Kościuszki, ul. Piekarska, ul. Kazimierza Pułaskiego, Plac Wolności, Zielony Rynek, ul. 3-go Maja, ul. Jana Kilińskiego, ul. Królewiecka). Apteka wybrana na realizację tej części zamówienia, będzie realizować również recepty dla osób skierowanych ze schroniska dla bezdomnych. Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości ok. 55 024,01 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 48,78% w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 51,22% udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków, tj.: 28.183,30 zł. 2) Część II - Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 2 Zazamcze - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. Wieniecka, ul. Promienna, ul. Budowlanych, ul. Radosna, ul. Toruńska). Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 27 550,47 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 46,11 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 53,89 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj.: 14.846,95 zł. 3) Część III - Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 3 Wschód - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. 14 Pułku Piechoty, ul. Łanowa , ul. Żytnia, ul. Ostrowska, ul. Cmentarna, ul. Barska) Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 40 034,82 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 48,06 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 51,94 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj.: 20.794,09 zł. 4) Część IV - Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 4 Południe - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. Kaliska, ul. Stefana Żeromskiego, ul. Wiejska, ul. Planty, ul. Kruszyńska). Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 12 102,85 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki ( w przybliżeniu): refundowane - 49,23 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 50,77 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj. 6.144,62 zł..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten potwierdza posiadanie przez wykonawcę zezwolenia na prowadzenie apteki ogólnodostępnej, o którym mowa w art. 99 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz.U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: 1) apteką ogólnodostępną położoną w rejonie działania danej osiedlowej sekcji pomocy społecznej. Usytuowanie apteki w rejonie działania danej osiedlowej sekcji pomocy społecznej jest warunkiem koniecznym. Osoby korzystające z tej formy pomocy społecznej otrzymują wniosek o refundację leków w siedzibie danej OSPS. Dojazd do apteki położonej na innym osiedlu, byłby nadmiernym utrudnieniem dla klientów MOPR. Z przedmiotowej formy pomocy korzystają najczęściej osoby starsze i schorowane, dla których poruszanie się jest często bardzo utrudnione, a leki konieczne. 2) apteka powinna być czynna min. 8 godzin, w godzinach od 800 do 1800, przynajmniej w dni robocze. Na potwierdzenie warunku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie zawierające podstawę do dysponowania lokalem, w którym funkcjonuje apteka (akt notarialny, umowa najmu, umowa użyczenia lokalu, itp.)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż podczas realizacji zamówienia będzie dysponował przynajmniej jedną osobą odpowiedzialną za nadzór nad realizowaniem umowy, dokonywaniem rozliczeń i kontaktów z zamawiającym, zatrudnioną na czas nie krótszy niż 6 miesięcy w danej placówce. Potwierdzeniem spełniania warunku jest złożenie przez wykonawcę oświadczenia zawierającego imię i nazwisko osoby oraz podstawę do dysponowania tą osobą, w charakterze zgodnie z zapisem powyżej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie warunku wykonawca potwierdza poprzez posiadanie opłaconej i ważnej polisy od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 30 tys. zł., a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na wszystkie zdarzenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (załączony wzór druku). 2. Zaakceptowane istotne postanowienia umowne o udzielenie zamówienia (według załączonej propozycji). 3. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści SIWZ i treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem niżej opisanych sytuacji: 1) w przypadku upadłości lub likwidacji wykonawcy, lub innej sytuacji, w której zobowiązanie wykonawcy przejmuje inny podmiot lub następca prawny; 2) w przypadku zmiany danych adresowych stron umowy; 3) w przypadku zmiany lokalizacji apteki, w której są realizowane recepty, z zastrzeżeniem możliwości przeniesienia na adres określony w przedmiocie zamówienia rozdz. II pkt 3. W przypadku przeniesienia na inną lokalizację niezgodną z przedmiotem zamówienia, Zamawiający natychmiast zerwie umowę, a Wykonawca poniesie kary określone w istotnych postanowieniach umownych. 4) w przypadku zmiany obowiązującego prawa w zakresie wykonania przedmiotu umowy, w tym w szczególności obowiązujących Zamawiającego przepisów Ustawy o pomocy społecznej. 5) ustawowej zmiany stawki podatku VAT 6) w przypadku innych okoliczności i zmian nieistotnych, o których wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania nie wpłynęłaby na krąg podmiotów, ubiegających się o niniejsze zamówienie, czy też na wynik postępowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 1 Śródmieście w tym Punkt Pomocy Osobom Bezdomnym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 1 Śródmieście w tym Punkt Pomocy Osobom Bezdomnym - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. Tadeusz Kościuszki, ul. Piekarska, ul. Kazimierza Pułaskiego, Plac Wolności, Zielony Rynek, ul. 3-go Maja, ul. Jana Kilińskiego, ul. Królewiecka). Apteka wybrana na realizację tej części zamówienia, będzie realizować również recepty dla osób skierowanych ze schroniska dla bezdomnych. Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości ok. 55 024,01 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 48,78% w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 51,22% udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków, tj.: 28.183,30 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 2 Zazamcze..
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 2 Zazamcze - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. Wieniecka, ul. Promienna, ul. Budowlanych, ul. Radosna, ul. Toruńska). Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 27 550,47 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 46,11 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 53,89 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj.: 14.846,95 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 3 Wschód..
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 3 Wschód - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. 14 Pułku Piechoty, ul. Łanowa , ul. Żytnia, ul. Ostrowska, ul. Cmentarna, ul. Barska) Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 40 034,82 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 48,06 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 51,94 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj.: 20.794,09 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 4 Południe..
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 4 Południe - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. Kaliska, ul. Stefana Żeromskiego, ul. Wiejska, ul. Planty, ul. Kruszyńska). Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 12 102,85 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki ( w przybliżeniu): refundowane - 49,23 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 50,77 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj. 6.144,62 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



Załączniki:
Ogłoszenie o zamówienu (1338kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (3895kB) pdf
Załączniki do SIWZ (2048kB) zip - spakowany plik w formacie ZIP
Załączniki do SIWZ (2028kB) rar - spakowany plik w formacie RAR

metryczka


Wytworzył: Renata Skonieczna (11 października 2013)
Opublikował: Piotr Grudziński (11 października 2013, 21:13:49)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1523