Świadczenie usług pogrzebowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku Numer ogłoszenia: 255049 - 2013

Włocławek: Świadczenie usług pogrzebowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Numer ogłoszenia: 255049 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pogrzebowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie od dnia 01.01.2014r. do dnia 31.12.2014r. usług pogrzebowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku, którym MOPR jest zobowiązany zapewnić sprawienie pogrzebu, w tym osobom bezdomnym - zadanie własne gminy o charakterze obowiązkowym - stosownie do postanowień art. 17 ust. 1 pkt 15 i art. 44 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2009 r. Nr 175, poz. 1362). 2. Szacowana ilość pochówków 40 (w tym 7 kremacji). Ze względu na specyfikę zamówienia zamawiający nie jest w stanie szczegółowo określić ilości pochówków. 3. Każdorazową usługę pogrzebową stanowią: 1) zapewnienie przez wykonawcę: a) drewnianej trumny - sosnowej, o wymiarach standardowych, lub trumny do kremacji oraz urny, b) krzyża (lub innego symbolu religijnego zależnego od wyznania) i tabliczki cmentarnej z napisem, c) wydrukowania i rozklejenia 5 sztuk nekrologów, d) kompletnego ubioru dla zmarłego: dla kobiety bielizny osobistej, rajstop, bluzki, butów, garsonki, dla mężczyzny bielizny osobistej, skarpet, koszuli, garnituru i butów, w razie konieczności, w szczególnych przypadkach - zapewnienie worka foliowego 2) usługi pogrzebowe, obejmujące: a) kompletne przygotowanie ciała, a w szczególności umycie, golenie, ubranie zwłok, b) złożenie zwłok w trumnie, c) przechowywanie zmarłego w chłodni lub kaplicy cmentarnej w zależności od okoliczności, d) przewóz ciała autokarawanem na terenie miasta i na cmentarze komunalne, np.: dom - szpital - kościół - cmentarz przy ul. Chopina lub w Pińczacie, a w szczególnych przypadkach dowóz ciała spoza terenu miasta, jeżeli podopieczny MOPR zmarł poza granicami Gminy Miasto Włocławek, e) usługę religijną (usługę religijną - w skład której wchodzi: ksiądz w kaplicy pogrzebowej i na cmentarzu lub usługę świeckiego mistrza ceremonii organizuje Zakład Pogrzebowy), f) obsługę pogrzebu na cmentarzu, g) transport trumny ze zwłokami albo urny od bramy cmentarza do grobu, h) demontaż i montaż pomnika i) kremacja, w skład kremacji wchodzi urna, przewóz, spopielenie, obsługa i czas oczekiwania 3) usługi cmentarne: a) uiszczanie opłat za wykonywane przez zarządcę cmentarzy komunalnych Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych Zieleń Miejska Sp. z o.o. we Włocławku, ul. Wieniecka 35 usługi zgodnie z obowiązującym w dniu pogrzebu wykazem i cennikiem, b) uiszczanie opłat za korzystanie z cmentarzy i urządzeń cmentarnych obowiązujących w dniu pogrzebu zgodnie z obowiązującymi przepisami 4. Zamawiający ustala sześć rodzajów usług pogrzebowych, opisanych wyżej w pkt 3, w zależności od wieku zmarłego oraz miejsca, w którym znajdują się zwłoki: 1) usługa pogrzebowa dla grupy wiekowej powyżej lat 6 z eksportacją zwłok na terenie miasta, 2) usługa pogrzebowa dla grupy wiekowej powyżej lat 6 z eksportacją zwłok poza terenem miasta, 3) usługa pogrzebowa dla grupy wiekowej do lat 6 z eksportacją zwłok na terenie miasta, 4) usługa pogrzebowa dla grupy wiekowej do lat 6 z eksportacją zwłok poza terenem miasta, 5) kremacja powyżej 6 lat, 6) kremacja do 6 lat 5. Każdy z rodzajów usług pogrzebowych, o których mowa w pkt 4, z wyszczegółowieniem do wyceny opisany został w formularzu ofertowym. 6. Wykonawca jest obowiązany w ciągu dwóch godzin od zgłoszenia dokonać eksportacji zwłok z miejsca zgonu do miejsca przechowywania - chłodni (powyższy wymóg nie ma zastosowania, gdy zwłoki znajdują się w Zakładzie Medycyny Sądowej). W przypadku, gdy eksportacja zwłok dokonywana jest poza terenem miasta Włocławka, do powyższego dwugodzinnego terminu doliczany będzie czas potrzebny na dojazd. 7. Sprawienie pogrzebu winno odbywać się z poszanowaniem godności osób zmarłych i ich rodzin, zgodnie z przyjętymi w tym zakresie normami i zwyczajami. 8. Zlecenie dokonania pochówku zamawiający zobowiązuje się każdorazowo przekazywać wykonawcy pisemnie, bądź w wyjątkowych przypadkach telefonicznie (wymaga to jednak potwierdzenia pisemnego dokonanego w ciągu 3 dni). 9. Należność za wykonane usługi dokonana będzie przelewem na rachunek wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury, każdorazowo za faktycznie wykonaną usługę. 10. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonane dostawy i usługi. 11. Ceny usług cmentarnych i opłat za korzystanie z cmentarzy i urządzeń cmentarnych na cmentarzach komunalnych ustalone przez Zarządcę Cmentarza, będą refundowane przez zmawiającego wykonawcy po uprzednim przedstawieniu pisemnej informacji na temat faktycznie wykonanych usług przy każdym pogrzebie oraz wysokości kosztów faktycznie poniesionych poprzez przedstawienie obciążenia wystawionego przez zarządcę cmentarza. 12. Zasady określone w pkt 11 stosuje się odpowiednio do opłaty za wydanie zwłok z prosektorium szpitalnego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie warunku wykonawca potwierdza poprzez posiadanie opłaconej i ważnej polisy od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia w wysokości 50.000,00 zł na wszystkie zdarzenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (WEDŁUG ZAŁĄCZONEGO WZORU). 2. Formularz cenowy (WEDŁUG ZAŁĄCZONEGO WZORU). 3. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 09:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:
Ogłoszenie nr 255049-2013 (972kB) pdf
SIWZ (3016kB) pdf
Istotne postanowienia umowne (1193kB) pdf
Wzór formularza ofertowego (549kB) pdf
Wzór formularza cenowego (1507kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 uPzp (163kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 uPzp (492kB) pdf
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp (168kB) pdf
Oświdczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (171kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Renata Skonieczna (28 listopada 2013)
Opublikował: Piotr Grudziński (28 listopada 2013, 21:52:15)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1416