Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014 | Archiwum 2013
Archiwum ogłoszeń lata 2008-2012
Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. Numer ogłoszenia: 519184 - 2013
Włocławek: Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Numer ogłoszenia: 519184 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze do 50 gram i powyżej 50 gram oraz paczek, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, a także doręczanie zwrotów przesyłek nie doręczonych Zamawiającemu. Punkty dystrybucji listów Zamawiającego: 1) siedziba przy ul. Kościuszki 26, 2) siedziba przy ul. Kilińskiego 1, 3) siedziba przy ul. Ogniowej 8/10. W ramach zamówienia Zamawiający przewiduje obowiązek nadawania przesyłek rejestrowanych w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo Pocztowe (57 §5 pkt.2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz.U. z 2013 r., poz. 267)).2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie: a) przesyłek listowych, w tym przesyłek z korespondencją o wadze do 350 g krajowych nierejestrowanych, b) przesyłek listowych, w tym przesyłek z korespondencją o wadze od 351 g do 1000 g krajowych nierejestrowanych, c) przesyłek listowych, w tym przesyłek z korespondencją o wadze od 1001 g do 2000 g krajowych nierejestrowanych, d) przesyłek listowych, w tym przesyłek z korespondencją o wadze do 350 g krajowych rejestrowanych, e) przesyłek listowych, w tym przesyłek z korespondencją o wadze od 351 g do 1000 g krajowych rejestrowanych, f) przesyłek listowych, w tym przesyłek z korespondencją o wadze od 1001 g do 2000 g krajowych rejestrowanych, g) przesyłek listowych, w tym przesyłek z korespondencją o wadze do 50 g zagranicznych rejestrowanych, h) przesyłek listowych, w tym przesyłek z korespondencją o wadze od 51 g do 100 g zagranicznych rejestrowanych, i) przesyłek listowych, w tym przesyłek z korespondencją o wadze od 101 g do 350 g zagranicznych rejestrowanych, j) przesyłek listowych, w tym przesyłek z korespondencją o wadze do 50 g zagranicznych nierejestrowanych, k) przesyłek listowych, w tym przesyłek z korespondencją o wadze od 51 g do 100 g zagranicznych nierejestrowanych, l) przesyłek listowych, w tym przesyłek z korespondencją o wadze od 101 g do 350 g zagranicznych nierejestrowanych, m) paczek krajowych (rejestrowanych) występujących jako przesyłki i paczki priorytetowe bądź zwykłe oraz ZPO. Szczegółowy opis przesyłek zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) doręczanie Zamawiającemu zwrotów przesyłek niedoręczonych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. 3) odbieranie przesyłek z siedziby przy ul. Kościuszki 26. 3. Odbiór przesyłek oraz paczek przeznaczonych do wysłania dokonywany będzie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, w przypadku punktów dystrybucji przy ul Kilińskiego 1 i Ogniowej 8/10, a przypadku punktu dystrybucji przy ul. Kościuszki 26 - upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, codziennie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 14:00-15:00. Przesyłki Zamawiający będzie dostarczał do wskazanego przez Wykonawcę miejsca na terenie miasta Włocławka osobiście w godzinach 14:00-15:00. 4. Zamawiający będzie nadawał przesyłki oraz paczki w formie uporządkowanej, odpowiadającej wymogom dla danego rodzaju, określonym w ustawie, rozporządzeniach oraz innych aktach prawnych wydanych na ich podstawie w szczególności polegających na: a) nadawaniu przesyłek rejestrowanych w stanie uporządkowanym rozumiane jako - wpisanie każdej przesyłki do rejestru, sporządzonego w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla placówki nadawczej Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia dla Zamawiającego stanowić będzie potwierdzenie nadania przesyłek. b) nadawaniu przesyłek nierejestrowanych w stanie uporządkowanym rozumiane jako - nadawanie według zestawienia ilościowego przesyłek, według poszczególnych kategorii wagowych, sporządzonego w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla placówki nadawczej Wykonawcy w celach rozliczeniowych a kopia dla Zamawiającego stanowić będzie potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, c) umieszczaniu na każdej nadawanej przesyłce w sposób trwały i czytelny: nazwy odbiorcy wraz z jego adresem, rodzaju przesyłki oraz pełnej nazwy i adresu zwrotnego Zamawiającego, d) przestrzeganiu międzynarodowych przepisów pocztowych dotyczących umieszczania na opakowaniu przesyłek wyłącznie informacji pocztowych niezbędnych do wyekspediowania przesyłek za granicę. 5. Wykonawca realizując usługę nie może dokonywać przepakowywania przesyłek z opakowania Zamawiającego we własne. 6. Szacunkowe zestawienie ilości przesyłek i paczek stanowiących przedmiot zamówienia, z uwzględnieniem podziału wagowego oraz rodzaju, zostało określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Dane zawarte w tabeli, opracowano w oparciu o zrealizowane usługi pocztowe w 2013 roku. 7. Podane w zestawieniu ilości przesyłek oraz paczek (załącznik nr 1 do SIWZ) mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego na co Wykonawca wyraża zgodę. Służą one jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że podane ilości zostaną osiągnięte ani nie gwarantuje, że nie zostaną przekroczone w okresie trwania umowy. 8. Rozliczenie między Stronami z tytułu realizacji usługi, dokonywane będzie z dołu tj. w terminie późniejszym niż dzień nadania przesyłek, z zastrzeżeniem, iż obliczenia dokonuje się w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego. Okresem rozliczeniowym opłaty z dołu będzie okres miesiąca kalendarzowego. 9. Podstawę rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą stanowić będą ceny jednostkowe brutto za przesyłki pocztowe i wysokość opłat wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym oraz faktyczna ilość przesyłek odebranych w okresie rozliczeniowym od Zamawiającego, stwierdzona na podstawie dokumentów nadawczych. 10. Usługi, których rodzaj nie został wyszczególniony w załączniku nr 2, a których wystąpienia, w okresie obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania Zamawiający nie może wykluczyć ze względu na specyfikę działalności Zamawiającego, będą wyceniane dodatkowo zgodnie z obowiązującym w dniu realizacji usługi cennikiem Wykonawcy z uwzględnieniem zaproponowanych upustów. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia cennika najpóźniej w dniu podpisania umowy. 11. Wykonawca odpowiada za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie usług pocztowych chyba, że spowodowane jest ono działaniem siły wyższej. 12. Wykonawca będzie dostarczać bezpłatnie Zamawiającemu druki zwrotnego potwierdzenia odbioru..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.10.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony poprzez posiadanie przez Wykonawcę wpisu do rejestru operatorów pocztowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz.U. 2012 r., poz.1529) Prawo Pocztowe. Na potwierdzenie ww. warunku zamawiający żąda aktualnego wpisu do rejestru operatorów, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie do realizowania usług stanowiących przedmiot zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (świadczenie usług pocztowych w postaci wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) o wartości min. 80.000,00 zł brutto każda. Wykonawca musi załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi wykonane zostały lub są wykonywane należycie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę nie mniejszą niż 50.000,00 zł brutto - na wszystkie zdarzenia i na jedno zdarzenie. Z treści polisy musi wynikać, iż jest ona opłacona. W przeciwnym wypadku należy przedłożyć stosowny dokument potwierdzający wniesienie opłaty za polisę (np. dowód wpłaty, przelew, itp.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty (załączony wzór druku). 2. Zaakceptowane istotne postanowienia umowne o udzielenie zamówienia (według załączonej propozycji). 3. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) w przypadku upadłości lub likwidacji wykonawcy, lub innej sytuacji, w której zobowiązanie wykonawcy przejmuje inny podmiot lub następca prawny; 2) w przypadku zmiany danych adresowych stron umowy; 3) w przypadku zmian organizacyjnych Zamawiającego, polegających na zmniejszeniu punktów dystrybucji przesyłek; 4) w przypadku zmiany obowiązującego prawa w zakresie wykonania przedmiotu umowy; 5) ustawowej zmiany stawki podatku VAT; 6) w przypadku innych okoliczności i zmian nieistotnych, o których wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania nie wpłynęłaby na krąg podmiotów, ubiegających się o niniejsze zamówienie, czy też na wynik postępowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
Ogłoszenie o zamówieniu - usługi nr 519184-2013 (1520kB)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (4263kB)
Załącznik nr 1 do SIWZ (2109kB)
Załącznik nr 2 do SIWZ (1337kB)
Wzór formularza ofertowego (464kB)
Wzór formularza cenowego (812kB)
Wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 uPzp (232kB)
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 uPzp (845kB)
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp (233kB)
Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (243kB)
metryczka
Wytworzył: Renata Skonieczna (13 grudnia 2013)
Opublikował: Jarosław Wadoń (13 grudnia 2013, 14:03:05)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1122