Archiwum 2021 | Archiwum 2020 | Archiwum 2019 | Archiwum 2018
Archiwum 2017 | Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014
Archiwum ogłoszeń lata 2008 - 2013
Archiwum 2017 | Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014
Archiwum ogłoszeń lata 2008 - 2013
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy - Kierownik Sekcji Informatyzacji
AK.KS.1116-10/08Miejski
Ośrodek Pomocy Rodzinie
we
Włocławku,
ul. Kościuszki 26
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Kierownik Sekcji Informatyzacji
ul. Kościuszki 26
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Kierownik Sekcji Informatyzacji
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe informatyczne i 4 lata stażu pracy w zawodzie informatyka w instytucji samorządu terytorialnego lub wykształcenie średnie informatyczne i 6 lat stażu pracy w zawodzie informatyka w instytucji samorządu terytorialnego,
- umiejętność instalacji, konfiguracji i zarządzania systemami informatycznymi (stacje robocze i sieć komputerowa) w oparciu następujące systemy: Windows 2003 Serwer (wraz z kontrolerem domeny), Linux i systemów operacyjnych Windows, DOS;
- biegła znajomość zagadnień w zakresie technologii informatycznej, architektury komputerów oraz podstaw teleinformatyki,
- znajomość problematyki administrowania systemami i sieciami teleinformatycznymi oraz bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- sprawna obsługa sprzętu komputerowego, programów komputerowych oraz systemów ochrony antywirusowej
- umiejętność swobodnego poruszania się w przepisach prawa, dotyczących zakresu zadań realizowanych przez MOPR oraz dotyczących zastosowania informatyki w instytucji publicznej (m.in.: ustawy o ochronie danych osobowych, o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne, o dostępie do informacji publicznej) oraz umiejętność wdrażania w życie obligatoryjnych dla MOPR przepisów prawa, wymagających zastosowania informatyzacji,
- umiejętność tworzenia i prowadzenia stron internetowych w oparciu o systemy CMS,
- umiejętność samodzielnej i efektywnej organizacji pracy na wymaganym stanowisku oraz na stanowiskach podległych,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej i informatycznej,
- nieposzlakowana opinia,
- obywatelstwo polskie,
- niekaralność za przestępstwo umyślne,
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień baz danych oraz zabezpieczeń
- umiejętność dokonywania oceny przydatności sprzętu komputerowego,
- znajomość struktury organizacyjnej MOPR we Włocławku,
- umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność pracy w warunkach okresowego spiętrzania się zadań,
-
aktywne
realizowanie powierzonych zadań, kreatywność, systematyczność,
- wysoka kultura osobista
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zarządzanie sieciami logicznymi użytkowanymi przez komórki Ośrodka, funkcjonujące w różnych lokalizacjach:
- administrowanie i konfigurowanie serwerów – w oparciu o platformę Windows, Linux (zarządzanie rolami serwerów, zarządzanie grupami i kontami użytkowników, tworzenie kopii zapasowych, archiwizacja danych),
- administrowanie i konfigurowanie stacji roboczych,
- zarządzanie zadaniami bezpieczeństwa sieci,
- nadawanie i zarządzanie uprawnieniami sieciowymi,
- instalacja,
konfiguracja aplikacji niezbędnych do sprawnego i bezpiecznego funkcjonowania
sieci komputerowych MOPR, w tym: oprogramowania antywirusowe, firewall oraz
oprogramowania użytkowe wraz z pakietami aplikacji biurowych,
- zarządzanie sprzętem komputerowym, obsługa i konfiguracja urządzeń peryferyjnych w tym sieciowych: drukarki, serwery druku, switche, modemy ADSL, przełączniki;
- bieżąca systematyczna konserwacja sprzętu komputerowego oraz drukarek, modernizacja i dbanie o bezawaryjną pracę sprzętu komputerowego, tj. podejmowanie drobnych napraw w ramach pracowników Sekcji Informatyzacji, diagnostyka problemów i zgłaszanie serwisowi informacji dotyczących nieprawidłowego działania sprzętu, przestrzeganie terminów gwarancyjnych, prowadzenie rejestrów napraw na każde urządzenie,
- zarządzanie i administracja oraz pomoc doraźna w zakresie problemów, uaktualniania certyfikatów, instalowania bieżących uaktualnień oraz obsługi aplikacji biurowych i oprogramowań, użytkowanych przez komórki Ośrodka m.in.: POMOST, OTAGO, PŁATNIK, LEX, EUP, podpis elektroniczny,
- zabezpieczanie i nadzór nad ochroną danych w zakresie zbiorów danych osobowych przetwarzanych w ramach wykonywanych zadań, kontrola bezpieczeństwa informacji, opracowanie wewnętrznej polityki bezpieczeństwa systemów komputerowych w MOPR – wykonywanie obowiązków Administratora Bezpieczeństwa Informacji oraz Inspektora Bezpieczeństwa Teleinforamtycznego
- nadzorowanie legalności systemów operacyjnych oraz oprogramowań wykorzystywanych w MOPR, prowadzenie całokształtu spraw, wynikających z dokumentowania legalności (licencje), nadzór nad prawidłowością wykorzystania sprzętu komputerowego w Ośrodku,
- nadzór nad właściwym wykorzystaniem przez pracowników Ośrodka dostępu do Internetu, konfiguracja poczty elektronicznej,
- pełnienie roli administratora strony internetowej Ośrodka oraz danych w BIP – nadzorowanie systematyczności aktualizacji danych dokonywanych przez osoby wyznaczone, zaradzanie zasobami internetowymi urzędu,
- nadzór i kontrola nad usługami informatycznymi świadczonymi na rzecz MOPR przez inne podmioty,
- konsultacje oraz udzielanie instruktażu pracownikom Ośrodka, dotyczących eksploatacji systemów informatycznych, oprogramowania i bezpieczeństwa informacji,
- nadzór nad dokonywaną w ramach Sekcji Informatyzacji oceną przydatności sprzętu komputerowego, prowadzenie całokształtu spraw związanych z likwidacją sprzętu nieprzydatnego,
- opracowanie i wdrażanie długoterminowej strategii informatycznej w MOPR, w tym: dokonywanie analizy potrzeb sprzętowych, oprogramowania oraz formułowanie specyfikacji przedmiotowych zamówień w oparciu o przepisy Prawa zamówień publicznych, realizowanie umów zawartych w wyniku przeprowadzonych procedur na dostawy sprzętu bądź budowę sieci logistycznych,
- ścisła współpraca z Sekcją Administracji i Zamówień Publicznych w zakresie dokonywania zakupów niezbędnych akcesoriów sprzętowych, sprzętu oraz stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
- analizowanie przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi MOPR i jednostkami nadzorowanymi pod kątem wyzwań stawianych przez informatykę,
- m. planowanie rozwoju funkcjonujących w MOPR systemów informatycznych, wdrażanie nowego oprogramowania oraz nowinek technicznych w celu usprawnienia realizowanych w ramach Ośrodka zadań, w tym wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów,
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopie świadectw pracy wraz z załączonymi, potwierdzonymi przez pracodawcę zakresami czynności wykonywanymi na zajmowanych stanowiskach,
- kserokopie dokumentów, potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów, potwierdzających uprawnienia i kwalifikacje, które są niezbędne przy realizacji zadań, wynikających z wyżej opisanego stanowiska,
- oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz do korzystania w pełni z praw publicznych
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać
osobiście w siedzibie MOPR przy ul. Kościuszki 26 we Włocławku –
pok. nr 21, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO KIEROWNIK
SEKCJI INFORMATYZACJI w terminie do dnia 26 maja 2008 roku (nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania
ogłoszenia w BIP).
Aplikacje, które wpłyną do MOPR po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip143.lo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie MOPR we Włocławku, ul. Kościuszki 26.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)
Aplikacje, które wpłyną do MOPR po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip143.lo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie MOPR we Włocławku, ul. Kościuszki 26.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)
Dyrektor MOPR
Maria Ignatowska
Maria Ignatowska
metryczka
Wytworzył: Dyrektor MOPR (7 maja 2008)
Opublikował: Administrator serwisu (26 czerwca 2008, 21:06:41)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 7670