Archiwum 2020 | Archiwum 2019 | Archiwum 2018 | Archiwum 2017
Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014 | Archiwum 2013
Archiwum ogłoszeń lata 2008-2012
Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014 | Archiwum 2013
Archiwum ogłoszeń lata 2008-2012
Przebudowa budynku użyteczności społecznej przy ul. Okrzei 61 we Włocławku.
Przebudowa budynku użyteczności społecznej przy ul. Okrzei 61 we Włocławku.
Numer ogłoszenia: 166794 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, fax 054 4116399.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane Przebudowa budynku użyteczności społecznej przy ul. Okrzei 61 we Włocławku.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku użyteczności społecznej przy ul. Okrzei 61 we Włocławku położonego na działkach 78/10 i 78/12 KM 53. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę istniejącego budynku schroniska dla bezdomnych na funkcję klubu integracji społecznej, na którą składają się roboty budowlane w następujących branżach:
1) konstrukcyjno-budowlanej,
2) sanitarnej - instalacja grzewcza i wodno-kanalizacyjna,
3) elektrycznej.
Szczegółowy opis robót określają:
1. Dokumenty projektowe w branży budowlanej:
1) zawartość opracowania -
projekt budowlany;
2) przedmiar robót;
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru obiektu przy ul. Okrzei 61 we Włocławku;
2. Dokumenty projektowe w branży elektrycznej: 2) przedmiar robót;
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru obiektu przy ul. Okrzei 61 we Włocławku;
1) projekt budowlany;
2) przedmiar robót;
3) specyfikacja techniczna;
3. Dokumenty projektowe w branży sanitarnej: 2) przedmiar robót;
3) specyfikacja techniczna;
1) aksonometria zw i cw;
instalacja grzewcza; instalacje wod-kan i cwu; poziom kan.; opisy
sanitarne - projekt budowlany;
2) przedmiar robót;
3) specyfikacja techniczna; które stanowią integralną całość opisu przedmiotu zamówienia oraz są załącznikami do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00-2, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.2) przedmiar robót;
3) specyfikacja techniczna; które stanowią integralną całość opisu przedmiotu zamówienia oraz są załącznikami do SIWZ
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.500,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, co potwierdza prowadzenie działalności gospodarczej w
przedmiotowym zakresie oraz złożenie dokumentów, o których mowa w pkt
3/2;
2) posiadają niezbędną wiedzę do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie;
3) posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia, co potwierdza złożenie dokumentów, o których mowa w pkt 3/3;
4) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie;
5) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdza pisemne potwierdzenie gotowości współpracy od osoby, posiadającej uprawnienia budowlane do objęcia stanowiska kierownika budowy;
6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie;
7) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w
postępowaniu:2) posiadają niezbędną wiedzę do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie;
3) posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia, co potwierdza złożenie dokumentów, o których mowa w pkt 3/3;
4) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie;
5) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdza pisemne potwierdzenie gotowości współpracy od osoby, posiadającej uprawnienia budowlane do objęcia stanowiska kierownika budowy;
6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie;
7) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
1) Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu
przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert, zgodnie z formułą
spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i
oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 3. Z treści załączonych
dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca
spełnił.
2) Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub spełniania przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
3) Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń i dokumentów.
4) Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 3.
2) Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub spełniania przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
3) Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń i dokumentów.
4) Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 3.
1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału
w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień
publicznych (wg załączonego do SIWZ druku). Wykonawcy występujący
wspólnie składają takie oświadczenia, każdy osobno.
2) Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie składają odpowiedni dokument, każdy osobno.
3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie adaptacji, przebudowy budynków na cele użyteczności społecznej w branży budowlanej i elektrycznej wraz z dokumentami, potwierdzającymi, że podane w wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie.
4) Uprawnienia budowlane kierownika budowy, który będzie kierował robotami budowlanymi zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz pisemne oświadczenie o gotowości współpracy kierownika budowy z wykonawcą.
5) Aktualne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
2) Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie składają odpowiedni dokument, każdy osobno.
3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie adaptacji, przebudowy budynków na cele użyteczności społecznej w branży budowlanej i elektrycznej wraz z dokumentami, potwierdzającymi, że podane w wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie.
4) Uprawnienia budowlane kierownika budowy, który będzie kierował robotami budowlanymi zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz pisemne oświadczenie o gotowości współpracy kierownika budowy z wykonawcą.
5) Aktualne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 70
2. Termin wykonania zamówienia - 30
2. Termin wykonania zamówienia - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 13:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek, Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIKI:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (422kB)
Formularz oferty (216kB)
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (217kB)
Projekt umowy (270kB)
Wykaz robót (230kB)
Projekt budowlany w branży konstrukcyjno - budowlanej (4258kB)
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych (672kB)
Przedmiar robót w branży budowlanej (1119kB)
Projekt elektryczny (4731kB)
Specyfikacja techniczna w branży elektrycznej (111kB)
Przedmiar robót w branży elektrycznej (1245kB)
Rozwinięcie instalacji wody zimnej i ciepłej (64kB)
Instalacja grzewcza (108kB)
Instalacje wod-kan i cwu (88kB)
Opisy sanitarne (468kB)
Rozwinięcie kanalizacji sanitarnej (74kB)
Specyfikacja techniczna w branży sanitarnej (414kB)
Przedmiar robót w branży sanitarnej (3917kB)
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 13:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek, Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIKI:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (422kB)
Formularz oferty (216kB)
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (217kB)
Projekt umowy (270kB)
Wykaz robót (230kB)
Projekt budowlany w branży konstrukcyjno - budowlanej (4258kB)
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych (672kB)
Przedmiar robót w branży budowlanej (1119kB)
Projekt elektryczny (4731kB)
Specyfikacja techniczna w branży elektrycznej (111kB)
Przedmiar robót w branży elektrycznej (1245kB)
Rozwinięcie instalacji wody zimnej i ciepłej (64kB)
Instalacja grzewcza (108kB)
Instalacje wod-kan i cwu (88kB)
Opisy sanitarne (468kB)
Rozwinięcie kanalizacji sanitarnej (74kB)
Specyfikacja techniczna w branży sanitarnej (414kB)
Przedmiar robót w branży sanitarnej (3917kB)
metryczka
Wytworzył: Lidia Lewandowska (22 lipca 2008)
Opublikował: Administrator serwisu (22 lipca 2008, 16:59:06)
Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (21 sierpnia 2008, 17:45:33)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2042