Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń biurowych

Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń biurowych.
Numer ogłoszenia: 221391 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, fax. 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń biurowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń biurowych. 2. Przedmiot zamówienia składa się z pięciu części. 1) CZĘŚĆ I dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania obejmuje - 12 zestawów komputerowych typu A wraz z oprogramowaniem - 1 laptop typu A wraz z oprogramowaniem - 2 drukarki laserowe monochromatyczne - 1 drukarkę laserową kolorową. 2) CZĘŚĆ II dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania obejmuje a) Zestaw 1, na który składa się - 10 zestawów komputerowych typu B wraz z oprogramowaniem - 5 drukarek laserowych monochromatycznych - 1 laserowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 laptop typu B wraz z oprogramowaniem - 1 drukarkę kolorową atramentową - 1 zasilacz awaryjny UPS b) Zestaw 2, na który składa się - 1 zestaw komputerowy typu B wraz z oprogramowaniem - 1 laptop typu C wraz z oprogramowaniem. 3) CZĘŚĆ III dostawa kserokopiarek laserowych obejmuje - 3 kserkopiarki laserowe z dupleksem wraz z szafkami pod kserokopiarki. 4) CZEŚĆ IV dostawa urządzeń biurowych obejmuje - 3 różne niszczarki biurowe 2 różne telefaksy laserowe. 5) CZĘŚĆ V dostawa urządzeń biurowych obejmuje - 1 kserokopiarkę laserową o formacie A4 - 1 niszczarkę biurową - 1 urządzenie wielofunkcyjne 3. Szczegółową specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia wymienionego w pkt 2 zawierają załaczniki do SIWZ, dla każdej z części odrębne. 4. Sposób realizacji zamówienia oraz warunki gwarancji i serwisu określa SIWZ, odrębnie dla każdej z części zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6, 48.70.00.00-5, 30.12.10.00-3, 30.19.14.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o niżej wymienione oświadczenia i dokumenty, dla każdej z części odrębnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Część I zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3) wykaz wykonanych dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (np. referencjami), 4) certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz w tym zakresie autoryzację producenta oferowanego sprzętu komputerowego. 2. Część II zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3) wykaz wykonanych dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (np. referencjami), 4) certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz w tym zakresie autoryzację producenta oferowanego sprzętu komputerowego. 3. Część III zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3) wykaz wykonanych dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (np. referencjami). 4. Część IV zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3) wykaz wykonanych dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (np. referencjami). 5. Część V zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3) wykaz wykonanych dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (np. referencjami)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku - Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku - Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie częściowo finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Kapitał Ludzki, Narodowa Strategia Spójności..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6, 48.70.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem..
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6, 48.70.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kserokopiarek laserowych..
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kserokopiarek laserowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Koszt eksploatacji urządzeń - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa urządzeń biurowych..
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń biurowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00-3, 30.19.14.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa urządzeń biurowych..
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń biurowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00-3, 30.19.14.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
ZAŁĄCZNIKI:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (463kB) pdf


Opis przedmiotu zamówienia część I (353kB) pdf

Opis przedmiotu zamówienia część II (368kB) pdf

Opis przedmiotu zamówienia część III (198kB) pdf

Opis przedmiotu zamówienia część IV (212kB) pdf

Opis przedmiotu zamówienia część V (247kB) pdf

Formularz ofertowy (254kB) pdf

Formularz cenowy część I (251kB) pdf

Formularz cenowy część II (263kB) pdf

Formularz cenowy część III (281kB) pdf

Formularz cenowy część IV (283kB) pdf

Formularz cenowy część V (281kB) pdf

Oświadczenie art. 22 (217kB) pdf

Wykaz dostaw (85kB) pdf

Projekt umowy część I (203kB) pdf

Projekt umowy część II (202kB) pdf

Projekt umowy część III (203kB) pdf

Projekt umowy część IV i V (256kB) pdf


metryczka


Wytworzył: Lidia Lewandowska (16 września 2008)
Opublikował: Piotr Grudziński (16 września 2008, 17:00:40)

Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (16 października 2008, 15:22:57)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1479