Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014 | Archiwum 2013
Archiwum ogłoszeń lata 2008-2012
Realizacja imiennych kart żywnościowych dla świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.
Numer ogłoszenia: 355079 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja imiennych kart żywnościowych dla świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizowanie kart żywnościowych w sklepie z artykułami ogólnospożywczymi, wydawanych podopiecznym MOPR, jako określona pomoc celowa. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wydawanie artykułów żywnościowych, wszystkich oprócz alkoholu i wyrobów tytoniowych, na podstawie imiennej karty żywnościowej, która stanowi bezgotówkową formę płatności. 3. Wzorcowe karty żywnościowe stanowią załącznik nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy zamawiający zostanie upoważniony przez wykonawcę do wykonania pieczątki z nazwą i adresem placówki handlowej, którą ostempluje tylną stronę każdej karty przed wydaniem jej osobie upoważnionej do realizowania. 4. Sklep ogólnospożywczy musi być usytuowany w centrum miasta Włocławka. Wykaz dopuszczalnych ulic, na których może być usytuowany sklep zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania odcinanych z karty żywnościowej kuponów wartościowych, które stanowiły będą podstawę do rozliczenia z zamawiającym. 6. Wykonawca przekazuje rozliczenia za każdy miesiąc realizowania kart żywnościowych do dnia 10 następnego miesiąca w formie faktury wraz z załącznikiem zawierającym faktycznie zrealizowaną ilość kuponów wartościowych w danym miesiącu. 7. MOPR przekaże należność na konto wykonawcy w terminie 7 dni od daty złożenia faktury za dany okres rozliczeniowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.90.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o niżej wymienione oświadczenia i dokumenty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3) Decyzję państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu obiektu do prowadzenia działalności handlowej w zakresie obrotu detalicznego środkami spożywczymi wydaną zgodnie z Działem IV Rozdziałem 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 171, poz. 1225) - lub inna odpowiednią - wydaną na podstawie wcześniejszych przepisów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku - Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku - Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIKI:
Ogłoszenie o zamówieniu (490kB)
Załącznik nr 1 - Wzory kart (292kB)
Załącznik nr 2 - wykaz ulic (154kB)
metryczka
Wytworzył: Lidia Lewandowska (8 grudnia 2008)
Opublikował: Piotr Grudziński (8 grudnia 2008, 14:25:09)
Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (29 grudnia 2008, 18:47:07)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1495