Organizacja wypoczynku letniego dla 90 dzieci z rodzin objętych świadczeniami z pomocy społecznej.

Włocławek: Organizacja wypoczynku letniego dla 90 dzieci z rodzin objętych świadczeniami
z pomocy społecznej.

Numer ogłoszenia: 110578 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wypoczynku letniego dla 90 dzieci z rodzin objętych świadczeniami z pomocy społecznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie w okresie wakacji letnich, tj. od dnia 27 czerwca 2009 r. do dnia 28 sierpnia 2009 r. w formie kolonii stacjonarnych, następujących turnusów: 1) zorganizowanie 14 dniowego turnusu kolonijnego dla 45 dzieci nad morzem, w okresie od dnia 27 czerwca 2009 r. do 25 lipca 2009 r. - CZĘŚĆ I, 2) zorganizowanie 14 dniowego turnusu kolonijnego dla 45 dzieci nad morzem, w okresie od dnia 25 lipca 2009 r. do dnia 28 sierpnia 2009 r. - CZĘŚĆ II. 2. Każdy z opisanych w pkt 1 turnusów stanowi odrębną część zamówienia. 3. Miejscem wypoczynku - zakwaterowania- dzieci musi być obiekt murowany (nie mogą być namioty, domki campingowe), posiadający kartę kwalifikacyjną obiektu zatwierdzoną przez właściwego kuratora oświaty. 4. Każdy turnus obejmuje 13 noclegów. Liczba dzieci w pokoju jest proponowana przez wykonawcę i stanowi element składowy oceny ofert w kryterium warunki pobytu. 5. Każdy turnus obejmuje całodobowe, codzienne wyżywienie kolonistów w wieku od 8 do 14 lat (tj. 4 pełne posiłki dziennie, w tym co najmniej jeden gorący - dwudaniowy, łączna wartość energetyczna posiłków nie może być niższa niż podane w SIWZ normy zalecane przez Sanepid). Turnus musi rozpoczynać się i kończyć obiadem, czyli obejmuje czternaście obiadów. 6. Podane w pkt 5 normy stanowią wymagane niezbędne minimum. Jednocześnie, minimalna, dzienna stawka żywieniowa nie może być niższa niż 15,00 zł. 7. W czasie trwania turnusów i podczas przejazdów wykonawca zapewnia codzienną, całodobową opiekę 3 uprawnionych wychowawców, w liczbie zgodnej z normami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jej organizowania i nadzorowania (Dz.U. Nr 12, poz. 67 oraz Nr 18, poz.102). 8. Wykonawca zapewnia opiekę pielęgniarską poprzez całodobową obecność pielęgniarki w miejscu wypoczynku dzieci oraz lekarską poprzez zapewnienie codziennej 1 godzinnej wizyty lekarza, oraz zabezpiecza podstawowe leki i materiały opatrunkowe. 9. Wykonawca ubezpiecza wychowawców, kierownika kolonii i ratownika poprzez wykupienie dla personelu polis OC. 10. Dowóz dzieci do miejsca pobytu i z powrotem (po zakończeniu turnusu) ubezpieczonymi autokarami (OC i NNW pasażerów) odbywa się na koszt wykonawcy. Wykonawca zapewnia, co najmniej 2 opiekunów do każdego autokaru, na każdorazowy przejazd. Zamawiający wyklucza dowóz dzieci autokarami w godzinach nocnych tzn. między godz. 22:00 a 6:00. Zapewnienie odpowiedniego prowiantu dla dzieci podczas dowozu. 11. Ubezpieczenie dzieci w zakresie NNW przez cały okres trwania turnusu kolonijnego (od chwili zbiórki dzieci przed wyjazdem do chwili powrotu z kolonii). 12. Wykonawca zapewnia właściwą organizację zajęć z dziećmi (zajęcia kulturalne, edukacyjne, sportowe, krajoznawcze) spełniający, co najmniej minimalne warunki ramowe, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Atrakcyjność programu stanowi kryterium oceny ofert - program pobytu. 13. Zorganizowanie co najmniej 1 jednodniowej, autokarowej wycieczki turystyczno-krajoznawczej, na odległość przekraczającą 50 km od miejsca zakwaterowania dzieci. Zapewnienie podczas wycieczki atrakcji i wyżywienia wszystkim dzieciom i przejazdu każdorazowo ubezpieczonym autokarem. 14. Wymagania określone w punktach od 3 do 13 dotyczą obydwu części zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00-4, 92.00.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o niżej wymienione oświadczenia i dokumenty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg załączonego do SIWZ druku). Wykonawcy występujący wspólnie składają oświadczenia, każdy odrębnie. 2. Zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych. Wykonawcy występujący wspólnie składają zaświadczenia, każdy odrębnie. 3. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają odpowiedni dokument, każdy odrębnie. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają informację, każdy odrębnie. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (dotyczy podmiotów zbiorowych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają informację, każdy odrębnie. 6. Harmonogram (program) zajęć kulturalno-rozrywkowych z dziećmi z podziałem na każdy dzień pobytu z uwzględnieniem wymaganej wycieczki autokarowej- na każdą część przedmiotu zamówienia odrębnie. 7. Informację na temat spraw organizacyjnych turnusu kolonijnego (w załączeniu do SIWZ wzór). 8. Wykaz zrealizowanych turnusów, o którym mowa w pkt VII-3 SIWZ (wg załączonego do SIWZ wzoru). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie niniejszy warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. 9. Dokumenty potwierdzające, że podane w wykazie usługi zostały wykonane należycie (np. referencje). 10. Opis obiektu, w którym będą odbywały się kolonie (mile widziane zdjęcia, prospekty) uwzględniający oceniane elementy w kryterium warunki pobytu, opisane w SIWZ. 11. Karta kwalifikacyja obiektu, zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (w załączeniu wzór) wraz z informacjami, o których mowa w pkt VII-4 SIWZ. UWAGA! Wykonawcy, których oferty zostaną wybrane, zobowiązani będą do przedstawienia do wglądu oryginalnej, aktualnej (na lato 2009) karty kwalifikacyjnej obiektu zatwierdzonej przez właściwego miejscowo kuratora oświaty, w terminie do dnia 10 czerwca 2009 r. pod rygorem rozwiązania umowy i zapłaty kary umownej. 12. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (w załączeniu do SIWZ wzór) z uprawnieniami wymaganymi przepisami, oraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności w ramach realizacji turnusu dla MOPR. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie niniejszy warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. 13. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób, wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 12 do wykonywania określonych czynności, zgodnie z właściwymi przepisami prawa. 14. Oświadczenie o dziennej stawce żywieniowej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Warunki pobytu - 30
  • 3 - Program pobytu - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 13:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wypoczynek letni dla 45 dzieci z rodzin objętych świadczeniami z pomocy społecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypoczynek letni dla 45 dzieci z rodzin objętych świadczeniami z pomocy społecznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00-4, 92.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Warunki pobytu - 30
    • 3. Program pobytu - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wypoczynek letni dla 45 dzieci z rodzin objętych świadczeniami z pomocy społecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypoczynek letni dla 45 dzieci z rodzin objętych świadczeniami z pomocy społecznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00-4, 92.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Warunki pobytu - 30
    • 3. Program pobytu - 20
ZAŁĄCZNIKI:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (575kB) pdf
Załącznik nr 1 do SIWZ (168kB) pdf
Załącznik nr 2 do SIWZ (323kB) pdf
Załącznik nr 3 (183kB) pdf
Załącznik nr 4 (280kB) pdf
Załącznik nr 5 (379kB) pdf
Załącznik nr 6 (206kB) pdf
Załącznik nr 7 (85kB) pdf
Załącznik nr 8 (258kB) pdf
Załącznik nr 9 (83kB) pdf

SPROSTOWANIE (165kB) plik

metryczka


Wytworzył: Lidia Lewandowska (17 kwietnia 2009)
Opublikował: Piotr Grudziński (17 kwietnia 2009, 21:07:09)

Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (30 kwietnia 2009, 12:56:31)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1598