Realizacja recept lekarskich klientom MOPR w aptece ogólnodostępnej refundowanych przez MOPR we Włocławku

Realizacja recept lekarskich klientom MOPR w aptece ogólnodostępnej refundowanych przez MOPR we Włocławku
Numer ogłoszenia: 207789 - 2009; data zamieszczenia: 13.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja recept lekarskich klientom MOPR w aptece ogólnodostępnej refundowanych przez MOPR we Włocławku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług farmaceutycznych w postaci realizacji recept lekarskich klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, w aptece ogólnodostępnej położonej terenie miasta Włocławka. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): kod numeryczny 85.14.90.00-5 Usługi farmaceutyczne. 3. Przedmiot zamówienia składa się z czterech części: 1) Część I - Realizacja recept podopiecznym z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 1 Śródmieście - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic, na których może znajdować się apteka zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ). Apteka wybrana na realizację tej części zamówienia, będzie realizować również recepty dla osób skierowanych ze schroniska dla bezdomnych.; 2) Część II - Realizacja recept podopiecznym z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 2 Zazamcze - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic, na których może znajdować się apteka zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ).; 3) Część III - Realizacja recept podopiecznym z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 3 Wschód - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic, na których może znajdować się apteka zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ).; 4) Część IV - Realizacja recept podopiecznym z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 4 Południe - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic, na których może znajdować się apteka zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ). 4. Realizacja recept przez klientów MOPR odbywać się będzie w formie bezgotówkowej. Klienci będą zobowiązani razem z receptą przedstawić wystawiony przez odpowiedniego pracownika socjalnego wniosek o refundację leków (wzór wniosku stanowi załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 5. Każdorazowo po realizacji recepty wykonawca zobowiązany jest wystawić fakturę, na której klient potwierdzi odbiór leków poprzez dokonanie stosowanej adnotacji. Adresatem faktur jest MOPR we Włocławku. 6. Wykonawca przekazuje zrealizowane wnioski wraz z fakturami dwa razy w miesiącu w następujących terminach: 1) za okres od 1 do 15 dnia danego miesiąca - do pięciu dni roboczych od dnia zakończenia okresu rozliczeniowego; 2) za okres od 16 dnia do końca miesiąca - do pięciu dni roboczych od dnia zakończenia okresu rozliczeniowego. 7. MOPR przekaże należność na konto wykonawcy w terminie 7 dni od dnia otrzymania zrealizowanych wniosków wraz z fakturami za dany okres rozliczeniowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dotyczy wszystkich części zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, co potwierdza: 1) prowadzenie działalności gospodarczej w przedmiotowym zakresie, 2) niepodleganie wykluczeniu w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, a w przypadku podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, 3) złożenie aktualnych dokumentów potwierdzających żądane wymagania odnośnie uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 3. posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 4. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, co potwierdza dysponowanie apteką ogólnodostępną położoną w rejonie działania danej osiedlowej sekcji pomocy społecznej, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Usytuowanie apteki w rejonie działania danej osiedlowej sekcji pomocy społecznej jest warunkiem koniecznym. Osoby korzystające z tej formy pomocy społecznej otrzymują wniosek o refundację leków w siedzibie danej OSPS. Dojazd do apteki położonej na innym osiedlu, byłby nadmiernym utrudnieniem dla klientów MOPR. Z przedmiotowej formy pomocy korzystają najczęściej osoby starsze i schorowane, dla których poruszanie się jest często bardzo utrudnione, a leki konieczne.; 5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 9. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 11. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy wszystkich części zamówienia. 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku). 2. Wypełniony formularz cenowy koszyka leków (wg załączonego druku). 3. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg załączonego druku). Wykonawcy występujący wspólnie składają takie oświadczenia, każdy odrębnie. 4. Zaakceptowane istotne postanowienia umowne o udzielenie zamówienia publicznego (wg załączonej propozycji). 5. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają odpowiedni dokument, każdy odrębnie. 6. Zezwolenie na prowadzenie apteki ogólnodostępnej, o którym mowa w art. 99 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271, Nr 234, poz. 1570 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 18, poz. 97, Nr 31, poz. 206, Nr 92, poz. 753, Nr 95, poz. 788 i Nr 98, poz. 817). 7. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 11:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

ZAŁĄCZNIKI:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (509kB) pdf
Załącznik nr 1 do SIWZ - wykaz ulic z rejonów (177kB) pdf
Załącznik nr 2 do SIWZ - wzór wniosku (184kB) pdf
Załącznik nr 3 do SIWZ - istotne postanowienia umowne (318kB) pdf
Formularz ofertowy (282kB) pdf
Formularz cenowy koszyka leków (295kB) pdf
Oświadczenie art. 22 (280kB) pdf


metryczka


Wytworzył: Lidia Lewandowska (13 listopada 2009)
Opublikował: Piotr Grudziński (13 listopada 2009, 20:22:38)

Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (1 lutego 2010, 16:54:47)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1828