Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014 | Archiwum 2013
Archiwum ogłoszeń lata 2008-2012
Wykonanie zadania pn.Rozbudowa Środowiskowego Domu Samopomocy – dobudowa szybu windy osobowej (kat. XI) przy ulicy Zapiecek 8-10 we Włocławku.
Numer ogłoszenia: 243236 - 2010; data zamieszczenia: 09.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Środowiskowego Domu Samopomocy - dobudowa szybu windy osobowej (kat. XI) przy ulicy Zapiecek 8 - 10 we Włocławku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, zadania pn. Rozbudowa Środowiskowego Domu Samopomocy - dobudowa szybu windy osobowej (kat. XI), na terenie działek nr 83.1 i 84 obręb Włocławek KM 45 przy ulicy Zapiecek 8-10 we Włocławku. Na ww. roboty budowlane Prezydent Miasta Włocławek udzielił pozwolenia na budowę - decyzja Nr 159-2010 z dnia 4 maja 2010 r. Obiekt usytuowany jest w strefie ochrony konserwatorskiej. Wyżej wymienione zamierzenie inwestycyjne uzyskało pozwolenie Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu Delegatury we Włocławku - decyzja Nr 93-120 z dnia 19 kwietnia 2010 r. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w następujących branżach: 1) branży budowlanej, 2) branży elektrycznej - instalacje elektryczne. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisują: 1) projekt budowlany w branży budowlanej - architektura, konstrukcja, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) projekt budowlany w branży elektrycznej - instalacje elektryczne, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w branży budowlanej, która stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ; 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w branży elektrycznej, która stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ; 5) kosztorys ofertowy - nakłady w branży budowlanej, który stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ; 6) przedmiar robót z kosztorysem nakładczym w branży elektrycznej, który stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA! Wykonawcy zobowiązani są do zakresu robót doliczyć nieuwzględnione w przedmiarze robót w branży elektrycznej wymagane przepisami badania instalacji elektrycznej. 4. Dokumentacja, o której mowa w pkt 3 stanowi integralną całość z opisem przedmiotu zamówienia. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje instalacje windy. Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa na wykonanie niniejszego zamówienia zostanie przekazany dźwig hydrauliczny GLF 630 kg wraz z częściami składowymi, stanowiący własność Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. Specyfikacja techniczna dźwigu i maszynowni stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. 6. Obligatoryjne jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu i zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty. 7.Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na czas wykonywania robót budowlanych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy we Włocławku. 8.Wykonawca zobowiązany jest: 1) umieścić na budowie tablicę informacyjną, 2) umieścić na budowie ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, 3) przeszkolić pracowników zatrudnionych przy pracach w zakresie BHP, 4) prowadzić dziennik budowy, 5) zastosować przy prowadzonych robotach materiały posiadające atesty i certyfikaty, 6) wszelkie prace prowadzić pod nadzorem osób uprawnionych oraz zgodnie z dokumentacją techniczną i sztuką budowlaną, obowiązującymi normami, wymogami technicznymi, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, z którym zastanie podpisana umowa na realizację niniejszego zamówienia podstawowego. 3. Przedmiot zamówienia uzupełniającego stanowi: malowanie elewacji budynku o powierzchni 800 m2. 4. Przewidywany termin udzielenia zamówienia uzupełniającego nie później niż 3 lata od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.13-3, 45.11.12.00-0, 45.26.23.50-9, 45.26.23.10-7, 45.22.35.00-1, 45.26.25.00-6, 45.22.32.10-1, 45.41.00.00-4, 45.32.00.00-6, 45.26.23.70-5, 45.26.12.10-9, 45.26.14.20-4, 45.26.14.10-1, 45.32.10.00-3, 45.44.23.00-0, 45.44.21.00-8, 45.31.31.00-5, 45.43.11.00-8, 45.31.11.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł brutto.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych w branży konstrukcyjno - budowlanej o wartości 60 % ceny oferty brutto składanej przez wykonawcę oraz jednej roboty budowlanej, montażowej w zakresie instalacji windy. 2) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty, potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż podczas realizacji zamówienia będzie dysponował, następującym sprzętem: 1) Betoniarka wolnospadowa elektryczną 150 dm3, 2) Ciągnik kołowy 55 -63 kW (77-85 KM), 3) Giętarka mechaniczna do prętów zbrojeniowych Fi 40 mm, 4) Koparko - ładowarka na podwoziu ciągnika kołowego 0.15 m3, 5) Nożyce elektro - mechaniczne do prętów Fi 40 mm, 6) Piła elektryczna, ręczna do cięcia - kątowa, 7) Prościarka automatyczna do prętów Fi 4 - 10 mm, 8) Przyczepa skrzyniowa 10 t, 9) Rusztowanie rurowe wewnętrzne do 9 m, 100 m2 (według rzutu sufitu), 10) Rusztowanie rurowe zewnętrzne do 20 m (100 m2 rzutu), 11) Samochód samowyładowawczy do 5 t, 12) Samochód skrzyniowy do 5 t, 13) Spawarka elektryczna wirująca 300 A, 14) Środek transportowy, 15) Ubijak spalinowy 200 kg, 16) Wyciąg jednomasztowym z napędem elektrycznym 0,5 t, 17) Żuraw okienny przenośny 0.15 t, 18) Żuraw samochodowy 5-6 t. Potwierdzeniem spełniania warunku jest sporządzenie wykazu narzędzi i urządzeń technicznych wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż podczas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi: 1) kierownikiem budowy, 2) kierownikiem robót w branży budowlanej, 3) kierownikiem robót w branży elektrycznej, przy czym kierownikiem budowy może być jednocześnie osoba wymieniona jako kierownik robót w danej branży o ile posiada odpowiednie uprawnienia. Potwierdzeniem spełniania warunku jest sporządzenie przez wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) spełnianie warunku wykonawca potwierdza poprzez posiadanie opłaconej i ważnej polisy od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) opracowanie przez wykonawcę dziennego harmonogramu prac niezbędnych do wykonania przedmiotu robót. Przy tworzeniu harmonogramu wymagane jest uwzględnienie liczby pracowników przewidzianych do wykonywania przedmiotu zamówienia, czasu pracy określonego w roboczogodzinach, zakresu przedmiotowego robót. Harmonogram będzie stanowił potwierdzenie czasu wykonania robót, określonego w kryterium termin wykonania zamówienia. 2) pisemne potwierdzenie gotowości współpracy od osoby, posiadającej uprawnienia budowlane do objęcia stanowiska kierownika budowy; 3) pisemne potwierdzenie gotowości współpracy od osoby, posiadającej uprawnienia budowlane do objęcia stanowiska kierownika robót budowlanych w branży budowlanej; 4) pisemne potwierdzenie gotowości współpracy od osoby, posiadającej uprawnienia budowlane do objęcia stanowiska kierownika robót budowlanych w branży elektrycznej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty (załączony wzór druku). 2. Kalkulacja ceny ofertowej - kosztorys szczegółowy. 3. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Termin wykonania robót - 25
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku,
ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIKI:
Ogłoszenie o przetargu (1146kB)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (1055kB)
Zał od 1 do 7 Dokumentacja budowlana (3636kB)
Załącznik nr 8 do SIWZ Istotne postanowienia umowne (453kB)
Formularz oferty (338kB)
Oświadczenie art. 22 ust. 1 (367kB)
Oświadczenie art. 24 ust. 1 (457kB)
Oświadczenie art. 24 ust. 1 pkt 2 (283kB)
metryczka
Wytworzył: Lidia Lewandowska (9 sierpnia 2010)
Opublikował: Piotr Grudziński (9 sierpnia 2010, 14:49:17)
Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (8 grudnia 2010, 09:49:29)
Zmieniono: Przeniesiono informację do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1343