Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014 | Archiwum 2013
Archiwum ogłoszeń lata 2008-2012
Świadczenie usług psychologicznych - grupowych warsztatów motywacyjnych - dla osób niepełnosprawnych uczestników projektu Jesteśmy Aktywni
Numer ogłoszenia: 28330 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług psychologicznych - grupowych warsztatów motywacyjnych - dla osób niepełnosprawnych uczestników projektu Jesteśmy Aktywni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologicznych dla niepełnosprawnych osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, niepracujących, będących w wieku aktywności zawodowej - uczestników projektu JESTEŚMY AKTYWNI realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2. Przedmiot zamówienia stanowi realizacja grupowych warsztatów motywacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia dwudziestogodzinnych (20 godzin lekcyjnych po 45 minut każda) warsztatów motywacyjnych w dziewięciu dziesięcioosobowych grupach, dla każdej grupy odrębnie, razem 180 godzin lekcyjnych. Termin realizacji w okresie: od marca do grudnia 2011 roku. 3. Miejscem świadczenia usług będą pomieszczenia przy ul. Ogniowej 8-10 we Włocławku - Dział Rehabilitacji Zawodowej i Społecznej Osób Niepełnosprawnych. 4. Sposób świadczenia usług: w dniach poniedziałek - piątek, w godzinach 8 - 18, zgodnie z harmonogramem opracowanym przez zamawiającego, z zastrzeżeniem pkt 5. 5. Wykonawca ma prawo zgłosić swoje propozycje do harmonogramu, o którym mowa w pkt 5. Uwagi wykonawcy nie są wiążące dla zamawiającego. 6. Usługi psychologiczne grupowe, stanowiące przedmiot zamówienia polegają na zorganizowaniu i przeprowadzeniu grupowych warsztatów motywacyjnych. Listy uczestników zajęć grupowych (9 grup) Zamawiający dostarczy każdorazowo na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. 7. Program warsztatów grupowych obejmować musi w szczególności następujące zagadnienia: 1) komunikacji społecznej, 2) asertywności, 3) radzenia sobie ze stresem i przezwyciężania problemów życiowych, 4) nauki stawiania sobie celów i sposobów ich realizacji. 8. Program warsztatów grupowych - opisany w pkt. 7 - obejmować musi usługi psychologiczne dostosowane do odbiorców, tj. niepełnosprawnych osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, niepracujących, będących w wieku aktywności zawodowej. 9. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić szczegółowy program dwudziestogodzinnego (godziny lekcyjne 45 min) warsztatu motywacyjnego, z podaniem: proponowanego programu zajęć, zakresu tematycznego, atrakcyjności sposobu przeprowadzenia warsztatu w tym metod i form jego prowadzenia oraz wykorzystywanych narzędzi. Program warsztatu stanowić będzie element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. 10. Warsztaty motywacyjne muszą być realizowane przez osobę (osoby) posiadającą(e) następujące kwalifikacje: 1) ukończone studia psychologiczne w polskiej szkole wyższej, zakończone uzyskaniem dyplomu z tytułem magistra psychologii lub wykształcenie uzyskane za granicą uznane w Polsce za równorzędne, zakończone uzyskaniem dyplomu z tytułem magistra psychologii; lub dyplom magistra filozofii chrześcijańskiej ze specjalizacją psychologiczno - filozoficzną, wydany do 1981r. przez Katolicki Uniwersytet Lubelski; bądź dyplom magistra filozofii chrześcijańskiej w zakresie psychologii wydany przez Akademię Teologii Katolickiej w Warszawie przed 1993r., a od 1 stycznia 1993r. - dyplom magistra psychologii uzyskany na tejże uczelni; 2) niekaralność. 11. Kwalifikacje zawodowe osób przeznaczonych do bezpośredniej realizacji warsztatów motywacyjnych oraz ich doświadczenie zawodowe w pracy z osobami niepełnosprawnymi stanowić będzie element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. 12. Przedmiot zamówienia stanowią warsztaty motywacyjne dla 9 grup. W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje do wykonywania zamówienia więcej niż jednego psychologa zobowiązany jest wskazać, dla których grup i w jakim zakresie godzinowym każda z podanych w ofercie osób będzie realizowała zajęcia. 13. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 14. Wykonawca (psycholog) zobowiązany jest prowadzić dokumentację z przebiegu usług, na którą składają się następujące dokumenty: 1) Arkusz spotkania z psychologiem w ramach Projektu JESTEŚMY AKTYWNI - wzór druku stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Lista obecności osób biorących udział w spotkaniu z psychologiem w ramach Projektu JESTEŚMY AKTYWNI - wzór druku stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 15. Wykonawca rozliczał się będzie z Zamawiającym z wykonanych usług miesięcznie - niezależnie od ilości prowadzonych zajęć w okresie od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego. Rozliczenie dokonywane będzie na druku pn. Miesięczna karta czasu pracy wykonawcy w ramach projektu - wzór druku stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Miesięczna karta będzie podstawą do wypłaty wynagrodzenia: 1) zgodnie z zawartą umową zlecenia - w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, po wystawieniu przez nie rachunku; 2) zgodnie z zawartą umową o realizację usług - w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, po wystawianiu przez nie faktury lub rachunku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do realizacji usług psychologicznych w osobach: 1) psychologa, który posiada wykształcenie opisane w rozdziale II pkt 10 ppkt 1 SIWZ; 2) potwierdzeniem spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest sporządzenie przez wykonawcę wykazu kadry, uwzględniającego wymogi zamawiającego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie warunku wykonawca potwierdza poprzez posiadanie opłaconej i ważnej polisy od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia w wysokości 15.000,00 zł na wszystkie zdarzenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1) dyplom z tytułem magistra psychologii lub równoważny zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale II pkt 10 ppkt 1 SIWZ - dotyczy bezpośrednich realizatorów usługi; 2) życiorys w formie CV, uwzględniający kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi - dotyczy bezpośrednich realizatorów usługi (SPORZĄDZA WYKONAWCA); 3) dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawarte w życiorysie, o którym mowa w ppkt 2 - dotyczy bezpośrednich realizatorów usług; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy bezpośrednich realizatorów usługi.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty (WEDŁUG ZAŁĄCZONEGO WZORU). 2. Kalkulacja ceny ofertowej (SPORZĄDZA WYKONAWCA). 3. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Jakość oferowanej usługi - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie,
ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane w ramach projektu JESTEŚMY AKTYWNI realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIKI:
Ogłoszenie o zamówieniu (1334kB)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (837kB)
Załącznik Nr 1 do SIWZ (151kB)
Załącznik Nr 2 do SIWZ (136kB)
Załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ (787kB)
Wzór formularza ofertowego. (156kB)
Wzór wykazu osób (348kB)
Wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (505kB)
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust 1 ustawy (511kB)
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (423kB)
metryczka
Wytworzył: Lidia Lewandowska (23 lutego 2011)
Opublikował: Piotr Grudziński (24 lutego 2011, 07:48:33)
Ostatnia zmiana: Piotr Grudziński (26 kwietnia 2011, 10:32:46)
Zmieniono: Przeniesiono informację do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1618