Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014 | Archiwum 2013
Archiwum ogłoszeń lata 2008-2012
Usługi z zakresu doradztwa zawodowego i usługi animatora przedsiębiorczości dla uczestników projektu S.O.S. - SZANSA - ODWAGA - SUKCES. II EDYCJA
Włocławek: Usługi z zakresu doradztwa zawodowego
i usługi animatora przedsiębiorczości dla uczestników projektu S.O.S. -
SZANSA - ODWAGA - SUKCES. II EDYCJA.
Numer ogłoszenia: 176247 - 2012; data zamieszczenia: 16.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu doradztwa zawodowego i usługi animatora przedsiębiorczości dla uczestników projektu S.O.S. - SZANSA - ODWAGA - SUKCES. II EDYCJA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu doradztwa zawodowego i usługi animatora przedsiębiorczości dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, mieszkańców miasta Włocławek, długotrwale bezrobotnych w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, uczestników projektu S.O.S. SZANSA - ODWAGA - SUKCES realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch odrębnych części. 3. Przedmiotem CZĘŚCI I zamówienia są usługi z zakresu doradztwa zawodowego przewidziane do realizacji w II Edycji Projektu, na które składają się: 1) Indywidualne poradnictwo zawodowe dla 16 osób w wymiarze 3 godzin zegarowych (60 minut) na osobę - łącznie 48 godzin. 2) Warsztaty grupowe dla: a) Grupy Nr IIA - 8 osobowej - 10 godzin warsztatowych. b) Grupy Nr IIB - 8 osobowej - 10 godzin warsztatowych. Łącznie w ilości 20 godzin (45 minutowych) warsztatów grupowych. 3) Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym podczas aktywnego poszukiwania zatrudnienia na rynku pracy przez 16 uczestników projektu w wymiarze 6 godzin zegarowych na osobę łącznie 96 godzin. 4) Odbiorcy: osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, długotrwale bezrobotne w wieku aktywności zawodowej, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej. 5) Zakres tematyczny zajęć z zakresu poradnictwa zawodowego obejmuje: a) indywidualne poradnictwo zawodowe obejmuje sporządzenie Indywidualnego Planu Działania (IPD) oraz ustalenie w wyniku procesu doradczego kierunku szkolenia zawodowego zgodnie z predyspozycjami zawodowymi uczestników oraz zapotrzebowaniem na lokalnym rynku pracy; b) warsztaty grupowe z zakresu poradnictwa zawodowego obejmują: analizę rynku pracy, aktywne metody poszukiwania zatrudnienia, analizę słabych i mocnych stron, wybrane zagadnienia z zakresu przedsiębiorczości, sporządzanie dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej z potencjalnym pracodawcą; c) indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym obejmują: towarzyszenie uczestnikom projektu w odnalezieniu się na rynku pracy przez wspieranie, motywowanie, zachęcanie do podejmowania działań zgodnych z obranym celem działania, indywidualne podejście do sytuacji osoby długotrwale bezrobotnej i włączenie jej do aktywnego życia zawodowego. 6) Celem poradnictwa zawodowego (poradnictwa indywidualnego, warsztatów grupowych oraz indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym) jest uzyskanie wzrostu motywacji do aktywnego poszukiwania zatrudnienia u wszystkich uczestników projektu, nabycie lub zamiana ich kwalifikacji zawodowych oraz podjęcie stażu zawodowego u pracodawcy. 7) Wymagany termin realizacji zamówienia listopad 2012 r. - listopad 2013 r. Szczegółowy harmonogram zajęć stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. W uzasadnionych przypadkach losowych (np. choroba wykonawcy zamówienia) harmonogram zajęć może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w harmonogramie na uzasadniony wniosek wykonawcy, z zastrzeżeniem, że taka zmiana nie może prowadzić do zmiany warunków wykonywania zamówienia określonych w ogłoszeniu o zamówieniu. Zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga zawarcia aneksu. Realizację uprawnienia Dyrektor MOPR powierza Koordynatorowi Projektu S.O.S. - SZANSA - ODWAGA - SUKCES. 8) Miejsce realizacji usług - Klub Integracji Społecznej przy ul. Okrzei 61 we Włocławku. 9) Zamawiający dokona kwalifikacji uczestników i przekaże listę uczestników wykonawcy przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć tj. dniem 06.11.2012 r. 10) Usługi poradnictwa zawodowego muszą być realizowane przez osobę posiadającą następujące minimalne kwalifikacje: a) doradca zawodowy, który posiada wykształcenie wyższe magisterskie i licencję doradcy zawodowego co najmniej I stopnia; b) co najmniej 2 letni staż pracy związany ze świadczeniem przedmiotowych usług na rzecz osób bezrobotnych. 11) Doświadczenie w pracy z osobami długotrwale bezrobotnymi, zagrożonymi wykluczeniem społecznym; długość stażu pracy na stanowisku doradcy zawodowego oraz dodatkowe kwalifikacje (np. licencja doradcy zawodowego II stopnia, studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego) i odbyte szkolenia związane z przedmiotem zamówienia (np. szkolenia z zakresu ekonomii społecznej) stanowić będą elementy oceny ofert w kryterium doświadczenie i kwalifikacje osoby realizującej usługi. 12) Wykonawca (doradca zawodowy) zobowiązany jest prowadzić dokumentację z przebiegu usług, na którą składają się następujące dokumenty: a) Lista obecności uczestnika biorącego udział w indywidualnym poradnictwie z doradcą zawodowym - IPD, której wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; b) Arkusz z przebiegu indywidualnego poradnictwa zawodowego - IPD, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; c) Lista obecności osób biorących udział w grupowym poradnictwie zawodowym, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; d) Arkusz z przebiegu grupowego poradnictwa zawodowego, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; e) Lista obecności uczestnika - indywidualna konsultacja z doradcą zawodowym, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; f) Arkusz z przebiegu indywidualnej konsultacji z doradcą zawodowym, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; g) Miesięczna karta pracy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 13) Wynagrodzenie wykonawcy płatne będzie miesięcznie z dołu, za faktyczną ilość zrealizowanych godzin doradztwa zawodowego, potwierdzonych zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją, o której mowa w ppkt 12 lit. g), którą wykonawca przedkłada wraz z fakturą (rachunkiem) ostatniego dnia miesiąca rozliczeniowego. 14) Wynagrodzenie płatne jest przelewem na rachunek bankowy wykonawcy wskazany na fakturze (rachunku) w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury, z zastrzeżeniem uzyskania środków na realizację projektu przez Zamawiającego z EFS. 4. Przedmiotem CZĘŚCI II zamówienia są usługi animatora przedsiębiorczości przewidziane do realizacji w II Edycji Projektu, na które składa się: 1) 160 godzin usług animatora przedsiębiorczości realizowanych na rzecz 16 uczestników II Edycji Projektu. 2) Zakres merytoryczny usług animatora przedsiębiorczości obejmuje: a) pozyskiwanie i analizę informacji o lokalnym rynku pracy, w tym współpracę z Powiatowym Urzędem Pracy we Włocławku; b) współpracę z doradcą zawodowym w zakresie doboru odpowiednich miejsc pracy (staży zawodowych) dla 16 uczestników projektu zgodnie z ich predyspozycjami zawodowymi i zapotrzebowaniem na lokalnym rynku pracy; c) nawiązanie i utrzymanie kontaktów z pracodawcami w celu pozyskania 16 miejsc pracy (staży zawodowych) dla uczestników projektu, w tym samodzielna organizacja i uczestnictwo w spotkaniach (indywidualnych lub grupowych) z pracodawcami; d) uczestnictwo w 1 spotkaniu organizacyjno - informującym z pracodawcami (organizowanym przez zamawiającego). 3) Celem usług animatora przedsiębiorczości jest pozyskanie 16 miejsc pracy (staży zawodowych) dla uczestników projektu, zgodnie z zapotrzebowaniem na lokalnym rynku pracy oraz predyspozycjami uczestników projektu. 4) Wymagany termin realizacji usług listopad 2012 r. - luty 2013 r. We wskazanym okresie animator przedsiębiorczości zobowiązany jest wykonać 160 godzin usług według własnej organizacji czasu pracy. 5) Miejsce realizacji usług: Klub Integracji Społecznej ul. Okrzei 61 we Włocławku oraz siedziby pracodawców, i miejsca wskazane przez Zamawiającego. 6) Zamawiający dokona kwalifikacji uczestników i przekaże listę uczestników wykonawcy przed terminem rozpoczęcia realizacji usług, tj. dniem 02.11.2012 r. 7) Usługi animatora przedsiębiorczości muszą być realizowane przez osobę posiadającą następujące minimalne kwalifikacje: a) animatora przedsiębiorczości, który posiada wykształcenie wyższe magisterskie; b) co najmniej 3 letni staż pracy związany ze świadczeniem przedmiotowych usług na rzecz osób bezrobotnych. 8) Doświadczenie w pracy z osobami długotrwale bezrobotnymi, zagrożonymi wykluczeniem społecznym; doświadczenie w pracy w ukierunkowaniu szkoleń w oparciu o aktualną sytuację na rynku pracy; doświadczenie zawodowe (staż) w instytucjach rynku pracy w rozumieniu art. 6 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.); dodatkowe kwalifikacje (np. studia podyplomowe z zakresu pośrednictwa pracy) i odbyte szkolenia związane z przedmiotem zamówienia (np. szkolenia z zakresu działań marketingowych na rynku pracy, obsługi klienta i współpracy z pracodawcami lub ekonomii społecznej) stanowić będą elementy oceny ofert w kryterium doświadczenie i kwalifikacje osoby realizującej usługi. 9) Wykonawca (animator przedsiębiorczości) zobowiązany jest prowadzić dokumentację z przebiegu usług, na którą składają się: a) Dziennik planowanej pracy, którego wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ; b) Dziennik pracy animatora przedsiębiorczości, którego wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ; c) Miesięczna karta pracy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 10) Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie miesięcznie z dołu, za faktyczną ilość zrealizowanych godzin usług animatora przedsiębiorczości, potwierdzonych zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją, o której mowa w ppkt 9 lit. c), którą Wykonawca przedkłada wraz z fakturą (rachunkiem) ostatniego dnia miesiąca rozliczeniowego. 11) Wynagrodzenie płatne jest przelewem na rachunek bankowy wykonawcy wskazany na fakturze (rachunku) w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury, z zastrzeżeniem uzyskania środków na realizację projektu przez Zamawiającego z EFS..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ I Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku. CZĘŚĆ II Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ I Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku. CZĘŚĆ II Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ I Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku. CZĘŚĆ II Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ I Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do realizacji usług doradcy zawodowego w osobie: 1) doradcy zawodowego, który posiada wykształcenie i kwalifikacje opisane w rozdziale II pkt 3 ppkt 10 SIWZ; 2) potwierdzeniem spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest sporządzenie przez wykonawcę wykazu kadry, uwzględniającego wymogi zamawiającego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. CZĘŚĆ II Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do realizacji usług animatora przedsiębiorczości w osobie: 1) animatora przedsiębiorczości który posiada wykształcenie i kwalifikacje opisane w rozdziale II pkt 4 ppkt 7 SIWZ; 2) potwierdzeniem spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest sporządzenie przez wykonawcę wykazu kadry, uwzględniającego wymogi zamawiającego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ I Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku. CZĘŚĆ II Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
CZĘŚĆ I 1) dyplom z tytułem magistra - dotyczy bezpośredniego realizatora usług (doradcy zawodowego); 2) licencja doradcy zawodowego I stopnia - dotyczy bezpośredniego realizatora usług (doradcy zawodowego); 3) życiorys w formie CV bezpośredniego realizatora usługi, uwzględniający kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi (co najmniej 2 letnie), a także uwzględniający: doświadczenie w pracy z osobami długotrwale bezrobotnymi, zagrożonymi wykluczeniem społecznym; długość stażu pracy na stanowisku doradcy zawodowego oraz dodatkowe kwalifikacje (np. licencja doradcy zawodowego II stopnia, studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego) i odbyte szkolenia związane z przedmiotem zamówienia (np. szkolenia z zakresu ekonomii społecznej). Treść dokumentu stanowić będzie element oceny ofert w kryterium doświadczenie i kwalifikacje osoby realizującej usługi. (SPORZĄDZA WYKONAWCA); 4) dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie, staż, kwalifikacje oraz odbyte szkolenia zawarte w życiorysie, o którym mowa w ppkt 3 - dotyczy bezpośredniego realizatora usług; 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy bezpośredniego realizatora usług (doradcy zawodowego); 6) oświadczenie, że przed zawarciem umowy Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia równą lub większą niż cena oferty brutto na część zamówienia, na którą zawierana jest umowa. CZĘŚĆ II 1) dyplom z tytułem magistra - dotyczy bezpośredniego realizatora usług (animatora przedsiębiorczości ); 2) życiorys w formie CV bezpośredniego realizatora usług, uwzględniający kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi (co najmniej 3 letnie), a także uwzględniający: doświadczenie w pracy z osobami długotrwale bezrobotnymi, zagrożonymi wykluczeniem społecznym; doświadczenie w pracy w ukierunkowaniu szkoleń w oparciu o aktualną sytuację na rynku pracy; doświadczenie zawodowe (staż) w instytucjach rynku pracy w rozumieniu art. 6 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.); dodatkowe kwalifikacje (np. studia podyplomowe z zakresu pośrednictwa pracy) i odbyte szkolenia związane z przedmiotem zamówienia (np. szkolenia z zakresu działań marketingowych na rynku pracy, obsługi klienta i współpracy z pracodawcami lub ekonomii społecznej). Treść dokumentu stanowić będzie element oceny ofert w kryterium doświadczenie i kwalifikacje osoby realizującej usługi. (SPORZĄDZA WYKONAWCA); 3) dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie, staż, kwalifikacje oraz odbyte szkolenia zawarte w życiorysie, o którym mowa w ppkt 3 - dotyczy bezpośredniego realizatora usług; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy bezpośredniego realizatora usług (animatora przedsiębiorczości); 5) oświadczenie, że przed zawarciem umowy Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia równą lub większą niż cena oferty brutto na część zamówienia, na którą zawierana jest umowa.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty (WEDŁUG ZAŁĄCZONEGO WZORU). 2. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie i kwalifikacje osoby realizującej usługi - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt S.O.S. SZANSA - ODWAGA - SUKCES realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi z zakresu doradztwa zawodowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI I zamówienia są usługi z zakresu doradztwa zawodowego przewidziane do realizacji w II Edycji Projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie i kwalifikacje osoby realizującej usługi - 50
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI II zamówienia są usługi animatora przedsiębiorczości przewidziane do realizacji w II Edycji Projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie i kwalifikacje osoby realizującej usługi - 50
ZAŁĄCZNIKI:
Ogłoszenie o zamówieniu (3135kB)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (7079kB)
Załączniki do SIWZ od 1 do 10 (2886kB)
Załączniki do SIWZ od 11 do 13 (3464kB)
Wzór formularza ofertowego (165kB)
Wzór wykazu osób (107kB)
Wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (123kB)
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (135kB)
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (dotyczy osób fizycznych) (123kB)
metryczka
Wytworzył: Leszek Laskowski (16 sierpnia 2012)
Opublikował: Piotr Grudziński (16 sierpnia 2012, 10:34:46)
Ostatnia zmiana: Mariusz Komorowski (18 grudnia 2012, 08:34:12)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1942