Archiwum 2016 | Archiwum 2015 | Archiwum 2014 | Archiwum 2013
Archiwum ogłoszeń lata 2008-2012
Włocławek: ZORGANIZOWANIE WYPOCZYNKU LETNIEGO W FORMIE KOLONII STACJONARNYCH Z REALIZACJĄ PROGRAMU SOCJOTERAPEUTYCZNEGO DLA 90 DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Numer ogłoszenia: 160378 - 2013; data zamieszczenia: 23.04.2013
Włocławek: ZORGANIZOWANIE WYPOCZYNKU LETNIEGO W FORMIE KOLONII STACJONARNYCH Z REALIZACJĄ PROGRAMU SOCJOTERAPEUTYCZNEGO DLA 90 DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ
Numer ogłoszenia: 160378 - 2013; data zamieszczenia: 23.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip143.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE WYPOCZYNKU LETNIEGO W FORMIE KOLONII STACJONARNYCH Z REALIZACJĄ PROGRAMU SOCJOTERAPEUTYCZNEGO DLA 90 DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie w okresie od dnia 01 lipca 2013 r. do dn 31 sierpnia 2013 r. wypoczynku letniego w formie kolonii stacjonarnych, z realizacją programu socjoterapeutycznego dla 90 dzieci i młodzieży szkolnej w wieku od 8 do 15 lat, które korzystają ze Świetlic Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku, według następujących turnusów: 1) CZĘŚĆ I - 10-dniowy turnus kolonijny dla 45 dzieci i młodzieży szkolnej z miejscem wypoczynku w miejscowości zlokalizowanej nad polskim morzem. 2) CZĘŚĆ II - 10-dniowy turnus kolonijny dla 45 dzieci i młodzieży szkolnej z miejscem wypoczynku w miejscowości zlokalizowanej w polskich górach. 2. Każdy z opisanych w pkt 1 turnusów stanowi odrębną część zamówienia. 3. Miejscem wypoczynku - zakwaterowania - dzieci i młodzieży musi być budynek/budynki murowany/e (nie mogą być namioty, domki campingowe, pawilony). Proponowana baza lokalowa wraz z wyposażeniem, dostępnym zapleczem sanitarnym, rekreacyjnym, sportowym stanowi element składowy oceny ofert w kryterium standard placówki wypoczynku. Obiekt, spełniając wymagane przepisami Prawa budowlanego normy, musi jednorazowo pomieścić liczbę kolonistów, odpowiadającą rozdzielonym na części przedmiotu zamówienia turnusom. 4. Każdy turnus obejmuje 9 noclegów. Liczba dzieci w pokoju jest proponowana przez wykonawcę i stanowi element składowy oceny ofert w kryterium standard placówki wypoczynku. 5. Każdy turnus kolonijny obejmuje całodzienne wyżywienie kolonistów w wieku od 8 do 15 lat (tj. 4 pełne posiłki dziennie, w tym co najmniej jeden gorący - dwudaniowy, łączna wartość energetyczny posiłków nie może być niższa, niż podane w załączniku nr 1 do SIWZ normy żywienia dla ludności Polski). Turnus musi rozpoczynać się i kończyć obiadem, czyli w każdym turnusie musi być 10 obiadów. Poza tym wymagany jest suchy prowiant i napój dla każdego kolonisty na drogę powrotną oraz stały dostęp kolonistów do dodatkowych napojów w ciągu dnia w trakcie trwania każdego turnusu. 6. Podane w pkt 5 normy stanowią wymagane niezbędne minimum. Jednocześnie, minimalna, dzienna stawka żywieniowa w każdym turnusie nie może być niższa niż 20,00 zł. 7. Transport dzieci do miejsca pobytu i z powrotem po zakończeniu turnusu jest elementem zamówienia i organizowany jest przez wykonawcę. W ramach turnusu zobowiązany jest on zapewnić sprawny, ubezpieczony (OC i NNW pasażerów) autokar z min. 50 miejscami siedzącymi oraz odpowiednią liczbę uprawnionych kierowców (biorąc pod uwagę przewidywany czas jazdy w odniesieniu do liczby kilometrów, zgodnie z obowiązującymi normami - tak, by uniknąć przestojów na odpoczynek kierowcy). Zamawiający wyklucza dowóz dzieci w godzinach nocnych, tzn. między godziną 22 00 a godziną 600. 8. Podczas wszystkich przejazdów środkami transportu (dowóz do miejsca wypoczynku, przewozy w trakcie trwania turnusów, przywóz do miejsca zamieszkania), wykonawca zapewnia kolonistom opiekę uprawnionych wychowawców, w liczbie zgodnej z normami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jej organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 i Nr 18, poz. 102 oraz z 2009 r. Nr 218, poz. 1696). 9. W czasie trwania turnusów określonych w CZĘŚCI I oraz CZĘŚCI II wykonawca zapewnia codzienną, całodobową opiekę 3 uprawnionych wychowawców, odrębnie dla każdej części. Za uprawnionych wychowawców uznaje się spełniających wymagania określone w rozporządzeniu przywołanym w pkt 8. 10. Nadzór nad każdym turnusem musi sprawować uprawniony kierownik kolonii, który nie może jednocześnie pełnić obowiązków wychowawcy, i którego osoba nie wlicza się do liczby wychowawców, o których mowa w pkt 9. Za uprawnionego kierownika uznaje się osobę spełniającą wymagania określone w rozporządzeniu przywołanym w pkt 8.Kierownik kolonii może stanowić kadrę realizującą program socjoterapeutyczny, jeżeli posiada opisane w pkt 19 kwalifikacje. 11. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kolonistom opiekę pielęgniarską poprzez całodobową obecność pielęgniarki w miejscu wypoczynku dzieci oraz lekarską poprzez podpisanie umowy z gabinetem podstawowej opieki zdrowotnej oraz zabezpieczyć podstawowe leki, niezbędne środki medyczne oraz materiały opatrunkowe. 12. Wykonawca zapewnia opiekę ratownika z odpowiednimi kwalifikacjami dla dzieci przebywających nad wodą bądź korzystających z kąpieli oraz kąpielisk, na czas trwania wypoczynku, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13. Wykonawca organizuje wycieczki krajoznawczo - turystyczne i górskie (dotyczy części II zamówienia) w sposób określony w odrębnych przepisach. 14. Wykonawca ubezpiecza wychowawców, kierownika kolonii i ratownika poprzez wykupienie dla personelu polis OC. 15. Wykonawca ubezpiecza dzieci w zakresie NNW przez cały okres trwania turnusu kolonijnego (od chwili zbiórki dzieci przed wyjazdem do chwili powrotu z kolonii do Włocławka). 16. Wykonawca, mając na uwadze wiek i liczbę kolonistów w danym turnusie, wyznaczającą ilość grup kolonijnych, zapewnia prawidłową organizację zabaw i zajęć zespołowych z dziećmi i młodzieżą, uwzględniając m. in.: piesze spacery i zajęcia w plenerze, zajęcia kulturalne, edukacyjne, rekreacyjne, sportowe, krajoznawcze, muzyczne, plastyczne, dostęp do urządzeń sportowych, sprzętu nagłaśniającego, TV-audio-video, basenu, boiska, placu zabaw, organizacji ogniska itp. Atrakcyjność programu stanowi podstawę oceny ofert w kryterium program pobytu. 17. Program pobytu powinien uwzględniać: organizację różnorodnych, aktywnych, bezpiecznych i zdrowych form spędzania czasu wolnego, poznanie kraju jego środowiska przyrodniczego, tradycji, zabytków kultury i historii, poszerzenie wiedzy z różnych dziedzin życia społecznego i kulturalnego, odreagowanie napięć emocjonalnych, zajęcia na korzystne i niekorzystne warunki meteorologiczne. 18. Wykonawca podczas turnusu zobowiązany jest zorganizować kolonistom co najmniej jedną całodniową, autokarową wycieczkę poznawczą o charakterze turystyczno-krajoznawczą z atrakcjami (wyjazd po śniadaniu i powrót na obiadokolację). Miejsce docelowe wycieczki musi być oddalone o min. 50 km od miejsca zakwaterowania dzieci. Atrakcyjność programu wycieczki stanowi element oceny ofert w kryterium program pobytu. Wyjazd na wycieczkę nie zwalnia wykonawcy z obowiązku właściwego wyżywienia dzieci i młodzieży. Wykonawca organizuje wycieczki krajoznawczo - turystyczne w sposób określony w odrębnych przepisach. 19. Poza zajęciami określonymi w pkt 16 i pkt 17, wykonawca zobowiązany jest zapewnić realizację, dostosowanego do wieku uczestników kolonii, programu socjoterapeutycznego z wykorzystaniem aktywnych metod pracy warsztatowej. Program powinien być realizowany przez 8 dni w wymiarze 90 minut dziennie w grupach liczących maksymalnie 15 osób. Program powinien uwzględniać nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu: profilaktyki uzależnień, prawidłowej komunikacji interpersonalnej, przestrzegania norm społecznych, rozpoznawania uczuć i emocji, sposobów radzenia sobie z agresją i złością. Program zajęć socjoterapetucznych stanowi element oceny ofert w kryterium program pobytu. 20. Wykonawca zapewnia materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji programu socjoterapeutycznego m.in. papier, kredki i inne materiały do prowadzenia ćwiczeń. 21. Program socjoterapeutyczny musi być realizowany przez co najmniej jedną osobę posiadającą następujące kwalifikacje: 1) ukończone studia magisterskie (dyplom) na kierunku: pedagogika, psychologia, praca socjalna lub nauki o rodzinie oraz dodatkowe uprawnienia opisane w ppkt 2) lub 3), 2) ukończone studia podyplomowe (świadectwo) z zakresu: socjoterapii, profilaktyki uzależnień, diagnozy i terapii pedagogicznej, profilaktyki i resocjalizacji, psychoprofilaktyki, pomocy psychologicznej, terapii rodziny, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, interwencji kryzysowej, mediacji rodzinnych, 3) odbyte szkolenie, seminarium, kurs doskonalący, kwalifikacyjny z zakresu profilaktyki uzależnień (zaświadczenie). 22. Z realizacji programu socjoterapeutycznego wykonawca przedłoży zamawiającemu końcowe sprawozdanie merytoryczne, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w terminie 14 dni, licząc od dnia zakończenia turnusu kolonijnego. Przyjęcie przez zamawiającego sprawozdania będzie podstawą do wystawienia a następnie zapłaty faktury za zrealizowanie turnusu. 23. Każdy wychowawca, jak i kierownik kolonii zobowiązany jest prowadzić dokumentację z przebiegu kolonii w zakresie swoich kompetencji, zgodnie z § 12 ust. 4 rozporządzenia przywołanego w pkt 8. 24. Karty kwalifikacyjne uczestników kolonii (według wzoru określonego w przywołanym w pkt 8 rozporządzeniu) przygotowuje wykonawca i przekazuje je zamawiającemu w dniu podpisania umowy. 25. Wymagania określone w rozdziale II SIWZ dotyczą z uwzględnieniem specyfiki miejsca pobytu obydwu części zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00-4, 60.17.00.00-0, 63.51.10.00-4, 66.61.21.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Spełnianie niniejszego warunku przez wykonawcę w zakresie organizacji wypoczynku letniego dzieci i młodzieży szkolnej potwierdza wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych prowadzony przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy, a w przypadku wykonawcy zagranicznego wpis do rejestru prowadzonego przez marszałka województwa przez niego wybranego.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 turnusów kolonijnych na terenie Polski - na każdą z części, dla min. 45 dzieci, które rodzajem, zakresem i wartością odpowiadają turnusom kolonijnym określonym w niniejszym postępowaniu. Przez odpowiedni rodzaj, rozumie się zorganizowanie kolonii letnich dla dzieci i młodzieży w wieku od 8 do 15 lat z rodzin korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, sprawiających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wykazujących zaburzenia zachowania i zaburzenia w sferze emocjonalnej (np. kolonie organizowane dla ośrodków pomocy społecznej, kuratorium oświaty, placówek opiekuńczo - wychowawczych, urzędów gmin, organizacji pozarządowych, fundacji, komisji rozwiązywania problemów alkoholowych, oraz instytucji działających w obszarze pomocy społecznej lub edukacji). Przez odpowiedni zakres, rozumie się organizowanie wypoczynku trwającego nie krócej niż 10 dni, uwzględniającego realizację programu profilaktyczno - wychowawczego lub programu socjoterapeutycznego, przez minimum 10 godzin dla każdego kolonisty w trakcie pobytu na turnusie. Przez odpowiednią wartość, rozumie się realizację usług turystycznych o wartości co najmniej 80 % ceny brutto oferty składanej w niniejszym postępowaniu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, niniejszy warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające organizowanie wypoczynku z uwzględnieniem ww. wymogów oraz, że przedmiotowe usługi zostały wykonane należycie. Warunek wiedzy i doświadczenia należy potwierdzić przedłożeniem minimum 3 rekomendacji - na każdą z części , z których wynika: zorganizowanie przez wykonawcę wypoczynku letniego dla dzieci na terenie Polski, wykonanie usługi w sposób należyty, realizacja usług turystycznych o wartości co najmniej 80% ceny brutto oferty składanej w niniejszym postępowaniu.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: 1) placówką wypoczynkową o bazie lokalowej dla minimum 45 kolonistów i zapleczem technicznym do wydawania posiłków dla minimum 45 kolonistów jednorazowo; 2) baza noclegowa dzieci i młodzieży, niezależnie od turnusu, musi posiadać odpowiednią liczbę sanitariatów i łazienek, zgodnie z obowiązującymi wymogami. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest podać w ilu osobowych pokojach, będą wypoczywać dzieci, opisać wyposażenie pokoi, dostępność i wyposażenie łazienek (czy w pokojach, czy na korytarzu), wyposażenie placówki wypoczynkowej w świetlice i sale telewizyjne, wyposażenie terenu wokół obiektu w boiska sportowe oraz położenie placówki względem odległości w kilometrach od miejsc atrakcji, ujętych w harmonogramie pobytu, a w szczególności docelowego miejsca wycieczki autokarowej, odległości od strzeżonego kąpieliska (w przypadku części I). Potwierdzeniem spełniania warunków dotyczących potencjału technicznego będzie między innymi sporządzona przez wykonawcę dwuczęściowa charakterystyka placówki wypoczynkowej, uwzględniająca w pierwszym segmencie opis bazy noclegowej przeznaczonej dla kolonistów zamawiającego i ich wyłączny dostęp do sprzętu i wyposażenia, a w drugim segmencie informacje na temat liczby budynków na terenie placówki i ich funkcji - jeśli istnieje więcej niż jeden, pobytu innych grup kolonijnych w placówce w oferowanym zamawiającemu terminie. Wskazane jest aby opis był uzupełniony zdjęciami, prospektami i innymi folderami obrazującymi zawarte dane. Charakterystyka placówki wypoczynkowej stanowiła będzie podstawę do oceny oferty w kryterium standard placówki wypoczynku.; 3) dysponowanie sprawnym technicznie, ubezpieczonym, klimatyzowanym autokarem do przewozu jednorazowo, co najmniej 45 osób. Potwierdzeniem niniejszego wymogu jest złożenie przez wykonawcę informacji o podstawie dysponowania tymi zasobami.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do organizowanego wypoczynku zgodnie z obowiązującymi przepisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. Nr 12, poz. 67 i Nr 18, poz. 102 oraz z 2009 r. Nr 218, poz. 1696) w osobach: 1) kierownik kolonii, spełniający wymagania określone w § 11 ww. rozporządzenia, 2) 3 wychowawców, spełniających wymagania określone w § 12 ww. rozporządzenia, 3) co najmniej 1 osoba do realizacji programu profilaktyczno - wychowawczego, posiadająca uprawnienia opisane w rozdziale II SIWZ w pkt 19, 4) stały pobyt ratownika w miejscu pobytu dzieci (dotyczy części I zamówienia), 5) dysponowanie osobami w ilości zapewniającej terminowe przygotowywanie sprawne wydawanie posiłków, w tym również osoby odpowiedzialnej za wartość kaloryczną przygotowywanych posiłków, 6) zapewnienie opieki medycznej - stały pobyt w placówce wypoczynkowej pielęgniarki oraz podpisanie umowy z gabinetem podstawowej opieki zdrowotnej w zakresie opieki lekarskiej, 7) zapewnienie uprawnionych kierowców w liczbie wymaganej turnusem, uzależnionej od liczby dzieci do przewozu oraz przewidywanego czasu trwania jednorazowej jazdy do docelowego miejsca, uzależnionej od odległości, mierzonej w kilometrach i dopuszczalnej prędkości jazdy w km/h, 8) wykonawca zobowiązany jest wykupić polisy ubezpieczeniowe od OC na czas trwania turnusu osobom wymienionym w ppkt od 1) do 4), 9) potwierdzeniem spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania oferowanego turnusu jest sporządzenie przez wykonawcę wykazu kadry uwzględniającego wymogi zamawiającego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Spełnianie warunku wykonawca potwierdza poprzez posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia w wysokości 40 000,00 zł na wszystkie zdarzenia na każdą z części, na które wykonawca składa ofertę.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
inne dokumenty
opisy, fotografie, prospekty, ulotki oferowanej placówki wypoczynku, również mapki przedstawiające obiekt i jego najbliższe otoczenie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) opracowany przez wykonawcę dzienny harmonogram pobytu (opis 10 dniowego pobytu, dzień po dniu) na danym turnusie kolonijnym, uwzględniający program zajęć kulturalno - rozrywkowych, oraz program zajęć socjoterapeutycznych. Minimalne wymagania programowe określone są w rozdziale II SIWZ w punktach: 16, 17, 18. Przy tworzeniu harmonogramu wymagane jest uwzględnienie ilości dzieci przebywających na turnusie kolonijnym oraz ich wieku, a także miejsca odbywania turnusu. W harmonogramie zawarte muszą być założenia poszczególnych zajęć z określeniem ich celu i planowanej formy przebiegu oraz oczekiwanych rezultatów dotyczących dzieci i młodzieży. Harmonogram będzie stanowił podstawę do indywidualnej oceny ofert przez każdego członka komisji przetargowej w kryterium program pobytu (SPORZĄDZA WYKONAWCA); 2) oświadczenie o spełnieniu wymogu dotyczącego wykupienia polisy ubezpieczeniowej dla kolonistów w zakresie NNW (SPORZĄDZA WYKONAWCA), 3) oświadczenie o spełnieniu wymogu dotyczącego wykupienia polis ubezpieczeniowych dla kadry kolonijnej, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ w pkt 4 ppkt 8) (SPORZĄDZA WYKONAWCA); 4) oświadczenie o wysokości dziennej stawki żywieniowej i spełnianiu warunku zapewnienia właściwych norm energetycznych posiłków dzieciom i młodzieży (SPORZĄDZA WYKONAWCA).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.5
- 2 - Standard placówki wypoczynku - 0.25
- 3 - Program pobytu - 0.25
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip143.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 10-dniowy turnus kolonijny dla 45 dzieci i młodzieży szkolnej z miejscem wypoczynku w miejscowości zlokalizowanej nad polskim morzem.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10-dniowy turnus kolonijny dla 45 dzieci i młodzieży szkolnej z miejscem wypoczynku w miejscowości zlokalizowanej nad polskim morzem, z realizacją programu socjoterapeutycznego dla dzieci i młodzieży szkolnej w wieku od 8 do 15 lat, które korzystają ze Świetlic Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00-4, 60.17.00.00-0, 63.51.10.00-4, 66.61.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.5
- 2. Standard placówki wypoczynku - 0.25
- 3. Program pobytu - 0.25
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 10-dniowy turnus kolonijny dla 45 dzieci i młodzieży szkolnej z miejscem wypoczynku w miejscowości zlokalizowanej w polskich górach.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10-dniowy turnus kolonijny dla 45 dzieci i młodzieży szkolnej z miejscem wypoczynku w miejscowości zlokalizowanej w polskich górach, z realizacją programu socjoterapeutycznego dla dzieci i młodzieży szkolnej w wieku od 8 do 15 lat, które korzystają ze Świetlic Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00-4, 60.17.00.00-0, 63.51.10.00-4, 66.61.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.5
- 2. Standard placówki wypoczynku - 0.25
- 3. Program pobytu - 0.25
Załączniki
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (4674kB)
Załacznik Nr 1 do SIWZ - Normy żywieniowe dla ludności Polski (173kB)
Załącznik Nr 2 do SIWZ - Wzór sprawozdania końcowego (180kB)
Załącznik Nr 3 do SIWZ - Istotne postanowienia umowne (695kB)
Wzór formularza ofertowego (467kB)
Wzór kalkulacji cenowej (139kB)
Wzór oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (160kB)
Wzór oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (490kB)
Wzór oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (175kB)
Wzór informacji na temat spraw organizacyjnych (111kB)
Wzór wykazu wykonanych usług (turnusów) (157kB)
Wzór wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia (178kB)
metryczka
Wytworzył: Renata Skonieczna (23 kwietnia 2013)
Opublikował: Mariusz Komorowski (23 kwietnia 2013, 12:46:16)
Ostatnia zmiana: Mariusz Komorowski (25 kwietnia 2013, 10:01:57)
Zmieniono: Poprawiono błąd literowy
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2719